لوازم خانگی پلاستیکی آشپزخانه از محصولاتی است که بازار خرید و فروش آن در ایران از رونق عجیبی برخوردار می باشد‌. سرویس ظروف پلاستیکی یکی از مواردی است که برای خانم های ایرانی بسیار اهمیت دارد.

کاربرد بالای این محصولات در آشپزخانه های منازل و یا رستوران ها همواره باعث گسترش بازار خرید و فروش لوازم پلاستیکی شده و حتی فروش آن را تا سایر کشور های جهان گسترش داده است.

تولید کنندگان این نمونه های تولید همواره برای بهبود کالاهای خود با به کار گیری بهترین مواد اولیه تلاش می کنند.

محصولات پلاستیکی همانند سایر محصولات، فروشنده هایی در سراسر کشور دارند. این فروشنده ها برای راحت تر کردن خرید و فروش، لیست وسایل پلاستیکی آشپزخانه را تهیه و در مراکز خود ارائه می دهند.

فروشندگان، محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر کشور به فروش می رسانند. برای دسترسی به آن ها می توان به مراکز فعالیتشان مراجعه کرد، با کارشناسان فروش تماس گرفت و یا در سایت های معتبر اینترنتی محصول خود را سفارش داد.

فروشگاه پلاستیک در بخش زیر لیستی از ضروری ترین محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه را فراهم آورده است، در صورتی که محصولات ضروری دیگری به ذهنتان می رسد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید :

سبد لباس (رخت چرک) حصیری

سبد لباس یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین محصولات پلاستیکی ای می باشد که در هر خانه ای کاربرد دارد.

شما می توانید از این سبد لباس برای نگهداری لباس های خیس، کثیف خود استفاده کنید و در صف انتظار ماشین لباس شویی قرارش دهید.

سبد های لباس حصیری علاوه بر قیمت پایینی که دارند از کاربرد بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا هر روز مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مشاهده و خرید این محصول به صفحه سبد لباس مراجعه کنید.

سرویس آشپزخانه ۷۰ پارچه

سرویس آشپزخانه ۷۰ پارچه

سرویس جهیزیه آشپزخانه ۷۰ پارچه بدون شک از برترین سرویس های موجود در بازار ایران می باشد.

این سرویس شامل ریز و درشت وسایلی است که در آشپزخانه شما مورد استفاده قرار می گیرد.

اقلام داخل این سرویس به شرح زیر می باشد.

جا پودري ۱ – آبميوه گيري ۱ – جارو و خاک انداز روبي ۱ – صافي آشپزخانه۱ – جاشيري۱ – رخت آويز بزرگ۶ – فرچه فرش 1 – سبد سبزي ۶ – گيره لباس۱ – سطل زباله دوجداره مايا۱ – باکس دربدار مايا سايز۱۱ – سه پارچه فانتزي کوچک سپيده۱ – جاناني قفلي شماره ۱ – پارچ فانتزي سپيده ۲۴عددي ۱ – سبد ميوه کوچک پايه استيل۱ – تخته گوشت بزرگ دو رنگ ويکتوريا۱ – اقاشق و چنگال کابينتي ۳ – تکه۱ – شال آويز لانه مثلثي۱ -چهار پايه طرح دار جاسمين ۲۴ سانتي ۱ – سبد رخت مايا۱ – سبد پيک نيک مايا ۱ – لگن فانتزي شيخي سايز ( ۱ )۱ – لگن فانتزي شيخي سايز ( ۳ )۱ – گن فانتزي شيخي سايز (۵ )۱ – جا قاشقي آويز ليزا۱ – سطل پدال دار کابينتي بزرگ alice – ۱سرويس کاسه گرد دربدار جاسمين۱ – وله بازکن گل- کاسه برنج شوي کوچک Lilly – ۱کاسه برنج شوي بزرگ
Lilly – ۱توالت شوي مايا – ۱رنده۱قيف دوقلو بهاره ا – ۲سرويس فريزري چهار گوش مارس۱ – ست فريزري ۳عددي کوچک۱ – سرويس ۶ پارچه سينک شيخي۱ – جارو نپتون۱ – کارتن لمينت سرويس جهيزيه دنيس۱ – تک جعبه لمينت جا قاشقي آويز ليزا۱ – جا صابوني داو۱ – مقواي چسب دار سرويس جهيزيه دنيس 1.

برای خرید این محصول به صفحه سرویس جهیزیه هوم کت مراجعه کنید.

لیوان تایلندی

لیوان تایلندی

لیوان یا ماگ تایلندی از بهترین و پرفروش ترین محصولات در دسته لیوان می باشد، خوردن هر نوع نوشیدنی ای با این لیوان لذت بخش می باشد.

این لیوان از جنس پلاستیک مقاوم می باشد و برای مصارف خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

برای سفارش این محصول کافیست روی لیوان تایلندی کلیک کنید.

سبد مسافرتی

سبد مسافرتی

سبد مسافرتی بارز از محبوب ترین وسایل پلاستیکی ای می باشد که مناسب دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. این سبد پلاستیکی هم به عنوان یک سبد معمولی و هم به عنوان سبد پیک نیک دارای رنگ بندی های مختلف می باشد، سایز این سبک بزرگ می باشد.

برای سفارش این محصول رو لینک زیر کلیک کنید.

سبد مسافرتی

بانکه های پلاستیکی

بانکه های پلاستیکی

بانکه یکی از وسایل آشپزخانه است که برای ایجاد نظم مواد غذایی و همچنین ظاهری زیبا در آشپزخانه می‌ توان از آن استفاده کرد. زمانی که مواد غذایی را با همان بسته ‌بندی اصلی داخل کابینت قرار می ‌دهید، آشپزخانه ظاهر بی‌ نظم و نامطلوبی پیدا می ‌کند.

بسته‌ های رنگارنگ و غیر هم ‌شکل آن چیزی نیست که آشپزخانه‌ی شما به آن نیاز دارد.

برای سفارش این محصول به صفحه بانکه پلاستیکی مراجعه کنید.

برترین برند های تولید کننده محصولات پلاستیکی : بازن، هوم کت، کارن

1 – بازن پلاستیک با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و با بهره گیری از کادری طراح و نوآور همراه با داشتن فن مربوطه و استفاده از متریال و مواد اولیه ممتاز تمامی تلاش خود را جهت تولید محصولات متفاوت و کارا به کار می گیرد…

برای سفارش محصولات این برند به صفحه بازن مراجعه کنید.

2 – کارن پلاستیک در سال ۱۳۹۲ تاسیس گردید و با طراحی محصولات جدید با بهره گیری از کادر مجرب درزمینه تولید، کنترل و فروش، رعایت و حفظ کیفیت بسته بندی زیبا و همچنین ارائه محصولات با قیمت مناسب شروع به فعالیت نموده است و همچنان ادامه دارد، امروز هیچ شرکتی بدون همکاری با سایرشرکت ها واحدهای خدماتی مرتبط، قادر به ادامه فعالیت و رشد نیست.

برای سفارش محصولات این برند به صفحه کارن پلاستیک مراجعه کنید.

3 – هوم کت در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص ، متعهد و توانمند که براساس فرآیند های نوین گزینش به عضویت خانواده بزرگ هوم کت در آمده اند همچنین با ایجاد و ارتقاء واحدهای استراتژیکی همچون طراحی و توسعه محصول ، بازارسنجی و نیاز سنجی مشتریان ، مدیریت سیستم ها و روش ها و از سوی دیگر همکار استاندارد پیاده سازی کامل الزامات استاندارد های محصول و مدیریت کیفیت یکی از اولین انتخاب های مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

برای سفارش محصول از این برند به صفحه هوم کت مراجعه کنید.

امیدواریم که این مقاله در جهت معرفی ضروری ترین محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه به شما کمک کرده باشد.

منبع : محبوب ترین محصولات پلاستیکی آشپزخانه

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها