یکی از گاوصندوق هایی که در بازار ایران موجود است و برای کسانی که قصد جا به جایی گاوصندوق را به دفعات متعدد دارند مناسب است گاوصندق چرخدار میباشد. این گاوصندوق برای مواقعی که جابجایی و حمل گاوصندوق دشوار است، به کمک شما میاید و کار را برای شما آسان میکند. گنجبان یکی از بزرگترین تولید کننده ها و فروشندگان گاوصندوق چرخ دار در ایران است که شما میتوانید متناسب با کاربرد و بودجه مورد نظرتان بهترین مدل گاوصندقو را خریداری کنید. برای مشاهده مدل های متنوع گاوصندوق های چرخدار وارد لینک زیر شوید.

گاوصندوق چرخدار

یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی که در بین افراد بسیار پرکاربرد می باشد، گاوصندوق است. گاوصندوق ها به دلیل تنوع در ابعاد، قفل،جنس،  طرح و رنگ متناسب با هر نیاز کاربرد های متفاوتی دارند.

گاوصندوق های فروشگاهی، گاوصندوق های اداری، گاوصندوق خانگی چرخدار گنجینه و . . . از انواع گاوصندوق ها هستند که متانسب با نیاز افراد خریداری و استفاده می شوند.

گاوصندوق پایه دار یا چرخ دار نمونه از انواع گاوصندوق ها است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

گاوصندوق هایی که وزن سنگین تری دارند و برای نیاز های گوناگون در ابعاد بزرگ تری طراحی شدند، معمولاً محصولاتی هستند که داری چرخ یا پایه هستند البته در گاوصندوق های سبک و کوچک تر نیز گاهاً چرخ یا پایه دیده می شود.

وجود چرخ در گاوصندوق های سنگین جابه جایی آنها را سبک تر می کند برای مثال گاوصندوق های سنگی و بزرگ بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند که اصطلاحاً به آنها گاوصندوق اداری گفته می شود.

گاوصندوق چرخدارگاوصندوق چرخدار

پایه گاوصندوق های اداری به گاوصندوق ها کمک می کند که درصورتی که لازم بود، گاوصندوق جا به جا شود این عمل آسان تر انجام شود.

درنتیجه بسیار پیشنهاد می شود به هنگام انتخاب گاوصندوق اداری به این نگته توجه کنید که گاوصندوق دارای پایه یا چرخ برای حمل راحت تر باشد.

البته داشتن چرخ یا پایه برای گاوصندوق هم همیشه خوب نیست و امکان دارد امنیت اسناد، مدارک و درکل اشیاء با ارزش و گران قیمت در معرض خطر قرار گیرد.

بنابراین گاوصندوق چرخدار باید قابلیت جدا شدن چرخ ها و پایه ها را داشته باشد تا افراد نتوانند به راحتی بدون به کارگیری نیروی زیادی گاوصندوق را حمل کنند.

اینکه بتوان چرخ های گاوصندوق چرخدار را نصب و جدا کرد، قابلیتی مهم در گاوصندوق های چرخدار است.

گاوصندوق های کوچگ و سبک معمولاً قابلیت نصب دارند تا امنیت و حفاظت از اشیاء ارزشمند شما را افزایش دهند.

اگر می خواهید بدانید که یک گاوصندوق محل نصب دارد یا نه؛ باید درب گاوصندوق را باز کرده و یک سوراخ که محل رول بولت است را در کف و مرکز گاوصندوق مشاهده کنید.

اگر چنینی سوراخی را مشاهده نکردید، یعنی گاوصندوق شما قابلیت نصب ندارد.

این ویژگی فقط مختص بعضی گاوصندوق ها نبوده و در گاوصندوق های چرخ دارد و پایه دار نیز مشاهده می شود.

درست است که گاوصندوق های سنگین به دلیل وزن بالا نیازی به نصب ندارند اما با این حال باز هم این قابلیت در گاوصندوق های چرخدار نیز استفاده می شود.

برای اینکه از قابلیت نصب گاوصندوق های چرخ دار بتوان استفاده کرد باید ابتدا چرخ و پایه های گاوصندوق جدا شوند و بدون اینکه فاصله ای بین گاوصندوق و زمین وجود داشته باشد، گاوصندوق روی زمین قرار گیرد.

به این ترتیب شما میتوانید از گاوصندوق تان به عنوان گاوصندوق زمینی استفاده کنید و امنیت آن را چندین برابر کنید.

انواع گاوصندوق چرخدار

گاوصندوق چرخدار فوق پیشرفته، گاوصندوقی است که دارای چرخ یا پایه هایی در کف گاوصندوقمی باشد. چرخ های گاوصندوق هر چقدر اندازه گاوصندوق بزرگ و سنگین باشد، بزرگتر و هرچقدر گاوصندوق کوچک و سبک باشد، کوچک تر است.

اما در کل گاوصندوق چرخدار گنجینه در دو دسته گاوصندوق چرخدار مکانیکی و گاوصندوق چرخدار دیجیتالی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه می توانید بیشتر با این گاوصندوق ها آشنا شوید.

انواع گاوصندوق چرخدارانواع گاوصندوق چرخدار

 گاوصندوق چرخدار مکانیکی

سیستم گاوصندوق چرخدار مکانیکی، کاملاً مکانیکی بوده و به این صورت عمل می کند که چرخ های گاوصندوق با آزاد کردن یک ضامن مانند چرخ های هواپیما باز می شوند و اینگونه گاوصندق بر روی چرخ ها قرار می گیرد.

بعد از کشیدن ضامن گاوصندق یک فرمان فلزی نیز آزاد می شود که با آن می توانید گاوصندوق را حرکات داده و به هر سمتی که می خواهید حرکت دهید.

ضامن چرخ های گاوصندوق چرخدار مکانیکی در داخل گاوصندوق قرار دارد بنابراین فقط صاحب گاوصندوق است که می تواند گاوصندوق را انتقال دهد.

هر فرد دیگری جز صاحب گاوصندوق که به کلید و رمز گاوصندوق دسترسی نداشته باشد قادر به حمل گاوصندوق چرخدار مکانیکی نمی باشد.

همچنین قابلیتی به نام میکرو سوئیچ در تمام جهت های گاوصندوق نصب شده و در صورتی که در سر راه آنها مانعی قرار داشته باشد، ثابت مانده و حرکت نمی کند.

تا زمانی که مانع از سر راه گاوصندوق برداشته نشود، گاوصندوق چرخدار مکانیکی به راه خود ادامه نمی دهد و همانگونه ثابت می ماند.

گاوصندوق چرخدار دیجیتالی

گاوصندوق های چرخدار دیجیتالی ، از انواع پیشرفته گاوصندوق ها هستند. این نوع گاوصندوق ها این قابلیت را دارند که با استفاده از یک ریموت یا کنترل از راه دور می توانند هدایت شوند.

همانند گاوصندوق های چرخدار مکانیکی، ابتدا باید درب گاوصندوق چرخدار دیجیتالی را باز کنید و بعد برای آزاد کردن چرخ ها، ضامن چرخ ها را بکشید و سپس گاوصندوق چرخدار دیجیتالی را به حرکت درآورده و به محل موردنظر انتقال دهید.

اما در گاوصندوق چرخدار دیجیتالی، صاحب گاوصندوق باید قبل از کشیدن ضامن، کد یا رمز مربوط به باز شدن چرخ ها را بر روی صفحه دیجیتالی که بر روی گاوصندوق چرخدار دیجیتالی قرار دارد وارد کند، در غیر این صورت چرخ ها باز نشده و فرمان باز شدن چرخ ها صادر نمی شود.

رمز یا کد باز شدن چرخ ها باید بیشتر از 6 رقم و کمتر از 24 رقم باشد.

هدایت چرخ ها، پس از باز شدن چرخ ها از طریق سیستم انجام می شود و موتوری کوچک در بتن کف گاوصندوق طراحی شده که در هدایت و حرکت گاوصندوق چرخدار دیجیتالی نقش دارد.

جالب است بدانید که تامین برق موردنیاز موتور هدایت شونده از طریق نیروی جاذبه و فشار وزن گاوصندوق انجام می شود، به همین دلیل کسی نمی تواند این سیستم را از مدار خارج کرده یا و هیچگاه از کار نمی افتد.

همانند گاوصندوق چرخدار مکانیکی، در گاوصندوق چرخدار دیجیتالی چشم های الکترونیکی به نام میکرو سوئیچ نصب شده که باعث می شود گاوصندوق در تمام جهت ها حرکت کند.

در صورتی که مانعی در سر راه گاوصندوق قرار داشت ثابت بایستد و مانع را به شما نشان دهد تا مسیر حرکت گاوصندوق را برای ادامه حرکت باز کنید.

شما میتوانید برای افزایش ایمنی گاوصندوق های تان از گاوصندوق دیجیتال نیز استفاده کنید. گاوصندوق های دیجیتال با استفاده از رمز های دیجیتالی باز میبشوند و در صورتی که رمز برای 3بار اشتباه وارد شود آلارم میدهد.

 قیمت گاوصندوق چرخدار

قیمت گاوصندوق چرخدار با توجه به مدل و برند آن متغییر میباشد. آن چه به طور مستقیم بر قیمت گاوصندوق چرخ دار تاثیر میگذارد کیفیت بدنه و قفل های گاوصندوق میباشد.

هرچه گاوصندوق باکیفیت تر باشد قیمت آن نیز بالا تر میرود.البته نکته ای که باید در هنگام خرید گاوصندوق های چرخدار در نظر داشته این است که با خرید این محصول از یک نمایندگی معتبر علاوه بر آن که از کیفیت آن مطمئن میشوید آن را به قیمت واقعی میخرید و هزینه اضافی نمیپردازید.

در ادامه می توانید قیمت فروش گاوصندوق گنجینه ضدسرقتی اتومات چرخدار را مشاهده کنید.

  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل  500K_KRD  6,470,000 تومان
  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل  k650krm  6,850,000 تومان
  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل GS1600  16,900,000   تومان
  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل GS1200  10,200,000  تومان
  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل GS1000  8,700,000  تومان
  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل GS850  10,000,000  تومان
  • قیمت گاوصندوق چرخدار GMP مدل GS750  6,887,000  تومان

 قیمت گاوصندوق چرخدار قیمت گاوصندوق چرخدار

 مزایا گاوصندوق چرخدار

  • مقاومت دربرابر دمای بسیار بالا
  • ضدسرقت، ضد دیلم، ضدبرش، ضد حریق
  • حرکت به صورت جانبی
  • دارای لولا قابدار و محکم
  • مجهزبه سیستم ضدسرقت داخلی،
  • قابلیت نصب رمز مکانیکی و دیجیتالی‌
  • مجهز به سیستم چشم های الکترونیکی یا میکرو سوئیچ
  • مجهز به ضامن
  • قابل حمل فقط توسط صاحب گاوصندوق و افرادی که کد و رمز گاوصندوق را در اختیار دارند.
  • مناسب برای استفاده در ادارات
  • قابلیت نصب به دیوار یا زمین ( در بعضی از گاوصندوق ها )

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها