یکی از مسائلی که بیشتر مردم ایران با آن مواجه هستند مخفی کردن گاوصندوق در قسمتی از خانه است که در دید دیگران نباشد و بتوان با خیال راحت دلار و طلا و جواهرات را در آن قرار داد. باتوجه به شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش آمار تعداد سارقان شهر این موضوع که گاوصندوق مان را کجا پنهان کنیم که کسی شک نکند اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله راز های یافتن مکان جاساز گاوصندوق برای گاوصندوق مخفی و دور از دید دزدها را به طور کامل برای شما توضیح داده ایم.

گاوصندوق پنهان

مکان پنهان کردن گاوصندوق

یکی از مسائلی که افراد امروزه درگیر آن هستند این است که گاوصندوق خود را کجا پنهان کنند که در دیدرس نباشد.

در این قسمت مقاله برای شما ویدیویی در این راستا قرار داده ایم که در آن میتوانید برای جاساز کردن گاوصندوقتان ایده بگیرید و با مراحل ساخت گاوصندوق مخفی بیشتر آشنا شوید. در این ویدیو به طور کامل برای جاساز گاوصندوق های مخفی به شما بهترین مکان ها را پیشنهاد میدهد.

اگر می‌توانید نقشه خانه را خودتان طراحی کنید بهتر است حواستان به این موضوع باشد! نقشه بعضی خانه ها طوری طراحی شده اند که مکان هایی مخفی برای پنهان کردن گاوصندوق در آن ها در نظر گرفته شده است که کار صاحبان آن ها را برای جاسازی گاوصندوق در منزل راحت کرده است.

مکان پنهان کردن گاوصندوق

اما قطعا این تنها راه مخفی کردن گاوصندوق نیست و روش های متعددی برای پنهان کردن گاوصندوق در خانه وجود دارد.
کمد برای جاساز کردن گاوصندوق یکی از مکان های بسیار مناسب است.

البته موقع خرید گاوصندوق دقت کنید که ابعاد آن با کمد شما سازگاری داشته باشد.

اگر برای جاساز گاوصندوق و خرید گاوصندوق های مخفی با مشکل مواجه هستید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان برای خرید بهترین گاوصندوق هستند.

جاسازی گاوصندوق

بعد از خرید گاوصندوق مخفی با چالش جاسازی آن رو به رو خواهید شد البته همان طور که در مقاله گفته شد، محل جاسازی گاوصندوق باید پیش از خرید آن معین باشد.

ولی بعد از خرید نیز عواملی مانند خرید متریال مناسب برای جاسازی، حمل و نقل و غیره همچنان وجود دارند که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید که در این مورد باید از متخصص های آن کمک بگیرید تا در طول سال های استفاده از گاوصندوق مشکلی برای شما پیش نیاید.

بهترین مکان برای جاسازی گاوصندوق زیر زمین و داخل دیوار در نقطه ای از ساختمان است که در دیدرس نباشد و کسی به آن شک نکند. برای هر ساختمانی این مکان میتواند متفاوت باشد مثلا در بعضی خانه ها اتاق ها و داخل کمد ها مناسب است ولی در بعضی دیگر آشپزخانه و یا پذیرایی مناسب برای این منظر است.

جاسازی گاوصندوق

پیدا کردن مکان مناسب برای جاساز کردن گاوصندوق نیاز به نظر تخصصی دارد که خوشبختانه با توجه به سابقه کارشناسان گنج بان میتوانید از کمک و مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید.

جاساز کردن گاوصندوق در زمین

اولین پاسخی که بعد از پرسیدن « چگونه گاوصندوق خود را مخفی کنیم؟ » به ذهنتان می‌رسد احتمالا جاساز کردن آن زیر زمین است.
گرچه شاید بیشتر گاوصندوق های خانگی که در ایران دیده اید با این روش مخفی نشده باشند، اما در خارج از ایران این روش یکی از محبوب ترین راه های مخفی کردن گاو صندوق است که شاید سوژه بسیاری از فیلم ها نیز بوده باشد!
اگر این روش توجه شما را به خود جلب کرده است، بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در قسمت زیر برای شما فیلم گاوصندوق پنهان در زمین را قرار داده ایم . با تماشای این فیلم میتوانید برای جاساز کردن اشیا گران بهای خود ایده بگیرید و به راحتی بهترین جاساز گاوصندوق را با کمک کارشناسان گنج بان برای خود تهیه کنید.

انواع گاوصندوق مخفی

گاوصندوق های مخفی نسبت به گاوصندوق های دکوراتیو، محبوبیت بیشتری در میان مردم دارند چرا که با پنهان کردن گاوصندوق احتمال سرقت از آن کاهش یافته و در نتیجه امنیت بالاتر و عملکرد بهتری نسبت به سایر انواع گاوصندوق دارند.

شما می توانید روش های تامین امنیت خانه را در مقاله ما مطالعه کرده و گاوصندوق خود را از هرگونه سرقت در امان نگاه دارید.

طراحی گاوصندوق مخفی، انواع مختلفی دارد که در زیر به آن ها پرداخته ایم.

انواع گاوصندوق مخفی

گاوصندوق مخفی زمینی یا floor board

گاوصندوق مخفی زمینی یکی از ایمن ترین انواع گاوصندوق است.

امکان جا به جا کردن این نوع گاوصندوق به هیچ عنوان وجود ندارد و پس از نصب نمی‌توانید آن را انتقال دهید و این موضوع باعث شده که از سرقت خود گاوصندوق به صورت صد در صدی جلوگیری شود.

البته موقع خرید گاوصندوق زیرزمینی حتما به متریالی که برای نصب آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که بر اثر مرور زمان موجب جدا شدن آن از زمین نگردد.

استفاده از مواد درجه یک برای نصب این گاوصندوق تضمینی برای جلوگیری از سرقت گاوصندوق شما برای همیشه است.

این گاوصندوق با استفاده از بتن داخل زمین و در قسمتی که برای آن در نظر گرفته اید فرو می‌رود که البته باید دقت داشته باشید که اولا اندازه های درستی برای گاوصندوق انتخاب کنید و دوما به صورت سهوی به لوله کشی های داخل زمین آسیب نرسانید.
در صورتی که انتخاب اندازه های گاوصندوق درست نباشد ممکن است قسمتی از آن از سطح زمین فاصله گرفته و باعث شود گاوصندوق شما درست داخل زمین پنهان نشود.

این موضوع ماهیت گاوصندوق های مخفی و در نتیجه امنیت آن را تا حدی زیر سوال خواهد برد.

البته، گاوصندوق زیر زمینی علاوه بر اینکه جهت ایمنی بیشتر پنهان شده دارای انواع قفل نیز می‌باشد که از سرقت اشیاء آن تا حد امکان جلوگیری شود.

اگر با مدل های مختلف قفل گاوصندوق آشنایی ندارید می توانید مقاله انواع قفل گاوصندوق ما را مطالعه کرده و به این ترتیب با آگاهی بیشتری یک گاوصندوق ایمن را خریداری نمایید.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها