برای خرید گاوصندوق توکار با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید برای خرید انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت توکار به وب سایت safekaveh.com نمایندگی اصلی گاوصندوق توکار در ایران مراجعه نمایید.

گاوصندوق توکار چیست؟

گاوصندوق های توکار، گاوصندوق هایی هستند که در درون دیوار، زیرزمین، کمد دیواری و غیره جاسازی و مخفی می شوند، به همین دلیل به آن ها گاوصندوق های توکار گفته می شود، گاوصندوق های توکار را بیشتر برای نگهداری پول نقد، طلا و جواهرات، دلار، سکه، اشیای گران بها، مدارک با ارزش و حیاتی، و به طور کلی برای مکان هایی استفاده می کنند که نیاز به یک گاوصندوق ایمن و ضد سرقت داشته باشند.

قیمت گاوصندوق توکار

مدل های مختلف گاوصندوق های توکار از نظر کیفیت و نوع قفل ضد سرقت تفاوت هایی با هم دارند، به همین جهت قیمت این محصولات نیز با توجه به امکانات در نظر گرفته شده در پروسه ساخت این محصولات می تواند متفاوت باشد، برای استعلام قیمت گاوصندوق های توکار شما می توانید همین حالا با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید و قیمت بروز این محصولات را استعلام نمایید.

ضمنا علاوه بر استعلام قیمت شما می توانید از طریق همین راه های ارتباطی مشاوره رایگان در مورد خرید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت را دریافت نمایید و اگر احیانا قیمت های ارائه شده با میزان بودجه شما مطابقت نداشت می توانید به صفحه گاوصندوق ارزان مراجعه نمایید و در همین صفحه لیست قیمت گاوصندوق های ارازن قیمت را مشاهده نمایید.

خرید گاوصندوق توکار

برای خرید گاوصندوق های توکار شما از دو روش می توانید استفاده نمایید، روش اول این است که به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید، بعد از خرید آنلاین گاوصندوق های توکار، محصول خریداری شده در کمتر از 2 ساعت به اقسا نقاط استان تهران و به صورت رایگان ارسال خواهد شد، خدماتی نظیر نصب گاوصندوق در محل، حمل و جابه جایی گاوصندوق نیز به صورت رایگان توسط تکنسین های فروشگاه سیف کاوه انجام خواهد شد.

روش دوم این است که به صورت حضوری به آدرس فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه مراجعه نمایید، که برای مراجعه حضوری آدرس فروشگاه سیف کاوه را در بخش زیر درج کرده ایم:

تهران، خیابان مولوی باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱و۲۳

نمایندگی گاوصندوق توکار

فروشگاه سیف کاوه تنها نمایندگی رسمی گاوصندوق های توکار در تهران است، این مجموعه تمامی گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت را با قیمت مناسب و حتی به صورت اقساطی، آن هم با اقساط بلند مدت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

یکی از مزایای مهم خرید گاوصندوق توکار از نمایندگی معتبر آن این است که شما محصول مورد علاقه خود را با قیمت مشخص و بدون واسطه خریداری می کنید، ضمن این که می توانید از خدمات دیگری مثل گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نیز استفاده نمایید، البته فروشگاه سیف کاوه به غیر از گاوصندوق های توکار نمایندگی گاوصندوق تکنو صنعت را نیز بر عهده دارد.

گاوصندوق توکار دست دوم

از آن جا که در ساختار تمامی صندوق های ایرانی و خارجی از ورقه های فولادی نسوز استفاده می شود، و برخی از قطعات بکار رفته در پروسه ساخت مدل های مختلف گاوصندوق وارداتی هستند، بنابراین با افزایش قیمت دلار در بازار قیمت این محصولات نیز افزایش پیدا می کند، به همین خاطر بسیاری از مردم شاید توانایی خرید صندوق های نو را نداشته باشند، اما اصلا نگران این موضوع نباشید، نمایندگی اصلی شرکت سیف کاوه صندوق های دست دوم گاوصندوق توکار را با گارانتی معتبر و قیمت ارزان تر در اختیار شما قرار می دهد، برای خرید صندوق های دست دوم و کار کرده توکار شما می توانید با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، و همچنین با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم می توانید لیست قیمت صندوق های دست دوم و کار کرده توکار را مشاهده نمایید.

گاوصندوق توکار کاوه

در ادامه قصد داریم که برندهای معتبر ایرانی و خارجی که انواع گاوصندوق های توکار را در بازار تولید می کنند را به شما معرفی نماییم، به عنوان مثال گروه صنعتی کاوه با برند تجاری گاوصندوق کاوه اولین شرکت ایرانی بوده است که صندوق های ضد سرقت و نسوز توکار را در بازار تولید می کند، برای خرید یک گاوصندوق ایمن و با کیفیت پیشنهاد کارشناسان فروشگاه گاوصندوق به شما انتخاب محصولات گروه صنعتی کاوه می باشد.

گاوصندوق توکار ایران کاوه

صندوق های توکار ایران کاوه یکی دیگر از برند های معتبری هستند که توسط فروشگاه سیف کاوه در بازار گاوصندوق ایران به صورت نقد و اقساط عرضه می شوند، جهت مشاهده صندوق های توکار ایران کاوه شما می توانید به صفحه گاوصندوق ایران کاوه مراجعه نمایید.

گاوصندوق توکار گنجبان

شرکت گاوصندوق گنجبان یکی دیگر از برند های معتبری است که در زمینه تولید وعرضه انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت فعالیت می کند، البته صندوق های توکار با برند شرکت گنجبان را در بازار با نام گاوصندوق حیدری هم می شناسند، که مانند محصولات دیگر به صورت نقد و اقساطی به فروش می رسند.

گاوصندوق توکار نیکا

برخی از مردم به دلایل مختلف علاقه مند به خرید گاوصندوق های خارجی دارند، و محصولات کشور های مختلف مانند آمریکا، آلمان، ژاپن، کره و غیره در کشور ما به دلیل گاها کیفیت پایین محصولات ایرانی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.

در بین مدل های مختلف گاوصندوق نیز، گاوصندوق های کره ای شرکت نیکا بسیار پرطرفدار هستند، و آمار فروش قابل توجهی را در بازار ایران دارند، به خصوص گاوصندوق اثر انگشتی نیکا و مدل های دیجیتالی آن که به دلیل امنیت بالا انتخاب اول مشتریان گاوصندوق به حساب می آیند.

گاوصندوق توکار گنجینه

شرکت گنجینه مهر پارس یکی دیگر از برند های معتبری است که در زمینه تولید و عرضه انواع صندوق های توکار خانگی فعالیت می کند، جهت مشاهده محصولات شرکت گنجینه به همراه لیست قیمت، کاتالوگ محصولات شما می توانید به صفحه اصلی وب سایت شرکت گاوصندوق گنجینه مراجعه نمایید.

گاوصندوق توکار آیکو

شرکت گاوصندوق آیکو که نام دیگر آنگاوصندوق ایکو و یا AIKO نیز هست، یکی از شرکت های ژاپنی است که در حوزه تولید گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت با امنیت بسیار بالا فعالیت می کند، در صورتی که به دنبال خرید یک گاوصندوق با بالاترین کیفیت ممکن هستید ما گاوصندوق های آیکو را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های گاوصندوق توکار

مشخصات فنی یک گاوصندوق باکیفیت ممکن است بسته به نوع و کاربرد آن متغیر باشد. اما در کل، برخی از مشخصات مهمی که در یک گاوصندوق باکیفیت مورد نظر قرار می‌گیرند عبارتند از:

مقاومت در برابر حرارت:

مدت زمان مقاومت در برابر حرارت: این مشخصه نشان می‌دهد گاوصندوق تا چه مدت می‌تواند در برابر حرارت مقاومت کند. مثلاً یک گاوصندوق ممکن است بتواند در مدت زمان خاصی مانند 30 یا 60 دقیقه مقاومت در برابر آتش داشته باشد.
دمای مقاومت:

درجه حرارت مقاومت:

نشانگر این است که گاوصندوق چه دمایی را می‌تواند تحت آن مقدار حفظ کند. مثلاً برخی گاوصندوق‌ها به مدت معینی در دماهای بسیار بالا مقاومت دارند.

مقاومت در برابر دود:

درجه مقاومت در برابر دود: این مشخصه نشان می‌دهد گاوصندوق چه مقدار از ورود دود به داخل جلوگیری می‌کند.

مقاومت در برابر آب:

درجه مقاومت در برابر آب: برخی گاوصندوق‌ها مقاومت خوبی در برابر آب دارند. این ویژگی مهم است به خصوص در مواقعی که آب برای اطفای حریق استفاده می‌ شود.

قفل‌ ها و امنیت:

نوع قفل: گاوصندوق‌های باکیفیت از قفل‌های امنیتی پیشرفته برخوردارند که سطح امنیت را افزایش می‌دهند.

جنس بدنه:

گاوصندوق‌های با کیفیت از مواد مقاوم به حرارت و ضدآتش تشکیل شده‌اند، اغلب از جنسهای فلزی مثل فولاد.

ابعاد خارجی:

ابعاد گاوصندوق برای اطمینان از اندازه مناسب و مکان‌گذاری آسان در مکان مورد نظر مهم هستند.

وزن:

وزن گاوصندوق می‌تواند تاثیری بر انتخاب مکان نصب و همچنین انتقال آسان گاوصندوق داشته باشد.

سیستم ردیابی:

گاوصندوق‌های پیشرفته ممکن است دارای سیستم ردیابی جهت نظارت در زمان واقعی بر مکان و وضعیت باشند.

قابلیت‌های اتصال به شبکه:

برخی از گاوصندوق‌ها از اتصال به شبکه‌های اینترنت و ارسال اطلاعات به سرورها برای مدیریت از راه دور پشتیبانی می‌کنند.

گاوصندوق خانگی توکار

در فروشگاه سیف کاوه هم صندوق های اداری و سازمانی توکار عرضه می شود و هم صندوق های نسوز و ضد سرقت خانگی توکار، طبیعتا گاوصندوق های خانگی توکار از آمار فروش بسیار بالاتری برخوردار هستند و شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق خانگی لیست کامل صندوق های خانگی و ضد سرقت توکار را مشاهده نمایید و در این صفحه به صورت آنلاین می توانید با کارشناسان خبره گاوصندوق ارتباط برقرار نمایید و مشاوره تخصصی خرید گاوصندوق باکیفیت را از آن ها دریافت نمایید.

سایت رسمی گاوصندوق توکار

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه گاوصندوق توکار در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت سیف کاوه را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت تولید گاوصندوق توکار

شرکت تولید گاوصندوق توکار با استفاده از دانش به روز متخصصین تولید و ساخت صندوق های نسوز خانگی تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد، قیمت های تعیین شده برای صندوق های نسوز و ضد سرقت سدید نیز با توجه به نرخ اتحادیه گاوصندوق فروشی تهران تعیین و محاسبه می شود، البته شرکت تولید گاوصندوق توکار برای راحتی مشتریان محصولات خود را به صورت اقساطی نیز در بازار عرضه می کند.

استاندارد UL در گاوصندوق توکار چیست؟

استاندارد UL (Underwriters Laboratories) یک سازمان تست و ارزیابی است که در زمینه ارائه خدمات آزمون و گواهی نامه برای محصولات مختلف، از جمله گاوصندوق‌ها، فعالیت می‌کند.

در مورد گاوصندوق‌ها، استاندارد UL یک مجموعه از آزمون‌ها و نیازمندی‌ها را تعیین می‌کند تا اطمینان حاصل شود که گاوصندوق به اندازه کافی مقاوم در برابر حرارت، آتش‌سوزی، و دسترسی غیرمجاز است.

برخی از ویژگی‌هایی که ممکن است در استاندارد UL برای گاوصندوق‌ها مشخص شده باشند عبارتند از:

مقاومت در برابر حرارت:
  • امتیاز آتش‌مقاومیت (Fire Resistance Rating)
  • مقاومت در برابر حرارت مستقیم
مقاومت در برابر تخریب فیزیکی:

مقاومت در برابر حملات فیزیکی مثل تخریب با ابزارهای آتش زا، چکش و غیره.

مقاومت در برابر دسترسی غیرمجاز:

امکانات ایمنی مانند قفل‌ها و سیستم‌های محافظتی

مقاومت در برابر آب و رطوبت:

مقاومت در برابر ورود آب به داخل گاوصندوق

نشانگرها و اطلاعات امنیتی:
  • نصب نشانگرها و برچسب‌های مشخص کننده استانداردها و ویژگی‌های امنیتی
  • هر استاندارد UL برای گاوصندوق‌ها ممکن است به دلیل نوع و کاربرد محصولات مختلف متغیر باشد. بنابراین، برای دقت بیشتر، به استاندارد خاصی که بر روی گاوصندوق مورد نظرتان اعمال شده است مراجعه کنید.

منبع » وب سایت beyram-kabir.ir

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها