نمایندگی انحصاری موتور بارزانته

اگر به دنبال خرید کرکره برقی و موتور بارزانته هستید، ما نمایندگی انحصاری موتور بارزانته در تهران را به شما معرفی می کنیم.

فروشگاه همتا بهترین فروشنده انواع موتور بارزانته و لوازم کرکره برقی در تهران.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت کرکره برقی و انواع موتور کرکره برقی همین حالا با ما تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

موتور بارزانته

کمپانی موتور بارزانته ایتالیا از با سابقه ترین تولید کنندگان موتورهای توبولار, ساید کرکره برقی همچنین  اپراتور درب شیشه ای می باشد.

موتورهای توبولار بارزانته از 30 نیوتن تا 300 نیوتن صنعتی قابل ارائه است همچنین موتورهای ساید بارزانته از 300 تا 1500 کیلوگرم موجود است و در بخش اپراتور درب شیشه ای هم تمامی مدلهای این رده موجود  و  قابل ارائه به همکاران عزیز می باشد.

پیشنهاد ویژه: برای نصب موتور بارزانته حتما از مشاوره کارشناسان نصب کرکره برقی استفاده کنید، مخصوصا برای ست كردن ريموت كركره برقي که به موتورها ربط پیدا می کند.

انواع موتور کرکره برقی بارزانته

  • موتور ساید بارزانته
  • موتور توبولار بارزانته
  • موتور سانترال بارزانته
  • موتور سکشنال بارزانته
موتور ساید بارزانته
موتور ساید بارزانته

موتور ساید بارزانته

موتور بارزانته ساید را می ‌توان از قوی ‌ترین و پرکاربردترین موتور‌های ساید دانست. این موتور‌ها در کشور ایتالیا به ثبت رسیده‌اند و تولید آنها در کشور چین صورت می‌گیرد.

موتورهای ساید  Barzante با سیم‌ کشی مسی که دارند از مرغوب ‌ترین موتور‌های بازار به شمار می‌ آیند. موتور‌های این محصول دارای سیم‌ پیچ آلومینیومی و مسی هستند که در رابطه با سیم‌ پیچ‌ های آلومینیومی باید گفت که این موتور‌ها عمر کوتاه‌ تری دارند و پیشنهاد ما به شما موتور‌های صد در صد مس هستند.

موتور‌های ساید این محصول دارای یک خلاص‌ کن زنجیری هستند که در زمان افزایش مصرف برق و یا قطعی برق به شما این امکان را می‌ دهند که با زنجیری که روی موتور قرار گرفته کرکره را پایین و بالا ببرید.

دلیل قدرت بالای این موتور‌ها را می ‌توان کاربرد‌ آنها در کارهای صنعتی عظیم و به طور کلی کارهایی با ابعاد بالا دانست.

انواع موتور ساید بارزانته

همان طور که اشاره کردیم موتور‌ ساید این محصول در مکان‌ هایی با ابعاد بالا و پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این موتور‌ها که در اماکن عمومی کاربرد زیادی دارند می ‌توانند کرکره ‌برقی‌های با وزن و ابعاد بالا را جا‌به‌جا کنند.

موتور کرکره ‌برقی این محصول در دو مدل ۲۴ و ۲۳۰ ولت در بازار عرضه می ‌شود. در رابطه با مدل ۲۴ ولت می ‌توان گفت که این مدل را می‌ توان به Ups مجهز کرد. Ups در واقع یک منبع تغذیه است که می‌ توان از آن در زمان قطع برق استفاده کرد.

استفاده از این نوع از موتور به دلیل ویژگی که گفته شد در اماکن پر رفت ‌و‌آمد اهمیت بالایی دارد چراکه نیاز به جریان مداوم برق وجود دارد.

انواع موتور‌های ساید Barzante یو پی ‌اس دار

  • موتور ساید  Barzante با قدرت ۱۵۰kg و سرعت بالا
  • موتور ساید  Barzante با قدرت ۳۰۰kg
  • موتور ساید Barzante با قدرت۵۰۰kg
  • موتور ساید  Barzante با قدرت۷۵۰kg

انواع موتور‌های Barzante بدون یو‌ پی ‌اس

  • موتور ساید  Barzante با قدرت ۳۰۰kg
  • موتور ساید  Barzante با قدرت ۶۰۰kg
  • موتور ساید  Barzante با قدرت۸۰۰kg
  • موتور ساید  Barzante با قدرت۱۳۰۰kg
موتور ساید بارزانته 300 کیلوگرم

دهه هشتاد ایران را باید دوران هجوم و تسلط موتور ساید چینی بر بازار کرکره برقی ایران دانست. در طی این دوران، محصولات اقتصادی گوناگونی از برندهای مختلف وارد بازار کشور شدند و مشتریان ایرانی که از موتور کرکره توبلار خسته شده بودند، استقبال بسیار زیادی از این موتور کرکره های چینی‌ اقتصادی به عمل آوردند.

برند بارزانته یکی از شناخته‌شده‌ترین موتور کرکره سازان چینی در ایران است که محصولات آن توسط همتا به بازار کشور عرضه می‌شود.

موتور ساید بارزانته Barzante 300 DC و Barzante 300 AC دو محصول محبوب برند بارزانته در ابتدای ورود به بازار هستند و شرکت وارد کننده آن با تأکید بر مواردی هم‌ چون مزایای تحت لیسانس بودن آن در تلاش است تا این محبوبیت را استحکام ببخشد.

Barzante 300 DC به عنوان یک موتور ساید کرکره برقی دارای برق اضطراری، در فاصله سال‌های 2008 تا 2009 توسط کشور چین تولید و سپس با برند بارزانته ایتالیا وارد بازار درب اتوماتیک ایران شد.

این موتور کرکره برقی بارزانته از سال 1384 در بازار کشور حضور یافت، فروش و نصب موتور ساید کرکره برقی بارزانته با قدرت 300 کیلوگرم با یو پی اس ابتدا در تعدادی اندک توسط فروشندگان و نصاب کنندگان فعال در حوزه کرکره برقی تا به حال ادامه داشت تا زمانی که به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی و افزایش قیمت ارز در ایران، واردات این موتور کرکره برقی بسیار کاهش پیدا کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایای موتور کرکره برقی بارزانته مدل ساید 300 DC در زمان عرضه، مربوط به پشتیبانی این محصول از سوی شرکت وارد کننده می باشد.

موتور ساید ۳۰۰ kg این محصول دارای گشتاور ۳۰۰N برای کرکره برقی با وزن ۳۰۰، ارتفاع ۶ متر و سرعت هشت دور در دقیقه.

مشخصات ظاهری موتور کرکره برقی بارزانته Barzante 300 DC

موتور کرکره برقی بارزانته در نسخه 300 کیلوگرم با UPS  همانند موتور ساید کرکره برقی بتا مدل BETA DC 300، در قالب بدنه‌ای مستحکم از مواد آلیاژی آلومینیوم با کیفیت بالا، جامد و سبک، با سرعت خرابی پایین و نصب آسان ساخته شده و تجربه‌ی مناسبی از یک موتور کرکره برقی را رقم می‌زند.

صفحه‌ پلیت مستطیلی آن متشکل شده است از یک عدد چرخ دنده بزرگ و کوچک و زنجیر سایز 10a متصل به آنها و یک سیستم پاراشوت و همچنین تعداد سه عدد پیچ بلند برای نصب موتور در نظر گرفته شده است.

در جعبه موتور کرکره برقی بارزانته تجهیزات دیگری نظیر صفحه پلیت مربعی شکل، بلبرینگ و نگهدارنده آن، شفت با سطح مقطع گرد توپر به همراه دو صفحه دایره ای جهت نصب آن به لوله و یک عدد صفحه دایره ای خاردار جهت نصب شفت به چرخ دنده نصب شده بر روی صفحه پلیت مستطیلی و دستگاه برق اضطراری (UPS) می باشد.

مشخصات فنی موتور ساید بارزانته Barzante 300 DC

حداکثر توان تولید این موتور کرکره برقی بارزانته با ولتاژ ورودی 220 ولت برابر با150 وات مصرفی 168 نیوتن‌متر گشتاور است. چنین نیرویی از طریق دو چرخ دنده و زنجیر  مجهز به قابلیت پاراشوت(ضد سقوط) به لوله منتقل می شود تا بتواند کرکره با وزن 300 کیلوگرم را از ارتفاع 0 تا 6 متر را حمل کند.

سرعت این موتور 5.3 دور بر دقیقه می باشد. وزن اعلام شده برای این موتور حداکثر وزن برای کرکره نیست و وزن کرکره می بایست از 300 کیلوگرم کمتر باشد، در محاسبه وزن باید تمامی عوامل از قبیل وزش باد، وزن کرکره و ریل های جانبی و … را درنظر گرفت.

در داخل موتور کرکره برقی بارزانته ساید 300 کیلوگرم با UPS یک محافظ حرارتی وجود دارد که با باز و بسته شدن زیاد کرکره دمای موتور زمانی که به 135 درجه سانتیگراد برسد فرمان قطع صادر می شود و پس از  خنک شدن و گذشت زمانی نزدیک به 15 دقیقه موتور می تواند به عملکرد  عادی خود ادامه دهد.

جهت تعیین ابتدا و انتهای کرکره برقی دو عدد لیمیت سوئیچ در این موتور کرکره برقی بارزانته در نظر گرفته شده است که با چرخاندن آنها حد بالا و پایین کرکره برقی را می توان تنظیم نمود. همچنین لوله مورد استفاده برای این موتور کرکره برقی قطر 4 اینچ (11 سانتی متر) می باشد و درجه حفاظت بین اللملی آن IP44 می باشد.

موتور ساید بارزانته 600 کیلوگرم

 موتور ساید ۶۰۰kg بارزانته دارای گشتاور ۶۰۰N برای کرکره برقی با وزن ۶۰۰، ارتفاع۶ متر و سرعت شش دور بر دقیقه.

همانطور که گفته شد، موتور کرکره برقی بارزانته ۶۰۰ از قدرتمند‌ترین موتور‌های موجود در بازار می‌باشد که عملکرد آرامی دارند و تعداد تردد در آنها بالا است. دور موتور کرکره برقی بارزانته ۶۰۰ برابر با ۶٫۵ rpm  است و در شرایط خارجی کلاس حفاظتی برابر با ۴۴ IP دارند.

این موتور در دمای منفی پنج درجه تا +۵۰ درجه قابل استفاده است. از مزایای دیگر این موتور می‌توان به سیستم دستی آن اشاره کرد که با قطع برق برای پایین و بالا آوردن کرکره برقی استفاده می‌شود.

سیستم دستی به این صورت است که در زمان پایین آوردن از اهرم خلاص‌کن استفاده می‌شود و برای بالا بردن مانند یک جرثقیل عمل می‌کند. علاوه بر این موتور کرکره برقی بارزانته ۶۰۰ دارای سیستم قفل‌ کن اتوماتیک می ‌باشد و در آن از سیستم ضد سقوط به کار گرفته شده است. نصب این موتور بسیار راحت است.

برای استعلام قیمت موتور بارزانته ۶۰۰ با ما تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

موتور ساید بارزانته 600 سیم پیچ مس

موتور ساید بارزانته 600 تحت لیسانس ایتالیا تولید می شود. این موتور کرکره برقی جزء موتورهای ساید با کیفیت به حساب می آید و با یکسال گارانتی و در انواع ۱۵۰kg, 300kg, 500kg,600kg,750kg,800kg در دو مدل ساده و upsدار ارائه می گردد.

این موتور کرکره برقی در بازار کشورمان از مقبولیت خوبی برخوردار است و برای پروژه هایی که نیازمند یک موتور با کیفیت هستند به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. لازم بذکر است موتور های ساید ups دار بارزانته دارای امکان نصب چشمی photocell و عملکرد Auto-Reverse بعنوان کرکره برقی پارکینگ را دارا می باشند.

  • امکان نصب Photocell از ویژگیهای موتور کرکره برقی ساید بارزانته می باشد .
  • امکان استفاده همزمان ۱۰۰ ریموت از دیگر ویژگیهای موتور کرکره می باشد.
  • موتور کرکره برقی ساید بارزانته دارای سیستم AUTO close می باشد.
  • قطر لوله موتور کرکره  ساید بارزانته ۱۳۰ میلی متر است.
  • قدرت ورودی این موتور کرکره 370 وات است.
موتور ساید بارزانته 800 کیلوگرم

موتور ساید ۸۰۰kg  بارزانته دارای گشتاور ۸۰۰N برای کرکره برقی با وزن ۸۰۰، ارتفاع ۹ متر و سرعت چهار دور بر دقیقه.

موتور کرکره برقی ساید بارزانته ۱۵۰۰ کیلو بدون UPS سه فاز

موتور ساید بارزانته ۱۵۰۰ کیلو بدون UPS سه فاز نیز در زمره ی موتور های ساید تولیدی کمپانی تحت لیسانس ایتالیا بارزانته قرار می گیرد که می توان گفت با اختلاف عملکرد قابل تحسینی را نسبت به سایر رقبای خود ارایه می کند.

از بزرگ ترین مزیت های موتور کرکره ساید که همیشه می توانیم به آن اشاره کنیم کارکرد بدون دردسر آن می باشد. در واقع این مهم از لحاظ فنی به این شکل قابل تحلیل است که فاقد کاسه فنر و فنر بودن این موتور کرکره برقی باعث می شود که دغدغه تعمیر در زمان شکستن آن را نداشته باشیم.

حال در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور ساید بارزانته ۱۵۰۰ بدون ups بدون بک آپ بپردازیم و با این محصول بیش از پیش از لحاظ فنی و سایر زمینه ها آشنا شویم.

برای خرید موتور ساید بارزانته با ما تماس بگیرید.

مشخصات موتور کرکره بارزانته بدون بک آپ

در واقع در مدل بدون بک آپ هم کمپانی بارزانته محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است که از انواع آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • موتور ساید بازرانته مسی ۸۰۰ کیلو بدون بک آپ
  • موتور ساید بازرانته ۱۵۰۰ کیلو بدون بک آپ سه فاز

در واقع این موتور ها برای تردد های بالا در نظر گرفته می شوند و دارای قدرت کافی نیز در این زمینه می باشند. البته به دلیل وزن بالا هم در مدل ۱۵۰۰ کیلویی شاهد سه فاز بودن می باشیم. به طور کلی موتور های ساید دارای مزایا و معایب متنوعی مانند هر محصول دیگر هستند که از جمله مزایای آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نداشتن محدودیت وزنی در عین قدرتمند بودن
  • قابلیت استفاده برای مکان‌هایی با تردد بالا
  • دارای سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی

حال از جمله معایب این موتور کرکره هم می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • موتور ساید نسبت به موتورهای تیوبلار ابعادی حدود ۲ برابر بزرگتر دارند.
  • قیمت بالاتر نسبت به موتور تیوبلار
  • سرعت باز و بسته شدن کمتر نسبت به موتور تیوبلار

پیشنهاد ویژه: علاوه بر خدمات فوق می توانید از خدمات تنظیم ریموت درب پارکینگ نیز استفاده کنید.

موتور ساید بارزانته 150 کیلوگرم یو ‌پی ‌اس ‌دار

موتور ساید kg150 یو‌پی‌اس‌دار بارزانته دارای گشتاور ۱۵۰N برای کرکره برقی با وزن ۱۵۰، ارتفاع ۶ و سرعت ده دور بر دقیقه.

موتور ساید بارزانته 750 کیلوگرم یو ‌پی ‌اس ‌دار

موتور ساید ۷۵۰  kg یو‌پی‌اس‌دار بارزانته دارای گشتاور ۶۰۶ N برای کرکره برقی با وزن ۷۵۰، ارتفاع یازده متر و سرعت چهار دور بر دقیقه.

موتور بارزانته توبولار
موتور بارزانته توبولار

موتور بارزانته توبولار

موتور بارزانته توبلار جزو بهترین موتور‌ کرکره برقی به شمار می ‌آید. از آنجایی که این موتور‌ها از استاندارد‌های CCC و CE برخوردارند می‌توان گفت که کیفیت‌ آنها تضمین شده است.

موتور‌های توبولار بارزانته همگی دارای خلاص‌کن دستی هستند که در زمان قطعی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این نوع از موتور‌ها برق اضطراری یو‌پی‌اس ندارند. موتور‌های بارزانته توبولار به دو شکل معمولی و صنعتی عرضه می‌شوند.

موتور‌های توبلار معمولی همراه با شفت هشت مورد استفاده قرار می‌گیرند که قیمت پایین‌تری نیز دارند اما در مدل صنعتی از شفت یازده به کار گرفته می‌شود. از مدل‌های صنعتی موتور توبلار بارزانته در دهنه‌های بسیار بزرگ و سنگین استفاده می‌شود.

برای خرید موتور توبولار بارزانته همین حالا با ما تماس بگیرید.

موتور سانترال بارزانته موتور

سانترال این محصول در انواع مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • موتور سانترال بارزانته Barzante با قدرت ۱۸۰kg
  • موتور سانترال بارزانته Barzante با قدرت ۴۲۰kg
  • موتور سانترال بارزانته Barzante با قدرت ۳۰۰N کاربرد در آتش ‌نشانی

موتور سانترال این محصول ۱۸۰kg برای کرکره‌های اتوماتیک با وزن و تردد متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از موتور‌ها نصب آسانی دارند. شفتی که برای این نوع از موتور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد شفت لوله گرد می‌باشد. کلاس حفاظتی این موتور ۴۴ IP است که امکان استفاده از آن را در شرایط اقلیمی متفاوت می‌دهد.

ترمز موتور سانترال این محصول ۴۲۰kg مغناطیسی بوده و همین موضوع باعث امنیت بسیار بالای این موتور می‌شود. این موتور استاندارد‌های زیادی را کسب کرده که از آن جمله می‌توان به TUVو ROHs اشاره کرد.

موتور سکشنال بارزانته

موتور‌های سکشنال بارزانته دارای سیستم ضد سقوط هستند تا از صدمات احتمالی در زمان کارنکردن فنر و کابل‌ها از آن استفاده شود. این موتور‌ها دارای ۲ توان گوناگون هستند که شامل ۸۰۰N و ۱۲۰۰N  می‌باشد.

نمایندگی موتور کرکره برقی بارزانته

فروشگاه همتا نماینده فروش انواع موتورهای کرکره برقی و اپراتورهای درب شیشه برندهای بارزانته, اسمارت, لیفت توربو با قیمت همکار و قیمت پخش کننده های محترم.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه فروش به همکار قیمت خرید همکار و در صورت خرید عمده با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. 02155449212 و 09122552119

موتور کرکره بارزانته در اصفهان

فروش انواع موتور های کرکره برقی در اصفهان. فروش ویژه موتور های ساید، توبلار و سانترال کرکره برقی با قیمت استثنایی.عرضه کننده انواع برند های موتور کرکره برقی در استان اصفهان با گارانتی معتبر. انواع پروفیل و تیغه کرکره بی صدا از برند های مختلف.

فروشگاه همتا عرضه کننده و مرجع انواع موتور های کرکره برقی با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با قیمت استثنایی در استان اصفهان

قیمت موتور کرکره برقی بارزانته

در جدول موجود در وب سایت فروشگاه همتا شرح قیمت موتور بارزانته ایتالیا پرداخته ‌ایم. همچنین برای داشتن قیمت موتور بارزانته با تخفیف و شرایط فروش با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. 02155449212 و 0912255211

منابع:

منبع : نمایندگی انحصاری موتور بارزانته

منبع : انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم

منبع : محکم ترین تیغه کرکره برقی

منبع : قیمت هر متر مربع کرکره برقی

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها