فروشگاه گاوصندوق طباطبایی نمایندگی گاوصندوق لوسل در تهران می باشد.

جهت خرید گاوصندوق لوسل می توانید با فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تماس بگیرید و مشاوره لازم را جهت خرید این محصول دریافت نمایید، در ادامه این مطلب هم می توانید مشخصات مربوط به گاوصندوق لوسل، و تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده نمایید.

توجه» برای خرید بهترین مدل های گاوصندوق لوسل با قیمت مناسب و 2 سال گارانتی معتبر، به همراه 10 سال خدمات پس از فروش می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروشگاه گاوصندوق مشاوره تخصصی و رایگان برای خرید گاوصندوق نسوز و ضد سرقت را به شما ارائه دهند.

مشخصات گاوصندوق لوسل

گاوصندوق لوسل دارای قفل الکترونیکی می باشد که شما می توانید رمز آن را بین ۴ تا ۲۰ رقم دریافت نمایید.

وزن این محصول حدود ۱۴۵ کیلوگرم می باشد همچنین یکی از ویژگی‌های بارز این محصول این است که ضد سرقت و دارای گواهینامه معتبر EURO GRADE می باشد.

گاوصندوق های لوسل نسوز هستند و از این جهت دارای گواهی استاندارد sp سوئد می باشند.

ضمن اینکه این محصول از نظر سایز دارای ابعاد زیر می باشد.

  • عمق : ۸۸ سانتی متر
  • ارتفاع : ۵۰ سانتی متر
  • عرض : ۵۰‌ سانتی متر

قیمت گاوصندوق لوسل

جهت نوسانات نرخ ارز در بازار ما در این بخش از درج قیمت این محصول معذوریم، و شما می توانید جهت استعلام قیمت گاوصندوق لوستر با شماره های درج شده در سایت و یا از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید، ضمنا اگر به دنبال خرید گاوصندوق های خارجی با قیمت مناسب هستید می توانید سری هم به صفحه گاوصندوق نیکا بزنید، و در این صفحه صندوق های نسوز شرکت کره ای نیکا را مشاهده نمایید.

گاوصندوق لوسل با گارانتی معتبر

تمامی محصولات فروشگاه گاوصندوق طباطبایی از جمله گاوصندوق های دوستدار با ۲ سال گارانتی معتبر به شما مشتریان ارائه می شود.

فقط شما مشتریان موظف است به هنگام خرید برگه ضمانت نامه را که از فروشنده دریافت می‌کنید را به همراه مهر اصلی شرکت که در این برگزار شده است و نزد خود نگه دارید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات استفاده نمایید، البته به غیر از صندوق های نسوز و ضد سرقت لوسل در فروشگاه سیف کاوه گاوصندوق گنجینه نیز دارای 2 سال گارانتی معتبر می باشد.

سخن پایانی

گفتند آقای لوستر از جمله گاو صندوق های لوکس و امنیتی در بازار ایران هستند به دلیل اینکه این محصولات دارای سیستم امنیتی بسیار قوی هستند.

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول آژیر ضد سرقت می باشد که در قسمت داخلی در قرار دارد و در صورت فعال شدن توسط صاحب گاوصندوق با هرگونه ضربه یا فشار مکانیکی با توان ۱۲۰ دسی بل فعال می شود.

و همانطور که گفته شد این گاوصندوق گاوصندوق نسوز می‌باشد که می‌تواند در دمای کوره تا مدت زمان ۲ ساعت مقاومت داشته باشد.
در نهایت اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کنید.

ویژگی گاوصندوق نسوز لوسل

گاوصندوق‌ های نسوز لوسل معمولا از جنس‌ های مختلفی ساخته می‌ شوند تا در برابر حرارت و آتش مقاوم باشند.

این امکان وجود دارد که یک گاوصندوق مقاوم در برابر آتش باشد، اما باید به نکات زیر توجه داشت:

محتوای داخلی: برخی گاوصندوق‌ ها دارای عایق حرارتی هستند که ممکن است مقاومت آنها در برابر حرارت را افزایش دهد. اما تضمین نسوز بودن یک گاوصندوق باید از سوی سازنده یا تولید کننده صادر شود.

صفحات مختلف: برخی از گاوصندوق‌ ها قسمت‌ های مختلفی دارند که ممکن است مقاومت آنها در برابر آتش متفاوت باشد.

مثلا در برخی موارد درب‌ ها و نقاطی که ممکن است حرارت زیادی دریافت کنند، از جنس‌ ها و مواد مخصوصی ساخته می‌ شوند.

صلاحیت گواهینامه‌ ها: برخی گاوصندوق‌ ها دارای گواهینامه‌ های خاصی هستند که می‌ تواند اثرات مقاومت در برابر حرارت و آتش را نشان دهد.

گاوصندوق‌ هایی که برای مقاومت در برابر آتش ساخته شده‌ اند، عموما با استاندارد های مشخصی که توسط سازمان‌ های مربوطه مانند UL (Underwriters Laboratories) تایید شده‌ اند. اگر قصد خرید یا استفاده از گاوصندوق نسوز را دارید، می‌توانید از فروشنده یا تولید کننده مشخصات دقیق آن را در خصوص مقاومت در برابر آتش و حرارت که تایید شده باشد، درخواست کنید.

گاوصندوق لوسل با استاندارد UL

استاندارد UL (Underwriters Laboratories) برای گاوصندوق‌ های لوسل، یکی از معیار های مهم و شناخته شده بین المللی برای ارزیابی و تایید مقاومت در برابر حرارت و آتش است.

UL یک سازمان مستقل آمریکایی است که در زمینه آزمون و ارزیابی ایمنی و ایمنی فایر محصولات مختلف فعالیت دارد.

استاندارد UL برای گاوصندوق‌ها (UL 72) به مواردی از جمله مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر آتش و ایمنی محتوای داخلی آنها می‌پردازد. این استاندارد مشخصات و ویژگی‌های مورد نیازی را برای گاوصندوق‌ها تعیین می‌کند تا امنیت و اطمینان از عملکرد آنها در شرایط آتش سوزی را فراهم کند.

هر گاوصندوقی که استاندارد UL را دارا باشد، معمولاً بر اساس آزمون‌ های مختلفی که توسط UL یا مؤسسات مستقلی که تحت نظر UL فعالیت می‌کنند، تست و ارزیابی شده است، در فروشگاه سیف کاوه، گاوصندوق های لوسل و گاوصندوق کاوه دارای استاندارد UL هستند.

این آزمون‌ ها شامل مواردی مثل مقاومت در برابر دما، زمانی که گاوصندوق می‌تواند محتوای داخلی را در مقابل آتش حفظ کند و سایر ویژگی‌ های ایمنی مرتبط با محافظت در برابر حرارت و آتش است.

از آنجا که استاندارد UL برای گاوصندوق‌ ها مهم و حیاتی است، تضمین می‌ کند که محصول مورد نظر شما مطابق با استاندارد های ایمنی بین المللی و تست‌ های صورت گرفته توسط یک مؤسسه معتبر مانند UL می‌ باشد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها