قصد خرید بهترین پمپ آب ایتالیایی را دارید اما انواع آن را نمیشناسید ؟ با برند های معتبر پمپ آب های ایتالیایی آشنایی ندارید ؟! به طور کلی پمپ آب های ایتالیایی به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فرد خود برتری زیادی نسبت به پمپ آب های چینی دارند به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده اند . در این مقاله به انواع پمپ آب های ایتالیایی میپردازیم .

انواع پمپ آب های خانگی

اولین نوع پمپ آب های خانگی ، پمپ آب جتی است که با پروانه پلاستیکی و فلزی دارای مکش بالایی بوده و درارتفاعات زیاد ، فشار قوی را برقرار میکند . نوع بعدی پمپ آب ها ، پمپ آب بشقابی خانگی است که با پروانه فلزی که دارد عملکرد آرام و بی سروصدا دارد . نوع دیگر بوستر پمپ خانگی است که به دلیل افزایش فشار در آپارتمان های چند بلوکه با تابلو و اینورتر قابل استفاده است . پمپ آب سانتریفیوژ صنعتی در کشاورزی و تخلیه آب استخر ها استفاده میشود .

برند های پمپ آب ایتالیایی

به طور کلی پمپ آب های ایتالیایی انواع مختلفی دارند . از با کیفیت ترین و بهترین برند پمپ آب ایتالیایی میتوان به به پمپ آب ورتکس (wortex) اشاره کرد . از ویژگی هایی که این برند به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده است میتوان به کیفیت بالا ، قیمت مناسب و در دسترس بودن آن اشاره کرد . لازم به ذکر است که محصولاتی مانند پنتاکس و لوارا نیز کیفیت بالایی دارند ولی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا میشوند . نوع دیگری از پمپ آب های ایتالیایی پمپ پنتاکس (Pentax Pump) میباشد که قیمت به صرفه تر و کیفیت بالا دارد .

قیمت پمپ آب ایتالیایی

قیمت پمپ آب خانگی برند ورتکس ، پمپ های بشقابی و جتی یک اسبی بین 3،800،000 تومان تا 4،000،000 تومان هستند و پمپ های بشقابی و جتی تک اسب برند ابارا نیز قیمت 2،800،000 تا 3،000،000 ت.مان هستند . همچنین قیمت پمپ آب دو اسب برند ورتکس بین 8،000،000 تا 9،000،000 تومان و برند ابارا نیز بین 6،000،000 تا 7،000،000 تومان میباشد . چ


درنهایت بهترین برند پمپ آب خانگی ایتالیایی از نظر کیفیت و قیمت و در دسترس بودن ، برند ورتکس میباشد و اگر قصد خرید یک پمپ آب خوب برای منزل یا ساختمان دارید ، پیشنهاد ما به شما برند ایتالیایی ورتکس است ، اما اگر بودجه محدودی دارید پیشنهاد ما به شما برند پنتاکس است . لطفا نظرات خود را راجب این مقاله برای ما ارسال کنید .

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها