نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

فروشگاه خانی معتبرترین نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران است که کیفیت بالا محصولات سبب رضایت هرچه بیشتر مشتریان شده است. جهت ارتباط با نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران و خرید محصولات این شرکت با قیمتی مناسب میتوانید با ما تماس بگیرید.  محصولات شرکت ارتعاشات صنعتی ایران در فروشگاه خانی اصل و اورجینال بودهد و با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها به فروش میرسد. شما میتوانید با خرید محصولات مورد نظر خود از فروشگاه خانی از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

021-66654300

نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با سابقه 40 ساله حضور در صنعت، بیش از 20 سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع لرزه‌گیرهای لاستیکی، اتصالات آکاردئونی، اتصالات پارچه‌اي و شيلنگهای فلزی و غير فلزي فعالیت می‌کند و با یک خانواده 200 نفری که حدود 170 نفر از آنها در بخش تولید و مابقی در دفتر مرکزی و سایر دفاتر داخل و خارج از کشور فعالیت دارند، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می ‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب و با برخورداری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است ذامنه گسترده‌اي از انواع اتصالات انعطاف ‌پذیر را با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت طراحی، تولید و عرضه نماید. شرکت ارتعاشات صنعتی ایران علاوه بر اخذ گواهینامه استاندارد ایران برای تولید لرزه‌گیرهای لاستیکی، بیش از 15 سال است که موفق به اخذ گواهینامه‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 و مدیریت محیط زیست ISO 14001 نیز گردیده است. آنچه به دنبال می‌آید خلاصه‌ای از وقایع عمده در شرکت ارتعاشات صنعتی ایران طی سالهای 1348 تاکنون می باشد:

سال 1387: آغاز فعالیت در پروژه‌های فولاد، طراحی و تولید اتصالات مورد نیاز واحدهای احیاء مستقیم

سال 1388: خرید ماشین ‌آلات تولید اتصالات پارچه‌ای به روش مدولار و همکاری با شرکت اتریشی Duroflex

سال 1390: خرید کارخانه جدید به مساحت 4000 متر مربع جهت توسعه فضای تولید و انبارها (با این اقدام مجموع مساحت کارگاه‌های تولیدی به 18000 متر مربع رسیده است)

سال 1391: راه اندازی بخش شیلنگ های هیدرولیک با ماشین آلات و تجهیزات تست از کشور آلمان

سال 1392: آغاز فعالیت در زمینه لرزه گیر های ساختمانی با هدف مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله

سال 1392: راه اندازی تولید شیرآلات صنعتی آصا با همکاری شرکت شیران پارس

 021-66654300

شیلنگ هیدرولیک ارتعاشات صنعتی ایران

شیلنگ هیدرولیک از جمله محصول مهم دیگری است که در صنایع کاربرد دارد. شیلنگ های هیدرولیک ترکیبی از لوله‌های لاستیکی مصنوعی، مارپیچ‌های فلزی با انعطاف بالا و همچنین روکش‌های لاستیکی مصنوعی هستند. علاوه بر اینکه شیلنگ هیدرولیک قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد طیف وسیعی از کاربردهای مهم صنعتی را نیز شامل می‌شود. از جمله کاربردهای شیلنگ هیدرولیک شامل موارد زیر است:

• تحمل درجه حرارت بالا
• استفاده از روغن‌های هیدرولیک
• انتقال روغن‌ها با منشا پلی گلیکول و امولسیون‌های روغن و آب
• ایجاد خطوط مکش و برگشت برای مایعات هیدرولیکی مبتنی بر آب
• تحمل فشار قوی

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران انواع مختلفی از شیلنگ های هیدرولیک از جمله شیلنگ هیدرولیک دارای اتصال فشاری یا بدون بست، شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف، شیلنگ هیدرولیک فشار متوسط و فشار قوی را با کیفیتی مطلوب تولید کرده است. صاحبان صنایع می‌توانند با محصولات شرکت ارتعاشات صنعتی  را با کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه خانی خریداری کنند.

نمایندگی ارتعاشات صنعتی در قم

همان‌طور که می‌دانید خرید از نمایندگی ارتعاشات صنعتی ایران مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین این مزیت‌ها این است که با خرید از نمایندگی، خدمات پس از فروش نیز شامل خرید شما می‌شود. به این معنی که همواره پس از خرید محصول می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با نمایندگی تماس گرفته و از کارشناسان شرکت ارتعاشات صنعتی راهنمایی بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است که شما با خرید این محصولات از نمایندگی ارتعاشات صنعتی ایران باعث رونق تولید این شرکت بزرگ خواهید شد. بنابراین نه تنها در مورد این شرکت بلکه در مورد هر شرکت دیگری، بهتر است که به جهت احترام به تولید کننده، دریافت مزایای بیشتر و همچنین اطمینان از اصالت محصول، از نمایندگی تولیدکننده آن محصول خریداری کنید.

 021-66654300

نمایندگی ارتعاشات صنعتی در قم

لیست قیمت ارتعاشات صنعتی ایران

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران بزرگترین تولیدکننده لرزه‌گیرهای لاستیکی، اتصالات آکاردئونی، اتصالات پارچه‌ای و شيلنگ های فلزی و غير فلزی میباشد که از بین محصولات متنوع این شرکت لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران، لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران و اتصالات آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران در بین صنعتگران بیشتر از سایر محصولات مورد استفاده قرار گرفته است. محصولات شرکت اتصالات صنعتی ارتعاش دارای استاندارد ISO 9001، استاندارد مدیریت محیط زیست ISO 14001 و گواهینامه استاندارد ایران هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. لیست قیمت ارتعاشات صنعتی ایران در اختیار تمام نمایندگی های این شرکت قرار دارد. شما میتوانید برای خرید محصولات ارتعاشات صنعتی با قیمت مصوب با همکاران ما در فروشگاه خانی ، نمایندگی ارتعاشات صنعتی ایران ، تماس بگیرید.

021-66654300

مقالات مرتبط :

نمایندگی شرکت کیز ایران در اصفهان

نمایندگی شرکت میراب در اصفهان

نمایندگی شرکت وگ امید گلستان

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها