در این مقاله قصد داریم که قیمت بهترین گاوصندوق خانگی و برندهای بهترین گاوصندوق های خانگی را مورد بررسی قرار دهیم.

در صورتی که شما علاقمند هستید که یک گاوصندوق خانگی با کیفیت با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ضمن این که برای برقراری ارتباط با فروشگاه گاوصندوق خانگی در تهران با شماره های  ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و همچنین شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید.

قیمت بهترین گاوصندوق خانگی چقدر است

قیمت گاوصندوق های خانگی بر اساس فاکتورهای متعددی می‌تواند محاسبه و ارزیابی شود.

معمولاً قیمت گاوصندوق خانگی بر اساس وزن، ابعاد، سایز، کیفیت و متریال به کار رفته در محصول، و برند محصول از جمله ویژگی های مهمی هستند که می توانند در قیمت گاوصندوق خانگی تاثیر گذار باشد.

معمولا برندهای با کیفیتی که در بازار وجود دارند از جمله برندهای کاوه، گنجینه، نیکا، سدید، خرم، گنجبان، بامیل، آیکو و ایگل از جمله بهترین برند های گاوصندوق خانگی هستند که قیمت های متفاوتی برای آنها ارزیابی شده است.

جهت استعلام قیمت بهترین گاوصندوق خانگی با شماره های  ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و همچنین شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط تماس حاصل فرمایید.

بهترین گاوصندوق خانگی چیست

یک گاوصندوق باید از نظر کیفیت متریال بکار رفته در آن و همچنین از نظر امنیتی باید در رده بالایی باشد که بتوان از آن به عنوان بهترین گاوصندوق خانگی یاد کرد.

زمانی که شما یک گاوصندوق را برای منزل خود خریداری می کنید به عنوان مثال ممکن است که حوادثی مانند آتش سوزی اتفاق بیفتد.

پس یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک گاوصندوق خانگی می‌تواند داشته باشد ویژگی نسوز بودن آن است و این که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی داشته باشد.

پس در نتیجه یکی از ویژگی‌های مهم بهترین گاوصندوق خانگی این است که در متریال آن از ورق های فولاد نسوز استفاده شده باشد.

همچنین از نظر امنیت هم قفل های گاوصندوق های خانگی باید به صورت دیجیتالی و اثر انگشتی ساخته شده باشند.

گاوصندوق دیجیتال گاوصندوقی است که قفل آن به صورت دیجیتالی طراحی شده است و در بین محصولات با وارد کردن رمز عددی باز میشود و گاوصندوق های اثر انگشتی هم به گونه ای طراحی شده اند که درب این محصولات با اثر انگشت شخص باز می شوند.

امن ترین گاوصندوق خانگی

برای اینکه یک گاو صندوق خانگی از نظر گرید امنیتی در رتبه بالا باشد بهتر است که در آن از ساختار استاندارد    UL استفاده شود، و همچنین ساختار قفل این محصولات باید دارای ویژگی دیجیتالی، اثر انگشتی. و هوشمند باشد.

مهمترین گاوصندوق های خانگی باید دارای وزن نسبتاً سنگین باشند که حمل و جابجایی آنها کار بسیار دشواری باشد.

همچنین برای بالا بردن ضریب امنیت این موقع صندوق های خانگی بهتر است که در پایه های آنها از چرخ استفاده نشود که حمل و جابجایی آنها را میسر نسازد.

بهتر است که این محصولات دارای ویژگی ضد آب باشند که در مکان هایی که دارای رطوبت بسیار زیاد است رطوبت به درون گاوصندوق خانگی نفوذ نکند.

ساختار بدنه آنها باید به صورت ضد ضربه و ضد دیلم طراحی شده باشد.

در در بدنه این محصولات باید از ورقه های فولاد نسوز استفاده شود تا میزان مقاومت آنها را در برابر حرارت آتش سوزی تا حد قابل تاملی بالا ببرد.

و در نهایت بهتر است که شما این نوع گاوصندوق های خانگی را که بحث امنیت آنها در اولویت است را در مکانی امن در منزل مخفی و جاسازی نمایید.

به عنوان مثال شما می توانید این محصولات را در جاهایی مانند درون کمد دیواری و یا زیر زمین مخفی و جاسازی کنید.

یا با استفاده از بسته های فولادی محکم آنها را بر روی دیوار نصب کنید به طوری که جدا کردن آنها از دیوار کار آسانی نباشد.

بهترین راه حل ممکن این است که حتما در مکانی امن جاسازی و مخفی شوند.

و البته به یاد داشته باشید که محل اختفای گاوصندوق خانگی را به هیچ کسی، حتی به نزدیکترین دوستان خود هم نگویید.

برای مطالعه » قفل سخت افزاری

انواع گاوصندوق خانگی

انواع گاوصندوق خانگی را در این بخش قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم.

گاوصندوق های خانگی ذکر شده در بخش زیر هر کدام از تولیدات شرکت های مختلف گاوصندوق در ایران و در خارج از ایران هستند که هر کدام با نام برند تجاری مربوط به خود در بازار عرضه و به فروش می رسند.

گاوصندوق خانگی کاوه

برند گاوصندوق کاوه یکی از برند های بسیار معتبر و ایرانی گاوصندوق است که در فروشگاه طباطبایی این محصول به صورت نقد و اقساط عرضه می شود.

محصولات شرکت کاوه دارای رنگ بندی و مدل های مختلف و همچنین در سایز و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

گاوصندوق خانگی گنجینه

شرکت گاوصندوق گنجینه مهر پارس، یکی دیگر از شرکت های معتبر ایرانی است که فروشگاه طباطبایی محصولات با کیفیت این برند معتبر را با اقساط بلند مدت و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می کند.

صندوق های گنجینه مهر پارس نیز در ابعاد و طرح های مختلف ساخته می شوند.

ضمن این که محصولات شرکت گنجینه مهر پارس دارای ویژگی هایی نظیر قفل ضد سرقت و دیجیتالی، قفل اثر انگشتی، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی هستند.

گاوصندوق خانگی نیکا

شرکت نیکا یک شرکت کره ای است که محصولات آن در بازار ایران با نام تجاری NIKA SAFE  عرضه می شوند.

و فروشگاه گاوصندوق طباطبایی به عنوان نمایندگی معتبر شرکت کره ای NIKA SAFE در تهران محصولات این شرکت را با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

گاوصندوق خانگی سدید

صندوق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماما از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند.

خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام میدهند و نتجیتاً محصولی کاملا متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.

گاوصندوق خانگی گنجبان

گاوصندوق گنج بان به عنوان یکی از بهترین صندوق های ایرانی بازار مورد تایید بسیاری از خریداران و موسسات است. این صندوق با کیفیت، در ابعاد مختلف و رنگ های متفاوت به صورت 100 درصد نسوز تولید می گردد.

گاوصندوق خانگی آیکو

آیکو نیز یکی از برند های معتبر ژاپنی است که محصولات این شرکت هم در فروشگاه طباطبایی با گارانتی معتبر عرضه می شود.

محصولات ساخت کشور ژاپن از نظر کیفیت کاملا شناخته شده هستند و نیاز به تعریف ندارند.

گاوصندوق خانگی بامیل

شرکت گاوصندوق بامیل نیز یکی از شرکت های کره ای است که شما می توانید محصولات این شرکت را هم با گارانتی معتبر فروشگاه طباطبایی خریداری نمایید.

سخن پایانی

درنهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا برای برقراری ارتباط با فروشگاه گاوصندوق خانگی در تهران با شماره های  ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و همچنین شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید، تا کارشناسان فروشگاه گاوصندوق طباطبایی علاوه برا ارائه لیست قیمت، کاتالوگ محصولات خود را نیز به شما ارائه دهند.

منابع: مجله خبری شما نیوز

منبع : مجله خبری بیدوخت

منبع :  مجله خبری دوور مگ

منبع : مجله خبری پرشین صنعت

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *