گاوصندوق سدید

معنای کلمه سدید سخت و محکم و استوار می باشد که شرکت سدید گاوصندوق در سال ۱۳۹۵ فعالیت شان را در تولید و طراحی گاوصندوق های نسوز و انواع گاوصندوق ها شروع کردند. برای اطلاع از قیمت گاوصندوق سدید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا ارزان قیمت ترین گاوصندوق های سدید را خریداری کنید.

از جمله فعالیت شرکت سدید گاوصندوق در تولید گاوصندوق می‌توان به تولید گاوصندوق ضد سرقت ، گاوصندوق کشویی ،گاوصندوق دیواری و صندوق امانت بانکی اشاره کرد. ما نیز در گنج بان کلیه گاوصندوق های زمینی و دیواری و کشویی را با قیمت استثنایی و با تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی عرضه میکنیم.

گاوصندوق سدید نسل جدیدی از گاوصندوق هایی است که طراحی زیباتری داشته و نسبت به رقبای خود مقاومت بالایی نیز دارد.

گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید دارای بدنه دولایه می باشد که این بدنه از جنس فولاد و با تزریق بتن در بین لایه های فولادی ساخته شده است.ساختار بدنه گاوصندوق سدید باعث امنیت بالای آن شده که شما می توانید با خیال راحت به اشیا و اسناد و مدارکی که ارزشمند خود را در آن نگهداری کنید. شما میتوانید برای ساخت گاوصندوق از مشاوره و کمک همکاران ما در این راستا پیدا کنید.

گاوصندوق سدید در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.

مهمترین ویژگی که تمام گاوصندوق های سدید امنیت بالای آنها می باشد. وجود رمز دیجیتال در گاو صندوق کاوه سدید باعث افزایش امنیت آن شده است.

قیمت گاوصندوق سدید

همان طور که میدانید گاوصندوق سدید در مدل های مختلف تولید میشود. مدل های متنوع این گاوصندوق باتوجه به ابعاد و سیستم رمزنگاری قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال قیمت گاوصندوق سدید مدل 800 LE در حدود 12/500/000 تومان میباشد.

یا مثلا قیمت گاوصندوق سدید مدل LE 700 در حدود 10/900/000 تومان میباشد. این

گاوصندوق نسوز بوده و میتواند برای مدت 2 ساعت در دمای 900 درجه بماند. دلیل تفاوت قیمت مدل 800 LE با LE 700 استفاده از قفل دیجیتال در آن میباشد.

قیمت گاوصندوق سدید مدل  ۱۲۰۰LE به دلیل مجهز بودن به قفل دیجیتال و مکانیکی گران تر میباشد.

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید از همین قیمت 10میلیون تومان به بالا میباشد.

اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان تر دارید و میخواهید با هزینه کمتر یک گاوصندوق باکیفیت با سیستم رمزی پیشرفته داشته باشید همین حالا از صفحه گاوصندوق ارزان ما دیدن کرده و یا با ما تماس بگیرید.

مقایسه گاوصندوق سدید با گاوصندوق گنجبان

اگر میخواهید بهترین خرید را داشته باشید و بعد از چند سال از خرید خود پشیمان نشوید بهتر است مقایسه گاو صندوق کاوه سدید با گاوصندوق گنجبان را بدون هرگونه سوگیری مطالعه کنید.

گاوصندوق الکترونیکی سدید در مدل های زیادی تولید میشود و شما حق انتخاب بین مدل های متنوع دارید.

اما محدوه قیمت گاوصندوق های سدید کاوه بالاتر از گاوصندوق های گنجبان میباشد.

گاوصندوق های گنجبان از مواد مرغوب تولید شده اند اما مدیریت گنجبان تصمیم گرفته برای رفاه حال مشتریان سود کمتری روی گاوصندوق های خود بکشد.

اگر برای خرید گاوصندوق بیبن برند های گنجبان و کاوه با تردید رو به رو هستید میتوانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه کنید تا با ویژگی های این گاوصندوق بیشتر آشنا شوید و با آگاهی بیشتر با مقایسه این برند با برند گنجبان بهترین گاوصندوق را خریداری کنید.

هر دو گاوصندوق در صورتی که از نمایندگی معتبر خریداری شوند خدمات نصب رایگان را ارائه میدهند. شرکت گاوصندوق سدید برای تعدادی از مشتریان خدمات حمل رایگان را نیز بنا به میزان خرید ارائه میدهد.

اما گاوصندوق گنجبان علاوه بر نصب برای مشتریان تخفیف 15% تعمیرات گاوصندوق بعد از 24 ماه از خرید را در نظر گرفته است.

برای خرید گاوصندوق گنجبان میتوانید از مشاوه رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰

اگر شما قصد دارید از گاوصندوق فقط برای نگهداری مدارک خود استفاده کنید میتوانید گاوصندوق سدید مدل ۳۵۰ را برای خرید در نظر داشته باشید.

رمز صندوق الکترونیکی سدید مدل 350 به‌صورت رمز دیجیتالی بوده و شما برای وارد کردن رمز می توانید از ۱ تا ۸ رقم را تعریف کنید.

رمز دیجیتال در گاو صندوق کاوه سدید کاوه مدل ۳۵۰ آن را بسیار بالا برده به سبب شده که دیگر شما نیاز به حمل کلید گاوصندوق نداشته باشید.

اما مشکلی که ممکن است در این گاوصندوق دهد به دلیل آنکه از قفل دیجیتالی استفاده کرده این است که اگر رمز گاوصندوق خود را فراموش کنید بعد از سه بار تلاش کردند دیگر قفل گاوصندوق باز نمیشود.

طراحی صندوق الکترونیکی سدید مدل 350 بسیار منحصر بفرد بوده و متناسب با استانداردهای جهانی میباشد. انگار خنده داری باتری پشتیبان و دکمه ریستارت می باشد. همچنین دارای آژیر حساس به ضربه و جابجایی و آژیر هشدار در صورت وارد کردن سه بار رمز اشتباه است.

برای آن که بتوانید بهترین گاوصندوق را خریداری کنید پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین مارک گاوصندوق خارجی را مطالعه کنید تا با بهترین برند ها و مارک های گاوصندوق بیشتر آشنا شوید.

همچنین در هنگام بروز این مشکل میتوانید با همکاران ما در گنج بان برای تعمیر گاوصندوق تماس گرفته تا مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن حل کنند.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها