برای کسانی که موهای خود را به تازگی کراتین کرده اند، سوال پیش می آید که از چه محصولی برای شست وشو موهای خود استفاده کنند که آسیبی به موهایشان وارد نشود، ما در اینجا به معرفی برخی شامپو های مخصوص موهای کراتین شده پرداخته ایم پس با ما همراه باشید:

شامپو های مخصوص موهای کراتین شده باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

  • بدون سولفات باشد

سولفات یک ماده صابونی و کف کردنی می باشد و باعث از بین رفتن تمامی روغن های طبیعی و اثرات کراتین می شود و ماندگاری کراتین را کاهش می دهد پس قبل از خرید شامپو از نداشتن سولفات مطمئن شوید.

  • کراتین داشته باشد

کراتین موجب تقویت، ترمیم و نرمی موها می شود و کراتین موجود در شامپو باعث ماندگاری بیشتر اثرات کراتین می شود.

  • پارابن نداشته باشد

پارابن مواد نگه دارنده ای می باشد که در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود که باعث ایجاد جوش و آکنه می شود و پیشنهاد می کنیم که شامپویی را خریداری کنید که پارابن نداشته باشد.

  • قابلیت مرطوب کنندگی داشته باشد

همان طور که می دانید موهای کراتین شده به آبرسانی و مرطوب کنندگی بیشتری نیاز دارند تا موجب نرمی و درخشندگی هر چه بیشتر موها شود.

  • مناسب نوع مو شما باشد

طبیعتاً همه موها از نظر جنس و حالت با یک دیگر متفاوت می باشند و باید این را در نظر بگیرید که شامپو مناسب موهای خود خریداری کنید.

نکته: موهای خشک یا دکلره و رنگ شده از حساسیت بیستری برخوردار هستند، پس در خرید شامپو مخصوص خود بیشتر دقت کنید.

  • دارای بوی خوب و مطلوب باشد

چرا که نه، مطمئناً بوی خوش مو برای شما خیلی مهم است، پس بهتر است شامپو کراتینه دارای رایحه های خوشبو و طبیعی را خریداری کنید و از مواد خوش بو کننده جانبی خودداری کنید، استفاده از روغن های ضروری می تواند به سلامت و شادابی مو ها کمک کند و بسیار مؤثر باشد.

شامپو کراتین ویلایس

شامپو کراتین ویلایس ساخت کشور استرالیا می باشد که می تواند به درخشان کنندگی و تقویت موهای کراتین شده شما کمک کند و تمامی چربی های کف سر را کنترل می کند، از آنجایی که این محصول از کراتین و پروتئین برخوردار می باشد موجب تقویت فولیکول و کوتیکول و تغذیه به آن ها می شود، از مواد مغذی که در این شامپو وجود دارد می توان به روغن جوجوبا، آرگان خالص مراکشی ، کراتین و مواد مغذی جوانه گندم اشاره کرد که موجب ترمیم موهای آسیب دیده از دکلره می شود، هیچ گونه سولفاتی در این شامپو وجود ندارد و موجب درخشندگی و زیبایی و افزایش ضخامت و حجم موهای کراتین شده می شود.

شامپو کراتینه بدون سولفات بیورلی

این شامپو دارای پروتئین، کراتین و کلاژن می باشد مناسب موهای زبر، ضعیف و ناسالم خانم ها و آقایان می باشد و موجب تقویت و ترمیم ساقه مو و جلوگیری از موخوره می شود، این شامپو کاملاً بدون سولفات بوده و به دلیل دارا بودن کراتین هیدرولیز، موجب صاف شدن مو و تقویت فیبر و درخشندگی و زیبایی مو می شود، بورای روغن اسب موجود در این شامپو باعث ترمیم مویرگ ها و خون رسانی پیاز مو می شود و با استفاده از شامپو کراتینه بدون سولفات بیورلی موهای شما با طراوت و سالم می ماند.

شامپو ترمیم کننده کراتین اوری استرند

این شامپو از فرمولاسیون فوق العاده و ملایم برای ترمیم مو های آسیب دیده و کراتین شده و رنگ شده، برخوردار است، بدون سولفات، نمک و پارابون می باشد، دارای آلوئه ورا، ویتامین E، آنتی اکسیدان ها و کراتین هیدرولیز شده می باشد که به زیبایی و درخشندگی موها بسیار کمک می کند.

شامپو کراتین او جی ایکس

این محصول ساخت کشور انگلستان می باشد و پروتئین های موجود در این شامپو موجب تقویت مو، ایجاد حالت ارتجاعی و مقاوم کردن مو ها در برابر حرارت و دارای روغن آرگان و کراتین می باشد که پس از یک دوره استفاده باعث نرمی و درخشندگی موها می شود، آبرسانی که در این شامپو وجود دارد از موخوره، وز و گره خوردگی جلوگیری و پیشگیری می کند، شما می توانید شامپو کراتینه ترمیم کننده اوری استرند را با رایحه های گوناگون پرتقالی، کهربای طلایی و آناناس خریداری کنید.

امیدواریم این مطلب راهنمایی های لازم برای خرید شامپوهای کراتینه مخصوص موهای شما را کرده باشد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها