با بالارفتن آمار سرقت در دنیا و همچنین عدم اعتماد افراد به بانک ها جهت نگهداری از اشیاء ارزشمند روز به روز احساس نیاز به یک شیء مانند گاوصندوق بیش تر می‌ شود.

البته ممکن است علت نگهداری اموال قیمتی در خانه این نیز باشد که به صورت مستمر به آن ها نیاز داریم و به دردسر روزانه مراجعه به بانک و صندوق امانات نمی‌ارزد.

توجه» برای خرید انواع گاوصندوق آرینته شما می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

بنابراین استفاده از گاوصندوق می‌تواند به کسب اطمینان از امنیت اشیاء قیمتی ما کمک کند. اما نه هر گاوصندوقی. موقع خرید یک گاوصندوق باید به برخی نکات توجه ویژه داشت تا متناسب با کارکردی باشد که شما از آن انتظار دارید.

استاندارد امنیتی آن گاوصندوق در دنیا، مقاومت در برابر ضربه و برش، مقاومت در برابر دمای بالای هوا و حریق، قفل مناسب و همچنین ابعاد مناسب به علاوه هزینه ای که می‌خواهید برای گاوصندوق بپردازید برخی از مواردی هستند که موقع خرید یک گاوصندوق مناسب باید به آن ها دقت کنید.

اگر قصد دارید گاوصندوق خود را در خانه پنهان کنید باید ابعاد محل را به دقت بسیار زیادی اندازه گیری کرده و سپس اقدام به خرید کنید. چرا که به طور مثال اگر یک گاوصندوق زمینی با ابعادی کمی بزرگتر از محلی که می‌خواهید آن را در زمین پنهان کنید بخرید، در آن قرار نمی‌گیرد و نمی‌تواند به طور صحیح پنهان شود و بنابراین به مشکل خواهید خورد.

همچنین، در صورتی که نیاز به خرید یک گاوصندوق آرینته برای مکان هایی مانند هتل، فروشگاه یا ادارات دارید باید به تفاوت های این گاوصندوق ها با گاوصندوق های خانگی آشنا باشید و گاوصندوق مخصوص همان محل و با کاربرد صحیح را خریداری فرمایید.

مشخصات گاوصندوق آرینته

گاوصندوق آرینته یک گاوصندوق با گرید امنیتی بالا در سطح دنیاست. ضخامت ورق های فولادی و بتنی به کار رفته در جداره های این گاوصندوق حدود دو میلی متر و در قسمت درب آن پنج میلی متر است.

گاوصندوق های آرینته از چهار نوع قفل پشتیبانی می‌کنند. یکی از انواع قفل های به کار رفته در این گاوصندوق از نوع اثر انگشتی یا فینگر پرینت (Finger Print) می‌باشد

و می‌تواند تا ده اثر انگشت را ذخیره نماید. قفل های اثر انگشتی به علت سهولت استفاده برای کسانی که به طور روزانه از گاوصندوق ها استفاده می‌نمایند

و همچنین درصد امنیت بالایی که دارند بین تمام مردم دنیا بسیار محبوب واقع شده اند. این قفل های اثر انگشتی و البته سایر قفل های دیجیتالی که در برخی از مدل های گاوصندوق های آرینته به کار برده شده اند ساخت کشور چین هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

برای مواقع ضروری یک کلید نیز برای باز کردن درب گاوصندوق های آرینته در کنار سایر انواع قفل تعبیه شده است.

هشت مدل از گاوصندوق های آرینته در ایران قابل خریداری می‌باشند که تمام این هشت مدل از گاوصندوق ها می‌توانند برای ایجاد امنیت بالا تر و بهتر توسط رول بولت به دیوار های اطراف محل قرار گیری گاوصندوق و یا به زمین پیچ شوند تا سارق به سادگی نتواند آن ها را حمل یا جابجا کند.

گاوصندوق های آرینته ساخت کشور کره جنوبی می‌باشند و محصولاتی با سطح امنیت بالا هستند که اگر دنبال یک گاوصندوق خانگی و شخصی می‌گردید می‌توانند گزینه ای بسیار مناسب باشند.

قیمت گاوصندوق آرینته

قیمت گاوصندوق های آرینته با توجه به مدل آن ها، سایزی که سفارش می‌دهید و همچنین نوع قفل به کار رفته می‌توانند متغیر باشند. به طور مثال قفل های اثر انگشتی به علت سیستم پیچیده تری که دارند هزینه بیشتری را نیز نسبت به قفل های دیجیتال به کار رفته در گاوصندوق های آرینته در پی دارند.

همچنین با بالا رفتن ابعاد این گاوصندوق ها و نیاز به استفاده متریال بیش تر در آن ها قیمت آن ها نیز بالا تر خواهد رفت.

ارائه قیمت ثابت برای این گاوصندوق ها مقدور نیست چرا که با توجه به این که گاوصندوق های آرینته وارداتی هستند و همچنین با توجه به نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است هر روز مبلغی که برای خرید آن ها نیاز است تغییر کند.

اما به طور کلی گاوصندوق های آرینته جزو گاوصندوق های مقرون به صرفه هستند که هزینه ای که برای آن ها می‌پردازید کاملا با کارایی آن ها متناسب است.

در حال حاضر کف قیمت گاوصندوق های آرینته در ایران پنج میلیون تومان می‌باشد.

نمایندگی گاوصندوق آرینته در تهران

با وجود افراد سودجو که اقدام به فروش محصولات تقلبی و فیک می‌کنند ایمن ترین راه خرید یک گاوصندوق اورجینال که از کیفیت کافی برخوردار است

خریداری از مراکز معتبر است. به این منظور پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از کیفیت محصول و خرید آن با قیمت مناسب به نمایندگی گاوصندوق آرینته در تهران مراجعه نمایید.

با مراجعه به نمایندگی گاوصندوق آرینته در تهران علاوه بر موارد گفته شده، می‌توانید در صورت وجود تردید در انتخاب گاوصندوق مناسب با افراد متخصص در این باره مشورت کرده و بهترین گزینه را که متناسب با مصرف شخصی که مد نظر شما است انتخاب نمایید.

گارانتی گاوصندوق آرینته

در صورتی خریداری گاوصندوق از مراکز معتبر فروش، می‌توانید از گارانتی گاوصندوق آرینته و همچنین خدمات پس از فروش آن مانند خدمات نصب و تعمیرات بهره مند شوید.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای همین صفحه نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید.

و اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید، می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت، با بخش پشتیبانی ما ارتباط برقرار نمایید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها