ممکن است شما به عنوان یک خریدار گاوصندوق نیاز به یک گاوصندوق سفارشی داشته باشید. همچنین ممکن است مشتاق باشید تا مراحل ساخت گاوصندوق را از 0 تا 100 در جریان باشید.

در این صفحه شرکت گنجبان خدمات خود را در راستای تولید انواع گاوصندوق سفارشی، ساخت گاوصندوق و مراحل ساخت گاوصندوق برای شما عنوان می کند. علاوه بر آن شما می توانید در این صفحه اقدام به سفارش ساخت گاوصندوق به همراه مشاهده قیمت ساخت گاوصندوق سفارشی (کم ترین قیمت برای ساخت سفارشی گاوصندوق) نمایید. برای سفارش و خرید گاوصندوق سفارشی مطابق با سلیقه و کاربردتان میتوانید با ما تماس بگیرید و لیسیت قیمت انواع مدل های گاوصندوق را دریافت کنید. برای ساخت انواع گاوصندوق سفارشی با ما تماس بگیرید.

ساخت گاوصندوق

مراحل ساخت گاوصندوق

در این بخش ما اقدام به ارائه مراحل ساخت گاوصندوق یا مراحل ساخت سیف باکس به صورت قدم به قدم برای شما عزیزان می کنیم.

باید بدانید که به طور کلی در مراحل ساخت گاوصندوق بیشتر از 230 قطعه به کار برده می شود که بیشترین حجم و اهمینت آن ها مربوط به موارد زیر است.

در ادامه این مطلب موادی که برای ساخت گاو صندوق مورد نیاز است را توضیح داده ایم و با آموزش ساخت گاوصندوق های مختلف قصد داریم شما را با این فرآیند بیشتر آشنا کنیم.

مراحل ساخت گاوصندوق

فیلم ساخت گاوصندوق

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/U6fb4/vt/frame

در این فیلم ساخت گاوصندوق به صورت کامل مراحل ساخت را برای شما آورده ایم. همان طور که مشاهده میکنید برای آن که یک گاوصندوق باکیفیت ساخته شود فرآیند بسیار پیچیده ای باید طی شود که در این ویدیو به صورت کامل مشاهده میکنید.

شرکت گنجبان با سال ها تجربه درخشان در زمینه ساخت گاو صندوق سفارشی و استاندارد از شما عزیزانی که این مقاله را مطالعه میکنید دعوت میکند تا از نزدیک با فرآیند ساخت گاوصندوق گنجبان آشنا شوید.

شما میتوانید با ما تماس بگیرید و در زمان مناسبی برای دیدن مراحل ساخت گاوصندوق به کارخانه ما تشریف بیاورید.

همچنین با خرید گاوصندوق ها گنجبان میتوانید از خدمات تعمیرات گاوصندوق و در مواقع لوزم از خدمات بازگشایی گاوصندوق با تخفیف ویژه استفاده کنید.

قطعات مورد استفاده در ساخت گاوصندوق

  • ورق های فولادی در قطر های مختلف
  • بتن مسلح
  • زبانه ها و میلگرد ها
  • لولا ها
  • پیج و مهره و واشر
  • نصب رمز ها
قطعات مورد استفاده در ساخت گاوصندوق

در تولید بدنه گاوصندوق چه پروسه ای طی می شود؟

شاید از نظر شما ساخت گاوصندوق کار راحتی باشد که صفر تا صد آن به صورت اتومات و توسط دستگاه های کارخانه ای انجام میشود.

نحوه ساخت گاوصندوق مراحل متفاوتی دارد که باید به صورت استاندارد و اصولی انجام شود.

در تولید بدنه و قسمت اصلی گاوصندوق مراحل زیر طی می شوند تا در نهایت یک گاوصندوق ساخته شود.

اندازه گیری و برش ورق های فولاد

اولین و مهم ترین مرحله ساخت دیتابیس انجام محاسبات مبنی بر اندازه ورق های فولادی و قطر آن ها می باشد. پس از انجام این کار این ورق ها برش داده می شوند و پس از خم کاری ورق داخلی با ورق بیرونی به یکدیگر کلاف می شوند. در این مرحله صندوق داخلی گاوصندوق نیز متصل می شوند.

در این مرحله همچنین حفره هایی برای زبانه های درب گاوصندوق تعبیه می شوند.

تزریق بتن مسلح

در این مرحله بتن مسلح داخل فضای بین دو ورق داخلی و بیرون گاوصندوق تزریق می شود به گونه ای که فضای بین حفره های باقی بماند.

تزریق بتن مسلح

باید بدانید که مرحله بتن ریزی یکی از مهم ترین بخش های تولید گاوصندوق می باشد چراکه این بتن باعث نسوز شدن گاوصندوق و جلو گیری از سوختن اشیاء داخل گاوصندوق می شود.

باید بدانید که بتن گاوصندوق باید در دمای خاصی آماده شود چراکه ممکن است دچار ترک و خورد شدن داخل گاوصندوق و در نهایت نفوذ پذیری گاوصندوق شود.

پس از تزریق بتن و خشک شدن آن و تعیبه حفره های زبانه ها سقف و دیوار (حد فاصل ورق داخلی و ورق بیرونی) با یک لایه فولاد دیگر جوش می خورد.

نصب درب و لولا

پس از انجام مراحل بالا و خشک شدن بتن نوبت به نصب درب می باشد. در این مرحله باید لولای مناسب با درب مورد استفاده قرار گیرد چراکه ممکن است اندازه لولا و وزن درب با یکدیگر تناسب نداشته و موجب فشار آمدن به بدنه گاوصندوق و در نهایت ترک خوردگی بتن داخل گاوصندوق شود. از این رو انتخاب لولا و درب و اندازه آن ها حائز اهمیت می باشد.

نصب رمز و یراق

در آخرین مرحله و پس از نصب درب و رنگ زنی گاوصندوق نوبت به نصب شبکه زبانه ها و رمز گاوصندوق و همچنین دست گیره آن می رسد. و پس از آن بعد از کنترل کیفیت وارد بازار می شود.

در خصوص نحوه ساخت گاوصندوق موارد زیر اهمیت زیادی دارد.

برای اطلاع از قیمت گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها