برای سفارش ساخت بهترین روشویی سنگی حتما بهترین مرکز تولید انواع روشویی سنگی در تهران را انتخاب کنید. در ادامه لیست قیمت انواع روشویی سرامیکی به شما ارائه میگردد. پیشنهاد ویژه: ما بهترین مرکز ساخت روشویی سرامیکی در ایران هستیم. برای خرید انواع روشویی سرامیکی و روشویی سنگی حرفه ای به ما مراجعه کنید. | 09911616560 | 09122962596

بهترین روشویی سنگی

برند روشویی سنگی تعیین کننده ظاهر، اصالت و سبک ساختاری آن می باشد. هر برند  اقدام به تولید نمونه های متناسب با شرکت خود می نماید. برند به نوعی امضای اصلی شرکت برای علامت گذاری محصولات است. حفظ سبک ساختاری شرکت ها در تولید بهترین روشویی سنگی نیز مهم است.

معرفی چند نمونه برند روشویی سنگی

معرفی چند نمونه برند روشویی سنگی

در قالب معرفی بهترین روشویی سنگی می توان به چند برند مهم در این زمینه اشاره نمود. برند سان سینک تولید کننده روشویی های سنگی و سرامیکی مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه می باشد.

بیک نیک نیز برند بسیار معروفی در تولید روشویی های سنگی مقاوم در برابر آلودگی است. نظافت این نوع روشویی ها بسیار ساده است.

مدل های روشویی سنگی

بهترین روشویی سنگی باید چند ویژگی مهم داشته باشد. اگر زیباترین مدل روشویی سنگی را تهیه کرده و قادر به تمیزکاری اصولی آن نباشید، چه خواهید کرد؟ آیا از خرید خود رضایت خواهید داشت؟

در فضای بازار تولید شیرآلات و روشویی همواره مدل های گوناگونی عرضه می شود.

روشویی های سنگی با سینک های روشن از مدل های بسیار محبوب در بازار امروز هستند. این روشویی ها محیط سرویس بهداشتی را زیبا و تمیز جلوه خواهند داد. دلیل اصلی تمیزی در این مدل روشویی ها، مشخص شدن لکه است. به همین جهت به سادگی می توان تمیزکاری اصولی را برای روشویی سنگی انجام داد.

روشویی های سنگی دیواری از مدل های بسیار زیبا و کاربردی امروزی هستند. مدل های دیواری معمولا حجم کمتری از محیط را اشغال می کنند. در نتیجه می توان بهترین روشویی سنگی را همین مدل دانست. سرویس های بهداشتی کوچک به خوبی از این روشویی های سنگی بهره مند می شوند. روشویی دیواری، کم حجم و بسیار اقتصادی است. قیمت این نمونه ها نسبت به سایر روشویی ها بسیار مناسب تر است.

مدل های روشویی سنگی

سنگ های سازنده مدل های مختلف روشویی سنگی

بهترین روشویی سنگی امروزه از سنگ های گرانیتی، کوارتز و سنگ مصنوعی و مرمر تولید می شود. سنگ های گرانیتی زیباترین روشویی ها را برای شما تولید می نمایند. کوارتز نیز از نفوذ باکتری ها جلوگیری می کند. سنگ مرمر دارای دوام زیادی بوده و زیبایی خارق العاده ای به روشویی سنگی می بخشد. با سنگ های مصنوعی نیز می توان روشویی های مختلف با طرح و رنگ های متنوع تولید کرد. این سنگ های کاربردی در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

مدل های روشویی سرامیکی

مدل های روشویی کاسه ای و دیواری اصلی ترین دسته بندی روشویی های سرامیکی هستند. روشویی پایه دار و بی پایه دو مدل جانبی ارائه شده در سطح بازار می باشند. بهترین روشویی سنگی در برابر مدل سرامیکی زیبایی چندانی ندارد. از نظر بهداشتی روشویی سرامیکی دارای امتیاز بالاتری است. زیباترین طرح و رنگ های روشویی معمولا در این مدل ها دیده می شود. با این وجود معمولا روشویی سرامیکی و سنگی بر اساس سلیقه نهایی مشتری انتخاب می شوند. ممکن است فردی روشویی سنگی را مناسب تر از نمونه سرامیکی بداند. روشویی های کاسه ای دارای طراحی بسیار مدرن ایرانی بوده و فضای سرویس بهداشتی را شیک تر می کند.

روشویی پایه دار نیز برای مکان های بزرگ تر و دارای فضای بیشتر انتخاب بسیار ایده آلی است. مکان هایی با فضای محدود بهتر است دارای روشویی بدون پایه باشند. طراحی روشویی های سرامیکی بدون پایه یکی از زیباترین و شکیل ترین طرح های شرکت تولیدی ما است. در زمینه انتخاب بهترین روشویی سنگی و سرامیکی بهتر است از نظر تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

مدل های روشویی سرامیکی

روشویی های کاسه ای معمولا از جنس سنگ مرمر و مس ساخته می شوند. به همین دلیل استحکام بسیار بالایی در این نمونه ها مشاهده می شود. از این نظر شما هیچ نوع نگرانی تجربه نخواهید کرد. مدل های کاسه ای برجسته شیک ترین طرح روشویی امروزی است. در بازار، این مدل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

پیشنهاد ویژه: برای سفارش ساخت روشویی سرامیکی همین حالا کلیک کنید تا از 15% تخفیف برخوردار شوید.

روشویی های مدل دار و طرح دار سنگی و سرامیکی نیز از دیگر مدل های رایج تهیه شده در بازارهای امروزی هستند. اشکال دایره ای و مستطیلی به همراه مربعی در طراحی انواع مدل روشویی سرامیکی و سنگی استفاده می شود.

روشویی های طرح دار را معمولا با انواع آینه های تخت و مدل دار در سرویس بهداشتی ست می کنند. در این حالت دکورهای زیبایی برای منازل ایجاد می شود.

طرح روشویی دستشویی

برای طراحی انواع روشویی دستشویی فاکتورهای مختلفی را بررسی می کنند. برای مثال فضای دستشویی های ایرانی و فرنگی نیازمند روشویی هایی با طرح و کاربری متفاوتی است. بر اساس همین فاکتور می توان طرح های متفاوتی از بهترین روشویی سنگی و سرامیکی را ایجاد نمود. ست روشویی سرامیکی و آینه نیز از دیگر طراحی های زیبای مخصوص دستشویی می باشد. برخی از شرکت ها به صورت اختصاصی اقدام به تولید روشویی و آینه ست مناسب دستشویی ها نموده اند. این طرح ها برای تمامی توالت ها گزینه بسیار مناسبی است. طراحی این روشویی ها با المان هایی مانند شمع و انواع گل های تزیینی می تواند دکور زیبایی را در نهایت برای شما ایجاد کند.

طرح روشویی توالت

روشویی توالت معمولا دارای شکل ظریف و مقاومی است. وسیله مخصوص توالت در بهترین حالت باید طرحی دایره ای شکل داشته باشد. زیرا این طرح فضای توالت را بزرگ تر و بهتر نشان می دهد. انعکاس بهتر نور در توالت نیز می تواند به زیبایی دکور این ناحیه کمک کند. بهترین روشویی سنگی و سرامیکی باید طراحی متناسبی با توجه به حجم و اندازه توالت شما داشته باشد. روشویی توالت کاربردی ترین وسیله موجود در توالت است. به همین دلیل طرح و اندازه این بخش اهمیت زیادی پیدا می کند.

سوالات متداول

بهترین روشویی سنگی چیست؟

یکی از بهترین روشویی های سنگی روشویی پالرمو می باشد، داخل مقاله در رابطه با بهترین روشویی های سنگی به صورت جامع بحث کرده ایم.

نکات مهم انتخاب بهترین روشویی سنگی چیست؟

یکی از نکات مهم انتخاب روشویی سنگی، این می باشد که سنگ انتخابی ضد خش و با دوام باشد، داخل مقاله نکات مهم انتخاب بهترین روشویی سنگی را قرار داده ایم.

روشویی سنگی بهتر است یا سرامیکی؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم روشویی سرامیکی برای خانه های امروزی گزینه ی مناسب تری خواهد بود، برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09911616560.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها