در صورتی که تمایل دارید بهترین کشور ها برای مهاجرت ورزشی را با آن ها آشنا شوید، و اطلاعات لازم در خصوص مهاجرت با استفاده از مربیگری ورزشی در رشته های مختلف اعم از فوتبال، کشتی، والیبال، شنا، بدنسازی، ایروبیک و غیره را بدست آورید در ادامه مقاله مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی ما را همراهی نمایید تا موثرترین روش های مهاجرت به کمک مدرک معتبر مربیگری ورزشی را به شما معرفی نماییم.

توجه» در صورتی که قصد مهاجرت از طریق مربی گری ورزشی و مدرک ورزشی را دارید، به صفحه مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی مراجعه نمایید، در این صفحه به صورت کامل روش های مهاجرت از طریق مربی گری ورزشی را یاد بگیرید.

مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی چگونه است؟

برای مهاجرت ورزشی به کمک مدرک مربیگری شما می بایست یا به صورت خود اشتغال و یا در سطح بین المللی در یک رشته ورزشی فعالیت داشته باشید، به عنوان مثال شما باید کار مربیگری را به صورت حرفه ای در یک رشته ی ورزشی انجام داده باشید.

به عنوان مثال آقای ایمان مبعلی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، ایشان بعد از پایان دوران فوتبالی خود مدرک مربیگری B آسیا را اخذ نمودند، و پس از دریافت این مدرک مربیگری در آسیا، به کمک موسسات مهاجرتی در ایران توانستند که به کشور امارات مهاجرت داشته باشند، و در حال حاضر سرمربی تیم نوجوانان الاهلی امارات هستند.

پس در نتیجه شما باید مدارک معتبر مربیگری ورزشی را اخذ نمایید، و به کمک موسسات مهاجرتی و طی کردن مسیر های قانونی به کشور مورد علاقه خود مهاجرت نمایید، در ادامه نحوه مهاجرت ورزشی به برخی از کشور های پرطرفدار و توسعه یافته را به شما معرفی خواهیم کرد.

مهاجرت ورزشی به سوئیس

کشور سوئیس یکی از ایده آل ترین کشور ها برای بحث مهاجرت ورزشی به حساب می آید، چرا که در کشور سوئیس ورزش های بسیار پرطرفداری مانند فوتبال، هاکی روی یخ، اسکی، تنیس (سرزمین معروف به راجر فدرر)، بسکتبال، موتور سواری، راگبی، قایقرانی، دو و میدانی، والیبال و به طور کلی ورزش های داخل سالن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، و شما با اخذ مدرک معتبر مربیگری در هر یک از رشته ای ورزشی زیر می توانید به کشور سوئیس مهاجرت نمایید، و درآمد بسیار خوبی هم از شغل مربیگری ورزشی در کشور سوئیس داشته باشید.

نحوه مهاجرت از روش مربیگری ورزشی به کشور سوئیس هم به این صورت است که شما به عنوان شهروندی به غیر از شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانید با داشتن سابقه کار در زمینه مربیگری ورزشی به سوئیس مهاجرت داشته باشید.

و مدرک معتبر و بین المللی ورزشی شما باید اثبات کند که شما می توانید با استفاده از تخصص خود در زمینه مربیگری ورزشی به پیشرفت ورزش، اقتصاد و جایگاه ورزشی کشور سوئیس کمک کنید.

در صورتی هم که این موضوع از نظر حقوقی و قانونی به اثبات برسد، شما می توانید مجوز کار در سوئیس را دریافت نمایید، و به این کشور مهاجرت ورزشی داشته باشید.

بهترین کشور برای مهاجرت ورزشی

به طور کلی شما با داشتن مدرک معتبر مربیگری ورزشی به کشور های مختلفی می توانید مهاجرت داشته باشید، اما برخی از کشور ها که در زمینه ورزش سیاست گذاری های درستی را اتخاذ کرده اند و سرمایه گذاری عظیمی را در بخش ورزش خود صرف کرده اند، قطعا گزینه مناسب تری برای مربی گری ورزشی به حساب می آیند.

به عنوان مثال در اطراف کشور ما، کشورهایی نظیر قطر، امارات، عربستان، کویت، اردن و عمان جز کشور هایی هستند که سرمایه گذاری بسیار مطلوبی را در بخش ورزش خود انجام داده اند، بویژه کشور عربستان که با یک استراتژی کاملا درست و حساب شده در این زمینه پیش می رود، و قطعا این کشور ها گزینه مناسب تری برای مهاجرت هستند.

اگر بخواهیم به ترتیب کشور های مناسب برای مهاجرت ورزشی از نظر موقعیت اقتصادی و فرهنگی را به شما معرفی نماییم، این کشور ها عبارتند از:

  • آمریکا
  • آلمان
  • سوئیس
  • سوئد
  • دانمارک
  • هلند
  • نروژ
  • فنلاند
  • کرواسی
  • کانادا
  • استرالیا
  • روسیه
  • عربستان
  • قطر
  • امارات
  • کویت
  • اردن
  • عمان

توجه» یکی از شرایط ویژه ای که اکثر این کشور ها برای مهاجرت ورزشی برای ورزشکاران در نظر می گیرند، داشتن بیمه ورزشی است، که بیمه ورزشی به منزله سابقه ورزشی برای ورزشکاران به حساب می آید، برای این منظور شما می توانید با مراجعه به صفحه استعلام بیمه ورزشی آنلاین با کد ملی نسبت به بیمه ورزشی خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مهاجرت ورزشی به قطر

قطر هم جز کشورهایی است که در حال حاضر سرمایه گذاری بالایی را در بخش ورزش خود انجام داده است، بویژه در ورزش فوتبال که با ساخت استادیوم های بسیار مدرن، استخدام مربیان بین المللی و با علم روز دنیا، قطر مسیر توسعه در ورزش را به سرعت طی می کند.

قطعا در چنین شرایطی مهاجرت به کشورهایی نظیر قطر که سرمایه گذاری هنگفتی در بخش ورزش خود انجام داده اند، می تواند بسیار ایده آل باشد، مخصوصا مهاجرت با مدرک مربیگری فوتبال که در حال حاضر ورزش فوتبال جز اولیت های اصلی ورزش قطر به حساب می آید.

مهاجرت ورزشی به کانادا

برای مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی به کشوری مثل کانادا نیز باید در یکی از رشته های ورزشی بین المللی شما ابتدا مدرک معتبر مربیگری در رشته ورزشی مورد نظر را اخذ نمایید.

برای مهاجرت به کمک مربیگری ورزشی به کشور کانادا شما می بایست ابتدا مدارکی را به سازمان مهاجرت کشور کانادا ارسال نمایید که این مدارک اثبات نماید که شما در 4 سال گذشته حداقل 2 سالش را به مربیگری در رشته ورزشی مدنظر مشغول بوده اید، و از این راه هم کسب درآمد کرده اید، و همچنین مدرک معتبر و بین المللی را از فدراسیون جهانی رشته ورزشی مورد نظر اخذ کرده اید، به عنوان مثال در رشته ورزشی فوتبال شما باید از فدراسیون جهانی فیفا مدرک مربیگری A و یا B را اخذ کرده اید، و یا در دیگر رشته های ورزشی مثل کشتی در فدراسیون جهانی کشتی موفق به اخذ مدرک مربیگری جهانی شده باشید.

مورد دوم که شما باید این موضوع را هم در اداره مهاجرت کانادا به اثبات برسانید این است که شما می بایست ثابت کنید که توانایی این را دارید که بعد از اخذ اقامت در کشور کانادا می توانید به رشد و توسعه ورزش این کشور کمک نمایید.

توجه» در صورتی که جز اتباع افغانی ساکن ایران هستید، و در رشته های ورزشی مختلف فعالیت دارید می توانید با مطالعه مقاله ثبت نام کانادا برای اتباع افغانی در ایران شرایط مهاجرت ورزشی برای اتباع افغانی ساکت ایران را مطالعه نمایید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ورزشی

بر اساس قوانین مهاجرت کشور کانادا افرادی که تمایل به مهاجرت به کشور کانادا را دارند می بایست شرایط زیر را داشته باشند:

  • داشتن حداقل دو سال کامل فعالیت ورزشی در کشور خود یا دیگر کشور ها
  • داشتن حداقل دو سال کامل فعالیت ورزشی در سطح بین المللی و یا کشوری
  • داشتن حداقل یک سال کامل فعالیت ورزشی در کشور خود به همراه یک سال کامل فعالیت ورزشی در سطح بین المللی

توجه » برای آشنایی با ورزشی های رزمی مقاله بهترین ورزش رزمی برای دعوا را مطالعه نمایید.

مهاجرت با مدرک مربیگری ورزشی

قطعا یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که هر ورزشکار برای مهاجرت ورزشی باید داشته باشد، داشتن مدرک مربیگری معتبر در رشته ورزشی مورد نظر است.

مدرک ورزشی معتبر اثبات می کند که شما در یک رشته ورزشی دارای تخصص و مهارت حرفه ای هستید، و می توانید به عنوان یک مربی ورزشی مباحث مربوط به یک رشته ورزشی را تدریس نمایید.

در نتیجه هر چقدر هم که این مدرک دارای گرید بالاتری باشد، قطعا می تواند کار شما را در بحث مهاجرت به کمک مربیگری ورزشی راحت تر نماید.

مهاجرت با مدرک مربیگری فوتبال

به عنوان مثال در رشته ورزشی فوتبال شما اگر مدرک مربی گری A را که بالاترین مدرک مربیگری در رشته فوتبال به حساب می آید را از یک نهاد معتبر مانند فیفا اخذ نمایید، این موضوع برگ برنده شما برای مهاجرت قانونی از طریق مربی گری ورزشی محسوب می شود.

توجه» برای انجام ورزش های بدنسازی پیشرفته مقاله برنامه بدنسازی حجمی برای وزن 60 تا 70 را مطالعه نمایید.

مهاجرت با مدرک مربیگری شنا

در اکثر کشور های دنیا بویژه در کشورهای توسعه یافته اهمیت بسیار زیادی به ورزش شنا می دهند، در کشور هایی نظیر آمریکا، کانادا، ژاپن، چین، سوئیس، نروژ و دیگر کشور ها سرمایه گذرای عظیمی را روی رشته ورزشی شنا انجام داده اند، به همین دلیل مهاجرت با مدرک مربیگری ورزش شنا به کشور های توسعه یافته قطعا آینده خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

مهاجرت مربی ورزشی به استرالیا

استرالیا هم یکی دیگر از کشور های مناسب برای مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی است، برای مهاجرت به کشور استرالیا به کمک مربیگری ورزشی در صورتی که شما مدرک IELTS زبان داشته باشید و یا حداقل به زبان انگلیسی تسلط کافی را داشته باشید، این موضوع می تواند یک مزیت ویژه برای شما محسوب شود.

رشته های ورزشی نظیر والیبال، تنیس، هندبال، شنا در کشور استرالیا از طرفداران بسیار زیادی بخوردار هستند و در صورت داشتن مدرک مربیگری در یکی از این رشته های ورزشی آینده مطلوبی در کشور استرالیا در انتظار شما خواهد بود.

مهاجرت ورزشی به آلمان

در کشور آلمان قوانین نسبتا سفت و سختی برای مهاجرت وجود دارد، و به طور کلی یک مربی ورزشی و یا یک ورزشکار باید دارای افتخارات ورزشی ویژه ای باشد که امکان مهاجرت ورزشی به کشور آلمان برای وی فراهم باشد، به عنوان مثال آقای مهدی مهدوی کیا به عنوان یکی فوتبالیست های پر افتخار فوتبال ایران که سابقه حضور در سطح اول فوتبال آلمان را نیز دارد، و جز 11 بازیکن قرن باشگاه هامبورگ محسوب می شود، و در حال حاضر هم دارای معتبر ترین مدرک مربیگری فوتبال است، ایشان از سوی وزارت ورزش کشور آلمان به صورت مستقیم برای کار و مهاجرت ورزشی به این کشور دعوت شده است.

مهاجرت ورزشی به آمریکا

آمریکا نیز جز کشورهایی است که تقریبا شرایط مشابه به شرایط کشور کانادا را برای مهاجرت ورزشی دارد، البته در زمان ریاست جمهوری آقای دونالد ترامپ به طور کلی ورود ایرانیان و مسلمانان به کشور آمریکا ممنوع شد، اما در دوران ریاست جمهوری آقای بایدن این قوانین تغییر یافت، و در حال حاضر تا قبل از روی کار آمدن مجدد آقای ترامپ شما فرصت دارید با اخذ مشاوره از موسسات مهاجرتی برای مهاجرت ورزشی به کشور آمریکا اقدام نمایید.

به عنوان مثال آقای وحید طالبلو دروازبان سابق تیم استقلال تهران مهاجرت از طریق مربیگری ورزشی را به کشور آمریکا انجام دادند و در حال حاضر در لیگ 2 آمریکا به عنوان مربی دروازه بان مشغول به فعالیت هستند.

مهاجرت ورزشی به دانمارک

کشور دانمارک هم مانند کشور های سوئیس و آلمان جز کشور های بسیار سخت گیر برای بحث مهاجرت است، اما با این حال در صورت داشتن افتخارات ورزشی بین المللی و تجربه مربیگری حرفه ای و مشورت گرفتن از یک وکیل خبره برای مهاجرت ورزشی، می توان برای مهاجرت به کشور دانمارک نیز اقدام کرد.

برای مطالعه» برای آشنایی با روش های لاغری و تناسب اندام، مقاله بهترین زمان طناب زدن برای لاغری را مطالعه نمایید.

مهاجرت ورزشی به هلند

ورزش های داخل سالن به همراه فوتبال جز رشته های ورزشی پرطرفدار برای مهاجرت ورزشی به کشور هلند هستند، ضمنا کشور هلند در زمینه ورزش خانم ها نیز بسیار فعال است، مربیگری در رشته های ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال و غیره در کشور هلند بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

سابقه ورزشی برای مهاجرت

داشتن سابقه ورزشی یکی از فاکتورهایی است که برای مهاجرت ورزشی بسیار زیاد به شما کمک خواهد کرد، به خصوص اگر شما دارای مقام قهرمانی در سطج جهانی باشید، این مورد خود به تنهایی برگ برنده شما برای مهاجرت ورزشی است.

اگر دقت داشته باشید در طول سالیان اخیر بسیاری از ورزشکاران و مربیان ورزشی معروف و شناخته شده که دارای سابقه ورزشی جهانی هستند خیلی ساده برای مهاجرت خود اقدام کرده و درخواست مهاجرت آن ها نیز خیلی زودتر از موعد پذیرفته شده است.

منبع » وب سایت mr-bookman.ir

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها