نرم افزار اکسل از نرم افزار های مفید در زمینه حسابداری می باشد که مسلط بودن به آن لازمه کار در شرکت های حسابداری می باشد.

توجه داشته باشید که یادگیری اکسل و تمام زیر شاخه های حسابداری آن در یک دوره گنجایش ندارد و افرادی که در این دوره شرکت می کنند باید کار با اکسل را تا حدودی بلد باشند.

در این دوره آموزشی رایگان سعی کرده ایم که تمام صحبت های اضافی را حذف کنیم و فقط محتوای آموزشی خود را با کیفیت عالی به خدمت شما

فیلم آموزش اکسل حقوق و دستمزد به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گردد و شما لازم به پرداخت هیچ هزینه برای دیدن ویدیو ها نخواهید بود.

اما توضیحاتی آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم قبل از شروع دوره حتما مطالعه کنید :

آموزش برنامه اکسل حقوق و دستمزد

همانطور که پیشتر گفته شد در این دوره آموزشی ما در محیط نرم افزاری برنامه اکسل (که یکی از مهارت های هفتگانه کامپیوتر به شمار می رود) پرداخته ایم.

در این دوره آموزشی شما می توانید با مشاهده بیش تر از ۱ ساعت آموزش مفید و کامل به اندازه ساعت ها آموزش دوره های دیگر اطلاعات کسب کنید.

این دوره کاملا پروژه محور می باشد و بعد از هر توضیحی که برای شما عزیزان اتفاق می افتد ، مثال خواهیم زد و مفاهیم را به صورت کامل به شما می فهمانیم.

در این فیلم آموزشی رایگان به شما کاربرد های مختلف نرم افزار اکسل را در حول محور حقوق و دستمزد یاد می دهیم که سری بخش های مهم آن می توان به حسابداری حقوق و دستمزد ، حسابداری مالی ، فنی و مهندسی آمار ماکرونویسی و فرمول نویسی اشاره کرد که البته در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

آموزش حقوق و دستمزد در اکسل رایگان

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران از ما می پرسند این است که چرا دوره های آموزشی رایگان زیادی در آموزشگاه آریا تهران وجود دارد!

در واقع باید به شما بگوییم که مدرسان آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران برای اینکه بتوانند در این دوران کرونا به دانش آموزایی که بضاعت کمتری دارند و یا نمی توانند برای خرید دوره اقدام کنند کمک کنند ، تقاضا کرده اند که برخی از ویدیو های آموزشی به صورت رایگان به دست کارآموزان پخش شود.

شما عزیزانی که تا به اینجای معرفی دوره همراه ما بوده اید می توانید این ویدیو های آموزشی را به دوستان خود معرفی کنید تا دیگران نیز از این فیلم آموزش رایگان اکسل حقوق و دستمزد بهره مند شوند.

سرفصل های دوره آموزشی اکسل حقوق و دستمزد

سرفصل های آموزشی این دوره به طوری ترتیب دهی شده اند که کارآموزان بتوانند با یادگیری مبحث بعدی ، مبحث قبلی را به صورت کامل درک کنند و از این رو مشکلی نداشته باشند.

مدرس فیلم آموزش اکسل حقوق و دستمزد

مدرس این دوره آموزشی آقای مهرانفر هستند با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه آموزش های حضوری و ویدیویی ICDL و حسابداری، این دوره آموزشی برای بسیاری از افرادی که در حوزه حسابداری فعالیت می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل هم است که این استاد گرانقدر اسرار بر رایگان بودن این ۱ ساعت آموزش مفید کرده است.

چرا نمی توان ویدیو ها را دانلود کرد ؟

سوالی برای بسیاری از کاربران ما پیش آمده است که چرا ویدیو های این دوره را نمی توان به صورت یکجا دانلود کرد ؟

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است تقریبا ۶۰% افرادی که ویدیو های آموزشی خود را به صورت یکجا دانلود می کنند دوره را تمام نمی کنند و قبل از تمام شدن دوره آن را رها می کنند.

به همین منظور در این دوره آموزشی راهی برای دانلود شما نگذاشته ایم و شما مجبور به آنلاین دیدن این فیلم های آموزشی می باشید.

بعد از مشاهده دوره آموزشی می توانید نظرات خود را برای ما کامنت کنید و در صورتی که سوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات نیز آن را بیان کنید.

ویدیو های آموزشی رایگان اکسل حقوق و دستمزد

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها