سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سازمان‌های دولتی بوده که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

در اصل این آموزشگاه از ادغام سه واحد آموزشی «اداره کل تعلیمات حرفه ای وزارت کار و امور اجتماعی»، «صندوق کارآموزی» و «کانون کارآموزی» در سال ۱۳۵۹ تشکیل شده است.

نام این سازمان، سازمان آموزش فنی و نیروی انسانی بوده است که در سال ۱۳۶۰ تغییر نام یافته است.

هدف آموزشگاه فنی و حرفه‌ای تهران آموزش مهارت، پژوهش، تولید استاندارد آموزشی و ارزشیابی نیروی کار است.

این سازمان رشته‌های آموزشی بسیاری دارد و شما عزیزان با توجه به علاقه و نیاز خود می‌توانید در هر دوره شرکت کنید.

در صورتی که میخواهید از هزینه دوره ها و رشته های فنی حرفه ای اطلاع یابید میتوانید به صفحه لیست دوره های فنی حرفه ای تهران ۱۴۰۰ مراجعه کنید و اطلاعات لازم را ککسب نمایید.

رشته های فنی حرفه ای برای انتخاب رشته پایه نهم

رشته فنی حرفه ای در مقطع دبیرستان شامل چهار زیرگروه در رشته های هنر، مدیریت، خدمات، صنعت و کشاورزی دارد. با آموختن مهارت در این رشته ها زود تراز سایر دانشجویان می توان وارد بازار کار شد و اقدام به کسب درآمد کرد. برای مثال اگر علاقه به مهندسی و مهندس شدن دارید رشته ‌های مدیریتی گزینه بهتری برای شما است یا اگر علاقه به تولیدات کشاورزی دارید رشته صنعت و کشاورزی را بهتراست انتخاب کنید. آموزشگاه های فنی حرفه ای امروزه شرط معدل رشته فنی حرفه ای را برای تحصیل در رشته های خود گذاشته اند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. اگر شما خواستار ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای هستید لازم است بدانید مجموعه سه نمره درس ریاضی -علوم و حرفه و فن بدون ضریب کمتر از ۳۰ در مقطع راهنمایی نباید باشدو شرط معدل برای رشته فنی حرفه ای نباید کمتر از ۱۲ باشد.

به طور کلی بهتر است پیش از انتخاب رشته و ورود به رشته فنی حرفه ای به سایت آموزشگاه فنی حرفه ای مراجعه کنید و بخش معدل برای رشته فنی حرفه ای ۱۴۰۰ را مطالعه کرده تا اطلاعات به روز تر و دقیق تری به دست بیاورید.

اگر قصد دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای دارید و میخواهید با استفاده از این مدرک وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید و از شرایط دریافت و خرید مدرک را از طریق دوره های آموزشی مطلع شوید.

لیست شهریه دوره های فنی حرفه ای ۱۴۰۰

با توجه به افزایش قیمت های کلاس های رشته های فنی حرفه ای بهتر است پیش از ثبت نام به لیست شهریه دوره های فنی حرفه ای ۱۴۰۰ در شهر خود مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق و به روز تر از قیمت های روزانه داشته باشید برای اطلاع از قیمت های شهریه دوره های فنی حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران با ما تماس بگیرید.

نظرات در مورد رشته فنی حرفه ای کاملا متفاوت است اگر شما علاقه به بازار کار و صنعت و کسب درآمد زودتر از هم سن و سالان خود دارید رشته فنی حرفه ای گزینه خوبی برای شما است اما اگر علاقه به رشته های نظری را بیشتر در خود می بینید پس بهتر است به سراغ رشته های مهندسی و پزشکی باشید.سازمان فنی حرفه ای هرساله با برگزاری دوره های رایگان فنی حرفه ای برای افرادی که به دلیل داشتن مشکلات مالی توانایی گذراندن دوره ها را ندارند اقدام به آموزش دوره های فنی حرفه ای رشته هایی مانند حسابداری، گرافیک، معماری و کامپیوترمی کند.

با پیشرفت علم و فناوری امروز شاهد فعالیت گسترده خانم ها در بسیاری از مشاغل هستیم و از این روخوشبختانه آموزشگاه های فنی حرفه ای هر ساله  دوره های فنی حرفه ای برای بانوان را در کشور برگزار می کند که شامل طراحی دوخت – خیاطی – آشپزی و … می باشند .

لیست دوره های فنی حرفه ای تهران

آموزشگاه محازی تله تیچرز یکی از آموزشگاه هایی است که هم به صورت حضوری و هم مجازی آموزش های خود را ارائه میدهد و شما میتوانید با شرکت در کلاس های این آموزشگاه هم مدرک داخلی و هم مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه دریافت کنید. لیست رشته های فنی و حرفه ای تهران ۱۴۰۰ که میتوانید از میان آن ها یکی را برای یادگیری انتخاب کنید عبارتند از:

  • رشته آشپزی غذا رژیمی
  • تراشکاری
  • طراحی لباس
  • برق کاری ساختمانی
  • شمع سازی
  • درب و پنجره سازی
  • نازک دوزی لباس
  • تعمیرکاری ساعت
  • تعمیرکار اتومبیل های سواری بنزینی درجه ۲
  • لوله کشی ساختمان و نصب تاسیسات گازی در ساختمان
  • نقاشی با مداد رنگی
  • نصب و تعمیر آسانسور
  • درودگری
  • عکاسی دیجیتال
  • تعمیرکاری لوازم خانگی

الته یکی از راه هایی که میتوانید لیست رشته های فنی و حرفه ای تهران ۱۴۰۰ دسترسی پیدا کنید و رشه مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید مراجعه به پورتال فنی و حرفه ای میباشد. برای دسترسی به این پورتال میتوانید به سایت http://www.portaltvto.com مراجعه کنید و در انواع رشته ها و شهر های مختلف دوره های فنی حرفه ای برای بانوان و دوره های فنی حرفه ای برای آقایان پیدا کنید.

یادگیری ICDL میتواند ورود به بازار کار و کسب درآمد را تسریع کند. البته داشتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای ICDL احتمال استخدام شدن شما در امور اداری و شرکتی و حسابداری را بالاتر ببرد. یادگیری ای سی دی ال برای ورود به بازار کار میتواند برای شما یک مزیت باشد که با شرکت در کلاس های آموزشی میتوانید خیلی سریع مهارت های هفتگانه کامپیوتر را کسب کنید میتوانید به ای مهم دست یابید.

دوره های رایگان فنی حرفه ای تهران

اگر شما هم به دنبال دوره های رایگان فنی حرفه ای تهران هستید باید به شما بگوییم در آموزشگاه ها کلاس هاس رایگان فنی و حرفه ای برگزار نمیشود زیرا هزینه های اجاره ملک و هزینه های سیستم های آموزشی امکان برگزاری این کلاس ها را نمیدهد اما راه دیگری برای شرکت در دوره های رایگان فنی حرفه ای تهران وجود دارد.

در سایت تله تیچرز برای بهره مندی افراد علتقه مندان تعدادی از آموزش ها به صورت رایگان ارائه شده اند و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه ای از این آموزش ها بهره مند شوید. برای مثال نرم افزار اکسس یکی از نرم افزار های آفیس است که شما میتوانید با استفاده از این برنامه بانک های اطلاعاتی ایجاد کنید و امور را به صورت سازمان یافته انجام دهید.

این دوره به صورت رایگان در سایت تله تچرز ارائه میشود و شما میتوانید باکیفیت ترین آموزش را دریافت کنید.

برای شرکت در دوره های رایگان ما میتوانید دوره های مختلف سایت را مشاهده کنید و دوره مورد نظر خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها