دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی بصورت کاملا پروژه محور و ۱۰۰ درصد عملی

با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، علاوه بر یادگیری نرم افزار فتوشاپ مدرک فنی و حرفه ای فتوشاپ دریافت نمایید. کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی طی یک دوره فشرده ۱۰۰ درصد پروژه محور و عملی در مدت کمتر از ۱ ماه می توانند با تمام ابزارهای فتوشاپ آشنا شده و با دریافت جزوات و فیلم های آموزشی کاملا رایگان، مدرک معتبر فتوشاپ را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نمایند. مدرکی معتبر، قابل ترجمه و بین المللی. در کنار همه اینها آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران امکان پرداخت اقساطی شهریه را نیز برای کارآموزان خود فراهم آورده است.

مدیران شرکت ها معتبر برای استخدام افراد مور نیاز خود، فقط به تخصص و مدرک معتبر آنها توجه خواهند کرد. این دو مهم را ما به شما هدیه خواهیم کرد.

توجه: علاوه بر تهران شما می توانید دوره حاضر را در سایر شعبات ما در شهرستان های کرمانشاه و … بصورت حضوری بگذرانید.

سرفصل کلی دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی :

  • یادگیری استفاده از تمام ابزارهای فتوشاپ
  • یادگیری ویرایش و اصلاح رنگ تصاویر
  • یادگیری روتوش تصاویر
  • یادگیری مونتاژ و ترکیب تصاویر
  • یادگیری طراحی تراکت و کارت ویزیت

پس از این دوره در کلاس فتوشاپ پیشرفته شرکت کنید.

برای مشاهده دیگر دوره های آموزش فتوشاپ کلید کنید.

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی ویژه اشتغال به کار، یک کلاس کاملا عملی است که برای کارآموزانی طراحی شده که علاقه دارند در حوزه طراحی گرافیکی وارد  بازار کار شوند.

کارآموزان شرکت کننده در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه فتوشاپ غرب تهران ضمن آشنایی با تمام ابزارهای ویرایش و طراحی موجود در نرم افزار فتوشاپ، بصورت کاملا پروژه محور و عملی شیوه استفاده از این ابزارها را فرا خواهند گرفت. شما می توانید در انتهای همین صفحه برخی از پروژه هایی که کارآموزان فتوشاپ در حین دوره انجام می دهند را مشاهده کنید.

بهترین قسمت شرکت در کلاس آموزشی فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران  این است که شما بعد از طی شدن مدت زمان تعیین شده برای آموزش، می توانید مدرک فنی حرفه ای فتوشاپ و مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت کنید.

برخی از نمونه کارهای هنرجویان

استفاده از روتوش برای ترمیم تصاویر
استفاده از ابزارهای نوشتن و brush در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
استفاده از فیلتر های در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
استفاده از ابزارهای تغییر رنگ در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
ترکیب تصاویر در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

کلاسهای آموزش فتوشاپ مقدماتی

کلاسهای آموزش فتوشاپ مقدماتی در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران در دو نوع کلاس بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می گردد. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی خاصی وجود ندارد. تنها تفاوت موجود بین کلاسهای آموزش فتوشاپ خصوصی و کلاسهای آموزش فتوشاپ عمومی این است که در کلاس های خصوصی، مربی زمان بیشتری را برای رفع مشکل کارآموز در نظر می گیرد و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. همچنین باید گفته شود که در کلاس های خصوصی زمان حضور در کلاس توسط کارآموز تعیین می گردد و آموزش مطابق با نیاز وی جلو خواهد رفت.

خوب است بدانید که تعداد افراد در کلاسهای آموزش فتوشاپ خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاسهای آموزش فتوشاپ عمومی حداقل ۴ نفر. 

با بدانید که یادگیری کارآموزان برای آموزشگاه آریا تهران بسیار مهم است. به همین دلیل مدت زمان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی طوری در نظر گرفته شده است که امکان انجام تمرین های مختلف در دوره مذکور وجود دارد.

در کلاسهای آموزش فتوشاپ مقدماتی به صورت کلی با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

  • آموزش کامل ابزارهای فتوشاپ
  • آموزش مقدماتی ویرایش و ترکیب تصاویر
  • آموزش مقدماتی رتوش تصاویر
  • آموزش مقدماتی طراحی تراکت و کارت ویزیت
  • آموزش مقدماتی طراحی لوگو

کارآموزان پس از اتمام دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی می توانند در بسیاری از ادرات و شرکت های تبلیغاتی، نشریات، شرکت های طراحی وب سایت و … مشغول به کار شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله دوره آموزش فتوشاپ در تهران را مطالعه فرمایید.

برگشت به بالا

دوره آموزش فتوشاپ با مدرک بین المللی

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است. به همین دلیل تمام شرکت کنندگان در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، بعد از گذرندان کامل دوره، می توانند دو نوع مدرک معتبر فتوشاپ قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف را دریافت کنند.

– مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای
– مدرک معتبر داخلی فتوشاپ 

برگشت به بالا

هزینه دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

همانطور که ذکر شد، دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می گردد. هزینه دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی در قالب کلاس های خصوصی و عمومی به شرح زیر است:

هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ

هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب حسابداری سنجیده شده و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند. در صورت نیاز کارآموز با توجه به سطح یادگیری و نیاز دوباره به آموزش و تمرین می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ، ساعتی۷۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی

هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی  با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی به شرح ذیل می باشد:

– هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی: ۴۶۰٫۰۰۰ تومان

مخاطبین دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، یک کلاس آموزش ۱۰۰ درصد عملی است که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است. لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با کارهای گرافیکی و آموزش فتوشاپ را دارند مخاطبین این دوره هستند.

همچنین علاوه بر افراد جویای کارهای گرافیکی که نیاز به دانش فنی در رابطه گرافیک و زیر مجموعه های آن دارند تمام افراد در سمت های شغلی متفاوت می توانند در این دوره جامع شرکت کنند. چرا که خواه یا نا خواه شما برای انجام کارهای شخصی نیز در یک زمان مشخص به فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

آینده شغلی کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

امروزه هیچ کسب و کاری نیست که با تبلیغات سروکار نداشته باشد. از طرفی هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و هریک از این شرکت ها در راستای توسعه و تبلیغ خود نیاز به مهندس گرافیک دارند به همین دلیل به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد  موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته گرافیک کامپیوتری از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

با توجه به مطالبی که در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی فرا می گیرد شما به راحتی می توانید در اکثر شرکت های تبلیغاتی، نشریات و مجلات، آتلیه های عکس بردای، شرکت های طراحی وب سایت و… استخدام شوند.

استخدام کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه آموزشگاه آریا تهران، بصورت ۱۰۰ درصد عملی برگزار می شود. از طرفی این دوره تحت نظر اساتید باتجربه و دارای کارت مربی گری از سازمان فنی و حرفه ای است. باتوجه به این مسئله و اینکه شما پس از دوره می توانید مدرک فتوشاپ فنی و حرفه ای دریافت کنید. اگر درطول دوره و پس از دوره تمرینات لازم جهت بهبود آموزش خود را به خوبی انجام دهید قطعا به کارگیری شما در موسسات و شرکت های مختلف بسیار آسان خواهد بود.

شرکت های و موسسات مختلف برای استخدام، از شما تخصص و مدرک معتبر می خواهند. ما هر دو را در یک دوره به شما تقدیم می کنیم ۵۰ درصد تخفیف با کد: phoc

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها