گاوصندوق روستیک یکی از محبوب ترین گاوصندوق های این دوره زمانی می باشد ، همانطور که می دانید شرکت های مختلفی نسبت به تولید گاوصندوق اقدام می کنند ، این گاوصندوق نیز از همین مدل هاست که جایگاه مناسبی را میان مردم پیدا کرده است.

گاوصندوق روستیک چیست

همانطور که می‌دانید، کشور چین با تولید محصولاتی با کیفیت ولی با قیمت کمتر از محصولات مشابه تولید آمریکا و اروپا توانسته است اقتصاد جهان را به دست بگیرد.

گاوصندوق روستیک یک مثال و نمونه بارز برای اثبات جمله فوق است.

این گاوصندوق های چینی که در بازار ایران نیز موجود می‌باشند، می‌توانند یک گزینه مناسب برای استفاده خانگی با هزینه کم و کیفیت بسیار بالا باشند.

گاوصندوق های روستیک، محصولاتی ایمن و کم جا هستند که می‌توانند انتظارات شما را از یک گاوصندوق کوچک مطمئن برای محافظت از اشیاء کوچک قیمت در خانه برآورده نمایند.

ویژگی گاوصندوق روستیک

ویژگی گاوصندوق روستیک

گاوصندوق های روستیک، معمولا به صورت رومیزی یا دیواری استفاده می‌شوند. وزن کم این گاوصندوق ها باعث شده که معمولا با رول بولت به دیوار یا زمین پیچ شوند تا امکان سرقت آن ها به حداقل ممکن برسد. چرا که در صورتی که امکان جا به جایی گاوصندوق به خودی خود وجود داشته باشد سارق می‌تواند خود گاوصندوق را سرقت کند تا در مکانی به جز خانه شما بتواند در آن را باز کند.

این گاوصندوق ها در قسمت جداره ها ۰.۲ سانتی متر و ۰.۳ سانتی متر در قسمت درب، ضخامت دارند.

قفل های گاوصندوق های روستیک از نوع دیجیتالی هستند و از یک رمز بین چهار تا شش رقم پشتیبانی می‌کنند. البته در صورت فراموشی رمز و برای مواقع اضطراری یک کلید نیز برای باز کردن درب این گاوصندوق موجود می‌باشد.

بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که این گاوصندوق ها بیش تر برای مصارف خانگی هستند و به جز موارد استثنا، برای استفاده در ادارات، کارخانجات، هتل ها و یا فروشگاه ها مناسب نیستند که از دلایل آن می‌توان به سایز کوچک، وزن پایین و پشتیبانی از یک نوع رمز نام برد.

اگر در خرید گاوصندوق دچار شک و تردید هستید پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید گاوصندوق خانگی را مطالعه نمایید.

مزایای گاوصندوق روستیک

همان طور که گفته شد این گاوصندوق ها با قابلیت اتصال به زمین و دیوار های اطراف، ضدسرقت به شمار می‌روند. به علت سایز کوچک گاوصندوق های روستیک که آن ها را تبدیل به یک گزینه مناسب برای محافظت از اشیاء قیمتی کوچک و اسناد و مدارک مهم در خانه می‌نماید، امکان پنهان کردن آن ها در خانه نیز وجود دارد و شما می‌توانید آن ها را در کشو و یا کمد پنهان کنید تا سارقین آن ها را پیدا نکنند.

همچنین درصورتی که شرایط محیط و خانه به شما اجازه دهند می‌توانید از آن ها به عنوان گاوصندوق های زیرزمینی استفاده نمایید یا آن ها را به راحتی داخل دیوار پنهان کنید تا فقط درب آن باز شود و از دید سارقین پنهان بماند.

قیمت مناسب گاوصندوق های روستیک مزیت دیگری برای این برند چینی محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مزایای گاوصندوق های روستیک رنگ کوره ای این گاوصندوق هاست که باعث می‌شود نسبت به زنگ زدگی مقاوم باشند. همچنین این گاوصندوق ها به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهند و اگر به ظاهر گاوصندوق ها و یا دکوراتیو بودن آن ها اهمیت می‌دهید می‌توانید مطمئن باشید که مشکلی برای ظاهر گاوصندوق در گذر زمان به وجود نخواهد آمد.

برای خرید سایر برند های گاوصندوق از شرکت سیف باکس همین حالا اقدام کنید تا از تخفیف امروز برخوردار شوید.

قیمت گاوصندوق روستیک

قیمت گاوصندوق روستیک

قیمت گاوصندوق روستیک نیز مانند تمام برندهای گاوصندوق دیگر به مواردی بستگی دارد که از جمله آن ها می‌توان به سایز و ابعاد گاوصندوق و همچنین وزن آن اشاره کرد.

به طور مثال گاوصندوق روستیک مدل RST-25FA را با وزن هفت کیلوگرم در نظر بگیرید. این گاوصندوق ۲۰ سانتی متر طول، ۳۰ سانتی متر عرضو ۲۰ سانتی متر ارتفاع دارد و قیمت آن حدود یک و نیم میلیون تومان برآورد می‌شود.

در صورتی که احتیاج به گاوصندوق روستیک در ابعاد بزرگ تر و درنتیجه وزن بیش تر داشته باشید، باید هزینه بیش تری نیز بپردازید.

البته بهتر است بدانید که این قیمت کاملا حدودی است و نوسانات ارزی تاثیر مستقیم بر تغییرات قیمت این گاوصندوق ها دارند.

گاوصندوق های خراب و قابل تعمیر خود را به فروشگاه سیف باکس بسپارید ، تعمیر گاوصندوق در تهران به قیمت ارزان و پذیرش درب منزل!

معرفی انواع گاوصندوق روستیک

در این بخش برخی از بهترین و پرفروش ترین مدل های گاوصندوق روستیک را معرفی می کنیم و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهیم. برای دریافت قیمت هر کدام از این مدل ها با ما تماس بگیرید.

روستیک مدل RST-25FA

مدل RST-25FA از پرفروش ترین مدل های گاوصندوق می باشد که محبوبیت خوبی را کسب کرده است، این گاوصندوق با ابعاد ۲۵*۳۵*۲۵ حاوی دو طبقه سفت و محکم می باشد و بهترین انتخاب برای محافظت از مدارک و اشیای کوچک با ارزش می باشد.

با وجود اینکه این گاوصندوق از ابعاد بزرگی برخوردار نیست اما به گونه ای طراحی شده است که دو طبقه با اندازه کافی در آن تعبیه شده است، به راحتی مدارک خود و یا خانواده خود را به دو دسته بندی تقسیم کنید و در این گاوصندوق تنها بگذارید.

روستیک مدل RST-30TO

RST-30TO نیز یکی از معروف ترین گاوصندوق های این مجموعه می باشد، این مدل گاوصندوق در حدود ۴ میلیون تومان قیمت دارد و به نوبه خود از ارزان ترین گاوصندوق های این شرکت می باشد.

آدرس شرکت گنج بان اماده ارائه فروش گاوصندوق الکترونیکی دوستی با ارزانترین‌قیمت هستیم. محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی روستیک مدل  RST-30TO در حدود ۲/۴۰۰/۰۰۰ می‌باشد.

روستیک مدل RST-25FA

این مدل گاوصندوق هم کاملا شبیه به ۲ مدل قبلی می باشد با این تفاوت که به دلیل استفاده از مواد مرغوب تر، قیمت آن روز به روز در حال تغییر می باشد و  بالا و پایین می رود.

برای اطلاع از نحوه خرید حضوری و قیمت این گاوصندوق همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مرکز خرید گاوصندوق روستیک

برای استفاده از خدمات پس از نصب و گارانتی گاوصندوق های روستیک بهتر است آن ها را از مرکز خرید گاوصندوق روستیک تهیه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

سیف باکس شاپ یکی از بهترین نمایندگی های فروش گاوصندوق روستیک می باشد ، برای سفارش همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه در ایام کرونا برخوردار شوید.

فروشگاه آنلاین گاوصندوق سیف باکس شاپ امیدوار است از این مقاله لذت برده باشید ، برای سفارش گاوصندوق روستیک همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها