مدتی است که شلوارهای گشاد به صنعت مد و فشن بازگشته‌اند و جای خود را محکم کرده‌اند. به نظر نمی‌رسد که قصد قدیمی و تکراری شدن داشته باشند و گویا آمده‌اند که بمانند. در نتیجه می‌توانید یک یا چند شلوار گشاد از نوع اسپورت و رسمی را با اجناس مختلف جین، پارچه‌ای، کتان و لینن تهیه کنید و استایل‌های جذابی در فصول مختلف سال با آن‌ها داشته باشید. البته ست کردن شلوار گشاد می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. به همین دلیل این مطلب را به پاسخ سؤال شلوارهای گشاد را چگونه ست کنیم، اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید.

روش‌های ست کردن شلوار گشاد

شاید در نگاه اول این‌گونه به نظر برسد که ست کردن شلوار گشاد کار آسانی نیست. به همین دلیل ممکن است بخواهید به دنبال خرید لباس زنانه بروید تا بتوانید ست مناسبی برای این شلوار پیدا کنید. اما در واقع این‌طور نیست. اغلب افراد می‌توانند با لباس‌هایی که در کمد دارند، یک استایل جذاب برای شلوار گشاد تهیه کنند. در این قسمت تعدادی مثال برای شما آورده‌ایم.

با مانتو کتی

اگر شلوار گشاد از جنس جین، کتان و رسمی مانند دارید، مانتو کتی انتخاب مناسبی برای آن خواهد بود. این نوع مانتو با اندازه کوتاه و جمع‌وجور خود به‌خوبی با شلوار گشاد تناسب ایجاد می‌کند. در صورتی که جنس شلوار پارچه‌ای باشد، یک مانتو کتی با جنس مازراتی یا مشابه را تهیه کرده و با آن بپوشید تا یک ست کژوال و زیبا برای استفاده در اماکن و مجالس مختلف داشته باشید. از این ست می‌توانید برای رفتن به خرید یا یک قرار عاشقانه استفاده کنید. افزودن یک مینی بگ یا کیف کوچک هم آن را تکمیل خواهد کرد. البته اگر این ست با شلوار گشاد را در فصول سرد نیاز دارید، مانتو کتی را با پالتو کتی جایگزین کنید.

با مانتو و کت بلند

کمتر کسی به این ست فکر می‌کند اما در واقع ست شلوار زنانه گشاد با مانتو بلند می‌تواند ظاهر متفاوت و خاصی را ایجاد کند. بهتر است جلوی مانتو باز باشد تا تعادل ایجاد شود. برای زیر آن هم یک تی‌شرت ساده سفید یا مشکی استفاده کنید و افزودن یک کمربند جذاب برای خاص‌تر شدن استایل را فراموش نکنید. همچنین می‌توانید این استایل را با شلوارهای گشاد اما کوتاه بالای مچ امتحان کنید و نتیجه جذابی را به دست آورید. اما اگر شلوارتان بلند است، می‌توانید با افزودن یک کت بلند به‌جای مانتو، استایل را کمی متفاوت‌تر و رسمی‌تر کنید. این استایل با شلوار جین آبی روشن بهترین است.

با مانتو کوتاه و شومیز

اگر به دنبال یک تیپ جذاب تابستانی و خنک با شلوار گشاد می‌گردید، استفاده از مانتوهای کوتاه و شومیزی بهترین گزینه برای شما است. مانتو کوتاه رنگی و برای مثال سفید، سبز، صورتی یا زرد خود را با یک شلوار گشاد آبی بپوشید و از زیبایی لذت ببرید. البته همچنین می‌توانید یک شلوار گشاد لینن را با یک مانتو جلوبسته کوتاه یا شومیزی بپوشید. در این شرایط بهتر است به رنگ‌ها دقت کنید. برای مثال رنگ‌های روشن و نزدیک به یکدیگر ترکیب جذابی می‌سازند.

با وست و بلوز

اگر می‌خواهید شبیه مدل‌ها به نظر برسید و تناسب را در استایل با شلوار گشاد ایجاد کنید، به سراغ وست بروید. یک وست کوتاه و بالای زانو تهیه کرده و با شلوار گشاد بپوشید. زیر وست هم از یک شومیز سفید ساده، مشکی یا سایر رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

البته وست و شومیز نباید گشاد باشد چراکه با شلوار گشاد ظاهر جذابی ایجاد نمی‌کند. اگر مدل شومیز گشاد است، کمی آستین‌ها را تا ساعد بالا بکشید یا تا کنید. به این ترتیب ظرافت مچ و ساعد دست تعادل لازم را ایجاد می‌کند. اگر شومیز زنانه در دسترس ندارید، پیراهن مردانه ساده سفید یا مشکی کافی خواهد بود. البته تنها به شرطی که آستین‌های آن را تا کنید و پیراهن را در داخل شلوار قرار دهید.

در ضمن در صورتی که قصد ست کردن شلوار گشاد برای فصول سرد دارید، از یک وست پافر استفاده کنید. شومیز نخی ساده را هم می‌توانید با یک بلوز بافت ساده اما یقه اسکی جایگزین کنید. حتی کاپشن پافر کوتاه هم جایگزین مناسبی برای این وست در زمستان است.

با تاپ ساده و سفید

اگر هدف از ست کردن شلوار گشاد رفتن به یک میهمانی است، نیازی به استفاده از ترکیبات پیچیده لباس مردانه و زنانه نیست. با یک تاپ ساده و یا سفید می‌توانید ترکیبی شیک و مینیمال به دست آورید. البته نباید به سراغ تی‌شرت و تاپ‌ها گشاد و بلند بروید. در صورتی که لباستان قد بلندی دارد، آن را در شلوار قرار دهید. در غیر این صورت شلخته به نظر خواهید رسید.

البته تاپ‌های نیم‌تنه و بالای ناف هم انتخاب زیبایی هستند. می‌توانید با افزودن یک گردنبند و دستبند به این استایل، زیبایی آن را دو چندان کنید. البته اگر می‌خواهید متفاوت‌تر به نظر برسید، می‌توانید یک پیراهن یا تی‌شرت طرح‌دار با جنس ساتن را جایگزین کنید.

نکات مهم استایل شلوار گشاد

اگرچه همان‌طور که اشاره کردیم استایل کردن شلوار گشاد کار پیچیده‌ای نیست، اما با رعایت چند نکته مهم می‌توانید از عالی بودن همه‌چیز مطمئن شوید.

1.       نوع و اندازه بلوز: برای استایل کردن هر لباس مردانه یا زنانه اندازه بلوز، تی‌شرت، تاپ و یا مانتو از لحاظ گشاد و تنگ بودن اهمیت زیادی دارد. به طور معمول برای استایل کردن شلوار گشاد نباید به سراغ بلوزهای گشاد بروید.

2.       رنگ: در صورتی که در ست کردن شلوار گشاد از چندین رنگ متفاوت استفاده کنید، شلخته به نظر خواهید رسید. از یک یا دو تناژ رنگی استفاده کنید و تنها یک کنتراست به وجود آورید. برای مثال شلوار گشاد مشکی با بلوز کرم و شلوار گشاد آبی را با بلوز سفید بپوشید.

3.       گره زدن تی‌شرت: در صورتی که تی‌شرت مورد نظرتان گشاد یا بلند است، می‌توانید آن را بالای شلوار گره بزنید و ظاهر متفاوتی را به دست آورید.

کلام آخر

در مجموع تمامی نکات مذکور تنها برای ارائه چندین ایده و ترفند برای ست کردن شلوار گشاد هستند. در نتیجه می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و با کمک ایده گرفتن از این نکات بهترین ترکیب را به‌آسانی ایجاد کنید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها