برای تبدیل پاورپوینت به فیلم روش های متفاوتی وجود دراد که در این مقاله سعی کریدم آسان ترین و سریع ترین روش ممکن برای تبدیل پاورپوینت به فیلم  را به شما عزیزان آموزش دهیم.

در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چطور میتوانید فایل پاورپوینت خود را به صورت ویدیو و فیلم ذخیره کنید. شما معمولاً از مایکروسافت پاورپوینت برای ارائه مطالب کاری خود در مدراس، مراکز غیر انتفاعی، آموزش دادن به کارکنان و یا ارتباطات کاری در سرمایه‌گذاری و تجاری استفاده می‌کنید. پیشنهاد میشود مقاله پاورپوینت چیست تل تیچرز را مطالعه کنید! این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به صورت گام به گام نحوه ذخیره پاورپوینت به صورت فیلم را یاد بگیرید. پس در ادامه با آموزش کامل تبدیل پاورپوینت به ویدیو از سایت تل تیچرز همراه باشید.

چگونگی تبدیل پاورپوینت به فیلم

قبل ازشروع اموزش اینکه چگونه فایل پاورپوینت خود را به فیلم تبدیل کنید بیایید کمی در رابطه با اینکه چرا تبدیل پاورپوینت به فیلمو یک ایده‌ی عالی به نظر می‌رسد صحبت کنیم. در این قسمت دلایل ذخیره پاورپوینت به صورت فیلم را به شما عزیزان توضیح داده ایم.

۱- شما  با تبدیل فایل پاورپوینت به فیلم می‌توانید ارائه خود را به افراد بیشتری با به اشتراک گذاشتن ویدیو خود در یوتیوب و یا سایر سیستم عامل‌های ویدیویی مانند آپارات نشان دهید.

۲- با تبدیل پاورپوینت به فیلم مخاطبان شما نیاز به نصب برنامه مایکروسافت پاورپوینت برای دیدن فایل شما ندارند.

۳- می‌توانید پاورپوینت تبدیل شده به فیلم خود را بر روی سی دی قرار دهید و در اختیار مشتریان خود قرار بدهید.

۴- با تبدیل پاورپوینت به فیلم می‌توانید بازده سرمایه‌گذاری خودتان رابالا برده و افزایش دهید.

حال که مزایای تبدیل پاورپوینت به فیلم  را متوجه شدیم سریع بریم سراغ آموزش نحوه تبدیل پاورپوینت به فیلم :

فیلم آموزش تبدیل پاورپوینت به فیلم 

اگر هنوز از پاورپوینت 2010 برای ایجاد ارائه های خود استفاده می کنید می توانید پاورپوینت خود را به ویدیو تبدیل کنید. این فرایند بسیار ساده است و شما تعجب خواهید کرد که چرا این مدت این کار را انجام نداده اید!

اگر ارائه شما فقط شامل متن است یا ارائه چند رسانه ای با روایت صدا، انتقال و ویدئو است می توانید آن را به فیلم تبدیل کنید. مایکروسافت پاورپوینت به شما امکان می دهد پاورپوینت را به صورت ویدئو در قالب فایل Windows Media Video (.wmv) ذخیره کنید. 

در اینجا مراحل تبدیل پاورپوینت به فیلم را قرار داده ایم:

ارائه پاورپوینت خود را به صورت عادی ایجاد کرده و ذخیره کنید.
اگر از روایت برای ارائه خود استفاده می کنید، روایت را ضبط کرده و زمان بندی ها را به نمایش اسلاید اضافه کنید.
منوی File را انتخاب کرده و روی Save & Send کلیک کنید.

در منوی Save & Send ، ایجاد ویدئو را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

برای سفارشی کردن اندازه و کیفیت ویدیو (اندازه ، کیفیت و اندازه کوچک ، متوسط ​​و بزرگ) روی گزینه Computer & HD Displays کلیک کنید.

اگر از زمان بندی ها و روایات استفاده می کنید، روی عدم استفاده از زمان بندی ها و روایات ثبت شده کلیک کنید.

روی ایجاد ویدیو کلیک کنید و کادر گفتگوی دیگری باز می شود.

برای ذخیره ویدئوی تازه ایجاد شده، نام فایل مناسب و مکان ذخیره را وارد کنید.
هنگامی که ارائه شما به تبدیل ویدئو کامل شد  ویدیو آماده اشتراک گذاری از طریق فیس بوک، یوتیوب، Vimeo یا ایمیل است.

تبدیل اسلایدهای ارائه شده در پاورپوینت 2013 به ویدئو آسان تر از آن است که فکر می کنید. در هفت مرحله ساده می توانید ارائه خود را به یک فیلم تبدیل کنید که می توانید با بینندگان در هر کجا که هستند به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه تبدیل پاورپوینت به فیلم قرار گرفته است.با کلیک روی File به نمای Backstage Powerpoint دسترسی پیدا کنید.

Export را انتخاب کرده و روی Create a Video کلیک کنید تا به منوی ذخیره ویدیو دسترسی پیدا کنید.

بر روی گزینه Create a Video کلیک کنید و گزینه Computer and HD Displays را گسترش دهید تا اندازه و کیفیت خروجی ویدیو را انتخاب کنید.

روی پیکان کشویی کلیک کنید تا منوی Use Recorded Timing and Narrations (منوی Use Recorded Timing and Narrations) گسترش یابد. از این گزینه برای انتخاب اینکه آیا از زمان بندی های ثبت شده استفاده می کنید یا نه استفاده کنید. اگر از زمان بندی ها و روایات ثبت شده استفاده نمی کنید، مدت زمان هر اسلاید را با استفاده از گزینه زمان بندی در پایین تنظیم کنید.

روی دکمه ایجاد ویدیو کلیک کنید تا کادر محاوره ای Save As نمایش داده شود.

مکانی را که می خواهید ویدیوی خود را ذخیره کنید انتخاب کنید و نام فایل مناسبی را برای فایل ویدئویی انتخاب کنید. همچنین نوع فایل ویدئویی را انتخاب کنید.

روی ذخیره کلیک کنید و پاورپوینت تبدیل ارائه شما به ویدیو را آغاز می کند. بسته به اندازه ارائه شما ممکن است چند ثانیه یا چند دقیقه طول بکشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. همچنین پیشنهاد میشود بخوانید: فیلم آموزش پاورپوینت

مقالات مرتبط

پاورپوینت چیست