تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه سئوالی است که بسیاری از مشتریان چه درزمان مراجعه حضوری و چه در زمان ارتباط آنلاین و مجازی با تیم پشتیبان شرکت گاوصندوق کاوه از همکاران ما می پرسند.

توجه» برای خرید بهترین مدل های گاوصندوق کاوه و گاوصندوق ایران کاوه با قیمت مناسب و 2 سال گارانتی معتبر، به همراه 10 سال خدمات پس از فروش می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فروشگاه گاوصندوق مشاوره تخصصی و رایگان برای خرید گاوصندوق نسوز و ضد سرقت را به شما ارائه دهند.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که علاوه بر گاوصندوق های کاوه، محصولات ایران کاوه هم در بازار عرضه می شوند، که هر دو محصول تولید و ساخت شرکت گاوصندوق کاوه هستند، و از نظر کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت محصول تفاوت چندانی را با هم ندارند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت این دو برند معروف و شناحته شده در بازار با کارشناسان شرکت گاوصندوق کاوه ارتباط برقرار نمایید، تا همکاران ما اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیار شما قرار دهند.

وب سایت گاوصندوق کاوه تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه صندوق کاوه در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت گاوصندوق کاوه را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید با تیم پشتیبان گاوصندوق کاوه در تهران تماس بگیرید.

در صفحه وب سایت گاوصندوق کاوه هم یک دکمه برای تولید رمز گاوصندوق کاوه در نظر گرفته شده است که شما مشتریان محترم می توانید رمز دلخواه خود را در تعداد رقم مورد نظر خود تولید نمایید، و با کمک این ابزار در وب سایت گاوصندوق کاوه، یک رمز قدرتمند برای محصول خود انتخاب نمایید.

یکی دیگر از خدماتی که نمایندگی انحصاری گاوصندوق کاوه برای مشتریان خود در نظر گرفته است، این است که نمایندگی انحصاری گاوصندوق کاوه طرف قرارداد با بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی می باشد، سازمان هایی مثل ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان بیمه تامین اجتماعی، سازمان آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، سازمان بهداشت و درمان و غیره نهاد هایی هستند که طرف قرارداد با شرکت گاوصندق کاوه می باشند.

اگر به دنبال خرید گاو صندوق کاوه هستید می توانید این خدمات را از فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه دریافت کنید. ما نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران و شهرستان ها هستیم. برای اطلاع و استعلام قیمت گاو صندوق کاوه همین حالا با ما تماس بگیرید. 09122084335 – 02155625086

محصولات گاوصندوق کاوه

در قسمت زیر می توانید محصولات شرکت کاوه را می توانید مشاهده نمایید، در صورتی که در این بخش محصول مورد علاقه خود را انتخاب نمودید، می توانید با مراجعه به بخش توضیحات هر محصول، ویژگی ها و قیمت محصولات مختلف گاوصندوق کاوه را مشاهده نمایید.

در صورتی که برروی هر یک از محصولات قیمت درج نشده بود، شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت قیمت محصولات را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت کاوه پیشنهاد می کنیم که سری به صفحه گاوصندوق کاوه مدل 350 بزنید.

خرید گاوصندوق کاوه

همانطور که می دانید گاوصندوق کاوه دارای مدل های گوناگونی مثل گاوصندوق نسوز کاوه، گاوصندوق ضد سرقت کاوه، گاوصندوق طلا و جواهر کاوه، گاوصندوق های کاوه مخصوص صندوق امانات و بانک ها، گاوصندوق خانگی کاوه، گاوصندوق دیجیتالی کاوه، گاوصندوق هوشمند کاوه، گاوصندوق اداری کاوه، گاوصندوق فروشگاهی کاوه و غیره است.

به همین دلیل ما در فروشگاه گاوصندوق برای آسان سازی انخاب شما، این مدل ها را دسته بندی کرده ایم و ادامه بصورت تفکیکی به معرفی انواع مختلف دیگر محصولات آن خواهیم پرداخت.

امیدواریم که با مشاهده مدل ها و طرح های متنوع این محصول بتوانید محصول مورد نظر خود را از میان تصاویر بالا انتخاب کرده و با خرید بهترین گاوصندوق امنیت و آرامش را برای محل سکونت و یا محل کار خود به ارمغان آورید.

فراموش نکنید که تمام محصولات شرکت گاوصندوق کاوه دارای دو سال گارانتی معتبر می باشند. اگر خواهان این هستید که اطلاعات بیشتری را پیرامون گاوصندوق های خانگی و اداری کاوه داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید که با ویژگی های این محصول پرطرفدار را با هم بررسی کنیم.

انواع گاو صندوق کاوه

در ادامه با برخی از مدل های این گاوصندوق آشنا خواهیم شد.

صندوق نسوز کاوه

صندوق نسوز کاوه همانطور که از اسمش پیدا است، در رده گاوصندوق های ضد آتش و ضد حریق قرار می گیرد. خوب است بدانید که گاوصندوق های نسوز کاوه تا حرارت 1100 درجه سانتی گراد در مقابل آتش مقاوت دارند.

خریداران این نوع از گاو صندوق های شرکت گاوصندوق کاوه برای حفاظت از اشیا و مدارک گرانبهای خود در برابر آتش سوزی های احتمالی، اطمینان خاطر دارند.

پیشنهاد ویژه » خرید گاوصندوق نسوز کاوه مدل ۱۵۰

گاوصندوق دیجیتال کاوه

گاوصندوق دیجیتال کاوه نیز همانطور که از اسمش پیداست، در رده گاوصندق های دیجیتالی قرار می گیرد، که باز و بسته شدن آنها بصورت مکانیکی نبوده و به کمک قفل های الکترونیکی و اثر انگشتی صورت می گیرد.

گاوصندوق دیجیتال کاوه و گاوصندوق ایران کاوه مدل 350 یکی از مدرن ترین وسایل برای نگهداری اشیای و مدارک قیمتی می باشد که نه تنها به عنوان یک گاوصندوق خانگی، بلکه در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گاوصندوق خانگی کاوه

گاوصندوق های خانگی کاوه، عموما در وزن های و حجم های پایین برای منازل مختلف ساخته می شوند. وابسته به نیاز و فضای مورد استفاده مشتری، گاوصندوق خانگی کاوه در مدل های، نسوز، دیجیتالی و با قفل های مختلف رواه بازار شده است.

گاوصندوق کاوه ضد سرقت

کاربرد اصلی گاوصندوق کاوه ضد سرقت، این است که اموال گرانبهایی را که داخل آن قرار می ‌دهیم را از هرگونه سرقت و ناامنی دور نگه دارد. گاوصندوق ضد سرقت کاوه به صورت تخصصی برای این منظور ساخته شده و می ‌تواند نیاز افرادی را که نیاز به امنیت بالایی برای اشیا گرانبهای خود دارند برطرف کنند. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه گاوصندوق ضد سرقت شوید.

برای مطالعه » گاوصندوق اسلحه ایران کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه با توجه به نرخ اتحادیه فروش گاوصندوق در تهران تنظیم می شود، اما با توجه به اینکه فروشگاه سیف کاوه نمایندگی رسمی انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی در تهران می باشد، قیمت این محصول، بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های گاوصندوق در سراسر ایران است.

هرچند شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه طباطبایی از نزدیک با انواع مختلف گاو صندوق و قیمت آن ها آشنا شوید ولی، جهت استعلام قیمت محصولات کاوه از طریق لینک زیر با همکاران ما تماس بگیرید.

شما با خرید گاوصندوق کاوه از سایت گاوصندوق کاوه علاوه بر دستیابی به ارزان ترین قیمت گاوصندوق کاوه می توانید، از تخفیفات ویژه فروش محصولات ما نیز استفاده نمایید.

با خرید جدید ترین گاوصندق های شرکت کاوه از نمایندگی اصلی شرکت سیف باکس کاوه متناسب با نوع نیاز خود امنیت و آرامش را برای دارایی ها و اسناد و مدارک حیاتی و مهم خود فراهم کنید.

البته در قسمت قبلی که در مورد مدل های گاوصندوق صحبت کردیم، با مراجعه به تصاویر زیر در برخی از محصولات قیمت محصول هم درج شده است و در مورد ویژگی های آن هم که به تفضیل توضیح داده شده است.

شما می توانید برای دیدن لیست قیمت گاوصندوق به بخش لیست قیمت در منوی سایت مراجعه نمایید، البته این مسئله ی مهم را هم به یاد داشته باشید که این قیمت های مندرج شده در سایت قابل تغییر است.

مثلا در بعضی از مناسبت های خاص فروشگاه گاوصندوق سیف باکس تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود جهت خرید صندوق های نسوز کاوه و گاوصندوق ایران کاوه در نظر می گیرد، که بهترین راه ممکن برای در جریان قرار گرفتن این تخفیفات ویژه تماس با همکاران ما می باشد. .همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات با همکاران ما از طریق تلگرام و واتس آپ در تماس باشید.

نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران

همانطور که گفتیم اگر قصد دارید خرید سیف باکس خود را با شرکت گاوصندوق کاوه تجربه کنید حتما از خدمات فروش گاوصندوق کاوه در نمایندگی اصلی گاو صندوق کاوه استفاده کنید.

سایت گاوصندوق کاوه با بیش از 15 سال سابقه نمایندگی معتبر انواع گاوصندوق های اداری و خانگی کاوه در تهران با فروش نقد و اقساط می باشد. انواع گاوصندوق های خانگی، اداری، نسوز، هوشمند، ضد سرقت، فروشگاهی کاوه، شرایط خرید را در هر حالتی برای مشتریان خود فراهم خواهیم کرد.

فروشگاه سیف کاوه علاوه بر نمایندگی گاوصندوق های ایرانی در تهران به مشتریان خود این امکان را می دهد که با سفارش گاوصندوق مورد نظر خود با ابعاد و رنگ بندی مورد علاقه مشتری، رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را جلب کند و آن ها را به محصول مد نظر خود می رساند.

گارانتی گاوصندوق کاوه

همانطور که در ابتدا گفته شد، تمامی محصولات فروشگاه طباطبایی از جمله صندوق های نسوز کاوه دارای 1 سال گارانتی معتبر هستند.

که البته مشتریان باید به این موضوع توجه داشته باشند که بعد از خرید هر محصول، برگه ضمانت نامه مربوطه را که دارای مهر مخصوص نمایندگی شرکت کاوه است را نزد خود نگه دارند، تا بتوانند از خدمات پس از فروش محصول خریداری شده بهره مند گردند.

تعمیر گاوصندوق کاوه

تعمیرات صندوق کاوه توسط تکنسین های خلاق شرکت کاوه یکی دیگر از خدمات نوین این شرکت به مشتریان خود می باشد. این جمله بدان معناست که فروشگاه گاو صندوق سیف کاوه حتی بعد از خرید هم در کنار مشتریان خود می ایستد.

شرکت کاوه دارای بهترین تعمیر کاران صندوق می باشد، چراکه این شرکت نمایندگی انحصاری انواع گاو صندوق های شرکت کاوه را در اختیار دارد، و تکنسین های فنی و کاربلد این مجموعه با تخصص بالقوه خود به خوبی می توانند از عهده تعمیرات صندوق  برآیند.

فقط مشتریان عزیز این نکته را باید به خاطر داشته باشند که برای تعمیرات گاوصندوق و قبل از این که با همکاران ما تماس بگیرند با حفظ خونسردی و آرامش خودشان به هیچ عنوان سرخود اقدام به تعمیرات گاو صندوق نکنند. چرا که در صورت عدم آشنایی به اصول این کار ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به گاوصندوق خودشان بزنند، و مجبور به پرداخت هزینه های گزافی برای تعمیر مجدد آن شوند.

مطالعه مقالات مرتبط :

مقایسه انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی

منبع: سایت safekaveh.com

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها