امروز ما قصد داریم  برای شما از بهترین آمورشگاه حسابداری فنی حرفه ای در شیراز برای شما شرح دهیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا  بهترین آموزشگاه حسابداری در شیراز را به شما معرفی کنیم.

آموزشگاه حسابداری در شیراز

آموزشگاه های آریا تهران با بیشترین شعب های فعال در سراسر ایران از جمله : تهران ، کرمانشاه و شیراز و…

آموزشگاه آریا تهران در سراسر تهران دارای شعبه های فعال میباشد و این شعبه های فعال در سراسر ایران مشغول به کار هستند.

این آموزشگاه حسابداری زیر نظر فنی و حرفه ای میباشد و با 15 سال سابقه کاری توانسته است که اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران دوره های : آموزش حسابداری ، آموزش ICDL ، آموزش کامپوتر ، تری دی مکس ، اتوکد ، طراحی سایت ، و آموزشگاه حسابداری، تایپ  و… برگزار می کنند و همچنین در پایان هر دوره مدرک داخلی خود آموزشگاه و مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه به کار آموزان اعطا میگردد.

این آموزشگاه با ارائه مدرک حسابداری فنی حرفه ای شیراز در پایان دوره های حسابداری این مدرک را به کار آموزان خود می دهد که اعتبار اعظمی دارد.

مجموعه فنی حرفه ای آریا تهران با داشتن یک شعبه دیگر در کویت به نام آریا کویت توانسته است افتخارات زیادی را اذان خود کند.

مجموعه آریا تهران در تمام شعبات خود از اساتید مجرب و حرفه ای استفاده میکند و همچنین در پایان هر دوره حسابداری یا دوره های دیگر  کار آموزان خبره آموزشگاه  را به بازار کار معرفی خواهند کرد و برای آنها میتوانند زمینه شغلی بسیارعالی را فراهم میکنند

مدرک حسابداری فنی حرفه ای شیراز

همانطور که در بالا گفته شد در پایان هر دوره مدرکی به کار آموزان محترم اعطا میگردد که بسیار مهم است که مدرک حسابداری فنی حرفه ای در شیراز خیلی برای کار آموزان شعبه های شیراز مهم هست زیرا برای شرکت در مصاحبه های کاری برای حصابداری این مدرک برای شما یک رزومه خیلی عالی به حساب می آید.

شعبه آموزشگاه حسابداری در شیراز

دیگر شعبه های آموزشگاه آریا تهران که در شیراز واقع شده است  در مناطق های 1،3،5،8،10 بنا شده است که در ادامه به  تک تک آنها پی خواهیم برد آموزشگاه آریا تهران در دیگر مناطق شیراز هم دارای شعبه می باشد اما ما قصد داریم که فقط  در این مقاله به شعبه های شیراز بپردازیم.

لازم به ذکر هست که بگویم که آموزشگاه آریا تهران  در شیراز دوره حسابداری مالیاتی ، حسابداری صنعتی را در آموزشگاه خود برگزار می کنند

منطقه های آموزشگاه حسابداری در شیراز

منطقه 1
همانطور که میدانید شمال این منطقه را بلوار جمهوری، فلکه گاز، بلوار ارم، بلوار شهید چمران و بزرگراه کوهسار و جنوب آن را زرهی و بلوار استقلال، غرب آن را معلم و بلوار ایمان(همت) و شرق آن را خیابان انقلاب (مشیر فاطمی) و میدان امام حسین (ستاد) تشکیل داده‌است که شعبه های آریا تهران هم در این منطقه بنا شده است .

منطقه 3
همانطور که میدانید شمال این منطقه از شیراز را دروازه قرآن و محله سعدیه و همچنین جنوب آن از پل کابلی ولیعصر و خیابان تختی میگزرد وغرب آن از دروازه اصفهان، حافظیه و شرق آن از بزرگراه سرداران تشکیل شده‌است که شعبه های دیگر آریا تهران هم در این منطقه بنا شده است.

منطقه 5

همانطور که میدانید شمال به بلوار ارتش و خیابان شهید حراف و از جنوب به کمربندی و شهرک کوشک میدان، از غرب به بلوار عدالت و از شرق به بلوار ابوذر و دالرحمه شیراز محدود می‌باشد که شعبه های دیگر آریا تهران هم در این منطقه بنا شده است.

منطقه 8

این منطقه یکی از قدیمی ترین منطقه های شیراز میباشد که محله های این منطقه عبارت است از : خیابان‌های شهناز، فردوسی، تیموری، هجرت، سعدی، ۲۲ بهمن، ناصر خسرو، بلوار زند، لطفعلی خان زند، طالقانی، توحید (داریوش)، پیروزی، قآنی شمالی، حسینی، احمدی، سیبویه، زینبیه، آستانه، حضرتی (حرم مطهر) و … میباشد که دردیگر شعبه های آموزشگاه آریا تهران هم در این منطقه واقع شده.

منطقه 10

همانطور که میدانید این منطقه از شهرک‌های آرین، گلستان، بهشتی، بزین، گلدشت حافظ و محدوده غربی کمربندی شمال باختری شیراز، جزو منطقه ۱۰ شهرداری قرار گرفته‌است. ساختمان اصلی این منطقه نیز در گلدشت حافظ واقع شده‌است.  که دیگر شعبه های آموزشگاه آریا تهران هم در این منطقه واقع شده.

کلام آخر

منطقه هایی که دربالا برای شما گفته ایم تنها مناطق معتبری هستند که درشیراز وجود دارد که دیگر مناطق هم در مقاله ای دیگر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

پس پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز این است که اگر قصد شرکت در دوره حسابداری و آموزش حسابداری مقدماتی و… را دارید حتما با آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران تماس بگیرید یا میتوانید از طریق سایت آریا تهران  با پشتیبانی آنلاین مشاوره رایگان کسب کنید.

مرسی از شما عزیزان که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید شما می توایند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آریا تهران مراجعه نمایید

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها