در مقاله قبلی ما ساخت وبلاگ رایگان را به شما آموزش دادیم تا بتوانید در سایت های مختلف برای کسب و کارتان یک وبلاگ راه اندازی کنید و کاربران را از سایت های مختلف به وبسایت تان هدابت کنید. در این مقاله میخواهیم وبلاگ های معروف ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا از آن ها برای بهبود سئو سایت تان نیز بهره ببرید.

وبلاگ های معروف

همان طور که میدانید وبلاگ ها صفحاتی از یک سایت بزرگ هستند که در آن ها اخبار ، گزارشات روزانه ، ایده ها و تفکرات افرا منتشر میشود.

بهره گیری از وبلاگ ها در ابتدا برای به اشتراک گذاشتن افکار وایده ها بهکار میرفت و هدف مطرح کردن افکار با فراد هم عقده بود اما امروزه وبلاگ ها برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

اگر نمیدانید وبلاگ ها چه کاربردی دارند و با چه اهدافی ساخته شده اند حتما مقاله وبلاگ چیست را مطالعه کنید.

به طور کلی امروزه وبلاگ ها برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کار های بزرگ و کوچک راه اندازی میشوند و جنبه های مالی زیادی را دنبال میکنند.

شناخت وبلاگ های معروف برای سئوکاران یکی از ملزومات است زیرا در این حالت میتوانند از آتن ها برای بک لینک سازی موثر بهره بگیرند و رتبه سایت شان را بهبود بخشند.

اگر میخواهید کسب درآمد از وبلاگ ها داشته باشید ساخت وبلاگ های جذاب در این زمینه میتواند بسیار شما را کمک کند.

در ادامه ما لیستی از وبلاگ های برتر فارسی و وبلاگ های معروف خارجی را برای شما معرفی میکنیم تا از آن ها برای کسب درآمد بیشتر کمک بگیرید.

وبلاگ های معروف
وبلاگ های معروف

بهترین وبلاگ های فارسی

اگر شما هم میخواهید بهترین وبلاگ های دنیا و ایران را پیدا کنید در این مقاهل به صورت کامل بهترین ها را به شما معرفی کرده ایم.

وبلاگ های پرطرفدار ایرانی وبلاگ هایی هستند که در حوزه فعالیت خود توانسته اند کاربران زیادی را جلب کنند و رضایت آن را جلب کنند.

در ادامه لیست وبلاگ های فارسی را برای شما قرار داده اسم تا بیشتر با ویژگی های وبلاگ های برتر فارسی آشنا شوید و تعدادی ز بهترین های آن ها را برای انجام امور خود و رسیدن به اهداف مورد نظرتان انتخاب کنید.

در ین قسمت ما لیست وبلاگ های فارسی برتر قرار داده ایم که میتوانید از ان ها نیز برای لینک گرفتن برای سایت تان بهره بگیرید و به بهبود رتبه سایت تان کمک کند.

دوره آموزش طراحی سایت راه های ساخت انواع وبلاگ و وبسایت در کوتاهترین زمان به شما آموزش داده میشود و با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت می توانید با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای در کوتاهترین زمان وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

نام وبلاگآدرس وبلاگ
بلاگفاblogfa.com
بلاگ اسکایblogsky.com
آوا بلاگavablog.ir
رز بلاگrozblog.com
نصر بلاگnasrblog.ir
پارسی بلاگparsiblog.com
دی بلاگdeyblog.ir
همه بلاگallblog.ir
بیان (بلاگ دات آی آر)blog.ir
آوا بلاگ www.avablog.ir
آرام بلاگ www.aramblog.ir
بلاگ رازwww.blograz.ir
فام بلاگ www.famblog.ir
تبیانwww.teblog.tebyan.net
پارسی کیوتwww.vcp.ir
جوان بلاگwww.javanblog.com
  • بلاگفا

بلاگفا یکی از معروف ترین وبلاگ های ایرانی است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و توانست به عنوان وبلاگ های پربازدید ایران رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

سرعت بارگزاری بلاگفا بالا بوده و همین امر سبب رضایت بیشتر کاربران در آن شده است. این وبلاگ رایگان ایرانی امکان ثبت نام مجانی را در سایت خود فراهم کرده و همه میتوانند در آن ثبت نام کرده و برای خود یک وبلاگ ایجاد کنند و کاربران را به مطالعه مطالب خود ترغیب کنند.

از دیگر مزایای این وبلاگ رایگان ایرانی میتوان به امنیت بالای پنل مدیریت آن اشاره کرد. دسته بندی مطالب و عدم منایش آگهی ها از دیگر ویژگی هایی است که آن را در لیست وبلاگ های فارسی برتر قرار داده است.

با شرکت در کلاس های بهترین دوره وردپرس مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

بهترین وبلاگ های فارسی
بهترین وبلاگ های فارسی
  • پرشین بلاگ

دیگر وبلاگی که در لیست وبلاگ های فارسی معروف قرار دادرد و کاربران زیادی هر روز از آن بازدید میکنند پرشین بلاگ میباشد.

این سایت یک سرویس وبلاگ دهی عمومی میباشد که به افراد امکان ثبت نام و ساخت وبلاگ رایگان را میدهد.

ثبت نام و کار با این وبلاگ رایگان ایرانی راحت بوده و به همین دلیل جزو محبوب ترین وبلاگ های معروف فارسی قرار گرفته زیرا همه میتوانند با آن کار کنند و برای خود یک وبلاگ بسازند.

از مزایای این وبلاگ رایگان ایرانی میتوان به امکان لایک مخاطبان و نظر گذاشتن در پست های محبوب اشاره کرد به این ترتیب میتوانید بازخورد مناسبی را از مطالبی که منتشر میکنید دریافت کنید و بدانید که مطالب شما برای کاربران جذاب بوده یا نه.

این وبلاگ رایگان ایرانی نسخه موبایل جذابی دارد و همه کاربران با هر سح دانشی میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند بدون آن که نیاز به راهنمای کار با وبلاگ داشته باشند.

از دیگر ویژگی هایی که این سایت را جزو بهترین وبلاگ های فارسی قرار داده است که سئو کاران میتوانند در آن مقالات خود را بدون محددیت منتشر کنند و به سایت خود لینک دهند.

لینک هایی که از این سایت به سایت شما داده میشود امتیاز خوبی دارد و میتواند جزو بک لینک های موثر حساب شود. به همین دلیل گفته میشود بک لینک های این وبلاگ رایگان ایرانی میتواند به بهبود رتبه سایت شما کمک زیادی کند.

  • رزبلاگ

رزبلاگ نیز یکی از محبوب ترین وبلاگ های معروف فارسی است که به کاربران خود امکان انتشار مطالب شان بدون محدودیت و با لینک دهی صحیح به سایت شان را داده است.

یکی از دلایلی که رزبلاگ جزو محبوب ترین وبلاگ های معروف فارسی شده است این است که محیط مناسبی را برای کسب درآمد کاربران فراهم کرده و همه میتوانند در این وبسایت به معرفی کسب و کار خود و انتشارمطالب مورد نظرشان بپردازند.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

  • پارسی بلاگ

پارسی بلگ نیز در ارائه خدمات وبلاگ نویسی برای ایرانیان بسیار فعال بوده و توانسته خدمات باکفیتی به کاربران خود ارائه دهد.

مهمترین ویژگی که این سایت را جزو انواع وبلاگ های ایرانی برتر قرار داده است ارائه ربات تلگرام میباشد. در این سایت از قالب های مناسبی استفاده شده است و کاربران میتوانند به راحتی با بخش های مختلف آن ارتباط برقرار کنند.

این سایت از انواع وبلاگ های ایرانی محبوب میباشد که خدمات پشتیبانی قوی به کاربران خود ارائه میدهد و همین امر باعث شده کاربان زیادی را به خود جلب کنند.

در پارسی بلاگ میتوانید از ابزار های مختلفی برای ساخت وبلاگ مورد نظرتان استفاده کنید و کاربران زیادی را از این راه به مطالعه مطالب وبلاگ تان ترغیب کنید.

در دوره طراحی سایت راه های ساخت انواع وبلاگ به شما آموزش داده میشود که میتوانید در مدت زمان کوتاهی از مهارت های کسب شده خود درآمدزایی داشته باشید.

وبلاگ های معروف خارجی

به طور کلی میتوان از سایت های زیر به عنوان وبلاگ های معروف خارجی نام برد که میتوان در بحث سئو نیز از آن ها بهره گرفت و لینک های موثری از آن ها دریافت کرد. نمونه ای از لیست وبلاگ های خارجی مفید در حوزه سئو را در این قسمت برای شما آورده ایم که میتوانند لینک های موثری به سایت شما بدهند.

  1. سایت وبلاگ دهی بلاگر (blogger.com)
  2. سایت وبلاگ دهی هاتن بلاگ (hatenablog.com)
  3. سایت وبلاگ دهی سنتر بلاگ (centerblog.net)
  4. سایت وبلاگ دهی ردیت (reddit.com)
  5. سایت وبلاگ مدیوم (medium.com)
نام وبلاگآدرس وبلاگ
بلاگ اسپات www.blogspot.com
وردپرس www.wordpress.org
بلاگر www.blogger.com
سنتر بلاگ www.centerblog.net
اسپیس بلاگ www.space-blogs.com
کریرون بلاگwww.creerunblog.fr
بلاگ www.blog.com
وبلاگ دهی بلاگ (افغانستان) www.blog.af

این وبسایت ها برای لینک دادن به سایت شما میتوانند بسیار مفید باشند و در بهبود رتبه سایت شما نقش بسیار موثری میتوانند داشته باشند. نحوه ثبت نام در این وبلاگها با حساب گوگل و یا از طریق اطلاعات ایمیل و شماره تماس انجام میشود . ( مطالعه بیشتر: وب سایت چیست )

بعد از ثبت نام میتوانید با رعایت قوانین مخصوص به هر سایت مطالب تان را منتشر کنید.

وبلاگ های معروف خارجی
وبلاگ های معروف خارجی

آپارتمان تراپی وبلاگی است که بر طراحی داخلی ساختمان تمرکز دارد. رایان یک طراح داخلی است که به وبلاگ نویسی روی آورده است (با استفاده از نام مستعار ” آپارتمان تراپی “). این وبلاگ به ۲۰ میلیون دنبال کننده رسیده است و به یک شرکت رسانه ای تمام عیار گسترش یافته است.

این وبلاگ از جمله بهترین وبلاگ های خارجی است که در حوزه ساختمان فعال است و به دلیل تخصصی بودن حوزه فعالیت توانسته کاربارن زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جلب کند.

Say Yes یک وبلاگ برنده جایزه است که توسط لیز استنلی در سال ۲۰۰۶ ایجاد شد و امروز جز بهترین وبلاگ های خارجی قرار گرفته است.

اگرچه می توان آن را به عنوان وبلاگ مادر نیز طبقه بندی کرد که در آن در مورد موضوعات دیگر از جمله غذا و سفر مطالب مفدی ارائه میشود.

Rookie Moms بر محصولات و فعالیت های مختلف برای نوزادان، کودکان نوپا و پیش دبستانی تمرکز دارد. همانطور که از نامش مشخص است، این سایت برای مادران تازه واردی طراحی شده است که تجربه زیادی در زمینه والدین ندارند. این وبلاگ در حوزه کودکان بسیار فعال است و تواسنته کاربارن زیادی که به این حوزه علاقه مندند را به خود جلب کند و جزو وبلاگ های پر بازدید خارجی قرار گیرد.

مهمترین نکته ای که این وبلاگ دارد این است که آموزش های خاصی در آن قرار میگیرد که برای مادران میتواند مفید باشد و همین ویژگی است که آن را جز وبلاگ های پر بازدید قرار داده است.

جمعبندی

در این مقاله جامع به سوال کدام وبلاگ بهتر است پاسخ داده ایم و وبلاگ های معروف عاشقانه و وبلاگ های جدید ایرانی و خارجی را به شما معرفی کرده ایم. با استفاده از این وبلاگ های معروف میتوانید برای بهبود رتبه سایت تان استفاده کنید و از آن های بک لینک های معتبری دریافت کنید.

اگر در مورد انواع وبلاگ های ایرانی و خارجی سوالی دارید که در این مقاله پاسخ داده نشده میتوانید در قسمت نظرات اعلام کنید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

مقالت مرتبط:

وردپرس چیست

سیستم مدیریت محتوا چیست

آموزش نصب وردپرس

قالب حرفه ای وردپرس رایگان

سوالات متداولوبلاگ های معروف چه ویژگی هایی دارند؟

وبلاگ های معروف برای آن که بتوانند کاربران زیادی را جلب کنند باید محیط کاربرپسندی داشته باشند تا کار با آن برای همه راحت باشد و همه بتوانند با هر سطحی در وبلاگ آن ها ثبت نام کرده و مطالب منتشر شده را مطالعه کنند و یا مطلب مورد نظرشان را منتشر کنند.بهترین وبلاگ های ایرانی و خارجی کدامند؟

در این مقاله وبلاگ های معروف ایرانی و خارجی در یک لیست نمایش داده شده اند و شما میتوانید همراه نشانی آدرس سایت و سایر اطلاعات آن ها را پیدا کنید و برای انتشار بلاگ ها از آن ها استفاده کنید.

منبع:

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها