گوشی‌های موبایل کارکردهای زیادی دارند؛ از تماس و ارسال پیام گرفته تا عکس‌برداری و بازی. کمتر کسی را می‌‌توان پیدا کرد که چند بازی روی گوشی‌اش نصب نکرده باشد. اما برای یک گیمر حرفه‌ای،‌ قابلیت‌های فنی گوشی اهمیت بیشتری دارد. شیائومی جز< برندهایی است که تمرکز زیادی بر تولید محصولات مناسب برای گیمرها و گیمینگ گذاشته است. در این مقاله به معرفی چهار گوشی شیائومی مناسب برای بازی خواهیم پرداخت.
گوشیMi 10T Pro 

گوشی شیائومی Mi 10T Pro  بسیار شبیه هم‌خانواده‌ی خود یعنی Mi 10 است؛ ولی وقتی به مشخصات آن کمی بیشتر دقت کنیم، می‌بینیم ارزش خرید بالاتری دارد، به ویژه هنگامی که قرار است ساعت‌ها با آن به بازی مشغول شویم.

این گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 است و 8 گیگابایت رم دارد. از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در ساخت آن استفاده شده. حافظه‌ی داخلی آن نیز 128 یا 256 گیگابایت است که برای نصب بازی‌ مناسب محسوب می‌شود.

از طرف دیگر صفحه‌ی نمایش فوق سریع‌اش 144 هرتز قدرت دارد. بنابراین منصفانه‌ است که
Mi 10T Pro  را در لیست سریع‌ترین نمایشگرهای حال حاضر قرار دهیم.

اما مهم‌ترین دلیلی که باعث شده  Mi 10T Proدر صدر لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی قرار بگیرد، پشتیبانی فوق‌العاده‌ی آن از بازی‌هاست. پردازنده‌ی پر قدرت، رم بالا و صفحه‌ی نمایش بزرگ تمام چیزی‌ست که یک گیمر به آن احتیاج دارد.

گوشی Poco X3

گوشی Poco X3

سری پوکوی گوشی‌های شیائومی در رده‌ی گوشی‌های اقتصادی این برند قرار دارند. با توجه به قیمت و امکانات Poco X3 یک گوشی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

تراشه‌ی پردازنده‌ی آن اسنپدارگون G732 است. از رم 6 گیگابایتی در ساختش استفاده شده. بنابراین گوشی قدرت بالایی در پردازش اطلاعات بازی‌ها دارد. به این معنا که به راحتی بدون وقفه یا توقف می‌توانید هر نوع بازی را با Poco X3 اجرا کنید.

ارزان بودن گوشی Poco X3 فریب‌تان ندهد. با خرید پوکو ایکس 3 یک گوشی با کارکردهای بالا اما قیمت بسیار مناسب نصیب‌تان خواهد شد.باتری آن 5160 میلی‌آمپر ساعتی توان دارد. با یک بار شارژ کامل ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

صفحه‌ی‌نمایش 6.67 اینچی آن، 120 هرتزی است. که با توجه به قیمت گوشی، به سختی بتوان مشابه آن را پیدا کرد.

حافظه‌ی داخلی گوشی در 3 مدل معرفی شده به بازار شامل 64، 128 و 256 گیگابایت می‌شود. اگر این میزان فضای ذخیره‌سازی برای شما کم است، می‌توانید از حافظه‌ی جانبی مایکرو‌اس‌دی کمک بگیرید.

گوشی Mi 10 5G

یک گوشی پرچمدار و پر قدرت که قابلیت‌های فنی زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. پردازنده‌ی 8 هسته‌ای آن مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 865 شده. رم آن برابر با  12 یا 8 گیگابایت است. باتری که در Mi 10 5G استفاده کرده‌اند 4780 میلی‌آمپر ساعتی توان دارد.

استفاده از تکنیک‌های خنک‌کننده‌ی باتری در کنار مشخصات فنی‌‌ای که ذکر کردیم، از Mi 10 5G یک کنسول بازی قوی ساخته. وقتی با این گوشی شروع به بازی می‌کنید، خیال‌تان از بابت مشکلاتی مانند داغ کردن گوشی، هنگ کردن یا اجرا نشدن بازی آسوده است.

اما امکانات دیگر Mi 10 5G همچنان برای گیمرها جذاب است. به شارژر سریع 30 واتی تجهیز شده، که می‌توان در اندک زمانی گوشی‌ را کامل شارژ کند. صفحه‌ی نمایش 6.67 اینچی آن 90 هرتز قدرت دارد که باعث می‌شود بازی‌ها نرم و روان اجرا شوند. فضای ذخیر‌ه‌سازی آن هم برابر با 128 یا 256 گیگابایت است.

 در یک کلام Mi 10 5G جزء بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شود.

گوشی Redmi Note 9 Pro

گوشی Redmi Note 9 Pro

ردمی نوت 9 پرو از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای‌ است که می‌توانید بخرید. اگر بخواهیم صادقانه درباره‌ی خرید آن حرف بزنیم با توجه به امکانات و قیمت به صرفه‌ای که دارد، یک خرید شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

پردازنده‌ی 8 هسته‌ای آن از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 720G کوالکوم بهره مند است. 8 گیگابات رم دارد که در مجموع سرعت پردازش داده‌ی فوق‌العاده‌ای به گوشی داده. با خرید Redmi Note 9 Pro می‌توانید هر بازی‌ای که دوست‌داشتید در گوشی‌تان نصب و اجرا کنید.

باتری بزرگ 5020 میلی‌آمپر ساعتی آن به شارژر سریع 30 واتی مجهز شده. بنابراین ردمی نوت 9 پرو نه تنها خیلی سریع شارژر می‌شود، بلکه به صورت طولانی مدت از شارژ نگه‌داری می‌کند.

حافظه‌ی داخلی گوشی 64 یا 128 گیگابایت است. برای جبران کمبود فضای‌ ذخیره‌سازی، امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی MicroSD در نظر گرفته شده است.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی 4 گوشی شیائومی مناسب برای بازی پرداختیم. شیائومی حرفی برای گفتن به جای نمی‌گذارد. این برند برخی مدل‌ها را به صورت تخصصی برای بازی طراحی می‌کند. استفاده از پردازنده‌های پرقدرت و رم بالا در اغلب گوشی‌ها در کنار ویژگی‌های صفحه‌ی نمایش دست گیمرها را برای خرید از شیائومی باز گذاشته است.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها