قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی را به همراه کاربردها و مشخصات مختلف این محصولات را در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم.

توجه» برای خرید انواع گاوصندوق اثر انگشتی بامیل شما می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی

گاوصندوق اثر انگشتی یکی از محصولات پرفروش فروشگاه طباطبایی است، که دارای بالاترین سطح امنیت در بین safe box های مختلف ایرانی و خارجی می باشد.

در بخش زیر می توانید بهترین صندوق های اثر انگشتی یا Fingerprint safe را مشاهده نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی چیست

گاوصندوق اثر انگشتی یا به اصطلاحی بایومتریک، در دسته گاوصندوق های الکترونیکی و دیجیتال قرار می گیرد و همانطور که از اسمش پیداست با استفاده از اثر انگشت شخص باز می شود.

این قابلیت که برای افراد منحصر به فرد است، با عث شده تا امروزه به جز مراجع دولتی مثل بانکها، اشخاص و اصناف دیگری مثل طلافروشی ها و کسبه های پر درآمد نیز برای نگه داری از اشیا و لوازم خود به سراغ یک صندوق مطمئن بیایند.

گاوصندوق اثر انگشتی در انواع مدل های ذکر شده، محصولات با قیمت مناسب و با 5 سال گارانتی، توانسته اطمینان و رضایت کامل مشتریان خود را جلب کرده و در بازار safe box ایران زبانزد باشد.

همچنین خدمات تعمیراتی ایران فروشگاه طباطبایی توسط بهترین و باتجربه ترین متخصصان به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. فروشگاه طباطبایی همه روزه حتی در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

قیمت انواع گاوصندوق اثرانگشتی، با توجه به نوع محصول مورد نظر شما می تواند متغیر باشد، ضمن این که به دلیل نوسانات بازار ارز، ما از درج قیمت در سایت خودداری کرده ایم.

بهتر است که شما عزیزان برای این که بهتر در جریان قیمت گاوصندوق قرار بگیرید، با همکاران ما در فروشگاه طباطبایی تماس حاصل فرمایید.

و با توجه به مشاوره ای که همکاران ما به شما ارائه می دهند، اقدام به خرید گاوصندوق اثرانگشتی متناسب با نیاز خود نمایید.

فروش گاوصندوق اثر انگشتی

فروش گاوصندوق اثر انگشتی در ایران بازاری است که به تازگی جان گرفته و افرادی که نگران مدارک و جواهرات و اشیاء قیمتی خود هستند، برای اینکه بتوانند این وسایل با ارزش را در جایی به دور از دسترسی سارقان نگه دارند.

گاوصندوق اثر انگشتی که می تواند کاملا نیاز آنها را برطرف کند را خریداری می کنند.

همچنین فروشگاه طباطبایی با ارائه محصولات بی نظیر خود در انواع مدل ها و سایز های مختلف همواره سرآمد فروش گاوصندوق اثر انگشتی بوده است.

قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی ، بصورت کاملا مناسب و مقرون به صرفه به شما مشتریان ارائه می شود، ضمن این که شما می توانید، گاوصندوق اثر انگشتی را به صورت نقد و اقساط از فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی خریداری نمایید.

یکی از برندهای معتبر سیف باکس اثر انگشتی، گاوصندوق آیکو است.

گاوصندوق اثر انگشتی خانگی

گاوصندوق اثر انگشتی خانگی با توجه به اینکه اکثر اوقات لازم است بیشتر از یک نفر، یعنی اعضای خانواده، رمز آن را داشته باشند، از این جهت که رمز گاوصندوق اثر انگشتی، انگشت هر فرد است.

بنا بر این هر فرد می تواند در ابتدا با ثبت اثر انگشت خود، رمز منحصر به فرد خودش را داشته باشد و به آسانی گاوصندوق اثر انگشتی را باز کند. به این صورت دیگر کسی نیازی به حفظ رمز ندارد و این کار را خیلی راحت تر و امن تر می کند.

در صورتی که شما قصد خرید گاوصندوق خانگی را داشته باشید، مطمئنا گاوصندوق های اثر انگشتی، بسیار برای منزل مناسب می باشند.

به همین منظور همکاران ما در فروشگاه طباطبایی ، قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی را بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهند.

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی خانگی

گاوصندوق خانگی اثر انگشتی یکی از امن ترین و راحت ترین راه کار ها برای نگهداری مدارک مهم در خانه می باشد.

در نتیجه قیمت صندوق خانگی اثر انگشتی حتی اگر زیاد هم باشد باز ارزش این را دارد که برای آن هزینه شود تا بتوانیم با خیالی راحت مدارک و لوازمی که باید در جای کاملا مطمئنی نگهداری شوند را به آن بسپاریم.

و حالا خبر شگفت انگیز این است که فروشگاه طباطبایی محصولات خود را با قیمت خیلی مناسب ارائه می دهد که جای هیچ گونه سؤال و شبهه ای را باقی نمی گذارد.

و قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی، از جمله صندوق خانگی اثر انگشتی، متناسب با نرخ اتحادیه فروش safe box در تهران برای شما محاسبه می شود.

و همکاران ما در فروشگاه طباطبایی، به هنگام خرید محصول، خدماتی همچون حمل و نقل رایگان محصول و جابه جایی و نصب محصول در محل را به شما ارائه می دهند.

گاوصندوق اثر انگشتی کاوه

گاوصندوق اثر انگشتی کاوه از برترین برندها در عرصه فروش safe box در ایران است که با داشتن سابقه بالا و ضمانت خرید، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای یک خرید عالی و مطمئن باشد.

این فروشگاه با ارائه محصولات عالی و درجه یک و همچنین خدماتی نظیر ارسال محصول به محل مورد نظر و تعمیر safe box در صورت وجود مشکل خیال شما را از خرید راحت می کند.

همچنین فروشگاه طباطبایی دارای نمایندگی در شهرهای بزرگ نظیر تهران، اهواز، شیراز، کرمان و دیگر نقاط است که خرید را از تمام مناطق کشورمان برای مردم عزیزمان آسان می کند.

قیمت صندوق اثر انگشتی دیجیتال

قیمت صندوق دیجیتال اثر انگشتی به وضوح قیمت بالاتری از مدل معمولی و مکانیکی خود دارد اما در عوض از لحاظ حفط و نگهداری رمز راحت است و همچنین امنیت بیشتر را به همراه دارد.

فروشگاه طباطبایی با ارائه گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی با قیمت های عالی همواره انتخابی مناسب برای خرید این محصول جذاب و به درد بخور است.

سیف باکس اثر انگشتی

سیف باکس اثر انگشتی، سیف باکس ها هم به طور کلی سه دسته کلیدی، رمزی و اثر انگشتی دارند.

سیف باکس اثر انگشتی در مقایسه با گاوصندوق اثر انگشتی این مزیت را دارد که سایز آن کوچک تر است و وزن کمتری دارد، ولی به طبع بدنه سبک تر و نازک تری دارد و امنیت آن از صندوق کمتر است.

ولی برای مدارک و اسنادی که صرفا می خواهید با امنیت نسبتا خوب در جای مشخصی نگهداری کنید وسیله مناسب و کارآمدی است.

قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی و قیمت سیف باکس اثر انگشتی، با تخفیف ویژه به آن دسته از مشتریانی که از طریق سایت رسمی فروشگاه طباطبایی، اقدام به خرید محصول می کنند ارائه می شود.

جهت آشنایی بیشتر با انواع سیف باکس اثر انگشتی می توانید به صفحه سیف باکس مراجعه نمایید.

فقط کافیست که شما به هنگام برقراری تماس با همکاران ما در فروشگاه طباطبایی، به آن ها بگویید که از طریق سایت safe kaveh با محصولات فروشگاه آشنا شده اید، تا همکاران ما کد تخفیف ویژه برای شما در نظر بگیرند، و شما از تخفیفات استثنایی فروشگاه طباطبایی بهره مند شوید.

قیمت گاوصندوق کوچک اثر انگشتی

قیمت صندوق کوچک اثر انگشتی با توجه به همین نکته که کوچک تر و سبک تر هستند که در نتیجه آن امنیت کمتری دارند، پایین تر از سایر safe box ها است ولی به هر حال قیمت هم از فاکتورهای مهمی در خرید است که با توجه به این موضوع، safe box کوچک اثر انگشتی هم خریداران خاص خود را دارد که در این مورد فروشگاه طباطبایی نیز محصولات ارزنده ای را ارائه می کند.

همچنین مدل آن هم در قیمت تأثیرگذار هست که قیمت صندوق کوچک اثر انگشتی از مدل کلیدی و رمزی که مدل قدیمی تری است و از لحاظ امنیتی سطح پایین تری دارد، ارزان تر است.

گاوصندوق هوشمند

گاوصندوق هوشمند به لحاظ اینکه جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی را در این عرصه داراست، امروزه مشتریان بسیار زیادی دارد.

گاوصندوق هوشمند با داشتن قفل های هوشمند ضد آب و ضد ضربه، امنیت بالاتری را نسبت به صندوق معمولی برای شما به ارمغان می آورد.

البته قیمت صندوق هوشمند، در مقایسه با قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی یک مقدار بالاتر می باشد.

خرید گاوصندوق هوشمند

گاوصندوق هوشمند یا همان گاوصندوق اثر انگشتی یا Fingerprint safe به این علت که شما نیازی ندارید رمزی را حفظ کنید یا جایی یادداشت کنید.

بسیار مناسب افرادی است که نگرانی این را دارند که به علت مشغله و درگیری فکری زیاد رمز را از یاد ببرند. بنا بر این خرید safe box هوشمند می تواند این مشکل را برای شما حل کند و دیگر نیازی به حفظ کردن رمز نخواهید داشت.

برای اطباع از قیمت انواع گاوصندوق اثر انگشتی و خرید صندوق هوشمند ، با همکاران ما تماس بگیرید، و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی ضد سرقت

یکی از ویژگی های مهم و بارز گاوصندوق های اثر انگشتی که موجب محبوبیت بالای آن ها شده است ویژگی ضد سرقت بودن این محصولات می باشد.

تکنولوژی Touch و هوشمند در این محصولات باعث شده است که ضریب امنیت آن ها چند برابر افزایش پیدا کرده به طوری که حتی حرفه ای ترین سارقین را دچار دردسر می کند.

در صورتی  که علاقه مند هستید با ویژگی ضد سرقت این محصولات بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که مقاله گاوصندوق ضد سرقت را مطالعه نمایید.

خدمات شرکت گاوصندوق اثر انگشتی

شرکت عرضه و تولید انواع گاوصندوق اثر انگشتی علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و ایمن، و ارائه گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش خدمات متعدد دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

از جمله نصب صندوق اثر انگشتی در محل، حمل گاوصندوق در محل و جابه جایی آن در نقاط مختلف تهران و کرج، و ارسال به سراسر کشور از جمله این خدمات است.

همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به تعمیرات و عیب یابی شما می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر گاوصندوق از این خدمات نیز استفاده نمایید.

ضمن این که در صورت نیاز به تعویض قفل صندوق اثر انگشتی شما می توانید با خرید قفل گاوصندوق، قفل قبلی را تعویض نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با این خدمات می توانید به صفحه خرید گاوصندوق در تهران مراجعه نمایید.

توجه » در صورتی که برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی قصد دارید که هزینه نسبتا پایینی را صرف کنید می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم محصول مورد علاقه خود را با نازل ترین قیمت ها خریداری نمایید.

خرید گاوصندوق اثرانگشتی آسانسوری

همانطور که در مقاله گاوصندوق آسانسوری گفتیم، این مدل از safe box ها به عنوان ویترین در طلافروشی ها، موزه ها و عتیقه فروشی ها به کار می روند.

صندوق های آسانسوری اثر انگشتی با توجه به ماهیت کاری خود جزو دسته گاوصندوق های اثر انگشتی و safe box های دیجیتال قرار می گیرند.

گاوصندوق اثر انگشتی طلافروشی

صندوق های طلافروشی اثر انگشتی جز یکی از با امنیت ترین صندوق های تولیدی اکثر برندهای هستند.

چرا که قرار است اشیا و اموال گرانبها را در خود جای دهند. اگر قصد خرید گاوصندوق طلا فروشی دارید با ما تماس بگیرد.

انواع گاوصندوق اثر انگشتی

صندوق های اثر انگشتی یا Fingerprint safe توسط شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند.

هر یک از این شرکت ها با توجه به حوزه فعالیت خود، صندوق اثر انگشتی را با سایز، ابعاد و وزن های مختلفی می سازند و در بازار عرضه می کنند.

در بخش زیر تعدادی از بهترین و معتبر ترین برند های تولید کننده گاوصندوق اثر انگشتی را به شما معرفی کرده ایم.

ضمن این که اگر شما تمایل دارید که با نحوه ساخت و تولید safe box ثر انگشتی بیشتر آشنا شوید می توانید به صفحه ساخت گاوصندوق مراجعه نمایید، که در این صفحه فرآیند تولید این محصولات به صورت گام به گام توضیح داده شده است.

گاوصندوق اثر انگشتی سدید

صندوق های اثر انگشتی سدید یک مدل دیگر از گاوصندوق های اثر انگشتی یا هوشمند هستند که توسط شرکت ایرانی گاوصندوق سدید در بازار عرضه می شوند.

محصولات این شرکت از جمله گاوصندوق های اثر انگشتی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در بازار عرضه می شوند.

گاوصندوق اثر انگشتی گنجینه

شرکت گنجینه مهر پارس یکی دیگر از شرکت های معتبر و شناخته شده ایرانی است که در زمینه تولید انواع گاوصندوق اثر انگشتی فعالیت دارد.

این شرکت هم مانند سایر شرکت های ایرانی معتبر محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

پیشنهاد می کنیم که جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به صفحه گاوصندوق گنجینه مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی نیکا

شرکت ها و برند های خارجی معتبری هم در ایران هستند که در زمینه تولیدات محصولات هوشمند و اثر انگشتی فعالیت می کنند، شرکت کره ای نیکا یکی از این شرکت ها است که در زمینه تولیدات گاوصندوق های اثر انگشتی فعالیت دارد.

البته وقتی که صحبت از محصولات خارجی می شود بسیاری از مشتریان نگران این موضوع هستند که نکند محصولات خارجی شامل گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نشوند.

اما ما در این جا این تضمین را به شما می دهیم که تمامی محصولات فروشگاه طباطبایی از جمله گاوصندوق های اثر انگشتی نیکا هم دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند.

جهت آشنایی بیشتر با این محصولات پیشنهاد می کنیم که به صفحه گاوصندوق نیکا مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی دیجی کالا

گاوصندوق اثر انگشتی دیجی کالا هم یکی از برند هایی است که کاربران زیاد جستجو می کنند و به دنبال خرید آنلاین این محصول هستند.

البته باید گفت که منظور از گاوصندوق اثر انگشتی دیجی کالا همین محصولاتی است که به صورت آنلاین در وب سایت های اینترنتی به فروش می رسد.

پس شما می توانید ار طریق وب سایت رسمی فروش آنلاین گاوصندوق اثر انگشتی این محصول را خریداری نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی آرکا

شرکت آرکا هم یکی از برند های ایرانی تولید کننده صندوق های اثر انگشتی و ضد سرقت با بالاترین کیفیت در بازار است.

این شرکت با الگوبرداری از شرکت های معتبر خارجی سعی کرده است که تولیدات خود را در زمینه ساخت انواع صندوق های اثر انگشتی تا بالاترین سطح امنیت بالا ببرد.

جهت آشنایی با محصولات این شرکت شما می توانید به صفحه گاوصندوق آرکا مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی ایگل

دراین جا قصد داریم یکی دیگر از برند های معتبر خارجی یعنی شرکت ایگل را به شما معرفی کنیم.

شرکت ایگل هم به عنوان یکی از شرکت های قدیمی در کشور کره جنوبی به عنوان بکب از برند های معتبر در زمینه تولید و عرضه صندوق های اثر انگشتی خود را معرفی کرده است.

جهت مشاهده صندوق های هوشمند شرکت ایگل می توانید به صفحه گاوصندوق ایگل مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی بامیل

اگر خیلی علاقه مند به خریداری محصولات کره ای هستید، شرکت بامیل سیف هم یکی دیگر از برند های کره ای است که محصولات خود را با اخذ مجوز های لازم در بازار ایران عرضه کرده است.

صندوق های هوشمند و اثر انگشتی بامیل را نیز می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق بامیل مشاهده نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی گنج بان

شرکت گنج بان هم یکی دیگر از برند های تولید کننده صندوق اثر انگشتی در ایران است، گنجبان به عنوان یک شرکت ایرانی تمامی محصولات خود از جمله سیف باکس اثر انگشتی را با 10 سال گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت مشاهده محصولات این شرکت به صفحه گاوصندوق گنج بان مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی سایروس

شرکت سایروس هم یکی از زیر مجموعه های شرکت کاوه و سدید در ایران است، که صندوق های اثر انگشتی این مجموعه با برند سایروس در بازار عرضه می شود.

جهت مشاهده محصولات شرکت سایروس هم می توانید به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه نمایید.

برای مطالعه » گاوصندوق مخفی

برای مطالعه بیشتر »

همانطور که می دانید تکنولوژی اثر انگشت یا Fingerprint پیشرفته ترین روش رمزگذاری بر روی وسایل مختلف است هم از این لحاظ که سرعت وارد کردن رمز را به شدت بالا می برد.

و هم امنیت بسیار بالایی دارد چرا که اثر انگشت هر فرد منحصر به خود اوست و به این ترتیب فرد دیگری با اثر انگشت خود نمی تواند از رمز عبور کند.

و این تکنولوژی به حوزه safe box که حفظ امنیت برایش در اولویت اول است وارد شده است که حالا می بینیم جای همه صندوق های کلیدی و مکانیکی را گرفته است.

صندوق های چشمی نیز نوعی دیگر از تکنولوژی روز در روش های رمزگذاری است که افراد با اسکن چشم وسیله مورد نظر را قفل می کنند به این معنی که رمز safe box چشمشان است.

قطعا این موارد را در مورد قفل گوشی مشاهده کرده اید و حالا می بینیم که به صندوق ها و سیف باکس ها نیز راه پیدا کرده اند.

پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل مقالات آموزشی زیر را مطالعه نمایید.

برای مطالعه »» چگونه فلزیاب را گول بزنیم

برای مطالعه »»  برنامه گاوصندوق اندروید

برای مطالعه »» جاسازی طلا در منزل

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق اثرانگشتی

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی؟

برای استعلام قیمت گاوصندوق اثر انگشتی به لینک بالا مراجعه نمایید.

گاوصندوق اثر انگشتی چیست ؟

گاوصندوق اثر انگشتی یا به اصطلاحی بایومتریک در دسته صندوق های دیجیتال و الکترونیکی قرار دارد، و همانطور که از اسمش پیداست با استفاده از اثر انگشت شخص باز می شود.

گارانتی گاوصندوق اثر انگشتی ؟

این محصول دارای دو سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.

مرکز فروش گاوصندوق اثر انگشتی در تهران کجاست ؟

فروشگاه طباطبایی معتبر ترین مرکز فروش انواع گاوصندوق اثر انگشتی در تهران می باشد، که تمامی برند های ایرانی و خارجی گاوصندوق های اثر انگشتی و هوشمند را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایت گاوصندوق اثر انگشتی ؟

وب سایت safekaveh.com تنها سایت معتبر فروش آنلاین گاوصندوق اثر انگشتی می باشد، که شما می توانید از طریق این وب سایت و با دسترسی از طریق راه های ارتباطی موجود در آن اقدام به خرید نمایید.

نحوه خرید گاوصندوق اثر انگشتی ؟

نحوه خرید صندوق اثر انگشتی از نمایندگی معتبر این محصول در ایران به دو روش انجام می شد.

  1. خرید آنلاین safe box اثر انگشتی
  2. خرید حضوری safe box اثر انگشتی

خرید آنلاین و اینترنتی این محصول در وب سایت safekaveh.com انجام می شود، و برای خرید حضوری این محصول شما باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳ و همچنین تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش، پلاک ۹ انجام می شود.

ساعت فعالیت فروشگاه گاوصندوق اثر انگشتی از ساعت 9 صبح تا 9 شب می باشد.

منبع »

safekaveh.com/قیمت-انواع-گاوصندوق-اثر-انگشتی/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها