شرکت AUX از جمله شرکت های تولید کننده کولر گازی و اسپلیت است که در میان ایرانیان نیز توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند. این شرکت در زمینه تولید اسپلیت AUX توانسته بسیار موفق عمل کند و بهترین اسپلت ها را تولید کند. شما میتوانید این اسپلیت را از نمایندگی اسپلیت آکس تهیه کنید. در تهران سرویس کار خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی آکس با گارانتی تعمیرات و قیمت بسیار مناسب انجام میشود.

تعمیر کولر گازی آکس

مهمترین کاری که باید در هنگام تعمیر کولر گازی آکس انجام شود عیب یابی صحیح و ریشه یابی ایرادات کولر گازی است.

مرکز تعمیر کولر گازی آکس در تهران، با ارائه خدمات تعمیر کولر گازی آکس در محل در کوتاهترین زمان کولر گازی شما را تعیر میکند و هزینه حمل و نقل و تعمیرات کولر گازی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

در تهران سرویس کار تعمیر کولر گازی آکس به صورت کاملا تخصصی انجام میشود و شما میتوانید از گارانتی تعمیرات کولر گازی آکس نیز بهره مند شوید.

تعمیر کولر گازی آکستعمیر کولر گازی آکس

تعمیر کار کولر گازی آکس

برای تعمیر کولرگازی آکس کمک گرفتن از افراد بی تخصص و نابلد ، نه تنها ممکن است به تعمیر آن منجر نشود، بلکه به خاطر نداشتن تجربه و تخصص میتوانید منجر به آسیب به قطعات داخلی اسپلیت آکس شده و هزینه بیشتری برای تعمیرات روی دست شما بگذارد.

برای آن که از این موضوع پیشگیری کنید بهتر است این کار به دست افرادی بسپارید که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارند و با جدیدترین روش های روز دنیا برای تعمیرات آموزش دیده اند.

تعمیرکاران تهران سرویس کار حداقل دارای ۲ سال سابقه در زمینه تعمیرات کولر گازی AUX هستند و برای تعمیر انواع کولر گازی آموزش دیده اند.

شما میتوانید برای تعمیر کولر گازی گودمن و سایر برند ها از تخصص تعمیرکاران ما بهره مند شوید.

هزینه تعمیر کولر گازی آکس

مجموعه تهران سرویس کار با قیمت بسیار مناسب تعمیرات کولر گازی آکس را در سراسر تهران انجام میدهد.

قیمت تعمیر کولر گازی آکس در مجموعه ما مطابق با تعرفه ثابت بوده و هزینه اضافی بری تعیمرات از شما دریافت نمیشود.

هزینه تعمیرات کولرگازی آکس بسته به خدماتی که برای تعمیر کولرگازی آکس نیاز است متغیر است. تشخیص میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا هیچ گونه ایرادی در کولر گازی شما باقی نماند.

به طور کلی تلاش کرده‌ایم با قیمت بسیار مناسبی تعمیرات کولر گازی شما را در برند های مختلف مانند تعمیر کولر تک الکتریک در کوتاهترین زمان انجام دهیم.

برای اطلاع از قیمت تعمیر کولر گازی آکس با ما تماس بگیرید.

نصب کولر گازی آکس

اگر مزایای فراوان کولر گازی آکس شما را مجاب به خریدن آن کرده است، اکنون نوبت مرحله نصب آن رسیده است.

نصب کولر گازی آکس باید به صورت تخصصی انجام شود. هرگونه سهل انگاری در نصب منجر به هزینه اضافی برای تعمیرات در مدت زمان کوتاه میشود.

نکات خاصی باید در نصب کولر گازی در نظر گرفته شود که این نکات به طول عمر کولر کمک شایانی میکند.

از خدمات تخصصی تهران سرویس کار نصب کولر گازی در سراسر تهران به صورت شبانه روزی است.

نصب کولر گازی آکسنصب کولر گازی آکس

نصاب کولرگازی آکس

نصاب کولرگازی آکس باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد تا بتواند با نصب صحیح و اصولی کولر گازی آکس از خراب شدن زود هنگام دستگاه اسپلیت پیشگیری کند.

در زمان نصب داکت اسپلیت آکس، باید اصولی برای نصب و قرار گیری مانند لوله کشی دستگاه، ارتفاع دستگاه و تحمل وزن آن توسط دیوار و همچنین فضای اطراف مورد نیاز آن مورد بررسی قرار بگیرد.

در تهران سرویس کار ده ها نفر از بهترین نصاب کولر گازی آکس را گرد هم آورده ایم تا خدمات تخصصی نصب اسپلیت را در کوتاهترین زمان و با بهترین کییت برای شما انجام دهند.

اطلاعات بیشتر درباره روند نصب را میتوانید در مقاله نصب و جابجایی کولر گازی کسب کنید.

قیمت نصب کولر گازی آکس

قیمت نصب کولرگازی آکس، در تهران سرویسکار به عوامل مختلفی بستگی دارد و هزینه پنج متر لوله کشی مسی کاملا رایگان خواهد بود و تا پنج متر لوله کشی هزینه ای بابت خدمات نصب از شما اخذ نخواهد شد.

قیمت نصب انواع کولر گازی در تهران سرویس کار نسبت به سایر مراکز خدماتی ارزان تر بوده و شما میتوانید از کیفیت بالای خدمات نصب کولر گازی AUX بهره مند شوید.

اگر از کولرگازی پرتابل استفاده میکنید میتوانید برای تعمیر کولر گازی پرتابل با قیمت استثنایی با همکاران ما تماس بگیرید.

شارژ کولر گازی آکس

برعکس خدمات مربوط به سرویس کولر گازی که باید به طور دقیق و منظم صورت بگیرد، شارژ کولر گازی هر سال لازم نیست و تنها زمانی انجام می‌شود که حجم گاز مبرد داخل دستگاه اسپلیت آکس کم شده باشد و بنابراین خنک کنندگی لازم صورت نگیرد.

حجم و نوع گاز مورد نیاز برای کولر گازی باید توسط نیروهای متخصص نمایندگی کولر گازی آکس تعیین گردد.

ما در تهران سرویس کار از بهترین نوع گاز مبرد برای کولر گازی استفاده میکنیم.

انواع گاز های مورد نیاز برای کولر گازی در مجموعه ما موجود است و شما میتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود هر نوع گازی که مدنظرتان است را برای شارژ انتخاب کنید.

شارژ کولر گازی آکسشارژ کولر گازی آکس

قیمت شارژ کولر آکس

قیمت شارژ کولر آکس کاملا به حجم گاز مبرد و نوع این گاز بستگی دارد. شما باید برای کولر گازی های کوچک تر از گاز پرفشار استفاده کنید تا بتوانید حجم گاز بیشتری را در کولر گازی خود جای دهید. به این ترتیب گاز بیشتری در کولر جا میشود و باز دهی بهتری خواهد داشت.

قیمت شارژ کولر گازی در تهران سرویس کار بسیار مناسب است و مطابق با تعرفه انجام میشود. برای اطلاع از قیمت شارژ کولر گازی با ما متسا بگیرید.

نمایندگی رسمی کولر گازی آکس

تهران سرویس کار نمایندگی رسمی کولر گازی آکس رد تهران است که ده ها تکنسین و مهندس را در این مجموعه گرد هم آورده است تا تعمیرات کولر گازی آکس را با بالاترین کیفیت برای شما انجام دهند.

ما علاوه بر تعمیر کولر گازی آکس ،خدمات مربوط به نصب و شارژ داکت اسپلیت آکس و تعمیر کولر گازی حایر را با مناسب ترین قیمت انجام میدهیم.

سرویس کولر گازی آکس

سرویس منظم کولرگازی آکس، باید هر ۶ ما یکبار انجام شود تا به بهبود کارایی و عملکرد اسپلیت آکس کمک کند.

اگر می‌خواهید دستگاه شما برای مدت بسیار طولانی عمر کند و بدون نیاز به تعمیرات به کار خود ادامه دهد بهتر است برای سرویس منظم دستگاه اسپلیت خودبرنامه ریزی داشته باشید.

سرویس کولرگازی آکس بهتر است از زمان خرید این محصول تا ۳ سال یک بار در سال انجام شود.

پس از گذشت این زمان بهتر است برای آن که کولر گازی شما کارایی خود را از دست ندهد هر ۶ ماه یکبار قبل از شروع فصل گرما و یا بعد از تمام شدن گرما برای سرویس کولر گازی آکس اقدام کنید.

سرویس کولر گازی آکسسرویس کولر گازی آکس

سرویس کار کولر گازی آکس

سرویس کار کولر گازی آکس با شستشو و تمیز کردن فیلتر های داکت اسپلیت و همچنین شستشو پنل های داخلی و خارجی دستگاه، گرد و غبار را از دستگاه پاک میکند و از ایجاد مشکلات جدی در کولر گازی پیشگیری میکند.

همچنین سرویس کار بابد قطعات داخلی را با جزییات بررسی کند و برای سرویس هر قطعه ای که در شرف خراب شدن باشد اقدام کند.

متخصصین ما در تهران سرویس کار برای سرویس کولر گازی آکس و سایر کولر گازی ها آموزش دیده اند و این کار را در کوتاهترین زمان برای شما انجام میدهند.

برایبهره مندی از خدمات باکیفیت تهرن سرویسکار می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی آکس تماس بگیرید.

قیمت سرویس کولر گازی آکس

قیمت سرویس کولرگازی آکس در تران سرویس کار که مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولرگازی آکس در تهران است مطابق با تعرفه انجام شده و هزینه اضافی بایت سرویس از شما دریافت نمیشود.

در نظر داشته باشید هزینه شارژ کولر گازی مجزا از هزینه سرویس بوده و همچنین اگر قطعات داخلی نیاز به تعویض داشته باشند هزینه قطعات یدکی به هزینه سرویس کولر گازی آکس اضافه میشود.

قطعات یدکی عرضه شده در مجموعه ما اصل و اورجینال بوده و ما هرگز اعتبار ۳۵ ساله خود را با استفاده از قطعات فیک و بی کیفیت به خطر نخواهیم انداخت.

برای اطلاع از قیمت سرویس کولر گازی آکس و سرویس اسپلیت با ما تماس بگیرید.

عیب یابی کولر گازی آکس

مهمترین ویژگی که تعمیر کار کولرگازی آکس باید داشته داشته باشد تخصص کافی برای عیب یابی اشکالات اخلی است.

گاهی امکان دارد مشکل کولر گازی شما تنها با سرویس ساده و نظافت و شستشو پنل داخلی و خارجی برطرف شود ولی اگر تعمیرکار تخصص نداشته باشد و یا برای سودجویی شروع به تعمیر قطعات داخلی کند و هزینه بیشتر از شما دریافت کند.

تشخیص ایراد کولر گازی و برطرف کردن این ایرادات از عهده متخصصین تهران سرویس کار نمایندگی تعمیر کولر گازی آکس در تهران میباشد برمیاید.

مشکلات احتمالی کولر گازی آکس

برخی مشکلات رایج در کولر گازی آکس مشاهده شده که در ادامه تعدادی از این مشکلات را برای شما آورده ایم. در صورت بروز هر یک از این مشکلات بلافاصله با مجموعه ما که مرکز تعمیرات کولر گازی آکس در تهران است تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان مشکل را برطرف کنند.

-خنک نکردن اسپلیت AUX

-یخ زدن پنل کولر گازی

-چکه کردن آب از اسپلیت

-ایجاد ایراد در کنترل کولر گازی

-نمایش کد خطا و ارور روی کولر گازی

-روشن نشدن دستگاه و …

از دیگر خدمات ما تعمیر انواع کولر گازی مانند تعمیر کولر گازی کریر در تهران است که به صورت تخصصی انجام میشود.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت AUX

اگر کولر گازی اسپلیت AUX خود را از تعمیرگاه مجاز کولر گازی اسپلیت AUX خریداری کرده باشید برای مدت ۲ سال میتوانید از خدمات پس از فروش آکس بهره مند شوید.

دقت داشتته باشید که برگه گارانتی را نزد خود نگه دارید تا صورت بروز هرگونه مشکل به سرعت و بدون پرداخت هزینه اضافی مشکل کولر گازی برطرف شود.

در صورت تمام شدن گارانتی میتوانید از خدمات نصب کولر گازی آکس و شارژ گاز و سرویس اسپلیت با قیمت استثنایی در تهران سرویسکار بهره مند شوید.

سوالات متداول

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی آکس چقدر است

هزینه کلیه خدمات سرویس و تعمیرات کولرگازی در تهران سرویس کار مطابق با تعرفه مصوب بوده و بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر هزینه تعمیرات برآورد میشود.این هزینه از ۵۰/۰۰۰تومان تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر است. با سرویس دوره ای کولرگازی آکس میتوانید از پرداخت هزینه زیاد تعمیرات و تعویض قطعات پیشگیری کنید.

عیب یابی کولر گازی آکس

از مهمترین مشکلات رایج کولرگازی آکس خنک نکردن سریع محیط، یخ زدن پنل کولر گازی، ایجاد بوی نامطبوع در حین کارکردن و باد گرم کولرگازی و ایراد در کنترل کولر گازی میباشد که به طور کلی در مقالات این سایت با جزییات درباره رفع هر ایراد توضیح داده شده است.

خدمات سرویس کولر گازی آکس

در سرویس کولرگازی آکس کلیه عیب یابی ها انجام گرفته و قطعات به صورت جداگانه مورد بررسی و بازدید قرار میگیرند. شستشوی پنل داخلی و خارجی و همچنین شستشوی کندانسور و کمپرسور و دیگر قطعات داخلی از دیگر خدمات سرویس کولرگازی میباشد.

چقدر طول میکشد تعمیر کار کولر گازی آکس در محل حاضر شود ؟

از زمان تماس شما با تعمیرگاه تهران سرویس کار در کمتر از ۲ ساعت بهترین تعمیرکار ما به محل اعزام خواهد شد.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها