درب کرکره برقی یا کرکره برقی اتوماتیک را می توان یکی از ابزار های دانست که در سهولت زندگی نقش بسزایی دارد. در ده های قبل افراد برای حفاظت و آسانی بیشتر در محیط زندگی و محل کار خود از کرکره استفاده می کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی نوعی جدید از دسته کرکره با عنوان درب کرکره برقی تولید شده اند. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی مباحث در ارتباط با درب کرکره برقی بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیافت مشاوره رایگان با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

پیشنهاد ویژه : برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه قیمت درب کرکره برقی دیجی کالا نیز استفاده کنید.

درب کرکره برقی چیست

کرکره های برقی با  قالب رول آپ اتوماتیک با استفاده از یک ریموت کنترل به عنوان درب ورودی مغازه و پارکینگ نصب خواهند شد. که امروزه با ارتقا محصولات ساختمانی؛ کرکره ها به صورت برقی تولید و از طریق شرکت نصب کرکره برقی اجرا می شوند. کرکره های برقی در هنگام قطع شدن برق هم قابل استفاده هستند و قابلیت خلاص کن هم در کرکره های برقی قرار داده شده است.

کاربرد درب کرکره برقی

کاربرد درب کرکره برقی چیست؟ معمولا از درب های کرکره برقی برای مغازه، پارکینگ استفاده می شود. به ویژه پارکینگ هایی که قصد دارند از پشت درب نیز برای پارک کردن خودرو استفاده نمایند. توجه داشته باشید اصلی ترین نکته در خصوص انتخاب و خرید درب کرکره برقی مرغوبیت و کیفیت تیغه های آن می باشد. امروزه کرکره های اتوماتیک برای حفاظت از محیط با عنوان یکی از درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز صنعتی و تجاری و …… مورد استفاده قرار می گیرد تا از نفوذ صدا، نور خورشید، باد و ….. جلوگیری کنند.

ما علاوه بر تولید و توزیع کرکره برقی فروشنده پرده برقی نیز هستیم. به همین منظور پیشنهاد می کنم صفحه شید رول دیجی کالا را نیز بررسی کنید.

مزیت درب کرکره برقی چیست؟

مزیت درب کرکره برقی چیست؟ یکی از مزیت های این نوع درب کرکره برقی قیمت این درب می باشد. قیمت این نوع درب بسیار ارزان تر از سایر درب ها می باشد. این درب در کوتاه ترین درب ساخته و نصب می شود و خرابی آن بسیار کمتر می باشد. یکی دیگر از مزیت های این نوع درب کرکره ای این است که این درب ها رنگ بسیار با کیفیت کوره ای دارند. مزایای دیگر آن نسبت به درب های لولایی این است که متناسب با خاصیت رول به سمت بالا در کرکره برقی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

اگر قصد خرید کرکره برقی دست دوم در تبریز را دارید برای استعلام قیمت می توانید به صفحه قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز مراجعه نمایید.

درب کرکره برقی پارکینگ

در بسیاری از کشور های پیشرفته جهان از کرکره پارکینگ برای بالابردن ایمنی بیشتر در این مکان ها استفاده می شود. همچنین در اکثر کارخانه ها، سوله ها، کارگاه ها و …….. برای افزایش امنیت و سرعت عبور ماشین های سنگین و صنعتی از درب های کرکره برقی پارکینگ می توان استفاده کرد.

برخی از مکان های قابل نصب کرکره برقی شامل: بالکن، کرکره برقی تراس، کرکره برقی پنجره، کرکره برقی مغازه، کرکره برقی پارکینگ می باشد. استفاده از کرکره اتوماتیک برای تمام افراد ممکن می باشد چرا که نیاز به تخصص و عملیاتی خاص نیست و تنها با استفاده از یک ریموت ساده باز و بسته می شوند. لازم است بدانید با راه اندازی و نصب کرکره اتومات ریموت دار مقاوم در برابر سایش، سالیان سال احتیاجی به رنگ و تعویض کرکره اتوماتیک نخواهد داشت.

شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص روغن کاری کرکره برقی مقاله روغن کاری کرکره برقی را مطالعه نمایید.

در کرکره های فروشگاهی به دلیل مواد اولیه استفاده شده و مقاومت بالای آن در برابر ضربه، قیمت آن نسبت به کرکره های دیگر نسبتاً بالاتر است اما به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی هستند. قیمت کرکره معمولی و همچنین سایر کرکره ها بر اساس متراژ و قطعات استفاده شده تعیین می شود.

پیشنهاد ویژه: علت بالا نرفتن کرکره برقی چیست؟ شما می توانید برای بررسی علت بالا نرفتن کرکره برقی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

کرکره برقی پنجره، کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه، کرکره برقی تراس و بالکن از جمله مکان های قابل نصب کرکره برقی است که یک کرکره برقی خوب با قیمت مناسب بستگی به نوع تیغه آلمینیومی یا پانچ دار یا تیغه کرکره برقی شیشه ای پلی کربنات یا کرکره برقی رنگی و طرح چوب دارد. استفاده از کرکره اتوماتیک برای تمام افراد امکان پذیر است چرا که نیاز به عملیات و تخصصی خاص ندارد و فقط با یک ریموت ساده باز و بسته می شود. با راه اندازی و نصب کرکره اتومات ریموت دار مقاوم در برابر سایش، سالها نیاز به رنگ و تعویض کرکره اتوماتیک نخواهید داشت.

انواع درب کرکره برقی

در ارتباط با انواع درب کرکره برقی لازم است بدانید هر کدام از انواع کرکره برقی دارای اجزا و جنس های گوناگونی هستند که در اینجا به بررسی برترین آنها می پردازیم. انواع درب کرکره برقی به شرح زیر می باشد:

  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی گالوانیزه
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی پلی کربنات

شما می توانید برای آشنایی با انواع تیغه کرکره برقی به صفحه مربوطه در همتا مراجعه نمایید.

کرکره برقی آلومینیومی

علت نام گذاری این کرکره با عنوان آلومینیومی به دلیل تیغه استفاده شده در کرکره برقی می باشد. در این نوع کرکره، تیغه ای از آلومینیوم استفاده شده است که همان باعث مزایای ویژه کرکره شده است. جنس آلومینیومی تیغه باعث شده است که این کرکره به شدت در مقابل تغییرات آب و هوایی و ضربه مقاوم باشد. پس اگر قصد خرید کرکره برقی با مقاومت بالا را دارید این کرکره بهترین نوع برای شما می باشد.

درب کرکره‌ ای گالوانیزه

در ارتباط با این کرکره لازم است بدانید مشابه کرکره آلومینیومی می باشد اما در مقایسه با کرکره برقی آلومینیومی دارای مقاومت بسیار بالاتری می باشد. علت آن هم این است که تیغه گالوانیزه همان تیغه آلومینیومی می باشد که بر روی آن روکشی از روی استفاده شده است. کرکره برقی گالوانیزه یکی از بهترین نوع درب  کرکره برقی ازنظر مقاومت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه قیمت ورق گالوانیزه دست دوم نیز استفاده کنید.

کرکره برقی فولادی

همانطور که از نام این نوع کرکره برقی پیدا است جنس آن از فلز فولاد می باشد و می تواند بهترین نوع کرکره برای افراد باشد. اگر قصد خرید کرکره ای مقاوم را دارید که به هیچ وجه صدمه نبیند و همچنین عایقی مناسب در مقابل انواع عوامل باشد، پیشنهاد ما به شما خرید کرکره برقی فولادی از فروشگاه همتا می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول و استعلام  قیمت آن از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان همتا تماس حاصل نمایید.

درب برقی پلی کربنات

کرکره‌های پلی کربنات به کرکره‌های شیشه‌ای و شفاف نیز معروف هستند و این موضوع را می‌توان در ظاهر آنها دید. اما این قضیه موجب شده است که افراد نسبت به مقاومت این نوع کرکره مطمئن نباشند. باید به شما بگوییم که این تیغه در حقیقت نه تنها مقاوم است بلکه نشکن نیز می‌باشد! این بدان معناست که دیگر هیچ آسیبی مغازه و یا منزل شما را نمی‌تواند تهدید کند و می‌توانید با خیال راحت از این نوع کرکره استفاده کنید.

کرکره برقی فولادی

همانطور که از نام این کرکره پیداست، جنس آن از فلز فولاد است و می‌تواند بهترین نوع کرکره برای شما باشد. اگر به دنبال کرکره‌ای مقاوم هستید که به هیچ صورت آسیب نبیند و همچنین عایقی بسیار مناسب در برابر انواع عوامل باشد، می‌توانید خرید این کرکره را در نظر بگیرید.

مشخصات بهترین برند تیغه کرکره برقی

مشخصات بهترین برند تیغه کرکره برقی چیست؟ در این بخش قصد داریم مشخصات بهترین برند تیغه کرکره برقی را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از مشخصات بهترین برند تیغه کرکره برقی به شرح زیر می باشد:

  • میزان آلومینیوم به کار رفته تیغه کرکره برقی
  • ضد حریق بودن
  • مقاومت درب کرکره برقی
  •  رنگ الکترواستاتیک
  • وزن تیغه
  • تعداد پل تیغه کرکره
  • استقامت مناسب تیغه ها
  • تعداد پل تیغه
  • ضد سرقت بودن
  • ریل درب کرکره برقی
  • برند کارخانه
  • موتور درب کرکره برقی

اگر شناختی نسبت به انواع موتور درب کرکره برقی ندارید می توانید به صفحه انواع موتور درب کرکره ای مراجعه نمایید.

بهترین نوع درب کرکره برقی

در حال حاضر به دلیل محبوبیت این نوع درب ها در میان افراد شرکت های گوناگونی در صدد ساخت اینها نوع درب ها بر آمده اند. این شرکت ها روزانه خصوصیات جدیدی به کرکره های تولید خود اضافه می کنند که در این صورت انتخاب کرکره را سخت خواهند کرد. به همین علت ما امروزه با طیف گسترده ای از کرکره ها سر و کار داریم که هر کدام دارای اجزای گوناگون و جنس مربوط به خود هستند. البته به هیچ عنوان به این معنی نیست که یک نوع آن از دیگری برتری دارد به هر حال شما باید نسبت به کاربردی که در نظر دارید درب کرکره ای مناسب را انتخاب نمایید.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

در ارتباط با  بهترین برند تیغه کرکره برقی لازم است بدانید بهترین برند تیغه کرکره برقی دارای مشخصات فراوانی می باشد که قبل از خرید و انتخاب باید به آنها توجه داشته باشید. برند های متفاوتی در عرصه تولید تیغه های کرکره برقی فعالیت می کنند که اکثر آنها دارای سطح کیفی بالایی هستند. اما نکته ای مهم تر از برند وجود دارد که شامل انتخاب مشخصات تیغه می باشد. شما می توانید  در بخش بالا  با مطالعه هر یک از درب های کرکربره برقی بهترین تیغه کرکره برقی را برای خود متناسب با کاربرد آن انتخاب و از فروشگاه همتا خریداری کنید.

لازم به ذکر است شما می توانید در بخش بالا عکس کرکره برقی جدید را مشاهده نمایید. قبل از بررسی قیمت لازم است قیمت درب کرکره برقی را در سایت های معتبر مانند: قیمت درب کرکره برقی دیجی کالا، قیمت کرکره برقی دست دوم دیوار و …… مشاهده نمایید در نهایت محصول مورد نظر خود را با اطمینان از فروشگاه همتا خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه بهترین برند تیغه کرکره برقی شوید.

قیمت درب کرکره برقی

قیمت درب کرکره ای پارکینگ چقدر است؟ قیمت درب کرکره ای ضد سرقت چقدر است؟ لازم است بدانید موارد زیادی هستند که در قیمت قیمت درب برقی مغازه یا همان درب کرکره برقی تاثیر گذار می باشند. که شامل: هزینه نصب کرکره برقی، نوع تیغه، ابعاد کرکره، اندازه کرکره، جنس تیغه و …. می باشد. تمامی موارد ذکر شده باید از طریق شرکت ارائه دهنده خدمات کرکره برقی مورد بررسی قرار گیرد و سپس قیمت گذاری انجام شود. شما می توانید در خصوص محاسبه قیمت کرکره برقی (قیمت هر متر مربع کرکره برقی) به صفحه مربوطه در همتا مراجعه نمایید.

سوالات متداول

آیا واقعا برند کرکره برقی نشان دهنده کیفیت آن است؟

بله، اما مشکل اینجاست که در بازار کرکره برقی نمی توان جنس اصل از متفرقه را از برچسب یا لیبل روی آن تشخیص داد، چرا که کارگاههایی در همان بازار آهن وجود دارند که به سفارش مشتریانشان لیبل تولید میکنند تا بر روی تیغه ها چسبیده شوند و بسیاری از فروشندگان از لیبل  برندهای اسم و رسم دار برای اجناس معمولی و ضعیف استفاده می کنند.

تیغه آلومینیوم، فولادی یا پلی کربنات ؟

هر کدام از این تیغه ها مزایا و معایبی دارند که ما در جایی دیگر به آنها می پردازیم. اما به دلیل سهم اعظم تیغه های آلومینیومی ما ابتدا به آن می پردازیم تا تفاوت یک تیغه خوب را با تیغه های بی کیفیت دریابید.

بهترین فروشگاه برای خرید درب کرکره برقی کدام است؟

فروشگاه همتا یکی از بهترین فروشگاه های خرید کرکره برقی می باشد که شما می توانید برای خرید و استعلام قیمت با شماره های 02155449212 و 09122552119 تماس بگیرید.

منابع:

منبع: بهترین نوع درب کرکره برقی

منبع: بهترین تیغه درب کرکره برقی

منبع: قیمت هر متر مربع کرکره برقی

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها