فروشگاه خانی بهترین و معتبر ترین نمایندگی شرکت کیز ایران در سراسر ایران و همچنین قم میباشد. تمام محصولات کیز ایران با بالاترین درجه کیفیت و موغوب ترین جنس در فروشگاه خانی به فروش میرشند. قیمت محصولات کیز ایران در خانی استور ارزان تر از سایر نمایندگی ها میباشد و دلیل آن سود کم ما در فروش محصولات است. محصولات عرضه شده در فروشگاه خانی تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند . برای دریافت مشاوره رایگان خرید انواع محصولات شرکت کیز ایران با قیمتی ارزان همین حالا با ما تماس بگیرید.

 021-66654300

شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران

کارخانه تولیدی و صنعتی کیز ایران در سال 1363 به عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران راه اندازی و در طی سالیان متمادی، تاش بی وقفه و مستمر تبدیل به برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت تاسیسات گردید.

بدون تردید دستیابی به این افتخارات، تنها در سایه حضور مدیران و کارکنان صدیق و متعهد، کیفیت مطلوب و ماندگار، استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و تاش خستگی ناپذیر نمایندگان فروش در عرصه توزیع محصولات امکان پذیر بوده است.

شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران ضمن قدردانی از مصرف کنندگان عزیز، با عزمی راسخ و خلل ناپذیر، نوید تولید محصولات متنوع دیگری را در آینده نزدیک خواهد داد.

 021-66654300

شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران

نمایندگی کیز ایران در قم

کارخانه کیز ایران اولین و بروزترین تولید کننده شیرفلکه های کشویی برنجی در ایران میباشد. شیرالات کیز ایران شامل شیرفله کشویی، شیر یکطرفه دریچه ای و فنری، شیر آتشنشانی،صافی و … میباشد که در لوله کشی های ساختمان،موتورخانه ها و سیستم های آبیاری و کشاورزی، انواع آبگرم کن و پکیج کاربرد دارد.

فروشگاه خانی معتبرترین نمایندگی کیز ایران در قم برای رفاه حال مشتریان تمامی محصولات خود را هم به صورت آنلاین و از طریق سایت فروشگاه خانی به فروش میرساند و هم شما عزیزان میتوانید برای خرید محصول مورد نظرتان از طریق تماس تلفنی از فروشگاه خانی خریداری کنید. علاوه بر راه های ارتباطی گفته شده شما میتوانید از طریق مراجعه حضوری به دفتر مرکزیفروشگاه خانی بهرتین و مرغوب ترین محصلات کیز ایران را خریداری کنید.

فروش محصولات کیز ایران در قم

برای خرید محصولات شرکت کیز ایران دیگر لازم نیست نگران دوری راه و مسائل رفت و آمد به کارخانه کیز ایران باشید. باتوجه به فروش عظیم محصولات کیز ایران در سراسر ایران این شرکت برای راحتی حال مشتریان خود تعدادی نمایندگی معتبر در سراسر ایران دایر کرده است. یکی از بهترین نمایندگی های شرکت کیز ایران فروشگاه خانی است. در فروشگاه خانی تمام محصولات با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها به فروش میرسد. محصولات شرکت کیز ایران در فروشگاه خانی اصل و اورجینال بوده و این شرکت بهترین و مرغوب ترین محصولات را عرضه میکند.

 021-66654300

فروش محصولات کیز ایران در قم

شیر سوپاپی کیز ایران

همانند شیر یکطرفه فنری شیری است که عبور سیال در آن در یک جهت بوده و از جریان برگشتی سيال ممانعت به عمل می آورد.

شیر توسط جریانی که به سطح دریچه اعمال میشود باز، و با قطع جریان و اعمال نیروی فنر پشت دریچه بسته میشود.

شیر خودکار یکطرفه فنری برنجی کیز ایران

این محصول بیشتر در دهانه های ورودی پمپهای کفکش و چاهی، شبکه های آبرسانی شهری، تاسیسات حرارتی ساختمان، سیستمهای هوای فشرده پنوماتیک جهت جلوگیری از ورود ذرات ریز و خاک و شن به سیستمهای حساس بالا کاربرد دارد.

شیر یکطرفه فنری

شیری است که عبور سیال در آن در یک جهت بوده و از جریان برگشتی سيال ممانعت به عمل می آورد.

این شیر تنها توسط فشار سیال، عمل کرده و دارای هیچ نوع وسیله کنترل کننده ای در خارج از بدنه نمی باشد.

به بدنه دريچه از محل آب بندی شیر، دور و يا به آن نزدیک می شود؛ انجام مي گيرد.

شیرهای یکطرفه فنری بیشتر در شبکه های آب رسانی شهری، تأسیسات حرارتی ساختمان، هواي فشرده، پمپها، مصارف صنعتی و شبکه هایی که حركت سیال از یک طرف و از خلاف جهت دیگر غیر مجاز باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

 021-66654300

لیست قیمت کیز ایران

شرکت کیز ایران اولین تولیدکننده شیر فلکه کشویی برنجی در ایران است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی عرضه میکند. لیست قیمت کیز ایران در تمام نمایندگی های معتبر این شرکت موجود میباشد.در فروشگاه خانی قیمت محصولات کیز ایران ارزان تر از سایر نمایندگی هاست و دلیل آن سود کمتر ما از فروش محصولات کیز ایران است. ما برای رفاه حال مشتریان لیست قیمت محصولات را برای مشتریا ارسال میکنیم تا برای خرید آگاهانه تصمیم بگیرند. در قسمت زیر میتوانید لیست قیمت کیز ایران را دانلود کنید. لازم به ذکر است این قیمت ها ممکن است متغیر باشد و صرفا جهت آگاهی شما با حدود قیمت گذاشته شده است. برای اطلاع از لیست قیمت نمایندگی فروش انواع شیرآلات کیز ایران و سایر محصولات کیز ایران با ما تماس بگیرید.

 021-66654300

مقالات مرتبط :

نمایندگی شرکت میراب در اصفهان

نمایندگی شرکت وگ امید گلستان

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها