آموزش بی خس کاری گوشت و مرغ یکی از آموزش هایی است که آشپز ها و قصاب های حرفه ای باید از آن اگاه باشند. اگر چه ممکن است این موضوع به نظرتان بی اهمیت بیاید اما دارای آموزش و مدرک مخصوص به خود است که از سازمان فنی و حرفه ای صادر شده و دارای اعتبار بی المللی می باشد.

فیلم آموزش بی خس کاری صنعتی و حرفه ای در انتهای این مقاله قرار داده شده است که می توانید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به این حرفه علاقمند هستید حتما دوره جامع آموزش قصابی و همچنین دوره حرفه ای اموزش تخته کاری در اشپزی را در مجتمع فنی آریا تهران تجربه کنید.

آنچه در این پست می خوانید :

  1. بی خس کار چیست؟
  2. بی خس کار مرغ چیست؟
  3. آموزش بی خس کاری مرغ و گوشت
  4. فیلم آموزش بی خس کاری صنعتی و حرفه ای
  5. سوالات متداول
بی خس کار چیست؟

بی خس کار چیست؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که‌ بی خس چیست؟ معنی بی خس جدا کردن استخوان گوشت و مرغ از آن است. بی خس کار در واقع کسی است که استخوان را از گوشت جدا می کند و همان طور که پیداست، بی خس کار گوشت کار جدا کردن استخوان از گوشت قرمز و بیخس کار مرغ، کار جدا کردن استخوان مرغ را انجام می دهد.

بیخسی مرغ و بی خسی گوشت برخلاف تصور عام، تفاوت های زیادی با یک دیگر دارند که علت آن تفاوت بافت بین گوشت قرمز و گوشت سفید است. بنابراین یک بیخس کار ماهر، از این تفاوت ها اگاه است.

بی خس کار مرغ چیست؟

شاید در اگهی های مختلف، اگهی استخدام بی خس کار ماهر مرغ و گوشت را دیده باشید. بی خس کردن صحیح گوشت و مرغ می تواند تاثیر زیادی در کیفیت نهایی غذایی که آماده می شود داشته باشد و از این رو نیازمند دانش و مهارت است. بنابراین اکثر هتل ها و رستوان هایی که غذایی در آن ها سرو می شود کیفیتی مطلوب دارد دنبال استخدام بی خس کار ماهر مرغ و گوشت هستند. بنابراین اگر دنبال شغلی می گردید که بتوانید در یک دوره کوتاه تمام آن را بیاموزید، بی خس کاری مرغ و بی خس کنی گوشت یک پیشنهاد خوب است.

البته، درست است که انتقال نکات و اموزش بی خس کردن مرغ و گوشت در یک کارگاه یک روزه امکان پذیر است اما اجرای این نکات نیاز به تمرین فراوان دارد. چاقوی بی خس با چاقوی معمولی متفاوت است و بی خس کردن قسمت های مختلف مرغ و گوشت نیز از یک دیگر متفاوت هستند. به طور مثال آموزش بی استخوان کردن ران مرغ با ران گوسفند متفاوت است و …

استخدام بی خس کار تنها به هتل ها و رستوران ها محدود نمی شود. بلکه در کشتارگاه ها نیز این شغل کاربرد دارد. آموزش بی خس کردن صنعتی گوشت، متقاضیان را برای کار کردن در محیط های مختلف که در آن ها به بی خس کنی گوشت نیاز است آماده می کند.

با شرکت در دوره های مجتمع فنی آریا تهران شما بی خس کردن انواع گوشت را خواهید آموخت.

مطمئنا زمانی که در فروشگاه ها اقدام به خرید گوشت و مرغ کرده اید با بسته های گوشت و ران مرغ بی خس رو به رو شده اید. این مثال به شما کمک می کند که بهتر درک کنید که بی خس کار گوشت چیست و بی خس یعنی چه.

پیشنهاد ویژه: اگر به آشپزی علاقمند هستید، می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت دوره های آموزش آشپزی آموزشگاه آریا تهران و دریافت مدرک بین المللی شرکت در کلاس آشپزی، همین حالا با ما تماس بگیرد. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶

آموزش بی خس کاری مرغ و گوشت

آموزش بی خس کاری مرغ و گوشت

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، آموزش بی خس کردن مرغ و گوشت در آریا تهران در قالب دوره آموزش قصابی و همچنین آموزش تخته کاری و کباب زنی آموزش داده می شود. در کارگاه آموزشی بی خس کاری مرغ و گوشت شما ابتدا با انواع گوشت و مرغ آشنا می شوید. در مرحله بعد، روش های بی خس کردن و خرد کردن گوشت گوسفندی و بی خس کردن و خرد کردن گوشت مرغ را خواهید اموخت.

آموزش بی خس کردن انواع ماهی در مرحله بعد اتفاق می افتد. پس از ماهی نوبت به رگ گیری میگو ها می رسد و در اخر نیز آموزش پخت انواع گوشت های قطعه قطعه شده و خرد شده صورت می گیرد.

اگر چه این آموزش ها و مدرکی که در نهایت به شما تعلق می گیرد باعث می شود بتوانید در انواع مصاحبه های استخدام بی خس کار در تهران و شهرستان ها و حتی در سایر کشور ها موفق شوید، اما حتی در صورتی که به اشتغال در این زمینه علاقه ندارید نیز داشتن این اطلاعات می تواند تا حد بسیار زیادی کیفیت آشپزی و غذاهای شما را بالا ببرد.

تمامی این آموزش ها توسط بهترین اساتید فنی و حرفه ای به شما ارائه می گردند و پس از کلاس نیز گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای که در تمام دنیا قابل ترجمه است به شما ارائه داده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه دریافت مدرک فنی حرفه ای با همکاران ما در بخش ثبت نام تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶

پیشنهاد ویژه: یادگیری مهارت های آشپزی را با یک مجموعه قدرتمند تجربه کنید. انتخاب دوره های آموزش فست فود با مدرک بین المللی می توانید جذاب ترین و کاربردی ترین انتخاب برای بسیار علاقمندان به رستوران داری باشد. در راستای همین دوره شرکت در دور های تخصصی آموزش پیتزا می تواند شما را تبدیل به یک متصدی فست فود حرفه ای کند.

فیلم آموزش بی خس کاری صنعتی و حرفه ای

به زودی لینک آموزش بی خس کاری صنعتی و حرفه ای در این صفحه قرار می گیرد. تا آن موقع می توانید از فیلم های آماده شده در وب سایت آموزشی تله تیچرز ( www.tele-teachers.com ) استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد بی خس کردن

آموزش بی خس کردن گوشت نیاز به وسایل خاص دارد ؟

بله. آموزش بی خس کردن گوشت مرغ و گوسفند، علاوه بر وسایل خاص، نیازمند نیروی جسمی بالا، استایل درست و… است.دوره بی خسی گوشت مرغ چقدر طول می کشد ؟

دوره بی خس کردن گوشت مرغ و گوسفند با هم بوده و با توجه به سرفصل کامل این دوره از آموزش ابزار گرفته تا انواع برش، یک روز کامل زمان می برد.دوره آموزش بی خس کردن گوشت ویژه آقایان است؟

دوره بی خس کاری گوشت در قالب دو دوره آموزش کباب زنی و تخته کار و همچنین دوره آموزش قصابی برگزار می گردد. که در این دو دوره، فقط آموزش قصابی ویژه آقایان است. البته فیلم ها این دوره ها نیز تهیه شده که در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع:

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها