امروز قصد داریم که شما را با آموزش اکسل و محتوای آن آشنا کنیم اگر که قصد دارید اکسل را به صورت رایگان یاد بگیرید و با آن به خوبی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید شما را با آموزش اکسل رایگان آشنا کنیم. شما میتوانید با شرکت در کلاس اکسل در مدت زمان کوتاهی نحوه کار با این نرم افزار پرکاربرد را یاد بگیرید . با دریافت مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

اکسل چیست

اخیراً برای بعضی از کاربران این سوال پیش آمده است که اکسل چیست و می تواند چه کارهایی انجام دهد حال میخواهیم با هم به جواب این سوال بپردازیم

همانطور که میدانید اکسل جزو یکی از نرم افزار های مایکروسافت از زیر مجموعه های آفیس می باشد این نرم افزار به دلیل قدرت بالایی که در محاسبات دارد توانسته است که یکی است بهترین و ارزشمندترین نرم افزار در دنیا تبدیل شود که این نرم افزار در دنیایی تجارت نقش مهمی دارد.

شاید برای بعضی از افراد سوال باشد که اکسل در چه زمینه ای استفاده می شود در جواب این سوال باید بگویم که با نرم افزار اکسل تقریباً می‌توان همه کاری انجام داد از جمله محاسبات مالی  ادارات و شرکت ها که با فرمول نوسی هایی که اکسل دارد میتوان به راحتی این عمل را انجام داد و به راحتی محاسبه کرد.

می توان گفت که از اکسل استفاده های دیگری هم میشود برای مثال ثبت آمار و اطلاعات جدول بندی محصولات و همچنین ایجاد نمودار و گراف بر اساس داده ها برای نمایش دادن وضعیت عملکرد کار شما در گذر زمان نشان داده می‌شود تقریباً همانطور که در بالا گفته شد با اکسل می توان همه کاری انجام داد.

حال که با اکسل آشنا شده اید اگر قصد این را دارید که نرم افزار اکسل را به صورت کامل یاد بگیرید اما نمی دانید که در کجا باید آموزش ببینید ما به شما آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران را معرفی می کنیم.

آموزشگاه آریا تهران مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل در تهران با توجه به سابقه درخشان خود در ۱۵ سال اخیر و همچنین یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای که در حوزه های : آموزش کامپیوتر، آموزش حسابداری،آموزش آشپزی، آموزش  icdl، آموزش تایپ ده انگشتی، آموزش ساخت وب سایت و… فعالیت می‌کند.

این آموزشگاه در پایان هریک از دوره های خود به کارآموزان خود مدرکی از سویی سازمان فنی حرفه ای کشور اهدا می کند که این مدرک بین المللی و قابل ترجمه می باشد و همچنین این آموزشگاه بی نظیر مدرکی معتبر از سوی خود آموزشگاه به کاراموزان خود اعطا می کند که فقط و فقط از خود آموزشگاه قابل استعلام می باشد و مدرک مدرک معتبری محسوب می شود.

همچنین آموزشگاه آریا تهران برای هنرجویان خود کلاس آموزش اکسل ۲۰۱۶ و آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته را در مجموعه خود برگزار می کند و برای کسانی که قصد یاد گرفتن اکسل را دارند می توانند در این آموزشگاه ثبت نام نمایند.

لاذم به ذکر است که این آموزشگاه در کلاس های خود آموزش اکسل ۲۰۱۶  و تایپ در اکسل را تدریس میکند و همچنین آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران در مجموعه خود از بهترین اساتید برجسته در کشور استفاده می کند که هریک از اساتید این آموزشگاه در کار خود خبره و جزو برترین ها هستند.

هم چنین می توان گفت آموزشگاه آریا تهران علاوه بر کلاسهای اکسل به صورت حضوری کلاسهای اکسل به صورت آنلاین را نیز برگزار میکنند که کاربران می‌توانند از هر جای جهان در این کلاس ها شرکت نمایند.

شایان ذکر است که در این روزهای کرونایی آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کلاسهای خود را برگزار می‌کند تا هنرجویان بتوانم با اطمینان تمام در کلاس ها حضور پیدا بکنند.

آموزشگاه آریا تهران مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل در پایان دوره های خود هنرجویان منتخب را به بازار کار معرفی می کند و آن ها مشغول به کار می شوند پس وقت را تلف نکنید شاید شما یکی از کارآموز های منتخب این آموزشگاه باشید.

پس پیشنهاد می کنیم که برای ثبت نام کلاس های خود هر چه زودتر اقدام نمایید تا از تخفیف های ویژه آموزشگاه آریا تهران بهره مند شوید.

آموزش اکسل رایگان

همانطور که در بالا با اکسل آشنا شده اید اکسل زیر مجموعه های بسیاری دارد که ما قرار است ما در آموزش اکسل رایگان به شما عزیزان آموزش دهیم .

ما می خواهیم که اکسل را به صورت رایگان برای شما آموزش دهیم شما می توانید که با خواندن این مقاله از آموزش اکسل رایگان بهره مند شوید همچنین شما شما می توانید که که اگر وقت حضور شرکت در کلاسهای حضور ایران دارید و می خواهید صورت مجازی اکسل را یاد بگیرید.

ما فیلم هایی را برای شما آموزش اکسل رایگان آماده کردیم شما دیگر با مشاهده این فیلم ها نیازی نیست که هزینه زیادی پرداخت بکنید تا بتوانید آموزش Excel را یاد بگیرید، می توانید که از آموزش رایگان اکسل استفاده کنید.

عمل شما در این دوره با بسیار زیادی از بخش های اکسل آشنا خواهید شد و به راحتی آن را خواهید آموخت.

همچنین ما به شما در این دوره از آموزش رایگان اکسل نمونه سوال عملی اکسل را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا بتوانیم با خواندن آن ها و آشنایی با آن ها برای امتحان فنی و حرفه ای آماده شوید و حداکثر نمره قبولی را کسب کنید.

اگر میخواهید در آموزش رایگان اکسل در این صفحه فیلم آموزش خاصی قرار بگیرد میتوانید برای دانلود رایگان آموزش صفر تا صد اکسل موضوع مورد نظرتان را در قسمت نظرات بیان کنید .

آموزش اکسل رایگان
آموزش اکسل رایگان در تهران

فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته

خوب قرار است که در این بخش برای شما عزیزان فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته را قرار دهیم شما در این فیلم ها عملاً با تمامی مباحث اکسل آشنا می شوید همچنین شما در این بخش قرار است که فیلم آموزش اکسل مقدماتی را مشاهده کنید.

این فیلم‌ها کاملاً به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و همچنین فیلم آموزش حرفه ای اکسل و کلاس اکسل پیشرفته با بهترین کیفیت و با تدریس بهترین اساتید در این بخش در اختیار شما قرار می گیرد.

شما با دیدن این فیلم ها و با دانلود آموزش اکسل با مباحث های مختلف اکسل همانطور که گفته شد از مبتدی تا پیشرفته آشنا می شوید و به راحتی می توانید که این فیلم ها را مشاهده و حتی آنها را به صورت رایگان دانلود کنید.

اساتید برجسته مجموعه فنی حرفه ای آریا تهران فیلم های آموزشی اکسل از مبتدی تا پیشرفته را برای شما عزیزان ضبط و تهیه نموده اند.

همچنین شما اگر دوست دارید که در کلاس‌های حضوری این اساتید شرکت کنید میوانید وارد سایت آموزشگاه آریا تهران شوید دوره خود را در بخش مشخص شده انتخاب نمایید حال با هم فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته را مشاهده می کنیم.

آموزش تصویری اکسل

همانطور که در بالا فیلم آموزش اکسل را مشاهده نموده اید حال ما میتوانیم که مباحث های مختلف را به صورت تصویری برای شما آموزش دهیم بعضی از کاربران آن می پرسند که آموزش تصویری اکسل چیست؟

در جواب این سوال باید بگویم که همانطور که ما اکسل را به صورت فیلم برای شما آماده کردیم حال می خواهیم که آموزش ها را به صورت تصویری و عکس در اختیار شما قرار دهیم.

برای مثال یک مقاله مانند فارسی کردن زبان اکسل راک ما برای شما نوشته ایم شما وقتی نوشته را می خوانید شاید با خواندن نوشته متوجه نشوید و یا بعضی ها شاید حوصله خواندن مطالب را نداشته باشند.

پس ما از بخش های آموزش کار با اکسل به صورت کامل عکس تهیه کردیم و داخل مقاله قرار داده‌ایم تا شما بتوانید که از روی عکس ها مراحل آموزش را پیش ببرید،  این فیلم ها در بخش آموزش تصویری اکسل قرار دارند.

حال مقاله هایی که در زیر برای شما نمایش داده می شود آموزش هایی هستند که هم به صورت تصویری و تایپی برای شما شما فراهم شده است و شما می توانید آن را مشاهده کنید.

آموزش تصویری اکسل
آموزش تصویری اکسل

آموزش کامل اکسل

شما برای آموزش کامل اکسل چند روش پیش رو دارید تا بتوانید اکسل را به صورت کامل یاد بگیرید روش اول آموزش حضوری روش دوم آموزش به صورت آنلاین روش سوم آموزش Excel به صورت فیلم و تصویری.

ما در این صفحه برای شما عزیزان فیلم آموزش اکسل پیشرفته رایگان را قرار داده ایم تا حدودی با دیدن فیلم آموزش حرفه ای اکسل با اصول کار با اکسل در حسابداری آشنا شوید و بار ها این فیلم ها را مشاهده کنید و سوالاتتان در این زمینه برطرف شود.

اگر بازهم در مورد آموزش اکسل پیشرفته رایگان سوالی داشتید و میخواستید قسمت خاصی در این فیلم ها آموزش داده شود میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آن ها را در این صفحه قرار دهیم.

آموزش حضوری اکسل

همانطور که در بالا توضیح داده شد برای آموزش حضوری چه در سطح آموزش مقدماتی اکسل چه در سطح آموزش اکسل پیشرفته شما باید به خود کلاس مراجعه کرده و در سر کلاس حاضر شده و ‏ اکسل را به صورت کامل آموزش ببینید.

همچنین می توانید در این قسمت با استاد خود در ارتباط بوده و سوالات خود را از استاد خود بپرسید تا استاد به شما جواب تان را در هر تایمی از شبانه روز دهد به این نوع از آموزش آموزش حضوری می‌گویند که کاربرانی که وقت شرکت در کلاس را داشته باشند خیلی برای شان این کلاس عالی می باشد.

کیفیت مطالب آموزشی در آموزش حضوری اکسل و آموزش آنلاین اکسل تفاوتی با هم ندارند و تنها نحوه برخورداری از این مطالب برای کارآموزان تفاوت خواهد داشت.

شما میتوانید با شرکت در آموزش کامل نرم افزار اکسل Excel در مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل در تهران در مدت زمان کوتاهی تمام اصول کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و فیلم آموزش سریع اکسل را دریافت کنید تا با بار ها با مشاهده این فیلم ها ایرادات خود را در این نرم افزار برطرف کنید.

آموزش حضوری اکسل
آموزش حضوری اکسل در تهران

آموزش آنلاین اکسل

همانطور که در قبل توضیح داده شد در آموزش اکسل آنلاین شما دیگر نیازی نیست که در سر کلاس حاضر شوید می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید به صورت آنلاین در سر کلاس خود حاضر شوید و اکسل را به صورت کامل آموزش ببینید و از مطالب آموزش مقدماتی اکسل نهایت بهره را ببرید.

همچنین شما در آموزش اکسل آنلاین هم میتوانید با استاد خود در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با استاد مطرح نمایید به این نوع آموزش آموزش آنلاین می‌گویند که برای کاربرانی که وقت حضور در کلاس را ندارند بسیار مناسب می باشد.

آنها می‌توانند در یک بازه زمانی تعیین شده در روز های دلخواه خود در سر کلاس ها حضور پیدا بکند و آموزش ببینند و آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf را دریافت کنند و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنند.

مهمترین مزیت آموزش آنلاین اکسل این است که شما میتوانید فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته را دریافت کنید و با دانلود آموزش اکسل بارها این فیلم راببینید و پاسخ سوالات تان را در زمان های مختلف دریافت کنید.

آموزش اکسل به صورت فیلم و تصویری

در این بخش آموزش شما دیگر نیاز به حاضر شدن در سر کلاس را ندارید چه حضوری آنلاین دیگر نیازی نیست در سر کلاس حاضر شوید اما این گزینه مزایا و معایب دارد.

یکی از معایب آن این است که شما نمی توانید مانند گزینه های بالا با استاد در تماس باشید و مشکلات و سوالات خود را با استاد خود مطرح نمایید.

همچنین از مزایای این مورد این است که شما دیگر می‌توانید هر وقت که دوست داشتید در هر روز و هر بازه زمانی و هر ساعتی که دلخواه شما باشد فیلم ها را مشاهده و یا دانلود بکنید.

دیگر مزایای این مورد این است که از دو گزینه بالا از گزینه ارازن تر میباشد و مبلغ کمتری را باید برای آن بپردازید.

ولی در کل هم شما با آموزش صفر تا صد اکسل آشنا میشوید و این گزینه از بقیه گزینه ها می توان گفت که آموزش سریع اکسل را در این گزینه میتوان مشاهده کرد که شما می‌توانید یک دوره اکسل را سریع تمام بکنید

کلام آخر

حال شما باید تصمیم بگیرید که دوست دارید به چه صورت اکسل را یاد بگیرید شما می توانید برای ثبت نام در کلاس های آموزش کامل نرم افزار اکسل Excel در مجموعه آریا تهران که مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل است وارد سایت این مجموعه بخش ثبت نام شوید و یا با شماره تلفن های این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

مرسی از شما دوستان که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید امیدواریم که توانسته باشیم شما را با آموزش کار با اکسل آشنا کنیم شما می توانید برای مشاهده آموزش های بیشتر ما به بخش مقالات مراجعه کنید.

اگر پیشنهادی برای آموزش ساده و سریع اکسل و قرار دادن فیلم های آموزش اکسل برای کارهای اداری و آموزش اکسل پی دی اف دارید میتوانید در قسمت نظرات آموزش هایی را که تمایل دارید در این صفحه قرار بگیرد را ذکر کنید تا در برنامه های آتی این آموزش ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها