اگر در غرب تهران سکونت دارید و به دنبال بهترین و تخصصی ترین آموزش icdl صفر تا صدی هستید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های آموزش icdl تله تیچرز میباشد. این دوره ها به صورت ویدیویی بوده و شما میتوانید در هر منطقه ای از ایران به راحتی از تخصصی ترین آموزش بدون هیچ محدودیتی بهره مند شوید.

شما میتوانید با مراجعه به سایت تله تیچرز به نشانی www.tele-teachers.com و بخش آموزش icdl فیلم ها را با ارزان ترین قیمت دریافت کنید و اقدام به دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای کنید.

آموزش icdl در غرب تهران

ما در سایت تله تیچرز امکانات مختلفی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و شما میتوانید از این امکانات نهایت بهره را ببرید. ما برای هر قشری با هر محدودیتی چاره اندیشیده ایم و آموزش icdl خود را در قالب های مختلف ارائه داده ایم.

شما میتوانید در آموزش های ویدیویی ما شرکت کنید و با کمترین هزینه آموزش صفر تا صد ای سی دی ال را دریافت کنید. به این ترتیب بدون نیاز به صرف هزینه های رفت و آمد و بدون محدودیت زمانی و مکانی میتوانید از این آموزش ها بهره مند شوید.

راه دیگری هم برای بهره مندی از این آموزش وجود دارد که آن شرکت در کلاس های حضوری این مجموعه میباشد. شما میتوانید در کلاس های آموزش icdl آموزشگاه آریا تهران به صورت حضوری شرکت کنید.

در این حالت میتوانید باکیفیت بالاتری از مطالب آموزشی بهره ببرید و از حضور برترین اساتید برای ر فع اشکالات خود استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است در آموزش icdlحرفه ای ما به صورت حضوری ، مجازی و ویدیویی اساتید و کیفیت تدریس یکسان میباشد و شما میتوانید بر اساس شرایط کاری و علاقه خود یک روش یادگیری را انتخاب کنید.

دوره ICDL چیست

واژه ICDL مخفف International Computer Driving Licence مهارت هفت گانه ای در زمینه کامپیوتر می باشد. یادگیری مهارت های هفت گانه ICDL بیانگر کفایت در مهارتهای کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می شود. بنابراین برای آزمونهای استخدامی در داخل و خارج از کشور حیاتی ست.

اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت های هفت گانه ICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان ها و حتی کشورها در طرح های آتی و توسعه ای خود یکی از استراتژی های اصلی خود را به آن اختصاص داده اند.

برای اطلاعات بیشتر درباره icdl و کاربرد ها و بازار کار آن در ایران میتوانید به صفحه icdl چیست مراجعه کنید.

آموزش مجازی کامپیوتر رایگان

در واقع آموزش مجازی کامپیوتر در آموزشگاه آریا تهران شامل فیلم ها و مقالات آموزشی است. فیلم های آموزشی ICDL در بالا بصورت هفت قسمت از هفت مهارت آموزش کامپیوتر قرار داده شده. شما علاوه بر دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد، امکان خرید آموزش icdl جامع را نیز دارید.

مجتمع فنی آریا تهران در پکیج آموزش مجازی کامپیوتر خود سعی کرده تا اصل آموزش کامپیوتر برای همه را رعایت کند. یعنی هم آموزش آکادمیک برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون استخدامی، و هم آموزش ICDL بازار کاری فشرده برای علاقمندان به اشتغال و حضور در بازار کار.

شما پس از گذراندن دوره های آموزش مجازی ICDL می توانید از خدمات آزمون آنلاین ICDL نیز استفاده کنید. درصورتی که بتوانید با کمک نمونه سوالات عملی icdl رایگان و فیلم های آموزشی رایگان در این آزمون نمره قبولی بدست بیاورید، فرصت خواهید داشت تا مدرک ICDL مورد تایید سازمان استخدامی را از آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران دریافت کنید.

آموزش کامل کامپیوتر

این مجموعه یک پکیچ ویژه برای یادگیری کامل کامپیوتر می باشد. یعنی شما خرید و مشاهده فیلم های این دوره به صورت کامل و همچنین پرداختن به تمرین هایی که در هر فصل برای شما مشخص شده و شرکت در آزمون آنلاین تله تیچرز به صورت کامل به مباحث icdl در سطح بسیار بسیار خوبی مسلط می شوید.

این پکیج کاملا رقابتی بوده و مزایای بیشماری نسبت به دوره های رایگان و همچنین دوره های پولی که رقبا ارائه می دهند دارد.

مهمترین ویژگی که آموزش مهارتهای هفتگانه icdl در تله تیچرز دارد این است که اول از همه برترین اساتید icdl ایران گرد هم امده اند تا جامع ترین آموزش را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و این آموزش هم به صورت تئوری  و عملی است و شما برای ورود به بازار کار آماده میشوید.

دیگر ویژگی مهم آموزش کامل کامپیوتر تله تیچرز قیمت مناسب این آموزش میباشد. در مقایسه با سایر سایت ها ما برای آموزش مهارتهای هفتگانه icdl هزینه بسیار کمی دریافت میکنیم و آموزش صفر تا صد icdl را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

دیگر مزیت آموزش مهارتهای هفتگانه icdl تله تیچرز آماده شدن برای ازمون استخدامی میباشد. مبنای تدریس اساتید ما در این دوره آموزشی ورود  کارآموزان به بازار کار و کسب درآمد میباشد.

در این دوره آموزش صفر تا صد icdl شما میتوانید  با کار کامپیوتر و نرم افزار های کاربردی را به طور کامل یاد بگیرید و برای شرکت در این دوره آموزشی نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید.

دیگر مزیتی که آموزش مهارتهای هفتگانه icdl تله تیچرز دارد این است که شما میتوانید هر بخش از این مهارت های هفت گانه را به صورت جداگانه خریداری کنید و نیازی نیست این پکیج کامل را بخرید و به این ترتیب با هزینه کمتر میتوانید هر حوزه ای که اطلاعات کمی درباره آن دارید را خریداری کنید.

برای دانلود آموزش بخش های مختلف مهارت های هفتگانه کامپیوتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

فیلم آموزش کامپیوتر به زبان ساده

این آموزش بدون هیچ پیچیدگی خاصی که سایت های دیگر با زبانی بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید از ۰ تا ۱۰۰ icdl را به شما یاد می دهد.

شما بدون هیچ گونه پیش نیازیی تنها با مشاهده این ویدیو ها می توانید تا حد بسیار خوبی به مباحثی که به شما درس داده می شود مسلط شوید.

علاوه بر آن می توانید در طول دوره از آپیدیت هایی که به این پکیج اضافه می شود به صورت دائم دسترسی داشته باشید و در هر کجا که به سوالی برخورد داشتید بلافاصله آن را با استاد مربوطه مطرح نمایید.

مهارت‌های هفتگانه ICDL چیست؟

معمولا آموزش های ICDL را به 7 دسته کلی تقسیم بندی می کنند. این 7 مهارت را در زیر می بینید:
•    (IT) آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات
•    (Windows) آشنایی با سیستم عامل ویندوز و نحوه کار با آن
•    (Word) آموزش استفاده از نرم افزار واژه پرداز
•    (Excel) آموزش استفاده از صفحه گسترده
•    (Access) آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده‌ها
•    (PowerPoint) آموزش استفاده از نرم افزار ارائه مطلب
•    (Internet) آموزش مفاهیم اولیه اینترنت و ارتباطات
 

در زیر به طور خلاصه با این مهارت ها آشنا خواهید شد:

IT: یادگیری مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه های اطلاعاتی و رایانه.

Windows: آشنایی با ویندوز به عنوان یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین سیستم عامل ها. یادگیری استفاده از ویندوز، مدیریت فایل ها و فولدرها و یادگیری بخش های مختلف آن.

Word: واژه پرداز ورد، یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مجموعه ماکروسافت آفیس Office است. در این بخش کاربران با برنامه ورد، نحوه استفاده از آن، نحوه تایپ، تنظیم و چاپ متون و اشکال مختلف را فرا می گیرند. 

Excel: اکسل، یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه آفیس است. نرم افزار صفحه گسترده برای محاسبات عددی، حسابرسی، نمودار و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می شود. در این بخش کاربران با نحوه فرمول نویسی و محاسبات در اکسل آشنا خواهند شد. 

Access: اکسس یکی از نرم افزارهای آفیس است که برای مدیریت پایگاه داده استفاده می شود. در این بخش کاربران نحوه ورود اطلاعات به پایگاه داده، مدیریت پایگاه داده، ساخت کوئری و پرسشنامه را فرا می گیرند. 

PowerPoint: اگر دانشجو هستید احتمالا با این نرم افزار به خوبی آشنا هستید! یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای ارائه مطالب پاورپوینت است. در این بخش کاربران با ساخت اسلاید ها و تنظیمات مختلف آن برای ارائه مطالب آشنا می شوند. 

Internet: در این بخش، کاربران با اینترنت، ارتباطات، جستجو در ایترنت و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگرها آشنا می شوند.

ضرورت های فراگیری دوره ICDL و اخذ گواهینامه چیست؟

گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای برای افرادی که قصد استخدام یا ارتقای شغلی در شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی را دارند ضروری میباشد.

گواهینامه ICDL قابلیت کامپیوتری کارمندان را تضمین میکند.

گواهینامه ICDL فنی و حرفه ای برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند ضروری میباشد.

گواهینامه ICDL برای کارمندان، مهارتهای کامپیوتری قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

گواهینامه ICDL سطوح توانایی IT را در یک سازمان تضمین میکند.

گواهینامه ICDL هزینه های پشتیبانی IT را کاهش می دهد.

گواهینامه ICDL از وقت تلف شده ناشی از فقدان دانش و روشهای کاری غیر موثر IT میکاهد. دوره های آموزشی زیادی وجود دارد که انتخاب را برای کارفرمایان و کارمندان مشکل کرده است.

گواهینامه ICDL تعریفی استاندارد و مقیاسی دقیق برای مهارتهای کامپیوتری بوده که در سطح بین المللی مورد تایید است. همچنین این گواهینامه بین نیازهای کارفرمایان و مهارتهای کارمندان تعادل ایجاد می کند.

منبع : www.tele-teachers.com

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *