کاشت مو به روش های مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از محبوب ترین آن ها روش sut است. تشخیص نهایی این که کدام روش کاشت مو برای شما مناسب است با پزشک خواهد بود اما در این مقاله قصد داریم شما را به طور کلی با روش sut، مزایا و معایب آن آشنا کنیم.

یکی از برتری های کاشت مو به روش sut این است که در این روش مو ها تراکم بیش تری پیدا می‌کنند و همچنین سرعت انجام کاشت به این روش نیز از روش fit بیش تر است.

پیشنهاد ویژه: دریافت مشاوره رایگان از بهترین مطب زیبایی در تهران

نحوه انجام کاشت مو به روش  sut

کاشت مو به این روش با دستگاه های بسیار پیشرفته صورت می‌گیرد که احتمال اسیب رسیدن به گرافت های مو را به حداقل ممکن می‌رساند.

قابلیت کاشت در روش sut نسبت به سایر روش ها سه برابر است.

نتیجه نهایی که با کاشت مو به روش sut حاصل می‌شود بسیار طبیعی است و این یکی از مهم ترین نقاط قوت این نوع کاشت به شمار می‌رود.

مزایای کاشت مو به روش sut

  • در این روش کم ترین حجم از بافت پوست به همراه مو برداشته می‌شود و فولیکول های مو به صورت مستقل استخراج می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که تعداد فولیکول های موی استخراج شده در یک واحد زمانی بسیار زیاد باشد و سرعت این عمل یکی از مهم ترین مزایای آن محسوب می‌شود.
  • نتیجه عمل کاشت مو به روش sut بسیار طبیعی است.
  • این عمل نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می‌گیرد.
  • استفاده از تکنولوژی فوق پیشرفته در کاشت به روش sut موجب می‌شود امکان اشتباه به حداقل برسد و هیچ گونه آسیبی به فولیکول های مو وارد نگردد.
  • روش Sut یک روش کم تهاجمی است و درد و خونریزی یا نیاز به بخیه نخواهید داشت.
  • ریکاوری و دوره نقاهت پس از کاشت به روش Sut بسیار کوتاه است. سوراخ های مو پس از حداکثر دو هفته به طور کامل التیام می‌یابند.
  • جای زخم پس از کاشت باقی نمی‌ماند.
  • بلافاصله پس از درمان می‌توانید کار های روزانه خود را از سر بگیرید.

معایب کاشت مو به روش sut

روش sut یکی از مناسب ترین روش های کاشت مو است که نمی‌توان عیب خاصی را برای آن برشمرد. هزینه کاشت مو در روش sut با توجه به کیفیت کار بسیار به صرفه است و زمان زیادی نیز برای انجام این عمل صرف نمی‌شود.

جای زخم روی پوست سر باقی نمی‌ماند و به طور کلی یکی از بهترین روش هایی است که توسط پزشکان توصیه می‌شود.

سئوالات متداول در مورد کاشت مو به روش sut

عوارض احتمالی کاشت مو به روش sut

  • حساسیت به بی حسی موضعی

ممکن است پس از کاشت مو نسبت به بی حسی حساسیت نشان دهید. ممکن است سر فرد تا شش ماه پس از بی حسی موضعی احساس بی حسی داشته باشد. البته این بی حسی در ماه اول کاملا طبیعی است.

  • سنکوپ یکی دیگر از عوارض کاشت مو است که در برخی موارد نادر ممکن است دچارش شوید. البته این مورد ربطی به خود کاشت مو ندارد و جزو عوارض بعد از هر عملی محسوب می‌شود. به خصوص اگر جلسه کاشت طولانی باشد ممکن است این حالت پیش بیاید که البته خوشبختانه روش Sut جزو روش هایی است که زمان زیادی نیاز ندارد.
  • احساس درد در زمان انجام کار نیز ممکن است اتفاق بیفتد. این مورد بیش تر در روش های تهاجمی است و در روش sut از این بابت نیز احساس نگرانی نخواهید کرد.

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو به روش sut بسته به ناحیه مورد نظر، وسعت ، تعداد نواحی مورد نظر، دستمزد پزشک متخصص و کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید متفاوت است. در جلسه های مشاوره پیش از کاشت مو هزینه دقیقه به شما اطلاع داده خواهد شد.

آیا کاشت مو به روش sut درد دارد؟

خیر. همان طور که گفته شد این روش کم تهاجمی است و دردی برای بیمار نخواهد داشت. بی حسی موضعی که روی سر صورت می‌گیرد نیز به این که عملی بدون هیچ گونه درد داشته باشید کمک خواهد کرد.

ماندگاری کاشت مو به روش sut چقدر است؟

نتیجه کاشت مو دائمی است اما توجه داشته باشید که سه هفته پس از انجام کاشت به روش sut مانند سایر روش های کاشت شاهد ریزش مو های کاشته شده خواهید بود.

معمولا بیماران در این دوره بسیار نگران می‌شوند که وقت و هزینه بیهوده صرف کرده باشند و به نتیجه دلخواه نرسند اما این ریزش کاملا طبیعی است.

فولیکول های مو تثبیت شده هستند و پس از ریزش مو ها، برای رشد دادن مجدد مو های قوی آماده می‌شوند.

پس از شش ماه مو های واقعی کاشته شده شروع به رشد می‌کنند و یک سال پس از کاشت مو شاهد نتیجه نهایی کاشت به روش sut خواهید بود.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها