نمایندگی شرکت شیرآلات فاراب

فروشگاه خانی معتبرترین نماینده شرکت شیرآلات فاراب می باشد. قیمت شیرآلات فاراب در فروشگاه خانی بسیار ارزان تر از سایر نمایندگی های شرکت فاراب بوده و کیفیت بالای محصولات عامل اطمینان مشتریان به ماست. جهت ارتباط با ما تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت فاراب در فروشگاه خانی با قیمتی بسیار مناسب و منصفانه به فروش میرسد. برای خرید محصولات فاراب و بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات همین حالا با معتبرترین نمایندگی این شرکت ، فروشگاه خانی تماس بگیرید.

 021-66654300

نمایندگی شرکت شیرآلات فاراب

شرکت شیرالات فاراب

شرکت فارآب اولین تولیدکننده شیرآلات چدنی در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرد.محصولات این شرکت صنایع نفت و گاز، تاسیسات حرارتی و برودتی و آب و فاضلاب را تحت پوشش قرار می‌دهند.

این شرکت دارای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین‌المللیISO 9001:2008 است.

این شرکت دارای بخشR&D به منظور افزایش کیفیت محصولات خود است، این شرکت عضو فعال انجمن‌های علمی و تخصصی زیر نیز است.

• انجمن صنعت تأسیسات
• انجمن صنفی کارخانجات صنعت ریخته گری ایران
• انجمن علمی ریخته گری ایران
• انجمن علمی ستصا

شرکت شیرالات فاراب

لیست قیمت روز شرکت فاراب

شرکت شیرآلات فاراب دارای استانداردهای شیرآلات صنعتی و استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2008 بوده و اولین تولید کننده شیرآلات چدنی و فولادی فلنچ دار در ایران است. لیست قیمت محصولات فاراب را به دلیل نوسانات قیمتی در این قسمت قرار نداده ایم اما همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.شرکت شیرآلات صنعتی فاراب برای سرعت در انجام امور به کارشناسان خانی استور کاتالوگ شیرالات فاراب را عرضه کرده است تا به شما عزیزان ارائه دهد. برای دریافت لیست قیمت شیرآلات فاراب با کارشناسان فروشگاه خانی استور تماس بگیرید. قیمت محصولات فاراب در خانی استور ارزان تر از سایر نمایندگی ها بوده و کیفیت بالای خدمات و پشتیبانی ما از محصولات فاراب سبب رضایت هرچه بیشتر مشتریان گردیده است.

 021-66654300

درباره شرکت فاراب

شرکت فارآب در سال ۱۳۶۵ به عنوان اولین تولید کننده شیرآلات چدنی صنعتی آب در ایران فعالیت خود را آغاز نمود و همواره در پی ارتقاء سطح فنی و کیفی خود بوده و توانسته است سبد کاملی از محصولات را تولید و عرضه نماید. مشتریان و مصرف کنندگان فارآب همواره از این شرکت به نیکی یاد کرده اند و این امر یکی از مهم ترین دلایل سطح بالای کیفی فارآب را نشان می دهد. این شرکت در سال ۱۳۷۹ برای ارتقاء رضایت مشتریان اقدام به دریافت ISO  نمود که همواره تمدید شده و بهبود کیفی داشته است. فاراب تولید کننده شیرآلات چدنی و فولادی فلنچ دار است و در بازارهای تاسیساتی ایران برندی شناخته شده و معتبر میباشد که با قیمت مناسب و کیفیت مطمئن قابل تهیه است. این شرکت انواع مختلفی از شیرآلات را تولید میکند و نیاز بخش تاسیسات حرارتی و بروتی موتورخانه ها را تامین مینماید.

 021-66654300

محصولات فاراب

  • شیر کشویی زبانه لاستیکی فاراب
  • شیر کشویی زبانه فلزی
  • شیر یکطرفه سوپاپی thvhf
  • شیر یکطرفه زبانه لاستیکی
  • شیر سوپاپی فاراب
  • صافی y  شکل far ab
  • شیر پروانه ای بدون فلنچ ( ویفری ) farab
  • شیر پروانه ای بدون فلنچ لاگ ( انتهای خط )
  • شیر تخلیه هوای اتوماتیک

مقالات مرتبط :

نمایندگی شرکت کیز ایران در اصفهان

نمایندگی شرکت میراب در اصفهان

نمایندگی شرکت وگ امید گلستان

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها