گاوصندوق آسانسوری یکی از گاوصندوق هایی است که معمولاً در مغازه ها و فروشگاه هایی که در آن اشیای گران قیمت نگهداری می کنند به کار می رود.
فروشگاه گاوصندوق گنج بان نمایندگی رسمی فروش گاوصندوق گنجینه ، صندوق نیکا ، در تهران به تازگی نمایندگی فروش گاوصندوق آسانسوری را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. ما با فروش گاوصندوق آسانسوری به صورت نقد و اقساط و ارائه خدماتی مثل حمل گاوصندوق ، تعمیر و نصب و از همه مهمتر ارائه همراه گارانتی معتبر ، تمامی محصولات به مشتریان خود از جمله گاوصندوق آسانسوری ضدسرقت و گاوصندوق اثر انگشتی و دیگر محصولات به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

گاوصندوق آسانسوری

معرفی گاوصندوق آسانسوری

همان طور که میدانید در طلا فروشی ها علاوه بر گاوصندوق طلا و جواهرات برای آنکه هر روز مجبور نباشند طلا ها را در ویترین قرار دهند و وقت زیادی را هدر بدهند از گاوصندوق آسانسوری استفاده میشود.

شاید شما هم به خاطر داشته باشید که در گذشته طلا فروش ها مجبور بودند یکی 2 ساعت در صبح و 2 ساعت در شب را برای چیدن و جمع کردن طلاها از ویترین مغازه صرف کنند. در این حین اگر دزدی از راه میرسید نه طلا و جواهرات و نه جان طلا فروش در امان نبود. به همین دلیل دانشمندان و تولید کنندگان متبهر ایرانی به فکر تولید گاوصندوق آسانسوری افتادند.

معرفی گاوصندوق آسانسوری

این گاوصندوق همان طور که در تصاویر و فیلم مشاهده میکنید میتواند جای ویترین را بگیرد و در عین حال امنیت را برقرار کند.

گاوصندوق های آسانسوری جز ملزومات طلا فروشی هاست تا حافظ جان و مال طلافروش ها باشد.

همچنین در طلا فروشی ها از گاوصندوق طلا و جواهرات نیز باید برای نگه داری سایر طلا هایی که قرار نیست در ویترین قرار بگیرند و بسیار باارزشند استفاده میشود که این مورد هم جز موارد حیاتی در طلا فروشی ها به حساب میاید.

شما میتوانید برای خرید گاوصندوق طلا و جواهرات با کارشناسان گنج بان تماس بگیرید و از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند شوید.

قیمت گاوصندوق آسانسوری

قیمت گاوصندوق آسانسوری در فروشگاه گنج بان به عنوان نمایندگی رسمی گاوصندوق در تهران طبق تعرفه های قانونی مصوب میباشد.
باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به مدل گاوصندوق اسانسوری که سفارش می‌دهید و ویژگی هایی که هر مدل دارد و ابعاد آن ، قیمت گاوصندوق های آسانسوری متفاوت میباشد.
به همین دلیل شما برای اینکه به صورت روزانه از قیمت گاوصندوق آسانسوری گنج بان مطلع شوید میتوانید با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق گنج بان تماس بگیرید و همچنین ما را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

از دیگر خدمات گنج بان فروش جدیدترین گاوصندوق دیجیتال در تهران است. شما با خرید یک گاوصندوق میتوانید از تخفیف پلکانی برای خرید های دیگر بهره مند شوید.

قیمت گاوصندوق آسانسوری

 قیمت گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی

قیمت گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی نیز با توجه به تعرفه قانونی این مدل گاوصندوق ها ارائه می شود. باید در نظر داشته باشید که قیمت این گاوصندوق ها باتوجه به نوسانات قیمتی در حال تغییر میباشد و نمیتوان قیمت دقیقی درج کنیم.

به طور کلی میتوان گفت قیمت حدودی یک گاوصندوق آسانسوری در ابعاد 3*2*2 در حدود 25/000/000 تومان میباشد ولی این قیمت حدودی بوده و میتواند با توجه به شرایط زمانی متفاوت باشد.

شما میتوانید برای اینکه بهتر در جریان قیمت گاوصندوق آسانسوری طلافروشی قرار بگیرید حتما با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

از دیگر خدمات شرکت گنج بان ارائه گاوصندوق ضد سرقت با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت میباشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا با استفاده از مشاوره رایگان ما بهترین گاوصندوق را متناسب با کاربرد خود خریداری کنید.

 قیمت گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی

برای اینکه مدل های جدیدتر گاوصندوق های آسانسوری را سفارش دهید و در ابعاد مورد نظر و جنس دلخواه شما باشد باید در نظر بگیرید که این مشخصه میتواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

قیمت گاوصندوق های آسانسوری در ابعاد 1 متر مخصوص ویترین طلا فروشی در حدود 23/000/000 تومان میباشد.

همچنین برای یک گاو صندوق اسانسوری با ابعاد 2 متر که در ویترین طلا فروشی استفاده میشود باید در حدود 46/000/000 تومان هزینه کنید.

با توجه به اینکه نسبت به  ابعاد سفارشی و جنس متریال مورد استفاده در ساخت انواع گاوصندوق تفاوت قیمت وجود دارد پس حتما با ما تماس بگیرید و از تخفیف خرید گاوصندوق بهره مند شوید.
ضمناً اگر وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه گاوصندوق گنج بان که نمایندگی رسمی گاوصندوق آسانسوری در تهران است را ندارید، میتوانید پس از مشاوره با کارشناسان گنج بان به صورت آنلاین اقدام به خرید مرغوب ترین گاو صندوق آسانسوری نمایید.

مژده به تمام مشتریان وفادار گنج بان ، ما تمام خدمات نصب گاصندوق را با جدیدترین تجهیزات انجام میدهیم و شما میتوانید با خرید گاوصندوق های گنجبان از تخفیف نصب گاوصندوق نیز بهره مند شوید.

 قیمت گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

ممکن است نام گاوصندوق طلافروشی زیر ویترینی را در میان کسبه و بازاریان زیاد شنیده باشید.
گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی همان گاوصندوق آسانسوری طلافروشی است که صنف طلا فروشان در ویترین مغازه های خود از آن بهره می برند تا مجبور نباشند بعد از هر بار ، باز و بسته کردن مغازه خود هر ویترین خود را مرتب کند.

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری

گاوصندوق ویترینی آسانسوری که با نام‌های مختلفی مثل گاوصندوق ویترینی طلا فروشی یا گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی نیز شناخته می شود. قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری به عوامل مختلفی بستگی دارد.
البته همان طور که اشاره شد اگر قصد سفارش گاوصندوق ویترینی آسانسوری را دارید برای بررسی جزئیات قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری با شماره تلفن هایی که در صفحه وب سایت ما قرار دارد تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری

به طور کلی میتوان گفت محدوده قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری از 22/000/000 تومان شروع میشود و تا 68/000/000 تومان میتواند با توجه به ابعاد متغیر باشد. برای مثال قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری که در ویترین طلا فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد در ابعاد 2.5 متر در حدود 56/500/000 تومان میباشد.

هنگام سفارش حتماً به مشخصات دقیق مدنظر خود اشاره کنید و از مشاوران و همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق گنج بان درباره قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری ، با توجه به محصولی که سفارش داده اید مطلع شوید.
گاوصندوق طلا فروشی گنج بان مناسب طلافروشان و بازاریانی است که اشیا گرانبهایی را در فروشگاه یا مغازه های خود نگهداری می کنند.

اگر وقت کافی دارید این افتخار را نصیب ما کنید و برای خرید گاوصندوق آسانسوری به فروشگاه گاوصندوق گنج بان سری بزنید و از نزدیک از سایر محصولات ما دیدن فرمایید.

مشخصات فنی گاوصندوق آسانسوری

گاو صندوق آسانسوری از جمله تجهیزات فوق امنیتی در طلافروشی هاست که به خاطر مکانیزمی که در ساخت آن استفاده شده در زمان های بحرانی به سرعت قفل میشود و امکان باز شدن آن وجود ندارد.

در ساخت این گاوصندوق از بتن استفاده شده و مقاومت بالای آن باعث امنیت بالاتر آن میشود.

مواد مورد استفاده در ساخت این گاوصندوق سبب شده که به عنوان یک صندوق نسوز در برابر حرارت و آتش سوزی بسیار مقاوم باشد.

اگر برق قطع شود در این گاوصندوق سیستمی به کار رفته که میتوانید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید.

در بدنه این گاوصندوق از ورقه های فولاد 6میلیمتری استفاده شده است.

درب گاوصندوق آسانسوری از ورقه های فولادی 8 میلیمتری ساخته شده است.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها