در این مقاله آموزشی قصد داریم که انواع صندوق های ایرانی و خارجی را با هم مقایسه کنیم.

اولین سئوالی که بسیاری از مشتریان هنگام خرید یک گاوصندوق ایمن و ضد سرقت برای منزل و یا محل کار خود را دارند این است که آیا صندوق های ایرانی و تولید داخل دارای کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری هستند و یا صندوق های خارجی؟

در پاسخ به این سئوال باید گفت که گاوصندوق های ایرانی و خارجی هرکدام با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است، هر کدام دارای کیفیت خاص خود هستند، و هر کدام مناسب استافاده در مکان های خاصی می باشند.

در ادمه این مقاله آموزشی انواع شرکت های تولید کننده گاوصندوق های ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنیم، و محصولات هر یک از این شرکت ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

توجه » برای خرید انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی از بهترین فروشگاه گاوصندوق در تهران شما می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید تا کارشناسان ما مشاوره خرید تخصصی انواع گاوصندوق را به شما ارائه دهند.

گاوصندوق های ایرانی

در ابتدا به بررسی گاوصندوق های ایرانی و معرفی شرکت های ایرانی تولید کننده گاوصندوق می پردازیم.

شرکت گاوصندوق کاوه

شرکت گاوصندوق کاوه یکی از این شرکت های معتبر ایرانی است که محصولات این مجموعه زبان زد خاص و عام می باشد.

شرکت کاوه برای تولید محصولات خود از ورقه های فولاد نسوز استفاده می کند، و محصولات تولید شده توسط این شرکت همگی نسوز هستند.

از نظر سایز و ابعاد نیز محصولات این شرکت دارای ابعاد کوچک، برای استفاده در منزل، ابعاد متوسط، برای استفاده در اداره جات و سازمان ها، و دارای ابعاد بزرگ برای استفاده در بانک ها، مراکز مهم، مراکز نظامی و اسلحه خانه ها هستند.

قیمت محصولات شرکت کاوه نیز با توجه به سایز و ابعاد این محصولات تعیین می شود، که جهت استعلام قیمت گاوصندوق کاوه می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

شرکت گاوصندوق گنجینه

شرکت گاوصندوق گنجیه مهر پارس یکی دیگر از شرکت های ایرانی است که در زمینه تولید انواع صندوق های ایمن و ضد سرقت فعالیت می کند.

محصولات این شرکت را در بازار بیشتر با نام گاوصندوق های جی ام پی و یا GMP می شناسند.

از نظر کیفیت، و قیمت این محصولات هم رده محصولات شرکت کاوه هستند.

شرکت گاوصندوق گنجبان

شرکت گنجبان هم دیگر شرکت ایرانی است که در زمینه تولید انواع گاوصندوق های ایرانی فعالیت می کند.

محصولات شرکت گنجبان دارای قفل دیجیتالی و اثر انگشتی هستند، و از نظر امنیت بین محصولات ایرانی دارای گرید امنیتی بالاتری هستند.

ضمنا تمامی استانداردهای UL در پروسه ساخت محصولات شرکت گنجبان رعایت شده است.

شرکت گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی است که البته دارای سابقه کمتری نسبت به سایر شرکت ها نظیر کاوه، گنجینه، و گنجبان دارد.

محصولات این شرکت هم دارای تنوع مختلف و سایز بندی های متفاوتی است، از نظر قیمت نیز هر رده سایر رقبای خود در بازار هستند.

گاوصندوق های خارجی

حالا به سراغ بررسی گاوصندوق های خارجی می رویم، در بازار گاوصندوق ایران محصولات خارجی متنوعی نیز وجود دارد، که این محصولات هم بسیار مورد توجه مردم قرار دارند.

زمانی که شما برای خرید گاوصندوق به یک فروشگاه معتبر مراجعه می کنید قطعا مشاهده کرده اید که قیمت گاوصندوق برای انواع محصولات ایرانی و خارجی متفاوت است.

شرکت های خارجی متعددی نیز هستند که انواع محصولات ضد سرقت و نسوز را به شما ارائه می دهند که در بخش زیر به بررسی آن ها می پردازیم.

شرکت گاوصندوق نیکا

شرکت نیکا یکی از شرکت های تولید کننده انواع صندوق های خانگی است، نیکا یک کمپانی کره ای است که محصولات آن سال هاست که در بازار ایران جایگاه شناخته شده ای را دارد.

محصولات این شرکت اغلب سبک وزن، و دارای ابعاد کوچک هستند، و همانطور که گفته شد برای مصارف خانگی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

شرکت گاوصندوق بامیل

بامیل هم یک شرکت کره ای است که همانند نیکا محصولات این شرکت نیز دارای قیمت مناسبی هستند.

بسیاری از هتلداران که قصد خرید گاوصندوق هتلی را دارند، محصولات شرکت بامیل به دلیل داشتن سایز و ابعاد کوچک و قیمت ارزان بسیار مورد توجه هتلداران است.

شرکت گاوصندوق آیکو

آیکو یک کمپانی ژاپنی است که اگر شما برای خرید یک گاوصندوق کیفیت برایتان خیلی مهم است ولو این که قیمت محصول هیم خیلی بالا باشد، محصولات شرکت گاوصندوق آیکو، و یا Aiko می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نه تنها در زمینه گاوصندوق بلکه برای خرید دیگر وسایل هم همانطور که می دانید محصولات تولید ژاپن امروزه در بازار روز دنیا حرف اول را از نظر کیفیت می زنند، حتی به قول خودشان تلفن دفتر رییس جمهور آمریکا نیز امروزه تولید کشور ژاپن است.

گاوصندوق ایرانی بخرم یا خارجی؟

در نهایت با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، اگر که بحث کیفیت و امنیت گاوصندوق برای شما اهمیت ویژه ای دارد، استفاده از محصولات شرکت گاوصندوق آیکو را به شما پیشنهاد می کنیم.

اما اگر بحث قیمت ارزان و گارانتی معتبر، و خدمات پس از فروش برای شما اولویت ویژه ای دارد پیشنهاد ما خرید گاوصندوق های ایرانی نظیر محصولات شرکت کاوه می باشد.

مطالعه مقالات مرتبط :

تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه

معرفی صندوق ایرانی کاوه

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق چیست

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها