مانیتور مگان یک مانیتور فول تاچ با صفحه لمسی حرارتی و مقاومتی است که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. این مانیتور ها رزولوشن ۱۰۲۴ * ۶۰۰ پیکسل دارند.

می‌توانند به وای فای وصل شوند و ۱۶ گیگ حافظه داخلی دارند که با استفاده از کارت حافظه و اس دی تا ۲۵۶ گیگ قابل ارتقاء است.

این مانیتور ها را می‌توان به دوربین های عقب و جلوی خودرو وصل کرد و همچنین می‌توان با نصب دوربین ۳۶۰ درجه برای نمایش اطراف خودرو، پارک کردن و همچنین رانندگی را آسان نمود.

ضبط تصاویر با مانیتور ها راحت است و از DVR نیز برای آن که تصاویر را به صورت اتومات ضبط نمایند پشتیبانی می‌کنند.

مانیتور مگان قابلیت اتصال به تلویزیون گیرنده دیجیتال DVB-T را دارد و همچنین به مانیتور های پشت صندلی خودرو نیز متصل می‌شود.

روی این مانیتور ها می‌توان تمام نرم افزار ها و اپلیکیشن های اندروید را نصب کرد و در صورت لزوم آن ها را اپدیت کردن و ارتقا داد.

مانیتور های مگان با دو ورودی یو اس بی و فلش می‌توانند فایل های شما را خوانده و همچنین قابلیت اتصال به رادیو را دارند و به موج های FM و AM متصل می‌شوند.

امکان اتصال به بلوتوث نیز جزو دیگر قابلیت های مانیتور مگان است. از طریق بلوتوث می‌توانید گوشی تلفن همراه خود را ( هم ایفون و هم اندروید ) به مانیتور مگان وصل کنید و فایل های صوتی خود را پخش نمایید.

همچنین می‌توانید از طریق مانیتور خودرو تماس های تلفنی خود را برقرار کرده و پیام های متنی و صوتی خود را به مخاطبانتان ارسال نمایید.

امکان پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با مانیتور مگان وجود دارد و حتی می‌توانید فیلم ها را با کیفیت فول اچدی و اچ دی در آن ها تماشا کنید.

در صورت اتصال به وای فای پر سرعت می‌توانید به صورت انلاین تلویزیون تماشا کنید و از کیبورد آن با زبان های مختلف استفاده نمایید.

مانیتور مگان دارای جی پی اس افلاین نیز هست اما در حالت انلاین می‌توانید وضعیت ترافیک مسیر ها و مسیر پیشنهادی خود برنامه را نیز مشاهده کنید و با توجه به وضعیت ترافیک و زمان رسیدن، راه را انتخاب نمایید.

می‌توانید صدا و تصویر گوشی تلفن همراه خود را روی مانیتور انتقال دهید و با مانیتور آن را کنترل نمایید.

سیستم صوتی مانیتور مگان یکی از قوی ترین سیستم های صوتی است که با ۸ کانال مختلف و اکولایزر حرفه ای می‌تواند صدا را به شکلی کاملا حرفه ای تنظیم نماید. علاوه بر آن می‌توانید ساب و امپلی فایر روی آن نصب کنید.

هزینه تعمیر مانیتور مگان

هزینه پرداختی شما برای تعمیر مانیتور مگان با توجه به مشکلی که برای آن پیش آمده است متفاوت خواهد بود و ارائه یک قیمت ثابت برای تعمیر مانیتور مگان امکان پذیر نیست.

در صورت مراجعه به مراکز معتبر مشکلی از بابت پرداخت هزینه اضافه و … نخواهید داشت و مطمئن خواهید بود که بهترین امکانات با بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده می‌شود.

تعمیر مانیتور مگان با گارانتی معتبر

در صورت مراجعه به مراکز معتبر تعمیر مانیتور مگان می‌توانید از گارانتی تعمیر استفاده نمایید. این به آن معنی است که در صورتی که قطعه ای که برای تعمیر آن به نمایندگی مراجعه کرده اید مجددا خراب شود، شامل گارانتی می‌شود و هزینه اضافه و مجدد برای تعمیر آن نخواهید پرداخت.

نمایندگی تعمیر مانیتور مگان

مراکز زیادی برای تعمیر انواع مانیتور های خودور و تعمیر مانیتور مگان وجود دارند که شاید تمام آن ها معتبر نباشند.

بهتر است پیش از انتخاب مرکزی که می‌خواهید برای تعمیرات مانیتور مگان به آن مراجعه کنید درباره این مراکز تحقیق کنید.

یکی از مسائلی که هنگام تعمیر مانیتور مگان اهمیت دارد این است که در صورتی که قطعه ای از قطعات مانیتور نیاز به تعویض داشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال خود مانیتور مگان استفاده شود و قطعات با گزینه های فیک و تقلبی بی کیفیت موجود در بازار جا به جا نشوند.

رجوع به نمایندگی های معتبر تعمیر مانیتور انواع خودرو می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که کیفیت مانیتور خودروی شما به خوبی قبل حفظ می‌گردد و از عمر مفید آن کاسته نمی‌شود.

تعمیر مانیتور مگان در محل

یکی دیگر از نکاتی که اهمیت زیادی دارد این است که تعمیر مانیتور خودرو بدون از جا دراوردن آن انجام شود و در کم ترین زمان ممکن صورت گیرد.

استفاده از مانیتور خودرو این روز ها به یک ضرورت تبدیل شده است و نبودن آن برای مدت طولانی ممکن است دردسر های زیادی را درست کند. به همین جهت بهتر است برای تعمیر مانیتور به مراکزی مراجعه کنید که تعمیرات را در محل و در کم ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها