کارواش استریم یکی از برندهای کارآمد و با کیفیتی می باشد که توانایی بالای در شستشوی خودرو ، انواع تجهیزات، کف حیاط پانسیون و غیره دارد. کارواش برند استریم معمولا دارای توان بسیار بالای هستند. به دلیل قیمت ارزان و کیفیت مناسب در انواع توان و فشار عرضه می گردند. نمایندگی کارواش استریم در تهران بزرگترین مرکز فروش کارواش استریم می باشد که انواع مدل های مختلف کارواش استریم را عرضه می کند. اگر قصد خرید پمپ آب یا خرید کارواش استریم را دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت کارواش های صنعتی با کارواش خانگی

همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره شد، کارواش های صنعتی اغلب برای مصارف صنعتی و گسترده استفاده می شوند اما کارواش های خانگی در سطح شستشو و نظافت خانگی و در ابعاد کوچک استفاده می شوند. موتور کارواش های صنعتی بسیار قوی و قدرتمند بوده و قادرند بصورت دائم و در مدت زمان طولانی کار کنند اما کارواش های خانگی در صورت استفاده طولانی مدت دچار اختلال می شوند و از بین می روند. شلنگ آب کارواش های صنعتی از جنس فولاد بوده و قادرند آب را با فشار بسیار بالا و قوی به بیرون بپاشند اما شلنگ کارواش های خانگی با وجود قدرت پاشش آب بالا از جنس فولاد نیستند. اغلب ممکن است کارواش های صنعتی از صدای بالایی برخوردار باشند اما کارواش های خانگی معمولاً دارای صدای زیادی نیستند.

یکی از مهمترین مسائلی که در هد پمپ آب پیش می آید، مسئله افت فشار یا افت هد در لوله هاست. افت فشار به دو قسمت اصلی و فرعی تقسیم می شود. افت اصلی شامل افت انرژی بر اثر اصطکاک داخلی لوله بوده و افت فرعی شامل افت انرژی ناشی از زانوها، شیرها و … می باشد. به طور خلاصه با محاسبه افت فشار در لوله می توانید علت افت فشار را حدس بزنید. برای نحوه محاسبه افت فشار در لوله، به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

کارواش استریم

دستگاه کارواش استریم از جمله کارواش های پر فروش و پر قدرت در بازار به شمار میرود که جهت شستو صنعتی و نیمه صنعتی انواع ماشین ، حیاط ، پارکینگ ، خانه ، و… مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بخواهیم به طور دقیق و کامل کارواش استریم را برای شما توضیح دهیم باید چاه عمیقی را در نظر بگیرید که قصد تخلیه آب های داخل آن را دارید. در چنین شرایطی بهترین انتخاب، استفاده از دستگاهی است که بتواند در درون چاه قرار گیرد و پساب آن را بالا آورد. عمدتاً به این نوع پمپ، کف کش گفته می شود که یکی از انواع رایج آن کف کش استریم می باشد.

بنابراین کف کش استریم یا همان پمپ چاهی به یکی دیگر از دسته پمپ های سانتریفوژ و مستغرق گفته می شود که در جهت هدایت آب های صاف و صیقلی و آب های آلوده ای که املاح و آلاینده های زیادی در آن ته نشین شده اند استفاده می شود. به این شیوه که با قرار گیری آن در درون سیالات، خارج کردن آب هایی که با آلاینده های مختلفی نظیر گل و لای، لجن های ته نشین شده و پسمانده های کوچک باران مخلوط هستند را کف کشی و تصفیه می کند. از آنجایی که این دستگاه برای پیشبرد مکانیسم خود در داخل مایعات قرار می گیرد لذا ضروری است دارای خاصیت ضد آب باشد و الکتروموتور موجود در آن از کلاس حفاظتی ip68 برخوردار باشد.

یکی از برند های خوب و معتبر در سطح بین المللی، مجموعه کالپدا می باشد که به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های کشور ایتالیا شناخته می شود. این مجموعه دارای بیش از نیم قرن تجربه بوده و از پیشگامان در زمینه طراحی و تولید پمپ بشمار می رود. این شرکت موفق به تولید بیش از 2000 پمپ آب کالپدا در محدوده توان 0.5 تا 200 کیلو وات به منظور استفاده در محیط های گوناگون همچون محیط های صنعتی، تجاری، کشاورزی، استخر های شنا، سیستم های تهویه مطبوع، آب های زیر زمینی فاضلاب و عملیات های عمرانی و ساختمان سازی شده است. جهت بررسی بیشتر این پمپ استثنائی، روی لینک بالا کلیک کنید.

نمایندگی کارواش استریم در تهران

مرکز فروش کارواش استریم در تهران فروشگاه اینترنتی مسترکو می باشد که توسط شرکت دیزل سازان عرضه می گردد. نمایندگی کارواش استریم در تهران یکی از بزرگترین نمایندگی های فروشگاه های آنلاین کارواش می باشد، این مجموعه انواع برند های کارواش صنعتی با کیفیت که در مدل های مختلف می باشند را برای مشتریان در سرتاسر کشور عرضه می کند. خرید کارواش 135 بار استریم در این مجموعه با توجه به عرضه مستقیم توسط وارد کننده به قیمت ارزان عرضه می گردد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مستریکو و تماس با مشاوران می توانید محصول مورد نیاز خود را تامین نمائید.

یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده های پمپ آب در جهان، شرکت پمپ آب گراندفوس می باشد. پاول دو جنسن ، در سال ۱۹۴۵ در زیر زمین خود، این پمپ را بنیان گذاری کرد. این شرکت امروزه توانسته ۵۰ درصد بازار پمپ آب سیرکولاتور دنیا را از آن خود کند، به طوری که عنوان مطرح ترین الکتروپمپ چرخشی را برای آن انتخاب کنند. پیشنهاد می شود اگر قصد خرید پمپ را دارید،‌ حتما اطلاعاتی در رابطه با پمپ آب های گراندفوس کسب کنید.

قیمت کارواش استریم

قصد خرید کارواش استریم دارید اما انواع آن را نمی شناسید و نمی دانید از کجا بخرید؟ در ادامه این بخش لیست قیمت کارواش استریم را برای شما قرار داده ایم:

مدلفشار خروجیمحدوده قیمت
QL-2100F۱۰۵ بار۲،۸۰۰،۰۰۰-۳،۱۰۰،۰۰۰
QL-3100F۱۳۵ بار۳،۰۰۰،۰۰۰-۳،۲۰۰،۰۰۰
APW-HI-70۱۰۵ بار۳،۰۰۰،۰۰۰-۳،۳۰۰،۰۰۰
APW-HI-100۱۳۵ بار۳،۱۰۰،۰۰۰-۳،۳۰۰،۰۰۰
APW-VTB-70A۱۰۵ بار۳،۳۰۰،۰۰۰-۳،۵۰۰،۰۰۰
APW-VTB-90A۱۳۵ بار۳،۴۰۰،۰۰۰-۳،۷۰۰،۰۰۰
APW-VQB-110P۱۶۵ بار۳،۷۰۰،۰۰۰-۴،۲۰۰،۰۰۰
YLQ-4261C-100B۱۰۰ بار۱،۷۰۰،۰۰۰-۱،۹۰۰،۰۰۰
YLQ-26S-100C۱۰۰ بار۱،۶۰۰،۰۰۰-۲،۱۰۰،۰۰۰
YLQ-5.32C-140۱۴۰ بار۱،۴۰۰،۰۰۰-۱،۷۰۰،۰۰۰
APW-VTB-110A۱۶۵ بار۳،۷۰۰،۰۰۰-۴،۱۰۰،۰۰۰

اگر بودجه محدودی دارید یا قصد ندارید هزینه زیادی برای پمپ آب بپردازید، پیشنهاد می کنیم درباره پمپ آب کوچک، که با توجه به کارایی و قیمت عالی خود، طرفداران قابل توجهی پیدا کرده است، کمی فکر کنید. تنها کافیست روی لینک مربوطه کلیک کنید!

قیمت کارواش ۱۴۰ بار استریم

دستگاه کارواش ۱۴۰ بار استریم یک دستگاه کارواش کارآمد می باشد و دارای کاربرد فراوانی در کاربری های صنعتی و خانگی دارد. قیمت این محصول در سایت مستریکو،‌ با توجه به نوسانات بازار،‌ بین ۳ میلیون تومان الی ۴ میلیون تومان می باشد. البته توجه کنید که مدل های دیگری نیز هستند که قیمت های متفاوت تری دارند، اما قیمت ذکر شده، قیمت یک پمپ آب خوب و مناسب برای هر کسی می باشد.

اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و مورد استفاده ترین مدل کارواش استریم را برای شما مثال بزنیم، مدل APW-HA-70 می باشد که از قدرت فشار آب بالایی برخوردار است و قادر است آب را با فشاری برابر 100 بار پمپاژ کند. این فشار بالا از یک موتور 1300 واتی حاصل می‌شود. فشار بالای این کارواش موجب تمیز کردن سطوح در مدت زمانی کوتاه می‌شود. شرکت استریم برای افزایش قدرت تمیزکنندگی این کارواش، مخزن مواد شوینده‌ای برای آن تعبیه کرده است. حداکثر دبی آب این دستگاه 6.7 لیتر بر دقیقه است و از شلنگی پنج متری برخوردار است. این شلنگ بلند در کنار کابل پنج متری دستگاه موجب راحتی هرچه بیشتر کاربر می‌شود. محصول فوق وزنی حدود 7 کیلوگرم دارد و برای راحتی حمل آن، چرخ‌هایی زیر دستگاه قرار دارد. این دستگاه دارای استاندار IPX5 بوده که به معنی مقاومت در برابر واترجت اسپری شدید است. حداکثر دما و فشار آب ورودی به این دستگاه به ترتیب برابر 40 درجه و هفت بار است. این دستگاه به همراه تفنگی، لنس و رابط آب عرضه می‌شود.

توصیه می شود پیش از خرید کارواش استریم، از انواع پمپ آب لوارا که یکی از بهترین پمپ آب ها در سطح جهان می باشد مشاهده فرمایید چرا که این پمپ آب ها کیفیت بالایی دارند و زیر مجموعه شرکت xylem می باشند.

نکات خرید کارواش خانگی

خیلی از افراد برای خرید یک پمپ آب خانگی ساده دچار مشکل می‌شوند. بیشتر مشکل هم از آنجایی ناشی می‌شود که نمی‌دانند مثلاً پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه چه پمپی است. متأسفانه بسیاری از فروشندگان هم دراین‌ رابطه اطلاعاتی غلطی ارائه می‌کنند که در آینده برای ساکنان ساختمان مشکلاتی را ایجاد می‎کند. یا آب به‌خوبی به طبقات بالایی نمی‌رسد یا دبی آن‌قدر پایین است که باید برای پرشدن یک لیوان آب چند دقیقه صبر کنند. به همین دلیل در ادامه برای شما لیست نکات خرید کارواش خانگی را قرار داده ایم:

  • بالا بودن توان (در مدل های بنزینی با اسب بخار نمایش داده می شود و در مدل های برقی با وات)
  • تجهیزات و متعلقاتی که قابل نصب بر روی کارواش می باشند. در مدل های جدید و به روز تر کوپلر های اتصال سریع وجود دارد و گزینه بهتری نیز می باشند.
  • وزن
  • داشتن چرخ
  • مناسب بودن طول شیلنگ و کابل بالا
  • بودن حداکثر جریان خروجی که با لیتر در دقیقه آن را بیان می کنند.
  • دارا بودن ویژگی استفاده از مواد شوینده
  • حالت های گوناگون شستشو
  • قیمت و کیفیت مناسب
  • طول عمر بالا به معنی داشتن قطعات خوب و مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • کاربری آسان و سهولت در حمل
  • پس از آنکه مشخصات مورد نیاز برای خرید پمپ خود را پیدا کردید،‌ باید بهترین و مناسب ترین برند پمپ را نیز انتخاب کنید. یکی از شرکت های خوب و محبوب بازار ایران، شرکت پمپ سایر در سال 1951 در شهر Guastalla ایتالیا توسط کارلو فاولا تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر نیز تمام محصولات خود را در آنجا تولید می کند. بنیان گذار شرکت SAER در ابتدا مسئول بخش ماشین کاری در یک شرکت بزرگ در استان Reggio Emilia بود. پس از آن آقای کارلو با توجه به اشتیاق خود به مهندسی و فروش ، تولید پمپ های با کیفیت در زمینه مصارف خانگی و کشاورزی را شروع کرد. رنگ سبز در پمپ های سائر ایتالیا به عنوان نماد حمایت از بخش کشاورزی انتخاب شده است. از مزایای این پمپ ها می توان به کیفیت مناسب ، راندمان بالا و طراحی متناسب با استاندارد های روز دنیا اشاره کرد. شما مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت ، کاتالوگ محصول ، تعمیرات ، تامین قطعات یدکی و خرید پمپ آب سایر ایتالیا می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

تامین آب در ساختمان هایی که سطح فشار لازم را ندارند، از طریق نصب یک عدد پمپ محقق خواهد شد. این پمپ آب می تواند همراه با مکش آب در لوله های آمده از آبرسانی شهری، سطح دبی را افزایش داده و آن فشار مطلوب را تأمین سازند. از طرفی در ساختمان های بلند مرتبه که نیاز است آب راهی ارتفاع قابل توجهی باشد، استفاده از پمپ ها ضروری به نظر می رسد تا بتوان حجم قابل قبولی از آب را در بالاترین طبقات ساختمان ‌ها نیز داشته باشیم. در این بین مشکل نوسان فشار آب می ‌تواند عملکرد پمپ ها را تحت تاثیر بگذارد. نوسان در فشار آب، اگر راهی شیر های خروجی منازل باشد، اتفاق پسندیده ‌ای نیست. خصوصاً اگر این اتفاق در یک مجتمع بزرگ مسکونی حادث شود. خوشبختانه امروزه برای هر مشکلی یک راه حلی وجود دارد و راه حل این مشکل نیز استفاده از انواع بوستر پمپ می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت کارواش استریم 100 بار

فروشگاه مستریکو فروشنده بهترین و ارزان ترین دستگاه کارواش خانگی استریم با فشار و قدرت 100 و 140 بار مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک با قیمت و کیفیت مناسب جهت انواع کاربرد و شستشو صنعتی و غیره می باشد. اگر قصد خرید دستگاه کارواش استریم ۱۰۰ بار را دارید، باید مبلغی بین ۲ میلیون الی ۳ میلیون تومان هزینه کنید. البته باید توجه داشته باشید که اصالت کالایی که قصد خرید آن را دارید، بسیار حائز اهمیت می باشد،‌ به همین دلیل ما به شما فروشگاه مستریکو را معرفی می کنیم. این فروشگاه با ۲۰ سال تجربه در ضمینه فروش انواع پمپ با ارائه محصولات درجه یک و خدمات بسیار عالی خود توانسته رضایت همه مشتریان را جلب کند.

اگر یک پمپ آب ارزان اما بسیار با کیفیت را می خواهید، ما به شما پمپ آب پمپیران را معرفی می کنیم. این پمپ آب می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

کارواش استریم مدل ql 3100f

کارواش 135 بار استریم مدل ql 300f یک کارواش القایی می باشد که با توان 1000-1500 وات نیروی مناسبی جهت شستشوی سطوح با قدرت فشار آب 1000 بار ایجاد می کند. ابعاد کارواش 135 بار استریم معمولا 252151 سانتیمتر می باشد که یک دستگاه با قابلیت حمل بسیار بالا نشان می دهد. توان موتور کارواش 135 بار می باشد.

QL-3100F استریم معمولا برابر با 1.9 وات و بازه توان آن به 100-1500 وات می رسد. که دارای کاربرد بسیار بالایی در مصارف خانگی دارا می باشد.

پمپ کارواش خانگی استریم QL-3100F به پمپی اطلاق می شود که با استفاده از رفت و برگشت کارواش که داخل محفظه قرار دارد باعث افزایش فشار آب می شود. کاربرد پمپ کارواش استریم QL-3100F در مواردی مانند شستشوی خودرو، لوازم کشاورزی کف و دیوارها، چربی گیری، رنگ بری و… می باشد. گروه مستر به عنوان عامل فروش پمپ کارواش STREAM اعلام می نماید که پمپ های کارواش استریم از قیمت فروش مناسب برخوردار می باشند، لذا خرید آن را برای مصرف کننده توصیه می نماید.

کارواش استریم 140 بار

دستگاه کارواش استریم مدل YLQ-5.32SC-140 ، یکی از بهترین دستگاه کارواش موجود در بازار می‌باشد، که توسط مهندسان شرکت Stream طراحی و تولید شده است. این مدل کارواش دارای قدرت 140 بار و مجهز به سیستم قطع کن خودکار می‌باشد. خروجی آب این دستگاه با شلنگ ۵ متری قابل تنظیم می‌باشد. توان مصرفی دستگاه کارواش استریم 140 بار ، 2.45 اسب بخار و میزان آبدهی آن 7 لیتر بر دقیقه است. دستگاه کارواش خانگی استریم با قدرت 140 بار دارای مخزن کف پاش جهت شستشوی صنعتی است و با تنظیم بر روی حالت پر فشار می‌توان برای شستشو انواع خودرو ، حیاط ، ماشین آلات ، پارکینگ ، کف و دیوارها ، رنگ بری ، چربی گیری و … استفاده کرد.

مزایای استفاده از کارواش خانگی

  • شستشوی انواع وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت و دوچرخه
  • شستشو و نظافت پنجره ها ، دیوارها ، کف حیاط ، پارکینگ و سقف
  • شستن وسایل داخلی مانند میز و صندلی
  • شستشوی انواع نمای ساختمان مانند نمای شیشه ، سنگ و نما
  • شستشو ، تمیز کردن و چربی زدایی ابزارهای مختلف
  • شستشوی استخر بدون آسیب رساندن به کف آن
  • بهبود کیفیت شستشو به دلیل توانایی آب پر فشار برای تمیز کردن سرسخت ترین آلاینده ها
  • افزایش سرعت در مقایسه با شستن دست و کاهش زمان شستشو
  • شستشو و از بین بردن آلاینده ها در مناطق باریک و غیرقابل دسترس به دلیل نفوذ زیاد آب به تمام اتصالات و ترک ها
  • آسیب نرساندن به رنگ دیوار

کارواش stream کارواش خانگی استریم

مدل های کارواش خانگی استریم، تنوع زیادی دارند اما در ادامه لیست مدل های رایج و مورد استفاده را برای شما قرار داده ایم:

  • APW-HA-60 (65bar)
  • APW-HA-60P(65 bar)
  • APW-HA-70 (70 bar)
  • APW-HA-70P(70 bar)
  • APW-HA-90 (90 bar)
  • APW-HA-90P(90 bar)
  • APW-HA-100(100bar)
  • APW-HA-100P(100 bar)

شرکت بزرگ استریم (Stream) با تولید پمپ و کفکش های متنوع و متعلقات مربوط به آن جزء برترین شرکت های تولید کننده ی پمپ در کشور چین می باشد. شرکت استریم محصولاتی همچون پمپ شناور ، پمپ کف کش ، پمپ لجن کش ، پمپ سانتریفیوژ می باشد. کف کش های استریم در مقدار دبی و ارتفاع هد دارای تنوع می باشند همچنین بدنه ی پمپ در مدل های آلومینیوم،چدن و استیل موجود می باشد. شرکت استریم با توجه به قیمت مناسب و کیفیت نسبتا خوب در بین مشتریان پرطرفدار است.

کارواش خانگی استریم مدل apw-vtb-90a

اين برند در بازار بين المللي به داشتن کيفيت و قيمت مناسب مطرح بوده و در مدت کوتاهي سهم مهمی از بازار پمپ را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. اين برند با کارخانجات بزرگ و سيستم R&D و طراحي قوي از 20 سال پيش محصولات مختلف صنعتي، کشاورزي، عمراني و مسکوني را در کشور چين توليد کرده است. پمپ کارواش خانگی استریم مدل APW-VTB-90A يکي از انواع پمپ هاي کارواش اين شرکت مي باشد. کاربرد پمپ کارواش استریم APW-VTB-90A در مواردی مانند شستشوی خودرو، لوازم کشاورزی کف و دیوارها، چربی گیری، رنگ بری و… می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی ایران

ما در این مقاله از مجله خبری اینترنتی بیرام کبیر، قصد داریم با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی و آشنایی با بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران بپردازیم . ابتدا باید گفت پمپ ها وظیفه ی انتقال و جا به جایی مایعات و سیالات مختلف را به عهده دارند که این سری از تجهیزات با دارا بودن یکسری از قابلیت ها توانسته اند در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای را به خود اختصاص دهند به عنوان نمونه میتوان به عملکرد ویژه آن ها در بخش هایی چون مصارف خانگی، کشاورزی، و صنعتی اشاره نمود با درنظر داشتن جایگاه ویژه ای که این محصولات دارند در صنعت تأسیسات و آبرسانی شرکت های بسیاری پمپ آب را به صورت گسترده و با توجه به نیاز بازار در انواع مختلف طراحی و تولید می گردند . به طور کلی باید گفت پمپ های آب خانگی یکی از مدل های موجود است که استفاده ی گسترده ای در ساختمان ها و پروژه های مسکونی دارا می باشند که پیش از خرید با در نظر گرفتن یکسری نکات میتوان بهترین پمپ آب خانگی را انتخاب نمود .

پمپ آب داب

این سری از تجهیزات آبرسانی یعنی پمپ ها تحت عنوان مدل های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از این بهترین پمپ آب خانگی برند داب است . این شرکت یعنی داب در کشور ایتالیا در سال 1354 شمسی ( 1975 میلادی ) تأسیس گشت و دفتر مرکزی این شرکت در میلان ایتالیا قرار دارد در واقع این شرکت فعالیت خود را در سال 1996 در بازار ایران آغاز نمود . این تجهیزات آبرسانی پمپ های آب خانگی را تحت عنوان مدل های K ، KP ، AQUAJET ، KPA طراحی و به بازار عرضه می نماید . این دستگاه ها با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها ازنظرکیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی IE2 وعملکرد فروش گسترده ای را به خود اختصاص و توانسته درلیست بهترین پمپ آب خانگی و برندهای موجود در بازار قرار بگیرد . لازم به ذکر است تولیدات این شرکت شامل طراحی مدل هایی از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد. شرکت آبا دیزل به عنوان نماینده رسمی این شرکت با دارا بودن 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است . جهت خرید پمپ آب داب پیشنهاد می شود از صفحه مربوطه در فروشگاه مجموعه معتبر مستریکو دیدن فرمایید.

پمپ آب ابارا

همانطورکه گفتیم پمپ ها از سری تجهیزات آبرسانی ای اند که تحت عنوان مدل های گوناگون به بازار عرضه می گردند . به عنوان یک نمونه از بهترین پمپ آب خانگی میتوان به برند ابارا اشاره نمود که در بازار جهت مصرف طراحی و تولید می گردد . شرکت تولید کننده ی این محصول یعنی ابارا در سال 1330 شمسی (1912 میلادی ) با مدیریت آریا اینو کوچی در کشور ژاپن تأسیس و با توجه به گسترش محصولات و تقاضای مشتریان در کشور ایتالیا نیز تولید و به بازار ارائه می گردد همچنین برند ابارا در 17 کشور در سراسر دنیا از جمله ایران تولید و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی شناخته شده اند . علاوه بر این ها شرکت ابارا ایتالیا در زمینه پمپ های صنعتی و آب و فاضلاب و تولید انواع الکتروپمپ های استیل و چدنی استاندارد نیز فعالیت گسترده ای دارد . پمپ آب خانگی ابارا تحت عنوان مدل های بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه شامل سری CDA ، CMA ، AGA ، CD ، CDXM ، FSA ، CMC و با حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 40 درجه سانتیگراد این محصولات را به تولید می رساند . در ایران این شرکت دارای نمایندگی انحصاری بوده و پمپ آب ابارا را همراه با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران به عنوان بهترین پمپ آب خانگی عرضه می نماید .

پمپ آب پنتاکس

به عنوان یک نمونه از بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران میتوان برند پنتاکس را معرفی نمود . در رابطه با شرکت سازنده ی پنتاکس باید گفت در کشور ایتالیا می باشد اما تجهیزات آبرسانی این شرکت تحت عنوان پمپ آب خانگی در کشور چین زیر نظر متخصصین با همان کیفیت تولید و عرضه می گردد و نیز در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی باعنوان برند پنتاکس قرار می گیرند . لازم به ذکر است شرکت پنتاکس که در سال 1369 شمسی (1990 میلادی) با مدیریت جیانلویجی پدرولو تأسیس شد که در نهایت توانست به یکی از معروف ترین تولید کننده ها تبدیل گردد. این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و عملکرد فروش گسترده ای را هم دارند البته تولیدات این شرکت شامل انواع قبیل بشقابی، محیطی، تک پروانه، خودمکش، جتی، دو پروانه نیز می باشد. در کشور ما جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی تحت عنوان برند پنتاکس میبایست به شرکت صنعتی دیزل ساز اشاره نمود که به عنوان نماینده رسمی این شرکت و عرضه کننده محصولات پنتاکس با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش میباشد. البته یکی دیگر از نمایندگی های معتبر پمپ آب پنتاکس، می توان به فروشگاه مجموعه بزرگ و معتبر مستریکو اشاره کرد که پیشنهاد می شود حداقل یکبار خدمات و قیمت این فروشگاه را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید.

سرسیلندر کارواش استریم

پمپ کارواش استریم از محصولات شرکت استریم چین می باشد که در سال‌های اخیر با گران شدن پمپ‌های پیستونی (کارواش) بسیاری از افراد به جای تعویض و خرید پمپ جدید به‌دنبال تعمیر آن‌ها هستند. بنابراین خرید و فروش قطعات جانبی پمپ شامل پکینگ آب بندی، کاسه نمد، سوپاپ، سرامیک پمپ، شاتون، اورینگ و سر سیلندر گسترش یافته است.

پمپ استریم یکی از برند های شرکت Tianjin Elecmotor است که در سال 1999 تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل انواع پمپ های آب خانگی ، استخری ، صنعتی ( استیل طبقاتی و لجن کش ) و کشاورزی ( شناور و کف کش ) ، الکتروموتور ، موتورهای برق ، دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی ، اداوات باغبانی و کشاورزی ، ساید چنل و بلوئر ها ، تجهیزات تهویه مطبوع و … می باشد. پمپ های استریم توسط نمایندگی های مجاز در بیش از 20 کشور در سراسر جهان از جمله ایران به فروش می رسند. تمامی محصولات Stream مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته می شوند و دارای استاندارد های ISO9001:2000 ، CE ، GS ، ROHS و CC می باشند. کیفیت بالا، قیمت ارزان و تنوع محصولات استریم از جمله دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. این محصولات پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان در انتقال و سیرکوله آب ، فاضلاب و مایعات مورد استفاده در صنایع می باشند.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها