فروش انواع گاوصندوق کاوه به صورت نقد و اقساط ، فروش صندوق های خانگی، اداری، ضدسرقت، ضد حریق، اثرانگشتی کاوه با نازل ترین قیمت ها فقط در تنها نمایندگی شرکت کاوه در تهران.

خرید گاوصندوق کاوه

همانطور که می دانید گاوصندوق کاوه دارای مدل های گوناگونی مثل گاوصندوق نسوز کاوه، گاوصندوق ضد سرقت کاوه، گاوصندوق طلا و جواهر کاوه، گاو صندوق کاوه مخصوص صندوق امانات و بانک ها، گاوصندوق خانگی کاوه، گاوصندوق دیجیتالی کاوه، گاوصندوق هوشمند کاوه، گاوصندوق اداری کاوه، گاوصندوق فروشگاهی کاوه و دیگر مدل های گاوصندوق است.

به همین دلیل ما در فروشگاه گاوصندوق برای آسان سازی انتخاب شما، این مدل ها را دسته بندی کرده ایم و ادامه بصورت تفکیکی به معرفی انواع مختلف دیگر محصولات آن خواهیم پرداخت.

امیدواریم که با مشاهده مدل ها و طرح های متنوع این محصول بتوانید محصول مورد نظر خود را از میان تصاویر بالا انتخاب کرده و با خرید بهترین محصول امنیت و آرامش را برای محل سکونت و یا محل کار خود به ارمغان آورید.

فراموش نکنید که تمام محصولات شرکت گاوصندوق کاوه دارای دو سال گارانتی معتبر می باشند. اگر خواهان این هستید که اطلاعات بیشتری را پیرامون صندوق های خانگی و اداری کاوه داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید که با ویژگی های این محصول پرطرفدار را با هم بررسی کنیم.

انواع گاو صندوق کاوه

در این بخش قصد داریم شما را با انواع گاوصندوق کاوه آشنا کنیم در بخش زیر بسیاری از گاوصندوق های کاوه را معرفی کرده ایم :

  • صندوق نسوز کاوه
  • گاوصندوق دیجیتال کاوه
  • گاوصندوق خانگی کاوه
  • گاوصندوق کاوه ضد سرقت
  • گاوصندوق اسلحه کاوه
  • گاوصندوق کاوه ۳۵۰
  • گاوصندوق کاوه ۲۵۰
  • گاوصندوق قدیمی کاوه
  • گاوصندوق هتلی کاوه
  • گاوصندوق بانکی کاوه
  • گاوصندوق اداری کاوه

صندوق نسوز کاوه

صندوق نسوز کاوه همانطور که از اسمش پیدا است، در رده صندوق های ضد آتش و ضد حریق قرار می گیرد.

خوب است بدانید که صندوق های نسوز کاوه تا حرارت 1100 درجه سانتی گراد در مقابل آتش مقاوت دارند.

خریداران این نوع از صندوق های شرکت گاوصندوق کاوه برای حفاظت از اشیا و مدارک گرانبهای خود در برابر آتش سوزی های احتمالی، اطمینان خاطر دارند.

اغلب افراد به دنبال گاوصندوق نسوز کاوه قیمت هستند برای استعلام قیمت صندوق نسوز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

گاوصندوق دیجیتال کاوه

گاوصندوق دیجیتال کاوه نیز همانطور که از اسمش پیداست، در رده صندق های دیجیتالی قرار می گیرد، که باز و بسته شدن آنها بصورت مکانیکی نبوده و به کمک قفل های الکترونیکی و اثر انگشتی صورت می گیرد.

گاوصندوق دیجیتال کاوه یکی از مدرن ترین وسایل برای نگهداری اشیای و مدارک قیمتی می باشد که نه تنها به عنوان یک محصول خانگی، بلکه در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاع از گاوصندوق دیجیتالی کاوه قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

گاوصندوق خانگی کاوه

گاوصندوق خانگی کاوه، عموما در وزن های و حجم های پایین برای منازل مختلف ساخته می شوند. وابسته به نیاز و فضای مورد استفاده مشتری، گاوصندوق خانگی کاوه در مدل های، نسوز، دیجیتالی و با قفل های مختلف رواه بازار شده است.

گاوصندوق کاوه مدل 250kr نیز مشابه همین صندوق بوده که دارای قفل مکانیکی و کلید تایوانی است.

گاوصندوق کاوه ضد سرقت

کاربرد اصلی گاوصندوق کاوه ضد سرقت، این است که اموال گرانبهایی را که داخل آن قرار می ‌دهیم را از هرگونه سرقت و ناامنی دور نگه دارد. گاوصندوق ضد سرقت کاوه به صورت تخصصی برای این منظور ساخته شده و می ‌تواند نیاز افرادی را که نیاز به امنیت بالایی برای اشیا گرانبهای خود دارند برطرف کنند. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه گاوصندوق ضد سرقت شوید.

از صندوق های ضد سرقت کاوه می توان به گاو صندوق کاوه ضد سرقت 550s اشاره کرد.

گاوصندوق اسلحه کاوه

یکی دیگر از انواع گاوصندوق کاوه ، گاوصندوق اسلحه کاوه می باشد که در بیشتر اماکن نظامی و پادگان ها مورد استفاده قرار می گیرد
شما میتوانید این گاوصندوق را از فروشگاه سیف باکس شاپ با بهترین کیفیت ها و مقرون به صرفه ترین قیمت ها خریداری کنید ، برای خرید و استعلام قیمت از طریق وبسایت وب سایت ما با کارشناسان متخصص ما ارتباط برقرار کنید.

گاوصندوق کاوه ۳۵۰

از قابلیتهای گاوصندوق کاوه ۳۵۰ بهتر است بدانید که این صندوق به مدت زمان یک ساعت در قرار گردوی درجه سانتیگراد مقاومت دارد و مناسب برای شرکت ها فروشگاه ها می باشد برای استعلام قیمت صندوق کاوه ۳۵۰ با و قیمت گاوصندوق کاوه کارشناسان سیف باکس در ارتباط باشید

گاوصندوق کاوه ۲۵۰

از پرطرفدار ترین و محبوب ترین گاوصندوق های شرکت کاوه گاوصندوق کاوه ۲۵۰ می باشد این گاوصندوق گاوصندوق کاوه ۳۵۰ در برابر ۶۰۰ درجه حرارت سانتیگراد به مدت زمان یک ساعت مقاومت دارد همچنین فضای داخلی بین طوقه قابلیت جابجایی دارد برای استعلام قیمت گاوصندوق کاوه ۲۵۰ با کارشناسان سایت باید در ارتباط باشید

گاوصندوق قدیمی کاوه

از گاوصندوق کاوه قدیمی اغلب افراد در خانه شرکت و محل کار استفاده می کنند که به مرور زمان برای باز کردن این صندوق دچار مشکل شده اند شما میتوانید با ارتباط با کارشناسان سیف باکس روش باز کردن گاوصندوق ایران کاوه قدیمی را آموزش ببینید و به راحتی صندوق کاوه خود را باز کنید
برای استعلام قیمت گاوصندوق کاوه قدیمی و قیمت گاوصندوق ایران کاوه قدیمی با شماره های زیر در بخش پایین تماس بگیرید.

گاوصندوق هتلی کاوه

یکی دیگر از انواع گاوصندوق کاوه گاوصندوق هتلی کاوه می باشد که این خزانه کاوه برای هتل ها بهینه شده، در این دسته از گاوصندوق ها اسناد و مدارک مشتریان را به صورت جداگانه می توان قرار داد همچنین این گاوصندوق امنیت بسیار بالایی دارد.

برای استعلام قیمت گاوصندوق هتلی کاوه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

گاوصندوق بانکی کاوه

گاوصندوق بانکی کاوه برای استفاده در بانک مناسب می باشند این صندوق ها قابلیت نگهداری حجم زیادی از اسناد و پول نقد را دارند.
برای خرید گاوصندوق بانکی کاوه از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن : ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶

تلفن : ۰۲۱۳۳۵۲۳۶۲۹

موبایل (تلگرام) : ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

صندوق اداری کاوه

گاوصندوق اداری کاوه در اماکن و مراکز خدماتی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد از این گاوصندوق ها برای نگهداری پرونده ها ، اسناد استفاده می شود و دسترسی به مدارک و اسناد برای رفع نیاز مشتری بسیار راحت تر میباشد

فروشگاه سیف باکس علاوه بر عرضه گاوصندوق کاوه صندوق های دیگر مانند گاوصندوق سایروس ،گاوصندوق آیکو و …… را موجود دارد و به فروش میرساند

مشخصات سیف باکس کاوه

در این بخش مشخصات محصولات گاوصندوق کاوه فروشگاه سیف باکس را از نظر مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی ، تنوع رنگ ، سیستم امنیتی و محافظ ، جنس بدنه ، استاندارد گارانتی ، و …… را در اختیار شما قرار می دهیم مدت زمان گارانتی تمامی محصولات فروشگاه سیف‌ باکس شاپ به مدت یک سال می باشد حداکثر مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی 1100درجه سانتیگراد به مدت دو ساعت می باشد تنوع رنگ در محصولات وجود دارد گاوصندوق ها دارای رمز دیجیتالی رمز مکانیکی و ….. می باشند همچنین سیستم محافظ قفل ضد سرقت و سیستم اضافه زبان ضد سرقت دارد ، درب خزانه کاوه بسیار مقاوم و ضد ضربه میباشد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان سیف باکس در ارتباط باشید

قیمت گاوصندوق دست دوم کاوه

شما می توانید با گاوصندوق کاوه مورد نظر خود را با هزینه کمتر خریداری کنید مادر فروشگاه سیف باکس شاپ گاوصندوق دست دوم کاوه را با ارائه ضمانت نامه و گارانتی مانند دیگر محصولات گاوصندوق کاوه به مشتریان خود عرضه می کنیم برای استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم کاوه و قیمت گاوصندوق کاوه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

محبوبیت فروشگاه سیف باکس شاپ به دلیل کیفیت عالی محصولات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه میباشد شما میتوانید قیمت گاوصندوق کاوه سیف باکس را با قیمت گاوصندوق کاوه دیجی کالا مقایسه نموده و با اطمینان خاطر محصولات ما را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات از گاوصندوق کاوه قیمت ، گاوصندوق تهران کاوه قیمت ، گاوصندوق کاوه قیمت روز از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران

فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از برترین و معتبرترین نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران میباشد شما میتوانید محصولات مورد نظر خود را از سیف باکس شاپ با مناسبترین قیمت ها و عالی ترین کیفیت انتخاب نموده و خریداری کنید همچنین افرادی که ساکن اصفهان هستند و به دنبال گاوصندوق کاوه اصفهان می باشند میتوانند محصول مورد نظر خود را از نمایندگی گاوصندوق کاوه اصفهان خریداری کنند.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها