امروز ما قصد داریم  برای شما از بهترین آموزشگاه آشپزی ایتالیایی در تهران برای شما شرح دهیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا  بهترین آموزشگاه آشپزی ایتالیایی در تهران به شما معرفی کنیم.

 آموزشگاه آشپزی ایتالیایی در تهران

آموزشگاه های آریا تهران با بیشترین شعب های فعال در سراسر ایران از جمله : تهران ، کرمانشاه و…

آموزشگاه آریا تهران در سراسر تهران دارای شعبه های فعال میباشد و این شعبه های فعال در شمال ، غرب تهران،  شرق ، جنوب مشغول به کار هستند.

این آموزشگاه زیر نظر مستقیم فنی و حرفه ای میباشد و با 15 سال سابقه کاری توانسته است که اعنماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران دوره های : آموزش حسابداری ، آموزش ICDL ، آموزش کامپوتر، کلاس آشپزی، آموزشگاه حسابداری، دوره آشپزی بین المللی ، تایپ  و… برگزار می کنند و همچنین در پایان هر دوره مدرک داخلی  خود آموزشگاه و مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه به کار آموزان اعطا میگردد.

مجموعه آریا تهران در تمام شعبات خود  از اساتید مجرب و حرفه ای استفاده میکند و همچنین در پایان هر دوره از کار آموزان، کار آموزان خبره را به بازار کار معرفی میکند و برای آنها زمینه شغلی عالی را فراهم میکنند حتی به رسنوران ها.

شعبه آموزشگاه آشپزی ایتالیایی

شعبه های دیگر آموزشگاه  آشپری ایتالیایی آریا تهران که در  تهران قرار دارد در مناطق 1،2،3،4،12،13،14،15 واقع شده است که در ادامه با آنها خواهیم شد آموزشگاه آریا تهران در دیگر مناطق هم شعبه دارد اما ما فقط به در این مقاله به شعبه های تهران خواهیم پرداخت.

مناطق آموزشگاه های آشپزی ایتالیایی در تهران

منطقه 1

شعبه های آموزشگاه آشپزی ایتالیایی آریا تهران در مناطق 1 در اراج ،ازگل، امامزاده قاسم (شمیرانات)، اوین، باغ فردوس، تجریش، جماران، چیذر، حصار، بوعلی، حکمت، دارآباد، دربند، درکه، دزاشیب، زعفرانیه، سوهانک، فرمانیه، قیطریه، کاشانک، گلابدره، محمودیه، آجودانیه، نیاوران، ولنجک واقع شده است که از نظر دسترسی به مترو و اتوبوس هم راحت هستش و شما میتوانید حمل و نقل راحتی رو برای خودتون محیا کنید

منطقه 2

شعبه های آموزشگاه آشپزی ایتالیایی آریا تهران در مناطق 2 درستارخان ،پونک، تهران‌ویلا ،دریان نو ،سعادت‌آباد ،شهرآرا ،شهرک غرب ،صادقیه ،طرشت ،فرحزاد ،گیشا ،کوی فراز ،آزادی -از نواب تا میدان آزادی ،مرزداران واقع شده است که از نظر دسترسی به مترو و اتوبوس هم راحت هستش و شما میتوانید حمل و نقل راحتی رو برای خودتون محیا کنید.

منطقه 3

شعبه های آموزشگاه آشپزی ایتالیایی آریا تهران در مناطق 3 در آرارات، احتشامیه، اختیاریه، امانیه، حسن‌آباد و زرگنده، داوودیه، دروس، سیدخندان، قبا، قلهک، کاووسیه، ونک واقع شده است که از نظر دسترسی به مترو و اتوبوس هم راحت هستش و شما میتوانید حمل و نقل راحتی رو برای خودتون محیا کنید

منطقه 4

شعبه های آموزشگاه آشپزی ایتالیایی آریا تهران در مناطق 4 در اوقاف ، پاسداران – ضراب‌خانه ،تهران‌پارس شرقی ،تهران‌‌پارس غربی ،حسین‌آباد – مبارک‌آباد ،حکیمیه ،شمس‌آباد – مجیدیه ،شمیران نو ،علم و صنعت ،قاسم‌آباد – ده نامرک ،قنات کوثر ،کاظم‌آباد ،کالاد ،کوهسار ،گلشن ،لویزان – شیان ،مجیدآباد ،مهران ،نارمک شمالی واقع شده است که از نظر دسترسی به مترو و اتوبوس هم راحت هستش و شما میتوانید حمل و نقل راحتی رو برای خودتون محیا کنید

منطقه 13
شعبه های آموزشگاه آشپزی ایتالیایی آریا تهران در مناطق 13 در پیروزی، نیرو هوایی، محصل، پرستار، میدان 13 آبان، شهید اسدی، صفا، زاهدگیلانی، اشراقی، دهقان، نیروی هوایی، پیروزی، حافظیه، امامت، شورا، آشتیانی، زینبیه ،سرخه حصار واقع شده است شما میتوانید به راحتی به مترو و اتوبوس  دسترسی داشته باشید.

منطقه 14
شعبه های آموزشگاه آشپزی ایتالیایی آریا تهران در مناطق 14 در دولاب، سلیمانیه، چهارصد دستگاه، کوی بانک رهنی، صد دستگاه، سرآسیاب و قصرفیروزه واقع شده است که به مترو خیلی نزدیک هستش و محله ای آرام و با کلاس به حساب می آید.

منطقه 15 
شعبه های آموزشگاه آریا تهران در مناطق 15 در  شهرک والفجر و مسگر آباد و مشیریه و افسریه و… واقع شده است که از نظر دسترسی به مترو و اتوبوس هم راحت هستش و شما میتوانید حمل و نقل راحتی رو برای خودتون محیا کنید

منطقه 16

گلچین ،بهاران ،ابوذرغربی ،ابوذر شرقی ،مقدم ،جلیلی ،امامزاده حسن ،اذری ،قلعه مرغی ،زهتابی ،زمزم ،بلورسازی واقع شده است شما میتوانید به راحتی به مترو و اتوبوس  دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

منطقه هایی که دربالا برای شما گفته ایم تنها مناطق معتبری هستند که در  تهران وجود دارد که دیگر مناطق هم در مقاله ای دیگر برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد شرکت در آموزش آشپزی وآموزش پیتزا و آموزش های دیگر… را دارید حتما با آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران تماس بگیرید یا میتوانید از طریق وب سایت آریا تهران  با تیم پشتیبانی آنلاین مشاوره رایگان انجام بدهید شاید شما یکی از کار آموزهای برتر ما باشید.

مرسی از شما عزیزان که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید شما می توایند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آریا تهران مراجعه نمایید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها