قبل از اینکه در مورد جیمیل و آموزش ساخت جیمیل صحبت کنیم خوب است بدانید:

آموزش ساخت جیمیل فقط بخش کوتاهی از دوره آموزش اینترنت، و آموزش اینترنت فقط ۱۰ درصد از کل آموزش مهارت ها هفتگانه کامپیوتر است. شما می توانید با شرکت در دوره آموزش ICDL علاوه بر آشنایی با تمام مفاهیم هفتگانه کامپیوتر مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

آموزش ساخت جیمیل فارسی

در فیلم آموزشی زیر شما به شیوه ای بسیار ساده، آموزش ساخت جیمیل را مشاهده خواهید کرد. البته در ادامه متن می توانید آموزش ساخت جیمیل به صورت تصویری را نیز مطالعه فرمایید. دانلود فیلم آموزش ساخت ایمیل در گوگل.https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/Ts3v6/vt/frame

گوگل و اکانت گوگل

گوگل، قویترین و سریعترین موتور جستجو در اینترنت می باشد. این موتور جستجو می تواند سرویس ها و خدمات متعددی و بی نظیری را به واسطه داشتن یک اکانت اختصاصی در اختیار کابران خود قرار دهد. خوب است بدانید هم اکنون،  گوگل به اصلی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ایمیل تبدیل شده است. به همین دلیل شما کاربران عزیز، با داشتن یک اکانت گوگل یا داشتن یک جیمیل معتبر می توانید تعامل بهتری بین دستگاه های مختلف اندرویدی/ آی او اسی و سایر وسایل ارتباطی خود ایجاد کرده و به قابلیت های بیشتری دست پیدا کنید.

لازم به ذکر است که قابلیت هایی که با داشتن جیمیل میتوانید در اختیار داشته باشید بسیار متنوع و کارآمد می باشد. به همین منظور در این مقاله به موضوع آموزش ساخت جیمیل به زبان فارسی خواهیم پرداخت.

جیمیل چیست

جیمیل یکی از سرویس های رایگان و از قدیمی ترین سرویس دهنده های ایمیل در سراسر جهان می باشد. که با داشتن قابلیت های بی نظیر خود جزء محبوب ترین برنامه ها در بین کاربران است.

جیمیل با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی مثل جاواسکریپت این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند به راحتی و به سادگی، با روشی بسیار سریع و ارزان با دوستان و آشنایان  در هر جای از جهان که هستند ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانند عکس و متن های زیبای خود را برای یکدیگر ارسال نمایند.

قابلیت های جیمیل و ترفند کاربردی آن

  • جستجوی دقیق‌تر با عبارات حرفه‌ ای
  • اضافه‌کردن حساب‌ های غیرگوگل به‌ اپلیکیشن جی‌ میل
  • نمایش ایمیل‌ های دریافتی از چندین حساب در یک‌ جا در اپلیکیشن
  • حذف و یا آرشیو ایمیل‌‎های دریافتی در قسمت اطلاعیه‌ها یا “Notifications”
  • مدیریت ایمیل‌ ها با ژست‌ حرکتی
  • مدیریت ایمیل‌ ها به‌ صورت دسته‌ جمعی
  • غیر فعال کردن هشدار های مربوط به ایمیل‌ های آزار دهنده
  • قابلیت “Auto-advance” برای مدیریت سریع‌ تر ایمیل‌ ها
  • غیر فعال کردن تصاویر پروفایل برای مشاهده بیشتر جزئیات ایمیل‌ های دریافتی
  • تعریف پاسخگوی خودکار برای ایمیل‌های دریافتی
  • ارسال فایل‌ها به‌صورت مستقیم از گوگل‌ درایو
  • ذخیره پیوست‌ ها به‌طور مستقیم بر روی گوگل درایو
  • برقراری تماس‌ های ویدیویی در جی‎میل
  • و بسیاری قابلیت ها و ترفند های دیگر

آموزش ساختن جیمیل

ساختن جیمیل بسیار ساده است کافی است با دقت، مراحل ساخت جیمیل که به صورت تصویری برای شما آماده شده است را طی کنید .

ورود به سایت جیمیل 

۱- ابتدا باید وارد سایت جیمیل (www.Gmail.com) شوید.

صفحه خالی مرورگر در حال وارد کردن آدرس سایت Gmail.com

۲- سپس روی CREATE AN ACCOUNT کلیک نمایید.

 پر کردن اطلاعات اولیه برای ایجاد جیمیل

۳- در پنجره باز شده به ترتیب در قسمت First name نام کوچک در کادر Last name نام خانوادگی را بنویسید. سپس قسمت Username آدرس جیمیل دلخواه خودتان را بنویسید. لازم به ذکر است که پسوند این ایمیل در انتها gmail.com@ خواهد بود. در انتها و در قسمت  Password شما می بایست پسورد خود را درج نمایید. توجه داشته باشید که پسورد یا رمز امنیتی شما لازم است حداقل از ترکیب ۸ حرف و شماره درست شده باشد.

بعد از انجام دادن مراحل فوق گزینه Next را فشار دهید.

تصویر فرم ثبت نام در جیمیل و ساخت حساب کاربری جیمیل

پر کردن اطلاعات پشتیبانی برای Recovery  جی میل

۴- بعد از طی شدن مرحله قبلی گوگل از شما شماره تماس و یک ایمیل پشتیبان درخواست می کند. پر کردن این باکس ها ضروری نیست. هرچند ما پیشنهاد می کنیم حتما این دو گزینه را به درستی و دقت پر کنید. چرا که اگر به هر دلیلی شما پسورد یا رمز امنیتی خود را فراموش کنید، می توانید به کمک این دو گزینه حساب Google خود را بازیابی نمایید.

در پنجره گفته شده، شماره همراه خود را با کد کشور مورد نظرتان وارد کنید.  در پنجره جدیدی که باز می شود کد ارسال شده از طرف گوگل به شماره همراهتان را وارد کرده و گزینه Next را کلیک نمایید.

پنجره وارد کردن شماره همراه در ثبت نام جیمیل

۵- همچنین در این مرحله شما می بایست در قسمت your birthday تاریخ و روز و سال تولد خود را وارد کرده و در Gender یا جنسیت خود را تعیین کنید.

برای اطلاعات بیشتر خوب است بدانید که Male به معنی مرد و Fmale به معنی زن می باشد.

صفحه تکمیل مشخصات تولد و جنسیت در gmail sign up

موافقت با شرایط و توافقنامه گوگل

۶- در این مرحله جیمیل شما ساخته شده و در انتهای صفحه، از شما سوالاتی پرسیده میشود که آیا شرایط گوگل را پذیرفته اید ؟ باید هر دو گزینه را تیک زده و بعد کلید Create Account را کلیک نمایید. در انتها، در پنجره ای که باز می شود روی کلید Confirm به معنی تایید را کلیک کنید.

صفحه قوانین گوگل برای ثبت نام جی میل
پیغام درخواست تایید قوانین سایت گوگل

 اتمام ساخت جیمیل فوری و ورود به gmail

۷-  در اخر، شما پس از انجام دادن مراحل قبل، وارد صفحه جیمیل خود خواهید شد. حالا میتوانید در این قسمت پیام و یا فایل و عکس های خود را به دوستان ارسال کرده و با آن ها در تمام نقاط جهان ارتباط داشته باشید. البته برای چگونگی استفاده از محیط جی میل و استفاده از قابلیت های آن سایر مطالب آموزشی ما را دنبال نمایید.

صفحه اینباکس gmail بعد از اولین ثبت نام gmail

ما در این مقاله به بسیاری از سوالا شما از جمله؛ میخوام جیمیل بسازم، چگونه جیمیل بسازیم، چگونه gmail خود را باز کنیم، طریقه ورود به gmail و بسیاری دیگر از سوالات جواب دادیم. و به بسیاری دیگر از سوالات شما در مورد اینترنت و کامپیوتر در دوره های آموزشی خود جواب خواهیم داد.

ثبت نام در دوره آموزش ICDL

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهارت های هفتگانه کامپیوتر می توانید برگه بهترین آموزشگاه ICDL تهران را مطالعه فرمایید. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که برای استخدام به مدرک فنی حر فه ای احتیاج دارید، می توانید برای آگاهی جامع تر در مورد گواهینامه ای سی دی ال، صفحه شیوه مدرک icdl فنی حرفه ای را مشاهده کنید.

برای دریافت تخفیف های فصلی همین امروز ثبت نام کن

65,000 تومان–899,000 تومانانتخاب گزینه ها

ما در بهترین آموزشگاه کامپیوتر غرب تهران منتظر شما هستیم. برای مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها