سئوکاران برتر آریا تهران برای ارتقا سطح علمی سئوکاران این امکان را فراهم کرده اند که علاقه مندان به یادگیری سئو و بهبود رتبه سایت شان از آموزش های رایگان سئو ما نهایت بهره را ببرند و بتوانند بدون پرداخت هزینه بهترین پاسخ را برای سوال چگونه سئو را افزایش دهیم بیابند.

اگر میخواهید بدانید سئو داخلی و خارجی چیست میتوانید ما در مقاله سئو داخلی چیست به صو.رت کاملا رایگان راهکار های بهبود سئو داخلی را توضیح داده ایم. در این مقاله به سوال سئو خارجی چیست به زبان کاملا ساده و روان پاسخ داده شده و تکنیک های سئو آف پیج مطابق با جدیدترین منابع خارجی توضیح داده شده است.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید و اگر سوالی در زمینه آموزش سئو خارجی و یا روش های سئو آف پیج داشتید میتوانید در قسمت نظرات ببیان کنید تا بهترین سئوکاران آریا تهران در کوتاهترین زمان پاسخ سوال شما را بدهند.

سئو خارجی چیست

وقتی کلمه off-page seo را در میان تکنیک های سئو میبینید قطعا اولین سوالی که برای شما مطرح میشود این است که سئو خارجی چیست و تکنیک های سئو آف پیج چگونه باعث بهبود رتبه سئو سایت میشود؟

سئو خارجی سایت یا به عبارتی سئو آف پیج مربوط به پیوندهای خارجی یا لینک های خارجی هستند که از سایت هایی خارج از دامنه سایت تان به صفحه هدف از سایت تان لینک داده میشوند.

به عبارت دیگر ، اگر وب سایت دیگری به شما لینک دهد ، این لینک خارجی به سایت شما محسوب می شود و اگر شما هم از سایت تان به سایت دیگری لینک دهید ایین لینک دهی برای سایت مقابل لینک خارجی محسوب می شود.

روش های سئو آف پیج که بتوان از طریق آن به سئو سایت کمک کرد بسیار زیاد میباشد و اگر بتوانید از روش های موثر کمک بگیرید میتوانید با کمک سایر استراتزِ هایی که برای سئو سایت تان چیده اید در مدت زمان بسیار کوتاهی سایت تان را به رتبه های برتر گوگل برسانید.

اگر نمیدانید استراتژی سئو چیست و چطور مانند یک سکو پرش میتواند سایت تان را به نتایج برتر گوگل برساند میتوانید مقاله استراتژی سئو را مطالعه کنید.

اگر میخواهید بدانید روش های انجام سئو خارجی سایت چیست و با تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی بیشتر آشنا شوید حتما در اامه مقاله با ما همراه باشید.

سئو خارجی چیست

تکنیک سئو خارجی

تا اینجای مقاله متوجه شدید سئو آف پیج چیست و دراین قسمت میخواهیم جدیدترین تکنیک سئو خارجی سایت را مطابق با منابع داخلی و خارجی برای شما توضیح دهیم.

با به کارگیری این تکنیک متوجه خواهید شد چگونه سئو را افزایش دهیم و در مدت زمان کمتر از ۶ ماه در بسیاری از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.

تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.

تکنیک سئو خارجی

لینک در وبلاگ ها

سعی کنید وبلاگ های بزرگ و کوچکی که به موضوع سایت شما مربوط هستند را پیدا کنید و تلاش کنید در این وبلاگ ها مطالب جذابی بنویسید که بتوانید کاربران را به خواندن این مطالب جذب کنید.

وبلاگ ها فرصتی را بری شما ایجاد میکنند که بتوانید اولا بک لینک موثر و خوب دریافت کنید و ثانیا مخاطبان خاص خود را در سایر سایت ها پیدا کرده و برای ورود به سایت تان ترغیب کنید.

بعضی از این مخاطبان میتوانند مشتری شما شوند، پس برای تولید مطالب در سایر وبلاگ ها زمان صرف کنید و طوری مطالب را بنویسید که انگار قرار است مخاطبان را هر جور که ده از سایر سایت ها به سایت تان بکشید.

بهتر است بدانید در off-page seo یا سئو خارجی آنچه به بک لینک های شما اعتبار میبخشد ورود کاربران از سایر سایت ها و لینک های داده شده با صفحات هدف سایت تان میباشد.

همچنین اگر در وبلاگ ها فعال باشید میتوانید از سایر ماطبین تان در وبلاگ ها بخواهید تا در سایت شان به شما لینک دهند و یا شما نیز در وبلاگ تان خدمات و محصولان آن ها را معرفی کنید.

اگر در ابتدای یادگیری اصول سئو هستید و میخواهید اصولی تکنیک های سئو را یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله سئو چیست را مطالعه کنید و به ترتیب مقالات آموزشی زنجیره ای ما را دنبال کنید.

لینک به سایت های بزرگ مرتبط

سایت هایی که در حوزه کاری شما فعال اند و اعتبار بالایی داشته و مخاطبان زیادی دارند را پیدا کنید و برای لینک دهی به سایت تان به این وبسایت ها نیز به صورت تک و توک لینک دهید.

با این لینک دهی وقتی نام برند تانرا در میان برند های بزرگ مطرح میکنید به گوگل این موضوع را متذکر میشوید که شما هم در حال توسعه هستید و نام شما در میان سایت های معتبر به چشم میخورد.

اگر میخواهید تاثیر این موضوع را در تکنیک های سئو آف پیج بهتر درک کنید به این مثال دقت کنید.

فرض کنید در جمعی صحبت در مورد تجار بزرگ ایران است و هرکس فقط میخواهد خودش و کسب و کارش را مطرح کند. در این زمان چه چیزی میتواند نظرتان را به برند خاصی جلب کند؟

قطعا نام های زیادی در این میان به گوش میخورند و شاید بعضی ها به آن ها نیز توجه کنند اما شما اگر از یکی از برند های فوق متبر در این زمینه یاد کنید و حتی مشتریان را به سمت آن سوق دهید و سپس از برند خودتان نام ببرید چون نام شما در کنار بزرگان آورده شده میتواند توجه ها به خدمات تان جلب کند. پس تاثیر مثبت تری دارد نسبت به زمانی که فقط خودتان را مطرح میکنید.

نام بردن از برند های معتبر که برای گوگل محبوب هستند میتواند به سایت شما نیز اعتبار دوچندان ببخشد.

سئو تکنیکال یا Technical Seo به فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای مرحله خزیدن ربات های گوگل و نمایه سازی اشاره دارد. با استفاده از سئو فنی ، می توانید به موتورهای جستجو در دسترسی ، خزیدن ، تفسیر و فهرست بندی صفحات وب سایت تان بدون هیچ مشکلی کمک کنید.

برای ان که بتوانید بیشتر با اصول پیاده سازی سئو تکنیکال در سایت تان آشنا شوید میتوانید مقاله سئو تکنیکال را مطالعه کنید.

تعامل لینک در سایت های مشابه

یکی از بهترین مفاهیمی که باید در سئو خارجی چیست بدانید این است که برای پیشبرد اهداف سئو تان باید به دنبال تعامل و بهره گیری از تمام سایت اه و حتی رقبا یتان باشید. بله درست خواندید رقبا!

همه رقبا شما در همه کلمات کلیدی لازم نیست بالا باشند و شما هم در استراتژی سئو سایت تان مشخص کرده اید که قرار است در چه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.

پس اگر اهداف سئو شما و رقبا در کلمات مختلف متغیر باشد میتوانید در مقابل لینک دادن به صفحه هدف رقیب تان از او بخواهید با همان کیفیت به صفحه خدف شما لینک دهی خارجی داشته باشد.

اگر مایل باشید که کمی در ایجاد پیوند متقابل مشارکت داشته باشید ، فرصت های بی پایان با این تکنیک سئو خارجی وجود دارد. بنابراین چشمان خود را باز کنید و به اطراف خود نگاه کنید و صرف نظر از رقابت، شرکایی را برای کار پیدا کنید.

با شرکت در کلاس سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

محدودیت لینک خارجی به یک صفحه

در آموزش سئو خارجی در کلاس سئو آریا تهران همیشه این موضوع به کارآموزان آموزش داده میشود که برای بهبود سئو آف پیج و سئو داخلی تعادل را رعایت کنید.

درست است که لینک دهی داخلی و خارجی به رعایت اصول و استاندارد ها میتواند بسیار رتبه سایت تان را بهبود ببخشد اما در صورتی که تعادل را در لینک بیلدینگ سایت تان رعایت نکین امکان دارد گوگل شما را اسپم تشخیص دهد و به لینک های شما ارزش ندهد.

تعداد لینک هایی با یک انکرتکست به یک صفحه داد میشود باید محدود باشد. حتی اگر میخواهید لینک های زیادی به یک صفحه دهید میتوانید از انواع انکرتکست ها برای لینک دهی استفاده کنید تا بتوانید در کلمه های مختلف این صفحه را به رتبه های برتر برسانید.

اگر میخواهید جدیدترین تکنیک های سئو را در کمترین زمان یاد بگیرید میتوانید با مراجعه به صفحه آموزش سئو به زبان ساده بهترین نکات سئو سایت را یاد بگیرید.

باز کردن لینک خارجی در صفحه جدید

یکی از مهمترین تکنیک های سئو آف پیج در سایت تان این است که تنظیمات سایت تان را به گونه ای تنظیم کنید که اگر کاربر در صفحه خاصی در سایت تان بود و بر روی یک لینک خارجی در سایت تان کلیک کرد صفحه هدف در پیج جدید باز شود.

با انجام این تکنیک سئو خارجی سایت میتوانید زمان بازدید کاربر از سایت تان را افزایش دهید زیرا این صفحه بسته نشده و همچنان باز است و average time این صفحه زیاد میشود و میتواند بر سئو سایت تان تاثیر مثبت داشته باشد.

با زیاد شدن زمان ماندگاری در سایت تان گوگل به وبسیات شما رتبه و اعتبار بالاتری میدهد زیرا متوجه میشود که مطالب این سایت برای کاربران جذاب بوده که زمان زیادی را در این سایت سپری کرده اند.

باز کردن لینک خارجی در صفحه جدید

لینک های خارجی سایت را نامرئی کنید

بله درست خواندید! درست است که هدف ما از قرار دادن لینک های خارجی در سایت مان این است که به سایت مان اعتبار ببخشیم و از مزایای سئو خارجی off-page seo بهره مند شویم اما با هر کلیک کاربران روی لینک های دیگر ذهنش از طالبی که در سایت شما در حال مطالعه بوده منحرف میشود و ممکن است مجددا در صورت بازگشت به سایت تان تمایلی به خواندن ادامه مطلب نداشته باشد.

به همین دلیل شما میتوانید با css استایلی به این لینک هایی که میخواهید از سایت تان خارج نشود بدهید و آن ها را مانند سایر نوشته های متن کنید تا قابل کلیک کردن نباشند.

راه دیگری که میتوانید برای نامرئی کردن لینک های خارجی سایت تان انجام دهید این است که از تصاویر برای لینک دهی خارجی استفاده کنید. قطعا کسی روی تصویر کلیک نمیکند تا به سایت دیگر هدایت شود اما اگر روی آن عکس بنویسید کلیک کنید قطعا کاربرانی هستند که روی آن کلیک کرده و از سایت تان خارج شوند.

در این راستا برای بهتر دیده شدن سایت تان در میان انبوه سایت ها بحث سئو مارکتینگ مطرح میشود که با رعایت این اصول که در مقاله سئو مارکتینگ چیست توضیح داده شده است میتوانید در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحات برتر گوگل برسانید.

حذف لینک خارجی شکسته

اگر تا به حال برای از بین بردن تاثیر لینک های خارجی شکسته اقدامی انجام نداده اید به احتمال زیاد یکی از دلایلی که به اهداف سئو تان نمیرسید همین موضوع باشد.

پیوندهای شکسته برای سئوی شما مضر هستند زیرا از اعتبار سایت تان میکاهند، همچنین تجربه کاربری وحشتناکی را ارائه می دهند زیرا شما ترافیک گرانبهای خود را به صفحات مرده ارسال می کنید.

خوشبختانه حذف و یا تعمیر این لینک های شکسته آسان است.

اگر سایت شما نصب وردپرس است ، Broken Link Checker را نصب کرده و پیوندهای خراب را اسکن کنید.

و اگر سایت شما با CMS دیگر ساخته شده است ، از این سرویس رایگان بررسی آنلاین لینک شکسته استفاده کنید. این سایت به شما امکان می دهد تا ۳۰۰۰ صفحه را بررسی کنید و مشکل را برطرف نمایید.

تا اینجا تکنیک سئو خارجی را که برای هر سایتی میتوانید انجام دهید را به شما توضیح دادیم اما در ادامه این قسمت میخواهیم نکات تکنیک های سئو آف پیج را به صورت تخصصی برای شما بازگو کنیم تا زودتر بتوانید سایت تان را به صفحات برتر گوگل برسانید.

در ادامه تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی شما را با انواع لینک ها آشنا میکنیم تا بیشتر بتوانید از لینک دهی موثر خارجی بهره بگیرید.

شبکه های اجتماعی در تکنیک سئو خارجی

نقش شبکه های اجتماعی را در تکنیک سئو خارجی نادیده نگیرید شاید شبکه های اجتماعی به شما بک لینک فالو ندهند اما همین که سایت شما در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشد به گوگل این موضوع را میفهماند که جذب کاربران برای سایت تان مهم است و از روش های مختلف برای جلب مخاطب استفاده میکنید.

در استراتژی سئو سایت تان از همان ابتدا راه اندازی سایت تان شبکه های اجتماعی را ثبت کنید تا بتوانید هر مطلبی که در سایت تان منتشر میکنید را در شبکه های اجتماعی انتشار دهید تا هم بین کاربران در شبکه های اجتماعی شناختهشوید و هم لینک به صفحات سایت شما در سوشیال مدیا مختلفی وجود داشته باشد.

شبکه های اجتماعی در تکنیک سئو خارجی

ریپورتاژ در سئو آف پیج

یکی از روش های انجام سئو خارجی سایت این است که از سایت های خبری و یا سایت هایی که در برابر دریافت پول به سایت شما لینک دهند بهره مند شوید.

با خرید ریپورتاژ از سایت هایی دامین اتوریتی بالایی دارند میتوانید بک لینک فالو دریافت کنید و ارزش صفحات پیج تان را بالا ببرید. این سایت ها کاربران زیادی دارند و تعداد زیادی از این کاربران نیز از طریق ریپورتاژ به سایت شما وارد میشوند و همین میتواند شما را مستقیما به سودآوری و درآمد بیشتر برساند.

از دیگر قابلیت هایی که میتوانید با پرداخت پول از سایت های دیگر دریافت کنید و خدمات سئو خارجی را در سایت تان اجرا کنید خرید کلیک میباشد.

تا اینجای مقاله جدیدترین تکنیک سئو خارجی را از منابع خارجی به شما ارائه دادیم تا بتوانید مطابق با جدیدترین الگوریتم های گوگل سایت تان را سئو کنید.

مزایا سئو خارجی چیست

تا اینجای مقاله تعدادی از مهمترین تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی را توضیح دادیم اما آیا میدانید که اگر از روش های انجام سئو خارجی سایت غافل شوید سایتتان را چندین پله عقب میندازد و از رسیدن به اهداف سئویی باز میدارید.

کیفیت و کمیت پیوندهای خارجی که استفاده می کنید در خدمات سئو آف پیج سایت تان اهمیت دارد. افزودن پیوندهای معتبر و با کیفیت بالا به صفحات شما به بهبود اعتبار وب سایت شما کمک می کند، در حالی که افزودن پیوندهای بی کیفیت و اسپم به سایت شما آسیب می رساند.

بک لینک گرفتن از سایت های معتبر میتواند دامین اتوریتی سایت شما را بهبود ببخشد و همین افزایش دامین اتوریتی به گوگل ثابت میکند که سایت تان اعتبار بالایی دارد.

پیوند به وب سایت های خارجی تا زمانی که محتوای این سایت ها به سایت و موضوع شما مربوط باشد ، به صفحه سایت شما آسیب نمی رساند.

پیوندهای خارجی ارزشمند میتواند کاربران را از سایت های دیگر به سایت شما هدایت کند و به این ترتیب کاربرانی که با هدف اشنایی با خدنات سایت تان به صفحات هدف هدایت شده اند میتوانند به مشتری تبدیل شوند و برای شما نیز درآمد مالی داشته باشند.

انواع لینک خارجی

به طور کلی بک لینک هایی که از سایت های دیگر برای سایت تان دریافت میکنید دو نوع NoFollow و DoFollow میباشند که هرکدام ویژگی منحصر به فردی دارند.

در صورتی که یک لینک فالو باشد ارزش سایت هدف به سایت میزبان به طور کامل منتقل میشود و معمولا این بک لینک ا موثر تر میباشند.

در لینک های نوفالو نام سایت و صفحه هدف از سایت تان در وبسایت هدف برده میشود و تاثیر مثبتی برای سایت تان خواهدداشت اما ازرش آن از لینک های فالو قطعا کمتر میباشد.

همان طور که در تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی گفته شد باید سعی کنید برای دریافت بک لینک موثر از هر دو لینک استفاده کنید و تعادل را برای استفاده از هر دو نوع پیوند برای روش های سئو آف پیج به کار گیرید.

ابزار های سئو خارجی

همان طور که در بخش اهی قبل درباره off page seo چیست و جدید ترین تکنیک سئو خارجی توضیح دادیم به طور کلی سئو خارجی برای ورود کاربران از سایت های دیگر به سایت شما پایه ریزی شده است و اساس این کار پیوند دادن سایت های دیگر به صفحات هدف از سایت تان میباشد.

شما میتوانید از طریق تکنیک سئو خارجی و بهره گیری از ابزار های سئو خارجی میزان و نوع بک لینک هایی که رقبا سایتتان دریافت کرده اند ساختار سئو آن ها مورد بررسی و آنالیز قرار دهید.

با بررسی تعداد و کیفیت بک لینک های رقبا میتوانید شما نیز از سایت های ارزشمندی که رقبا بک لینک دریافت کرده اند بک لینک بگیرید و به سایت تان اعتبار ببخشید.

از مهمترین ابزار هایی که در این راستا به عنوان بهترین ابزار های سئو خارجی خدمات ارائه میدهند میتوان به سایت الکسا، Ahref، Moz اشاره کرد. لابته سایت های دیگری نیز هستند که خدمات سئو آف پیج به کاربران خود ارائه میدهند اما خدماتی که این سایت ها ارائه میدهند ارزش بالاتری دارد و برای آنالیز مناسب ترند.

اگر میخواهید سئو سایت تان را به بهترین و متخصص ترین سئوکاران تهران بسپارید میتوانید از خدمات شرکت سئو آریا تهران که تضمین آوردن سایت به صفحه اول گوگل در کمتر از ۶ ماه است بهره مند شوید و سایت تان را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

ابزار های سئو خارجی

آموزش سئو خارجی

همه سئوکاران و علاقه مندان به مباحث سئو به دنبال بهترین آموزشگاه آموزش سئو خارجی در تهران و شهر های ایران هستند که به صورت تکنیکی و اصولی روش های انجام سئو خارجی سایت را بدون هیچ کم و کاستی به آن ها آموزش دهد. همان طور که در تعریف سئو خارجی به آن اشاره شد شما باید در اجرا تکنیک سئو خارجی سایت مهارت خاصی پیا کنید و از تکنیک اهی آموخته شده برای هر سایتی بهره ببرید.

در آموزشگاه آریا تهران دوره های آموزش سئو جامع برگزار میشود که دراین دوره به شما به صورت کاملا اصولی آموزش سئو خارجی همراه با تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی و خدمات سئو آف پیج ارائه میشود و میتوانید بدون بهره گیری از خرید سئو، بهترین رتبه ها در موتور جستجو گوگل کسب کنید.

نگران یادگیری تکنیک سئو خارجی در سایت های مختلف نباشید زیرا ما در این دوره آموزشی روش های انجام سئو خارجی سایت ر برای انواع سایت ها مطابق با جدیدترین منابع خارجی آموزش میدهیم و شما را با جدیدترین تکنیک سئو خارجی آشنا میکنیم.

برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره آموزش سئو خارجی و آموزش کار با ابزار های سئو خارجی با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد سئو خارجی :سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی به معنی پیوند دادن سایت های ارزشمند و معتبر دیگر به سایت شما و هدایت کاربران از سایت های دیگر به صفحات هدف سایت شما میباشد. در این مقاله جدیدترین تکنیک سئو خارجی بر اساس منابع خارجی توضیح دادهشده تا در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحات اول گوگل برسانید.تکنیک های سئو آف پیج کدامند؟

شما باید بتوانید بک لینک های موثر از سایر سایت ها دریافت کنید تا بتوانید هم کاربران را به سایت تان هدایت کنید و هم به اعتبار سایت تان بیفزایید. تمام تکنیک های سئو آف پیج در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع:

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها