شرکت گنجبان بزرگترین فروشگاه گاوصندوق در تهران است که شما میتوانید انواع مدل های گاوصندوق را با قیمتی ارزان و گارانتی خریداری کنید.

ویژگی گاوصندوق خرم

گاو صندوق ها از نظر اینکه با توجه به ابعاد و فضای موجود در آنها اسناد، مدارک، اشیاء مهم را در خود جای می دهند و نقش محافظت از آنها را به عهده دارند، جزئی از اصلی ترین تجهیزات امنیتی شمرده می شوند. مواردی مانند جنس، وزن و نوع سیستم رمز در کیفیت  یک گاوصندوق بسیار مهم هستند. برمثال اگر از مواد با کیفیتی همچون فولاد و بتن در جنس بدنه استفاده شود قابلیت نسوز بودن و مقاومت در برابر ضربه و دما نیز بیشتر بوده و همچنین باعث سنگینی گاوصندوق می شود که حمل آن را سخت تر می کند.

گاوصندوق خرم در مدل های متفاوت، برای استفاده در مکان های مختلف تولید می شوند. گاوصندوق های آسانسوری، اداری و کارخانجات، اسلحه،  بانک ها و موسسات مالی، طلا فروشی، فروشگاهی و بنگاه ها، خانگی و هتل ها و سفارشی از مدل های مخلف گاوصندوق خرم هستند. شما با مراجعه نمایندگی فروش گاوصندوق خرم در تهران می توانید، گاوصندوق های با کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی های که گاوصندوق های خرم دارا هستند شامل موارد زیر می باشد :

  • باستفاده از ترکیبات و آلیاژ های با کیفیت
  • بدنه ی محکم
  • داری سیستم دزدگیر
  • دارای بدنه نسوز یا ضد حریق
  • ضد سرقت
  • ضد ضربه
  • ضد انفجار
  • تحمل حرارت بالا برای مدتی خاص
  • موجود در انواع قفل های کلیدی، دیجیتالی و . . .
  • در ابعاد های مختلف برای نیاز های گوناگون تولید می شوند.
  • پشتیبانی از طرف شرکت تولیدکننده درصورت فراموشی رمز
  • ارائه خدمات جابجایی از طرف شرکت تولیدکننده

قیمت گاوصندوق خرم

به دلیل نوسانات ارزی قیمت ها روز به روز در حال تغییر است و هانطور که قبل تر گفته شد گاوصندوق خرم در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید می شود که در قیمت تاثیر گذار است. گاو صندوق دو طبقه از جمله مدل های تولیدی این نمایندگی می باشد که تولید شده و به فروش می رسد. برای آگاهی از قیمت گاو صندوق دو طبقه و به طورکلی قیمت گاوصندوق ها در مدل های مختلف می توانید به نمایندگی گاوصندق خرم در تهران مراجعه و یا تماس بگیرید.

 گاوصندوق خرم مدل 120

گاوصندوق خرم مدل 120 و جزء گاوصندوق های سنگین و بزرگ است و وزنی در حدود ۵۲۰ کیلوگرم دارد. طراحی قسمت داخلی گاوصندوق خرم مدل 120 به این گونه است که قفسه هایی برای طبقه بندی اشیای و مدارک ارزشمند شما تعبیه شده و می توانید از این قفسه ها استفاده کنید.

علاوه بر ترکیبات با کیفیت دیگر در جنس این گاوصندوق بتن هم استفاده شده که باعث مقاومت بالای گاوصندوق در برابر حرارت ( مقاومت در برابر دمای 1000 درجه سانتیگراد)  و ضد حریق بودن آن می شود و به طور کلی به یک گاوصندوق نسوز تبدیل می شود.

ضد سرقت بودن و داشتن قفل خودکار از دیگر ویژگی های گاوصندوق خرم مدل 120 می باشد. این مدل گاوصندوق بسیار در ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 نکات خرید گاوصندوق خرم

با توجه به اینکه گاوصندوق خرم مانند صندوق سدید در مدل های گونگونی تولید می شود برای اینکه راحت تر گاوصندوق موردنظر را پید کنید به 3 نکته ای در ادامه توضیح داده شده توجه کنید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

  1. قرار است از چه چیزی در گاوصندوق نگهداری کنید.

باید مشخص کنید که قصد نگهداری از چه چیزی را دارید ( می تواند شامل هر چیزی مثل مدرک، سند، پول، شئ قیمتی همچون طلا و . . . باشد.) و با توجه به اهمیت ، اندازه و حجم آن، مدل و ابعاد گاوصندوق را انتخاب کنید.

  1. استفاده از کدام مدل گاوصندوق برای شما راحت تر است..

گاوصندوق های کلیدی، دیجیتالی، مکانیکی، اثر انگشت یا اسکن چشم از سیستم های رمزی هستند که در گاوصندوق ها استفاده می شوند. با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید هر سیستم رمزی ای که کار با آن برای شما راحت تر است را انتخاب کنید.

  1. در چه محلی قرار است از گاوصندوق نگهداری کنید.

قبل از خرید گاوصندوق مکان قرار گیری گاوصندوق را مشخص کنید. سعی کنید محل هایی مانند داخل کمد یا گوشه ای که گاوصندوق خیلی در چشم نباشد را انتخاب کنید و گاوصندوق را به دیوار یا زمین  پیچ کنید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها