ساخت گاوصندوق مخفی

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند این است که ساخت گاوصندوق مخفی منزل یا محل کارشان را به چه شرکتی واگذار کنند.

این مقاله جنبه تبلیغاتی ندارد اما توصیه ما به شما این است برای امنیت بیشتر اسناد و مدارک تان این کار را به یک نمایندگی ساخت گاوصندوق معتبر بسپارید تا در آینده مشکلات امنیتی برای شما پیش نیاید.

ممکن است افراد سودجو با دانستن محل صندوق مخفی در منزل یا محل کار شما به راحتی به آن دستبرد زده و گاوصندوق شما را به سرقت ببرند.

برای ان که گاوصندوق تان را از شر هر دزدی در امان نگه دارید میتوانید مقاله سرقت گاوصندوق را بخوانید تا با روش هایی که سارقان گاوصندق شما را به سرقت میبرند بیشتر آشنا شوید.

شرکت گنجبان با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع گاوصندوق های باکیفیت مطمئن ترین نصاب های گاوصندوق مخفی را گرد هم آورده است و شما میتوانید با خیالی آسوده گاوصندوق تان را در هر جایی که دوست دارید نصب کنید.

همچنین ما در زمینه ساخت گاوصندوق مخفی در ایران جز پیشتاز ها بوده و بهترین مدل های گاوصندوق مخفی را که شاید کمتر در بازار ایران ببینید برای شما میسازیم.

شما میتوانید برای ساخت گاوصندوق سفارشی و منحصر به فرد خودتان با ما تماس بگیرید تا متناسب با محل جاساز گاوصندوق مخفی منزل یا محل کار باکیفیت ترین و خاص ترین گاوصندوق مخفی را برای شما بسازیم.

ساخت گاوصندوق مخفی

انواع گاوصندوق مخفی

گاوصندوق های مخفی نسبت به گاوصندوق های دکوراتیو، محبوبیت بیشتری در میان مردم دارند چرا که با پنهان کردن گاوصندوق احتمال سرقت از آن کاهش یافته و در نتیجه امنیت بالاتر و عملکرد بهتری نسبت به سایر انواع گاوصندوق دارند.

شما می توانید روش های تامین امنیت خانه را در مقاله ما مطالعه کرده و گاوصندوق خود را از هرگونه سرقت در امان نگاه دارید.

طراحی گاوصندوق مخفی، انواع مختلفی دارد که در زیر به آن ها پرداخته ایم.

انواع گاوصندوق مخفی

گاوصندوق مخفی زمینی یا floor board

گاوصندوق مخفی زمینی یکی از ایمن ترین انواع گاوصندوق است.

امکان جا به جا کردن این نوع گاوصندوق به هیچ عنوان وجود ندارد و پس از نصب نمی‌توانید آن را انتقال دهید و این موضوع باعث شده که از سرقت خود گاوصندوق به صورت صد در صدی جلوگیری شود.

البته موقع خرید گاوصندوق زیرزمینی حتما به متریالی که برای نصب آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که بر اثر مرور زمان موجب جدا شدن آن از زمین نگردد.

استفاده از مواد درجه یک برای نصب این گاوصندوق تضمینی برای جلوگیری از سرقت گاوصندوق شما برای همیشه است.

این گاوصندوق با استفاده از بتن داخل زمین و در قسمتی که برای آن در نظر گرفته اید فرو می‌رود که البته باید دقت داشته باشید که اولا اندازه های درستی برای گاوصندوق انتخاب کنید و دوما به صورت سهوی به لوله کشی های داخل زمین آسیب نرسانید.
در صورتی که انتخاب اندازه های گاوصندوق درست نباشد ممکن است قسمتی از آن از سطح زمین فاصله گرفته و باعث شود گاوصندوق شما درست داخل زمین پنهان نشود.

این موضوع ماهیت گاوصندوق های مخفی و در نتیجه امنیت آن را تا حدی زیر سوال خواهد برد.

البته، گاوصندوق زیر زمینی علاوه بر اینکه جهت ایمنی بیشتر پنهان شده دارای انواع قفل نیز می‌باشد که از سرقت اشیاء آن تا حد امکان جلوگیری شود.

اگر با مدل های مختلف قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله انواع قفل گاوصندوق ما را مطالعه کرده و به این ترتیب با آگاهی بیشتری یک گاوصندوق ایمن را خریداری نمایید.

گاوصندوق پنهان دیواری

گاوصندوق های دیواری و یا Wall Safes به جای اینکه داخل زمین مخفی شوند، می‌توانند به صورت جاساز پشت یک تابلو، کمد لباس، کتابخانه و قفسه یا یک آینه قرار گیرند.

البته جا سازی این گزینه، نیاز به دقت فراوان است چرا که در صورتی که اندازه گیری های شما به هر دلیل اشتباه از آب دربیایند نمی‌توانید آن را به سادگی به طریقی که گفته شد پنهان نمایید.
یکی از دلایلی که این گاوصندوق به اندازه گاوصندوق زیر زمینی محبوبیت و کابردر ندارد، عمق بسیار کم آن است.

گاوصندوق پنهان دیواری

این عمق کم باعث می‌شود فضایی بسیار محدود تر از گاوصندوق زمینی در اختیار شما بگذارد ولی به هر حال برای نگهداری اسناد و مدارکی که جای کمتری اشغال می‌کنند مناسب است.
لازم به ذکر است که جداره فولادی این گاوصندوق که روی آن را می‌پوشاند نسبت به سایر انواع گاوصندوق کمی نازک تر است که کمی از فضای اشغال شده را کم تر کند اما سبب کم تر شدن مقاومت آن نسبت به دیگر انواع گاوصندوق می‌شود.

اگر برای جاساز گاوصندوق و خرید گاوصندوق های مخفی با مشکل مواجه هستید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان برای خرید بهترین گاوصندوق هستند.

گاوصندوق مخفی

خرید گاوصندوق مخفی به خاطر مزایای بسیار زیادی که نسبت به سایر انواع گاوصندوق دارد قطعا نظر شما را قبل از خرید به خود جلب خواهد کرد اما بهتر است پیش از آن که تصمیم خود را قطعی و عملی نمایید به نکاتی که ممکن است به دردتان بخورد در ادامه این مقاله توجه کنید.

وجود گاوصندوق مخفی منزل در هر خانه ای لازم است زیرا شما میتوانید با خیال راحت از پول و اسناد و مدارک خود محافظت کنید.

امروزه بازار فروش گاوصندوق مخفی در ایران بسیار پر رونق بوده و همه به دنبال راهی برای افزایش امنیت اسناد و مدارک خود در محل کار یا منزل هستند.

یکی از پرفروش ترین انواع گاوصندوق در بورس گاوصندوق ایران ، صندوق مخفی در منزل و محل کار میباشد.

اگر میخواهید باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین صندوق مخفی برای منزل یا محل کارتان خریداری کنید حتما از مدل های متنوع گاوصندوق گنجبان دیدن کنید.

هزینه نصب گاوصندوق مخفی

هزینه نصب گاوصندوق مخفی نسبت به سایر گاوصندوق ها به خاطر سختی نصب و استفاده از متریال خاص بیشتر است اما همان طور که در قسمت های بالاتر مقاله به آن اشاره شد مقاومت بسیار بالاتر و امنیت بسیار بیشتری را فراهم می‌کند.

یکی از خدمات شرکت گنج بان نصب گاوصندوق با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن می باشد. نصب گاوصندوق در زمین را در کمترین زمان و با یک تیم حرفه ای تجربه کنید.
آیا هر گاوصندوقی را میتوان در زمین پنهان کرد؟
هر گاو صندوقی را نمی‌توان در زمین پنهان کرد.

گاوصندوق های زمینی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

مقاومت گاوصندوق های زمینی نسبت به عواملی مانند آتش سوزی و رطوبت باید به مراتب بیشتر از انواع دیگر گاوصندوق باشد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها