در این مقاله آموزشی از سری آموزش های رایگان فتوشاپ به معرفی حالت رنگ Grayscale در فتوشاپ خواهیم پرداخت. امیداوریم این مقاله برای شما مفید باشد.

حالا که قصد مطالعه مقاله آموزشی ما را دارید خوب است بدانید، شما علاوه بر استفاده از آموزش های رایگان بهترین آموزشگاه کامپیوتر غرب تهران، می توانید بصورت حضوری نیز در دوره های آموزش فتوشاپ ما شرکت کنید. برای دریافت توضیحات بیشتر مقاله دوره آموزش فتوشاپ آریا تهران را مطالعه کنید.

معرفی حالت رنگ Grayscale در فتوشاپ

به‌طورکلی از حالت رنگ Grayscale برای تبدیل تصاویر رنگی به یک تصویر سیاه‌ و سفید و باکیفیت بالا استفاده می‌شود.

این حالت رنگ مربوط به رنگ سیاه‌ و سفید است. ولی نه به شکل مد رنگ Bitmap. این حالت رنگ علاوه بر رنگ سیاه‌ و سفید پوشش‌ دهنده ۲۵۴ رنگ خاکستری نیز بوده که برای ایجاد یک تصویر سیاه‌ و سفید واقعی لازم و ضروری است.

فرقحالت رنگ Grayscale با Bitmap

فرق حالت رنگ Grayscale  با Bitmap در تقسیم‌ بندی رنگ سیاه‌ و سفید به درجات مختلف است که طرح ما را با جزئیات و همچنین زیبایی بیشتری نمایان می‌کند.

بنابراین مد رنگ  Grayscale بیشتر از  ۲۵۶ درجه رنگ را برای رنگ خاکستری تدارک می‌بیند . هر پیکسل رنگ در مد Grayscale روشنایی‌ در دامنه صفر (سیاه) تا صد ( سفید) را ایجاد می‌نماید. شما با کمک نرم‌افزار فتوشاپ قادر خواهید بود تا تمام تصاویر را به مد Grayscale تبدیل نمایید که کیفیت بالایی نیز خواهند داشت و برای امور چاپ به‌صورت سیاه‌ و سفید کاربرد فراوانی دارد.

تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید در فتوشاپ

تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید در فتوشاپ بسیار کار ساده ای است. برای این کار کافی است حالت رنگ RGB و یا CMYK را به حالت رنگ Grayscale تغییر دهید. برای سیاه‌ و سفید کردن تصویر و تغییر حال رنگ عکس به Grayscale در فتوشاپ می‌توانید  از مسیر image/mode/grayscale استفاده کنید. همچنین با استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift+Ctrl+U هم می‌توان این کار را انجام داد.امیدواریم این مقاله  توانسته باشد به پرسش های شما در مورد معرفی حالت رنگ Grayscale در فتوشاپپاسخ مناسبیبوده باشد. درصورتی که این آموزش رایگان رضایت شما را جلب کرده است در جهت حمایت از ما و ایجاد دلگرمی بیشتر نظرات خود را در همین صفحه ارسال کرده و مقاله ما را به اسم آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران در صفحات اجتماعی منتشر کنید.


دوره آموزش فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران

ما در آموزشگاه آریا تهران طی بازه زمانی کوتاه، اما به‌ صورت حرفه‌ ای و کاربردی، نرم‌ افزار فتوشاپ را از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته آموزش خواهیم داد.  امیدواریم دوره‌ های آموزش فتوشاپ تحت نظر اساتید با تجربه و متخصص و اعطای مدرک فنی و حرفه‌ای مهارت فتوشاپ باعث اشتغال کارآموزان و افزایش تخصص عمومی گردد.

شما با ثبت‌ نام در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته در بهترین آموزشگاه غرب تهران، علاوه بر یادگیری تمام فنون فتوشاپ می‌توانید مدرک معتبر، فنی و حرفه‌ای دریافت کنید. برای ثبت نام همین امروز اقدام کنید.

70,000 تومان–460,000 تومانانتخاب گزینه ها

آموزش فتوشاپ رایگان

آموزش فتوشاپ رایگان!!! بله. شما با استفاده از طرح های تخفیفاتی آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران می توانید بصورت کاملا رایگان و با ۱۰۰ درصد تخفیف در دوره آموزشی ما شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوره آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران تماس بگیرید.


برای مشاهده فیلم های آموزش بیشتر مقالات زیر را دنبال کنید

فیلم آموزشی تغییر رنگ محیط فتوشاپ ۲۰۱۷ و تنظیمات اولیه

فیلم آموزشی نمایش همزمان چند عکس در فتوشاپ و استفاده از arrange documents در فتوشاپ

فیلم آموزشیآموزش باز کردن و ایجاد فایل جدید در فتوشاپ ۲۰۱۷

فیلم آموزشی مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ ۲۰۱۷ 

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها