زمانی که شما اقدام به یادگیری ساخت انیمیشن با پاورپوینت می کنید با بسیاری از محصولات گران قیمت ویدیوی و کلاس های چند ساعت مواجه خواهید شد،  بسیاری از این محصولات کلاسها فاقد جنبه کاربردی بوده و تنها شما را با انبوهی از اطلاعات و مباحث پیشرفته در ساخت انیمیشن با پاورپوینت رها میکند.

در واقع شما کار با نرم افزار پاورپوینت را یاد می گیرید اما نمی توانید از آن برای ساخت یک انیمیشن کامل استفاده کنید.
در این دوره فوق العاده شما آموزش ساخت تیزر با پاورپوینت و همچنین ساخت تصاویر متحرک در پاورپوینت به صورت رایگان یاد می گیرید.

در این دوره شما علاوه بر آشنایی با محیط پاورپوینت و طرز کار با ابزار های پاورپوینت می توانید به راحتی انیمیشن های حرفه ای بسازید و همینطور متحرک سازی و ایجاد موشن در پاورپوینت را یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه: اگر در مورد قابلیت های برنامه powerpoint اطلاعاتی ندارید، حتما مقاله پاورپوینت چیست را مطالعه کرده و در کلاس پاورپوینت مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید.

آموزش ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت

تمامی علاقه مندان به ساخت انیمیشن با پاورپوینت تمامی کسانی که میخواهند تیزر تبلیغاتی با پاورپوینت درست کنند و همینطور شخصیت های کارتونی منحصر به فرد را در پاورپوینت خلق کنند، و افرادی که به دنبال یک آموزش رایگان و خوب برای یادگیری ساخت انیمیشن با پاورپوینت هستند مخاطبین دوره آموزش ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت می‌باشند.

هر فردی که تمایل دارد اطلاعات خود را درباره انیمیشن های متحرک در پاورپوینت و ساخت تصاویر متحرک در پاورپوینت بالا ببرد و بتواند با استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت انواع انیمیشن ها و موشن گرافی ها را طراحی کند می تواند در این دوره به صورت رایگان شرکت کرده و از تمامی آموزشات لذت ببرد.

اگر میخواهید پاورپوینت را از صفر شروع کنید دوره  آموزش پاورپوینت  آریا تهران رو از دست ندید!

دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت

چون این دوره به صورت پروژه محور می باشد قطعاً یادگیری آن آسان و لذت بخش برای شما خواهد بود آموزش پروژه محور ساخت تیزر با پاورپوینت و از آن بهتر آموزش پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت بسیار کار شما را در یادگیری راحت و فعل یادگیری را برای شما بسیار لذت بخش خواهد کرد.
همین که شما می‌توانید ویدیوهای آموزشی را چندین بار تماشا کرده تا به مطالب آن به صورت کامل مسلط شوید.

اما در پاسخ به سوال چرا آموزش رایگان ساخت انیمیشن حرفه ای در پاورپوینت باید بگویم که بخش بزرگی از اهداف مجتمع فنی حرفه‌ای یا تهران ارائه آموزش و خدمات رایگان به کار آموزان و دیگر هموطنان دانش دوست می باشد بنابراین شما می توانید با خیال راحت از آموزش ساخت انیمیشن با پاورپوینت استفاده کرده و از آن لذت ببرید.
از مهم ترین نکاتی که درباره این دوره وجود دارد این می باشد که ساخت انیمیشن با پاورپوینت چه ویژگی هایی دارد و از چه بخش هایی تشکیل شده است.
انیمیشنی که ما در پاورپوینت می سازیم و در دوره آموزش رایگان ساخت انیمیشن با پاورپوینت به شما آموزش می دهیم دارای ویژگی ها و بخش های مختلف زیر می باشد.

ویژگی های ساخت انیمیشن حرفه ای در پاورپوینت

  • آشنایی با نرم افزار پاورپوینت
  • چگونگی ایجاد اسلاید و ویرایش نوشته های درون اسلاید در پاورپوینت
  • طراحی و زیباسازی اسلایدها در پاورپوینت
  • طراحی انیمیش
  • متحرک سازی تصاویر در اسلایدها
  • جدول و تصویر در یک سند پاورپوینت
  • شیوه های اجرای اسلایدها در پاورپوینت
  • نمادها و آشنایی با اسلایدهای الگو در پاورپوینت اشکال گرافیکی و اشکال هنری در پاورپوینت
  • ایجاد دکمه های عملیاتی و واژه های هنری و آیکون ها در پاورپوینت
  • ساخت یک انیمیشن جذاب با پاورپوینت
  • انیمیشن سازی در پاورپوینت ساخت تصاویر متحرک در پاورپوینت
  • ساخت تیزر با پاورپوینت

همانطور که می بینید ما در این دوره فوق العاده به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت انیمیشن به کمک نرم افزار پاورپوینت خواهیم کرد.

پیش نیاز دوره آموزش ساخت انیمیشن حرفه ای با پاورپوینت

تنها پیش نیاز برای شرکت در این دوره و یادگیری آسانتر مطالب داشتن یک دانش مقدماتی در رابطه با نرم افزار پاورپوینت می باشد.
شما کافیست در پاورپوینت با متغیر ها و دستورات آشنایی داشته باشید و بتوانید در حد معمول با آن‌ها کار کنید نه اینکه با ساختار کلی نرم افزار پاورپوینت نیز کار کرده و آشنایی سطحی با آن را داشته باشید.

شما اگر با هیچ کس از پیش‌نیازهای مربوط آشنایی ندارید نگران نباشید می توانید با حضور در مجتمع فنی آریا تهران با توجه به هزینه اندکی به سرعت پاورپوینت را به صورت پیشرفته یاد گرفته و در این دوره رایگان شرکت کنید همچنین می توانید مدتی ثبت کنید، چرا که پس از این دوره یک دوره آموزش مقدماتی پاورپوینت نیز برگزار خواهد شد.

درباره دوره آموزش ساخت انیمیشن با پاورپوینت بیشتر بدانید :

ویدیو ها و فیلم های آموزشی رایگان چگونه هستند

یک دوره آموزش رایگان ساخت انیمیشن با پاورپوینت ویدیویی است بنابراین کیفیت ویدیو های ضبط شده بسیار مهم هستند کیفیت تمامی فیلم های ضبط شده ۷۲۰ می باشد که کیفیت بسیار مناسبی برای آموزش های ویدیویی می باشد که سعی شده تا حد ممکن پایین باشند همینطور سعی شده ویدیو ها کوتاه باشند و مطالب به صورت کامل و جامع به شما آموزش داده شود.

نحوه تدریس

نحوه تدریس برای یادگیری افراد شرکت کننده مهم و تاثیرگذار است این دوره به صورت پروژه محور می باشد بنابراین نحوه تدریس مطابق با آن و به صورت کاملا روان و عوام فهم میباشد.
تمامی توضیحات مربوطه در همان بخش عنوان می‌شود و شرکت کنندگان لازم نیست نگران این موضوع باشند.

چطور می توانیم در این دوره شرکت کنیم

باید بدانید برای شرکت در دوره آموزش رایگان ساخت انیمیشن با پاورپوینت و آموزش متحرک سازی و ایجاد انیمیشن در پاورپوینت نیازی به ثبت نام در سایت نیست و تمامی قسمتهای دوره در این صفحه قرار می‌گیرد و آماده دانلود و تماشا برای شما عزیزان می باشد.

اطلاعات بسته فیلم آموزش ساخت انیمیشن با پاورپوینت

مدرس:‌ مارال صیانتی

مدت زمان دوره: ۲ ساعت

تعداد ویدیدو ها: ۵ ویدیو

کیفیت ویدیو ها: ۷۲۰ hd

نمونه سوال: دارد

آزمون آنلاین: دارد

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری حرفه ای پاور پوینت، از فیلم آموزش پاورپوینت شروع کرده و درصورتی که در این مورد مهارت دارید، مهارت خود را با نمونه سوالات پاورپوینت همراه با جواب pdf محک بزنید.

آموزش ساخت انیمیشن حرفه ای در پاورپوینت

قطعات ساخت یک انیمیشن حرفه‌ای در پاورپوینت برای کسانی که حتی به صورت حرفه ای با پاورپوینت کار می کند کار دشواری می باشد چرا که در آن باید مباحث حرفه ای برای ساخت انیمیشن حرفه ای و ساخت موشن گرافی در پاورپوینت استفاده کنند.

بنابراین با ساخت انیمیشن حرفه ای در پاورپوینت و همچنین آموزش انیمیشن سازی در پاورپوینت به راحتی می توانیم تمامی انیمیشن ها را درست کرده و تیزر تبلیغاتی طراحی کنیم در واقع شرکت در این دوره همانند شرکت در یک دوره آموزشی بنام آموزش صفر تا صد ساخت انیمیشن در پاورپوینت می باشد.

نکته مهمی که باید بدانید این است که مباحث در این دوره به روان ترین شکل ممکن و به ساده ترین نحو آموزش داده می شود و شما لازم نیست نگران یادگیری این مباحث باشید.

حرف آخر!

قطعاً آموزش گام به گام ساخت انیمیشن با پاورپوینت و آموزش متحرک سازی و ایجاد انیمیشن پاورپوینت به عنوان یک دوره رایگان به شما در پیشرفت در دنیای پاورپوینت و انیمیشن سازی کمک خواهد کرد.

اما باید بدانید که شما می‌توانید با شرکت در دوره های حضوری آموزش ساخت انیمیشن با پاورپوینت و ساخت موشن گرافی با پاورپوینت در آموزشگاه آریا تهران بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر اقدام به ساخت انواع انیمیشن با پاورپوینت کنید.

ویدیو ها

شما می توانید برای دانلود قسمت ها روی لینک دانلود آن در بخش هر قسمت کلیک کنید و یا برای تماشای آنلاین ویدیو کمی پایین تر به قسمت مربوطه مراجعه نمایید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها