قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا

چاقوی چرخشی یا چاقوی پروانه ای نوعی از چاقوی جیبی تاشو می باشد که دسته آن از دو بخش مجزا و هم اندازه تولید شده است و تیغه این چاقو میان دو بخش دسته پنهان شده است. قبل از بررسی قیمت چاقو پروانه دیجی کالا بهتر است با برخی از ویژگی های این چاقو آشنا شوید. همچنین شما می توانید از طریق شماره های درج شده در قسمت زیر با کارشناسان آریا استورز تماس گرفته و این محصول را خریداری کنید.

02166433168 – 09010612151

پیشنهاد ویژه: عده زیادی از افراد به دلیل عدم شناخت وآشنایی با فروشگاه های معتبر محصولات تقلبی را با قیمت زیادی خریداری می کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با بهترین مرکز فروش چاقو در تهران روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

چاقو پروانه ای

همانطور که در بخش بالا گفته شد این نوع چاقو از دو دسته مجزا تشکیل شده است که دارای تیغه میان این دو بخش می باشد. این نوع چاقو یک نوع چاقوی سنتی کشور فیلیپین است که بیشتر مورد استفاده یکی از استانهای این کشور به نام باتانگاس می باشد.

طبق بررسی و تحقیقات برخی محققان بیشتر اهالی این استان که دارای شغل کشاورزی بوده اند. مرد و زن هرکدام یک چاقوی پروانه ای با خود حمل می کردند و به عنوان ابزار کار و ابزار دفاع شخصی از این نوع چاقو استفاده می کردند.

در بخش زیر برخی از قابلیت ها و ویژگی های چاقو پروانه ای را مورد بررسی قرار داده ایم.

پیشنهاد ویژه: استفاده از فیلم آموزش تخته کاری تله تیچرز

ویژگی های چاقو پروانه ای

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع چاقو که باید به آن اشاره کرد این است که این نوع چاقو به دلیل اتصال خاص به تیغه و دسته امکان انجام حرکات زیبایی همانند نانچیکو را دارد. این حرکات شامل شیوه های گوناگون باز و بسته کردن تیغه همراه با چرخش های متفاوت می باشد. از دیگر مشخصات و ویژگی های چاقوی پروانه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن این نوع چاقو 120 گرم می باشد.
  • ابعاد آن 135 × 35 × 20 mm می باشد.
  • طول تیغه چاقو پروانه ای 10.5 سانتی متر است.
  • طول دسته چاقو پروانه ای 12 سانتی متر می باشد.
  • این نوع چاقو دارای رنگ چند رنگ می باشد.
  • جنس بدنه چاقو پراونه ای از فولاد آبکاری شده می باشد.
  • این نوع محصول از فولاد ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است.
  • تیغه این نوع محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه، فشار، شرایط جوی و حرارت می باشد.
  • در بخش دسته آن از فلز بسیار مقاوم و با دوام استفاده شده است.
  • این چاقو گزینه مناسبی برای کوهنوردی کمپ و شکار می باشد.
  • این نوع چاقو دارای سیستم قفل در انتهای دسته نیز می باشد.

همانطور که در بخش بالا  گفته شد چاقو پروانه ای یک نوع چاقو بومی کشور فیلیپین می باشد که در گذشته از آن برای اصلاح سر و ریش استفاده شده است. البته لازم به ذکر است امروزه از این نوع چاقوها  در طبیعت و انجام حرکات چرخشی و نمایشی استفاده می شود.

در بخش بالا گفته شد که جنس بدنه این نوع چاقو از فولاد آبکاری شده می باشد که موجب افزایش طول عمر محصول می شود. علاوه بر آن لازم است بدانید روی تیغه و دسته این نوع چاقو از رنگ کوره ای استفاده شده است که همین امر موجب مقاومت چاقو در برابر زنگ زدن و سیاه شدن چاقو می شود. به همین علت شما می توانید از این محصول بدون نگرانی احتمال زنگ زدن و سیاه شدن استفاده نمایید.

یکی دیگر از قابلیت های این محصول می توان به قفل دسته آن اشاره کرد. این محصول دارای سیستم قفل دستی نیز می باشد که با استفاده از این نوع ویژگی می توان چاقو را به صورت غلاف، قفل کنید.

پیشنهاد برای مطالعه: اگر قصد یک چاقو پروانه ای حرفه ای را دارید حتما از محصولات چاقو کلمبیا اصل دیدن کنید.

انواع چاقو پروانه ای Butterfly

در ادامه به معرفی انواع چاقو پروانه ای خواهیم پرداخت.

چاقو تاشو پروانه ای کلمبیا مدل H14

جنس بدنه چاقو پروانه ای

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، جنس دسته و همین طور تیغه در چاقو تاشو پروانه ای کلمبیا مدل H14 از فولاد آبکاری شده است ، که خود موجب می شود طول عمر محصول فوق العاده افزایش پیدا کند. علاوه بر این ، همان طور که از تصاویر این محصول نیز پیداست ، بر روی دسته و همین طور تیغه آن ، از رنگ کوره ای فوق العاده چشم نوازی استفاده شده است ، که چاقو را به طور کامل در برابر احتمال سیاه شدن و زنگ زدن مقاوم می سازد. از همین رو ، با خیال راحت و بدون نگرانی از احتمال زنگ زدن محصول ، می توانید از این محصول برای کمپ و همین طور اجرای حرکات نمایشی استفاده کنید.

غلاف شدن ایمن تیغه

به هنگام جمع کردن چاقو تاشو پروانه ای کلمبیا مدل H14 ، تیغه های آن در بین شیارهای دو دسته آن پنهان می شود ، که خود احتمال آسیب رسیدن به دست را به صفر می رساند. علاوه بر این ، دسته این محصول دارای یک سیستم قفل دستی هم هست ، که با استفاده از آن می توانید به راحتی چاقو را در حالت غلاف ، قفل کنید. همان طور که از تصاویر این محصول نیز پیداست ، تیغه ی آن به صورت یک طرفه ساخته شده است ، تا بدون نگرانی از احتمال آسیب دیدن دست بتوانید حرکات نمایش را اجرا کنید. با این وجود ، در صورتی که قصد دارید از این چاقو برای یادگیری حرکات نمایشی استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم تا لبه تیز آن را با استفاده از سنگ چاقو ، کمی کند کنید.

چاقو پروانه ای بنچمید بالیسانگ 62

چاقو پروانه ای بنچمید بالیسانگ 62 یک چاقو خوش دست بسیار متفاوت و زیبا از برند معروف بنچمید می باشد که در سال 2012 آن را به بازار معرفی کرد. این محصول با تیغه D2 خود و همین طور دسته های اسکلت بندی شده جهت وزن سبک تر یکی از زیباترین مدل های این برند معروف آمریکایی می باشد. برای مشاهده و خرید چاقو تاشو ، یا چاقو اتوماتیک ، کارد شکاری ، کارد تاکتیکال و سایر مدل ها به بخش چاقو و کارد طبیعت نو مراجعه کنید.

چاقوی پروانه ای بالیسانگ 42

با خرید چاقوی پروانه ای بالیسانگ 42 از کمپ کالا مشتری دائم ما خواهید شد.کمپ کالا فروشگاهی مطمئن برای خرید انواع لوازم ماهی گیری و کوهنوردی.

بجای خرید چاقو پروانه ای دیوار با ما تماس بگیرید.

چاقو پروانه ای بالیسانگ تمرینی بدون خطر

چاقو پروانه ای بالیسانگ تمرینی بدون خطر دارای تیغه غیر تیز می باشد که به آن چاقوی پروانه ای بدون خطر میگویند که شما می توانید ساعت ها با آن تمرین کرده و حرکات نمایشی زیبا و جذابی رو یاد بگیرید . شما می توانید این چاقو پروانه ای تمرینی را از فروشگاه کوشاشاپ تهیه نمایید.

چاقو پروانه ای بالیسانگ مدل Benchmade

چاقو پروانه ای بالیسانگ مدل Benchmade یک چاقو بسیار کاربردی و برنده بوده که از دسته فلزی و تیغه فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، این چاقو جهت استفاده در فعالیت های کمپ ، شکار و کوهنوردی مناسب میباشد.

چاقو کمپینگ بالیسانگ یک چاقوی ایده آل و کم حجم جهت استفاده در فعالیت های کمپ و کوهنوردی بوده و دسته ها آن به راحتی قابیلت جمع شدن دارد.

چاقوی پروانه ای تمرینی قابل تیز شدن بسیار روان

این چاقوی پروانه ای تمرینی دارای تیغه کند ( غیر تیز ) می باشد که شما می توانید با آن حرکات نمایشی را تمرین کنید. همچنین بعد از اینکه حرکات نمایشی را به صورت کامل یاد گرفتین می توانید تیغه آن را تیز نموده و از آن به عنوان چاقو نیز استفاده نمایید. شما می توانید این چاقوی پروانه ای تمرینی را از فروشگاه کوشاشاپ تهیه نمایید.

چاقو پروانه ای سایز بزرگ

چاقو پروانه ای زیبا و تیز وارداتی یه محصول عالی و با کیفیت جهت حرکات نمایشی و دارای گیره جهت اتصال به کمر.

چاقوی پروانه ای BANCHMADE F-308

با خرید چاقو پروانه ای benchmade از آریا استورز مشتری دائم ما خواهید شد. آریا ساتورز بهترین فروشگاه لوازم کمپینگ و تفریحی.

چاقو پروانه ای benchmade ممکنه رو خود چاقو علامت بنچمید باشه یا علامت مارک دیکه باشه یعنی شکل چاقو دقیقا همینه و علامت و مارک هایی که روش چاپ میشن ممکنه متفاوت باشه. https://goo.gl/A8fojj فروشگاه کمپ کالا فروش لوازم کوهنوردی و شکاری و کمپینگ  به صورت عمده و خرده برای خرید عمده با مدیر فروش تماس بگیرید

بهترین فروشگاه فروش چاقو پروانه ای

فروشگاه آریا استورز یکی از معتبر ترین و بهترین فروشگاه های چاقو فروشی و لوازم آشپزخانه می باشد که به دلیل ویژگی هایی که دارد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. ویژگی های این فروشگاه شامل: تنوع زیاد محصولات، قیمت فوق العاده مناسب نسبت به رقبا، کیفیت عالی، ارائه بهترین برندها، ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت بازگشت محصول،گارانتی محصولات، پشتیبانی 24 ساعته، دسترسی همه روزه، دارای امکان پرداخت درب منزل، امکان تحویل اکسپرس می باشد. آریا استورز به دلیل ویژگی های ذکر شده میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

پیشنهاد برای مطالعه : معمولا تعداد زیادی از افراد به شکار و کوهنوردی علاقه دارند و قصد خرید بهترین چاقو شکاری را نیز دارند، شما  می توانید برای استعلام قیمت چاقو شکاری بزرگ و همچنین آشنایی با  انواع چاقو شکاری به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و پست را مطالعه کنید.

پیج چاقو پروانه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد پیج ایسنتاگرام آریا استورز شوید.  خرید چاقو پروانه ای حرفه ای

خرید چاقو پروانه ای

قبل از خرید چاقو پروانه ای باید بدانید این نوع چاقو را از چه فروشگاهی خریداری می کنید چرا که عده ای افراد سود جو اقدام به فروش چاقو پروانه ای تقلبی با عنوان چاقو پراونه ای اصل کرده اند و  این  محصول را با قیمت اصل چاقو به  فروش می رسانند. بنابراین برای اطمینان از خرید خود بهتر است محصول مورد نظر را حتما از فروشگاه معتبر خریداری کنید. همچنین شما می توانید با خرید خود از آریا استورز از تخفیفات ویژه و طلایی این فروشگاه بهره مند شوید.

قیمت چاقو پراونه ای

برای خرید چاقو پراونه ای باید درابتدا قیمت محصولات مورد نظر خود را در چندین فروشگاه بررسی نمایید. برای مثال قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا را با قیمت چاقو پروانه ای آریا استورز مقایسه نمایید و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت چاقو پروانه ای چقدر است؟ معمولا قیمت ارائه شده این محصول در فروشگاه های دیگر از 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان می باشد. فراموش نکنید آریا استورز همواره محصولاتش را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبای خود به فروش می رساند.

شما می توانید از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه اقدام به استعلام قیمت چاقو پراونه ای آریا استورز نمایید.

چاقو پروانه ای تمرینی دیجی کالا

برای خرید چاقو پروانه ای تمرینی دیجی کالا با ما تماس بگیرید.

منابع:

منبع: چاقو پروانه ای

منبع:  اموزش تخته کاری در اشپزی

منبع: آموزش قصابی گوسفندی

منبع: آموزش کباب زنی و تخته کاری در کرج

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها