جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

سبد لباس یکی از لوازم حمام می باشد که توجه بسیار کمی به آن می‌شود. البته باید بدانید این نوع سبد  ها کاربرد فراوانی دارند. سبد حصیری آستر دوزی شده را می توان خارج از حمام نیز استفاده کرد برخی از موارد استفاده از این سبد شامل اتاق خواب و پذیرایی می باشد. با ما همراه  باشید در ادامه به معرفی انواع سبد لباس و جدیدترین مدل سبد لباس حصیری می پردازیم.

لازم به ذکر است فروشگاه  کریمی پلاستیک یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه پلاستیک فروشی آنلاین می باشد که جدیدترین مدل سبد لباس حصیری را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند برای خرید سبد حصیری می توانید از طریق شماره های درج  شده در بخش زیر با کارشناسان  کریمی پلاستیک تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 09359326080

سبد حصیری چیست

سبد حصیری نوعی سبد می باشد که از حصیر بافته شده است. در حالی که  ظاهر فوق العاده زیبایی که دارد و به محیط مربوطه زیبایی می بخشد کاربرد های فراوان نیز دارد. سبد های حصیری به  طور کلی به  دو دسته تقسیم  یم شوند سبد بافتنی و  حصیری با نخ نازک و سبد حصیری با نخ ضخیم از دسته های سبد حصیری می باشد. از لحاظ عملکرد می توان  از این سبد به عنوان یک سبد لباس حصیری، سبد حوله حمام، سبد میوه حصیری، سبد مواد شویند، سبد حصیری جا نانی و سبد قفسه مجله درمحل کار و منزل استفاده نمود. البته می توان از این نوع سبد حصیری به عنوان یک سبد حصیری تزئینی بدون هیچ گونه کارکردی نیز استفاده کرد.

قیمت سبد حصیری چقدر است؟ لازم  به ذکر است قیمت سبد های حصیری متناسب با اندازه سبد ها و نوع نخ (نازک یا ضخیم) متغییر و متفاوت می باشد.

حصیربافی و تاریخچه آن

یکی از قدیمی‌ترین مصنوعات ساخت بشر حصیر است, حصیربافی  بافت رشته‌های حاصل از الیاف گیاهی است. نمونه‌های اندک به دست آمده در بین‌النهرین و آفریقا نشان می‌دهد. صاحبان این تمدن‌ها از نی و گیاهان روییده شده در باتلاق‌های سفلای بین‌النهرین به منظور بافت زیرانداز حصیری استفاده می‌کردند. البته با توجه به تحقیقات تاریخی انجام شده کاربرد این بافته‌ی طبیعی چیزی بیشتر از یک زیرانداز ساده بوده است.

سبد حصیری ساحلی

یکی از مواردی که در فصل های بهار و تابستان مشاهده می شود، سبد های حصیری هستند که  می توان  از آن سبد ها  به  عنوان کیف معمولی و یا کیف ساحلی نیز استفاده کرد. در خصوص سبد های ساحلی باید بدانید در اندازه های بزرگ در سواحل و کنار استخرها مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که تعداد زیادی از وسایل ما را حمل می کنند و در برابر آفتاب بسیار مقاوم هستند.

انواع مختلف سبد حصیری

لازم  است  بدانید  سبد های حصیری گوناگون در رنگ های طبیعی  و یا در رنگ های گوناگونی موجود هستند. برخی از این  مدل ها شامل: مدل های زیپ دار، دکمه دار، گیره یا دهانه باز و ……. می باشد. قیمت  سبد  حصیری نی متناسب با نوع بافت و مارک و اندازه ای که دارد متغییر می باشد.

انواع مختلف سبد حصیری به  شرح  زیر می باشد:

  • سبد حصیری مدل استوانه ای 27-27
  • سبد حصیری مدل دسته دار
  • سبد حصیری مدل خمره ای
  • سبد حصیری کد 15
  • سبد حصیری مدل خمره ای نقلی کد 15
  • سبد حصیری مدل Sun Flower
  • سبد حصیری مدل Luxury
  • سبد حصیری مدل Ideal
  • سبد حصیری فامیلیران مدل درب دار کد 10.12
  • سبد حصیری مدل KAMELIA S211
  • سبد حصیری مدل قایقی
  • سبد حصیری گود آلفا مدل 0056
  • سبد حصیری مدل BIAF03
  • سبد حصیری مدل BN Square
  • سبد حصیری مدل Laplume
  • سبد حصیری مدل BF NE04
  • سبد حصیری مدل q1131
  • سبد حصیری مدل اسلوا 26
  • سبد حصیری مدل آتریسا S-KH مجموعه 2 عددی
  • سبد حصیری مدل خمره ای کد 25
  • سبد حصیری مدل AF NE303 مجموعه 3 عددی

در پی بحث در ارتباط با  حصیر نمی توان به فرش های حصیری اشاره نکرد این مدل فرش ها در طی چندین سال اخیر مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است.

شما در بخش بالا با انواع سبد های حصیری آشنا شدید می توانید برای کسب اطلاعات  بیشتر در خصوص هر یک از این  سبدها و استعلام قیمت این محصولات از طریق شماره درج شده در ابتدای پست با  کارشناسان متخصص کریمی پلاستیک تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد برای مطالعه »» سبد مسافرتی یکی دیگر از محصولات پر فروش فروشگاه کریمی پلاستیک می باشد. لازم به ذکر است این سبد دارای کاربردهای فراوانی نیز است. شما  می توانید  برای کسب اطلاعات  بیتشر در خصوص این  نوع سبد و استعلام  قیمت  این  محصول روی لینک کلیک کرده و  به صفحه مربوطه در کریمی پلاستیک مراجعه نمایید.

انواع سبد رخت چرک

بهترین وسایلی که افراد خانواده می توانند لباس‌های چرک و کثیف خود را درون آن قرار دهند سبد رخت چرک می باشد با استفاده از این سبد می توانید از پخش شدن لباس ها در منزل جلوگیری کنید. شما می توانید از رخت چرک برای جمع کردن لباس های کثیف و آماده برای شستن استفاده کنید.

در بخش زیر با انواع سبد رخت چرک آشنا می شوید. انواع سبد رخت چرک  به شرح  زیر می باشد:

  • سبد لباس چرک حصیری
  • سبد لباس تاشو
  • سبد لباس پلاستیکی
  • سبد  لباس فلزی
  • سبد  لباس بامبو
  • سبد  لباس زیباسازان

سبد لباس چرک حصیری

یکی از انواع سبد رخت چرک؛ سبد حصیری می باشد که این مدل سبد با ظاهر کلاسیک و پوشش درونی پارچه ای طرفداران زیادی دارد علاوه بر آن می‌تواند جزئی از دکوراسیون منزل شما نیز باشد و فضای جذاب تری را در منزل شما ایجاد کند.

مرکز فروش سبد لباس ارزان

کریمی پلاستیک یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های پلاستیک فروشی آنلاین میباشد که تمامی محصولات با کیفیت فوق العاده عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند همچنین این فروشگاه برای تمامی محصولاتش ضمانت ارائه می دهد. همچنین جالب است بدانید این فروشگاه همواره خدمات پشتیبانی آنلاین بیست و چهار ساعت را برای تمامی مشتریان ارائه می دهد.

به جرات می توان گفت این فروشگاه به دلیل مزایای فراوانی که دارد در طی چندین  سال اخیر جزء معتبرترین و بهترین فروشگاه ها می باشد و تمامی محصولاتش را با گارانتی ارائه می دهد.

نکته: شما می توانید برای اطمینان از خرید خود قبل از انتخاب و خرید نهایی قیمت محصول مورد نظر برای مثال سبد لباس چرک دیجی کالا را  با  محصولات کریمی پلاستیک مقایسه نموده و در نهایت  محصول مورد نظر را خریداری کنید.

اگر قصد خرید محصولات کریمی پلاستیک را دارید پیشنهاد می کنم هر چه زودتر اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید تا از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره مند شوید.

پیشنهاد بررسی : سبد مسافرتی دیجی کالا

قیمت سبد لباس حصیری کودک

یکی از دلنشین‌ترین طراحی‌های داخلی, چیدمان اتاق کودک است. تلاش برای اینکه زیباترین مکان را برای دلبندتان فراهم کنید و از شادی او شاد شوید تحسین برانگیز است. استفاده از رنگ‌ها و دقت به نور ضمن در نظر گرفتن ظرفیت و شرایط موجود مستلزم توجه به نکات و مشاهده نمونه کارهای طراح‌ها و معمارهای داخلی حرفه‌ای است. توجه به سن و جنسیت کودک یا نوجوان و توجه به علایق و سلایق آن‌ها نتیجه کار را بهتر خواهد کرد.

به همین جهت برای زیبایی بخشیدن بیشتر به اتاق کودک می‌توان از ست‌ها و نیم ست‌های سیسمونی دکوراتیو اتاق کودک استفاده نمود. اما آنچه را که باید برای سلامت کودکانمان بیشتر به آن توجه کنیم میزان حساسیت نوزادان و کودکان به اجسام و لوازم تزئینی دور و اطرافشان است. از این رو در این محصولات سعی شده تا از رنگ‌های آکریلیک بر پایه آب و پارچه‌های ضد حساسیت بکار رود تا تاثیرات منفی و حساسیت زایی بر روی کودکانمان ایجاد نکند.

سبد لباس بچه از کجا بخرم

اگر به دنبال تجربه حس ناب بازی طبیعت هستید، خرید انواع محصولات سبد حصیری لباس کودک را به شما پیشنهاد می شود. اگر دائم از خود سوال می کنید سبد حصیری از کجا بخرم ما به شما فروشگاه اینترنتی نورینه را معرفی می کنیم. این فروشگاه به عنوان یک بازار سبد حصیری آنلاین و همچنین یکی از بهترین عرضه انواع سبد حصیری اتاق کودک و خام اعم از سبد لباس ارزان … پرداخته است.

منابع:

منبع: جدیدترین مدل سبد لباس حصیری

منبع: سبد حصیری عمده از کجا بخرم

منبع: سبد لباس چرک فلزی

منبع: سبد لباس تاشو دیجی کالا

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها